Waar wil je helemaal heen dan?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:45 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Godver ik raak telkens door mn brandstof met 88 science
De mun maar ik schiet er voorbij en ga dan met de orbit van kerbel mee draaien. Doe dan Eva met rapport en 88 science. Zonder stroom of brandstofquote:
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:55 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
De mun maar ik schiet er voorbij en ga dan met de orbit van kerbel mee draaien. Doe dan Eva met rapport en 88 science. Zonder stroom of brandstof
Tijd voor een nieuw ontwerp dan.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:59 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
kan ik niet. Heb geen dock poort.
haha is mij ook al gebeurd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 20:52 schreef Rezania het volgende:
Geland op de Mun zonder cheats.Maar was het trappetje vergeten, toen moest Jeb dus vliegen, vloog hij de raket omver. RIP Jeb.
Niet echt landen, maar mapsat is wel nice. Weet alleen niet echt of het werkt in .22quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:31 schreef Rezania het volgende:
Weten jullie nog goede mods waardoor het landen op nieuwe planeten wat meer de moeite waard wordt? Nu is het vaak zo dat ik land, rapporten maak, en weer ga. Ik ben echt 1 minuut op de planeet.Zijn er geen mods waardoor je een basis kan bouwen of zo?
Flag gepland?quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:31 schreef Rezania het volgende:
Weten jullie nog goede mods waardoor het landen op nieuwe planeten wat meer de moeite waard wordt? Nu is het vaak zo dat ik land, rapporten maak, en weer ga. Ik ben echt 1 minuut op de planeet.Zijn er geen mods waardoor je een basis kan bouwen of zo?
Ja, natuurlijk, maar dan nog ben ik na een minuut al weer weg.quote:
Hmm, even naar kijken, bedankt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 14:50 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Niet echt landen, maar mapsat is wel nice. Weet alleen niet echt of het werkt in .22
Kethane kan je ook proberen, maar is zwaar nutteloos en ik vond er zelf geen reet aan.
Met een rover rond rijdenquote:Op zondag 27 oktober 2013 17:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar dan nog ben ik na een minuut al weer weg.Het zou vet zijn als je kon koloniseren of mijnen.
Nog nooit gemaakt.quote:
transporter maken,quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nog nooit gemaakt.Zou niet weten hoe ik die zou moeten vervoeren.
Dan nog, je kan het niet zomaar op de zijkant plakken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:27 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
transporter maken,![]()
There ya go, nieuwe uitdaging.
ZIjn er ookquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan nog, je kan het niet zomaar op de zijkant plakken.Moet je eigenlijk een mod voor nemen, dan heb je van die conus die open kunt laten springen.
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:28 schreef Rezania het volgende:
http://kerbalspaceport.com/0-18-1-kw-rocketry-overhauled/
Deze bedoel ik.
Dat is een vliegtuig man, ik wil raketten bouwen.quote:
Daar kun je ze ook voor gebruiken.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is een vliegtuig man, ik wil raketten bouwen.
epic pics.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:47 schreef ltsMe het volgende:
Kan iemand me helpen?
Ik heb problemen met docken, ik heb een satelliet in een baan om de maan gestuurd en heb daar een extra deel satelliet heen gestuurd met het plan die eraan te docken. Op beide satelliet-delen zit een gelijke docking port. Nou heb ik beide poorten precies tegenover elkaar liggen en tegenelkaar aan gestuurd met RCS met ongeveer 