SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
godverquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:49 schreef GGMM het volgende:
Die Feyenoorders in het vak achter dat goal hebben zich als blauw stoeltje verkleed.
Matig. Ook omdat het vak met opzet leeggehouden wordt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:49 schreef GGMM het volgende:
Die Feyenoorders in het vak achter dat goal hebben zich als blauw stoeltje verkleed.
Raar dat er dan nog wel een paar mensen zitten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Matig. Ook omdat het vak met opzet leeggehouden wordt.
Goed excuus.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zier overal lege plekkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Maar het zijn wel de trouwste supporters hoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat er dan nog wel een paar mensen zitten.
Haha.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
Oh dat stuk. Tja, 40 lege plaatsen. 't is wat.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
Oh dat stuk. Tja, 4000 lege plaatsen. 't is wat.
waarom?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat sowiesoquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Maar het zijn wel de trouwste supporters hoor
Waarom?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is niet zo, maar dat vak wordt vaak leeggehouden omdat het onder het uitvak zit.
Ik vind dat uitgemolken, vind je ook niet?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOOOOOWWWW BRRAA BRRRAAAA POWPOWPOW!![]()
![]()
![]()
Hij vindt het zogenaamd grappig omdat het tegen iemand gezegd wordt die er wat van zegt dat de Kuip half leeg is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat uitgemolken, vind je ook niet?
haha.. rode kaart met de titel van het landquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
ClasieWat een achterlijke tuinkabouter zeg.
De tepels van je moeder.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat uitgemolken, vind je ook niet?
Dan moet je die stoeltjes daar maar weghouden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat er allemaal teringzooi naar beneden wordt gegooid.
Best een geinig cluppie dat Heracles hoor.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goh dat zelfs kleine kut clubjes als Heracles ook arrogantie kennenlachwekkend
Die kan er helemaal niets van.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
Vertrouwen noem ik dat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Goh dat zelfs kleine kut clubjes als Heracles ook arrogantie kennenlachwekkend
Heb jij wat tegen kleine mensen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:54 schreef GGMM het volgende:
De hype bij Clasie is ook een stuk minder groot hèquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Die kan er helemaal niets van.
Ohja, beter dan Strootman. Ben benieuwd of ze 20 miljoen gaan vangen.
Dat gaat niet met 22 spelers eindigen, gok ik zoquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:56 schreef Morgen- het volgende:
Iedereen vliegt over elkaar in de kuip
o vandaar. Maar dat is bij deze wedstrijd niet zo?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is niet zo, maar dat vak wordt vaak leeggehouden omdat het onder het uitvak zit.
Vergeet GAE niet. Het gemiddelde IQ is daar bijzonder laagquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Meeste tokkies zitten wel bij Feyenoord denk ik.
en die kfc reclame danquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:56 schreef Onnoman het volgende:
al die negers bij feyenoord..
vind je het gek dat ze zo agressief worden met "janmaat" als tegenstander
Debeterebob vindt dit supergrappig.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
50.000 mislukte abortussen daar in de Kuip, wat een tokkies.
Haha. Ik snap 'm niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:56 schreef Onnoman het volgende:
al die negers bij feyenoord..
vind je het gek dat ze zo agressief worden met "janmaat" als tegenstander
Ook ja. Utrecht en Den Haag ook. Eigenlijk al die anti Ajax clubs.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vergeet GAE niet. Het gemiddelde IQ is daar bijzonder laag
Blijkbaar niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
o vandaar. Maar dat is bij deze wedstrijd niet zo?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
Er kunnen geen 50.000 inquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef Cavaliers het volgende:
Dat sowieso.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Meeste tokkies zitten wel bij Feyenoord denk ik.
Dat zijn ook vaak de grootste kutclubs.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook ja. Utrecht en Den Haag ook. Eigenlijk al die anti Ajax clubs.
En Ajax zelf natuurlijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook ja. Utrecht en Den Haag ook. Eigenlijk al die anti Ajax clubs.
Daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]... Andere mensen van tokkie-dom beschuldigen in zo'n uitspraak... Zelden zoveel ironie in 1 post gezien
http://nl.wikipedia.org/wiki/Daryl_Janmaatquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centrum_Democraten
Ik vind 't nog steeds geen geslaagde grap.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:59 schreef Onnoman het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Centrum_Democraten
Zie je wat een beetje hype kan doen. Net Amerika hier, alles wat 2x leuk speelt is opeens een super talentquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:01 schreef Pedroso het volgende:
ClasieEcht een grof schandaal dat die geselecteerd is voor Oranje. 1e Divisie niveau.
Happel heeft de afslag gemist.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
Wel bizar, de hele week hoor je dat deze wedstrijd gewonnen moet worden met de geweldige steun van de Kuip en dan zitten er zo weinig mensen.
maakt niet uit.. ik vergeef het jequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't nog steeds geen geslaagde grap.
Viel mij ook al op. Zit wel weer een meevallertje aan te komen voor Feyenoord.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:01 schreef ejfaar het volgende:
Die grens vlagt telkens pas als het publiek schreeuwt
Blijkbaar is hij te dom om te realiseren dat Janmaat bij Feyenoord speelt... Haalt behoorlijk wat humor uit de grap imoquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind 't nog steeds geen geslaagde grap.
Het tokkiegehalte moet op peil gehouden worden, ook in Oranje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:01 schreef Pedroso het volgende:
ClasieEcht een grof schandaal dat die geselecteerd is voor Oranje. 1e Divisie niveau.
quote:
Tering wat ben jij een voorspelbaar mannetje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
Wel bizar, de hele week hoor je dat deze wedstrijd gewonnen moet worden met de geweldige steun van de Kuip en dan zitten er zo weinig mensen.
Jij bent toch voor Feyenoord?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Viel mij ok al op. Zit wel weer een meevallertje aan te komen voor Feyenoord.
Hij heeft anders wel gelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een voorspelbaar mannetje.
Hoezo? Dit zou dé wedstrijd moeten zijn om Feyenoord over het dode punt heen te helpen, dat is gewoon zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tering wat ben jij een voorspelbaar mannetje.
Jullie speelden gister wel met 11 Nederlanders.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:02 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zie je wat een beetje hype kan doen. Net Amerika hier, alles wat 2x leuk speelt is opeens een super talent
Het is triest ja, misschien het begin van het einde voor Feyenoord.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
Toch kun je ze moeilijk successupporters noemen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
Er is nooit succes namelijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch kun je ze moeilijk successupporters noemen.
Misschien moet je eens met andere meningen om leren gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:03 schreef RvLaak het volgende:
Ligt het aan mij, of is het Feyenoord-haat gehalte van ironische proporties hier?
Ik had het voor de verandering niet eens over jouquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met andere meningen om leren gaan.
Dat is sowieso leukquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:03 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Jullie speelden gister wel met 11 Nederlanders.![]()
Jij bent ook een bijzonder irritant ventje geworden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moet je eens met andere meningen om leren gaan.
Wie is ''ze'' ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Toch kun je ze moeilijk successupporters noemen.
Of jij blijft op een dood spoor haken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij bent ook een bijzonder irritant ventje geworden.
Dat is alleen weggelegd voor provincieclubjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is sowieso leuksowieso zo zou je minimaal 6 a 7 Nederlanders in je elftal moeten hebben.
thuis tegen rodaquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tegen wie moet Feyenoord volgende week?
Roda JC, in de Kuip weerquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Krasnonchdajak roessiaquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eens of je moet echt fenomenale buitenlanders hebben, maar zoals Ajax vrijdag 9 buitenlanders en dan zo presteren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is sowieso leuksowieso zo zou je minimaal 6 a 7 Nederlanders in je elftal moeten hebben.
6 a 7 Denen mag ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ziet er meer Nederlands uit dan al die containerblackiesquote:
Op de grond?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
Ik voorspel dat er een rode kaart gaat vallen.
Waait het zo hard of heeft de scheids geen vaste hand?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vast niet voor Feyenoord, dit is weer eens zo'n wedstrjd....quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef GGMM het volgende:
Cruijff, de god van Ajax:quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat gezeik over Nederlanders in een team.
Saillant detail: Ajax speelt zelf maar met twee Nederlanders.quote:"Dit keer had niet alleen PSV slechts een Nederlander of vier opgesteld, zelfs bij clubs als Roda JC en Willem II moest je op zoek naar de Nederlanders", schetst Cruijff de situatie in Nederland. "Daaruit blijkt een enorme tegenstrijdigheid. Omdat je zou verwachten, dat je buitenlanders alleen aantrekt als je dergelijke spelers niet in Nederland hebt. Tegelijkertijd wordt er geroepen dat we de beste opleiding ter wereld hebben. Kan iemand mij uitleggen hoe dit dan zit?"
Jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef hafcfan het volgende:
Was die bal bij twente nou over de lijn?
Jeugdopleiding.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:08 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Cruijff, de god van Ajax:
[..]
Saillant detail: Ajax speelt zelf maar met twee Nederlanders.
Heerlijk tochquote:
Die gelukstreffertjes bij het huren houden nog de boel op de rails.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:08 schreef ejfaar het volgende:
Die gasten daar denken dat Pelle God is ofzo. Hij schiet de bal naar de cornervlag en krijgt een staande ovatie
Is er nou eigenlijk eindelijk een keertje doellijn technologie ingezet?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, anders werd het wel als goal aangegeven.
Die gaat nog uitgefloten worden dit seizoen. Vorig jaar (ver) boven zijn kunnen gepresteerd, gaat niks worden dit jaar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:08 schreef ejfaar het volgende:
Die gasten daar denken dat Pelle God is ofzo. Hij schiet de bal naar de cornervlag en krijgt een staande ovatie
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de grond?
Zo, hebben we weer een JR-Style93 grap gehad
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die gaat nog uitgefloten worden dit seizoen. Vorig jaar (ver) boven zijn kunnen gepresteerd, gaat niks worden dit jaar.
Nee. Wel in bijvoorbeeld Engeland.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is er nou eigenlijk eindelijk een keertje doellijn technologie ingezet?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:08 schreef ejfaar het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die gaat nog uitgefloten worden dit seizoen. Vorig jaar (ver) boven zijn kunnen gepresteerd, gaat niks worden dit jaar.
Feyenoord hé. Die werden vorig jaar ook in de titelrace gehouden door die hoerenarbitrage.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef RubenSosa het volgende:
Ja hoor, de man die niet meer op het veld mocht staan scoort
Lol, jinx.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef Cavaliers het volgende:
Wéér uit een stilstaande fase, die gasten scoren nooit uit een goed uitgespeelde aanval.
Je bent laat kutjood.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
1-0 tegen NAC thuis, dat moet wel gevierd worden alsof je net de titel binnengehaald hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
1-0 tegen NAC thuis, dat moet wel gevierd worden alsof je net de titel binnengehaald hebt.
Ik kijk beidequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom kijken jullie niet Vitesse-Twente?
quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die gelukstreffertjes bij het huren houden nog de boel op de rails.
Ok, ik beken dat ik hier met een licht stijfje zit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:08 schreef ejfaar het volgende:
Pelle had al rood moeten hebbenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord moet het dus van Pelle hebben.
Hopen dat Pelle nog 10 wedstrijden schorsing krijgt.
Ik kijk beide. En ik speel FM.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom kijken jullie niet Vitesse-Twente?
Terecht, na alle faal- en wanprestaties van de afgelopen weken. Is gewoon opluchtingquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef AFCNiels het volgende:
Waarom denk je aan een kindje van 11?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef RvLaak het volgende:
PelGod doet het weer
alleen om het kindje van 11 ff te pesten
Wil jij zeggen dat het niet zo is?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Ok, ik beken dat ik hier met een licht stijfje zit.![]()
Doe niet hypocriet, als Feyenoord niet in het linkerrijtje staat hoop jij dat ze punten pakkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord moet het dus van Pelle hebben.
Hopen dat Pelle nog 10 wedstrijden schorsing krijgt.
Blije mongool ben je op dit moment. Niemand zegt dat die gast niet een goal kan makenquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
het is wel tegen NAC hequote:Op zondag 25 augustus 2013 15:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
7 worden het maar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Scorpie het volgende:
10 ! 10 ! 10 ! 10 ! 10 ! 10 ! 10 ! 10 ! 10 !
Ja jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Doe niet hypocriet, als Feyenoord niet in het linkerrijtje staat hoop jij dat ze punten pakken
Guidetti = godquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blije mongool ben je op dit moment. Niemand zegt dat die gast niet een goal kan makenzeggen alleen dat jullie zwaar overdrijven.
Mooie dag was datquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:12 schreef Scorpie het volgende:
10 ! 10 ! 10 ! 10 ! 10 ! 10 ! 10 ! 10 ! 10 !
Mag toch hopen dat er een vooronderzoek komt naar die actie van hem.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord hé. Die werden vorig jaar ook in de titelrace gehouden door die hoerenarbitrage.
Hoe lang voor de aftrap was die ene foto?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
Het zit bij Vitesse nog leger dan bij Feyenoord. Daar is het hele stadion gewoon leeg
Alleen maar blauwe stoeltjesquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
Het zit bij Vitesse nog leger dan bij Feyenoord. Daar is het hele stadion gewoon leeg
Daar is het ook nooit vol geweestquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
Pelle is een matig spitjes, Guidetti was goed.quote:
Is het 'gezien' of 'beoordeeld'?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat er een vooronderzoek komt naar die actie van hem.
Pellegod!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Shreyas het volgende:
Pelle scoort twee keer tegen NAC, die zo ongeveer de slechtste defensie heeft Van Nederland en men doet net of hij Messi is
Nee, men doet alsof Messi Pelle is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Shreyas het volgende:
Pelle scoort twee keer tegen NAC, die zo ongeveer de slechtste defensie heeft Van Nederland en men doet net of hij Messi is
Hij is zelfs beter dan Messi, want Messi heeft nog nooit tegen NAC gescoord!quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Shreyas het volgende:
yep, scheids vond het nietsquote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Is het 'gezien' of 'beoordeeld'?
Armoede in Rotterdam, alle kleine beetjes helpen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Shreyas het volgende:
Hij heeft 2 doelpunten gemaakt tegen NAC en de rest bestaat alleen in je eigen hoofd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Shreyas het volgende:
Ik vraag me af of dat soort dingen die Jordania eigenlijk wat interesseren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef GGMM het volgende:
Twente voetbalt op zich best aardig, maar in de eindfase van de aanval loopt het dan weer net niet. Vitesse is over het algemeen wel wat gevaarlijkerquote:
Nee hoor, Pelle scoort ze dit jaar ook wel gewoon. Verdediging van het gros van de Eredivisieploegen kan totaal niet omgaan met een fysiek sterke spits.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pelle is een matig spitjes, Guidetti was goed.
Pelle gaat net als Feyenoord dit seizoen het niveau niet meer halen van de afgelopen 2 jaar.
Stijn, wat is er met je gebeurd?quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Armoede in Rotterdam, alle kleine beetjes helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |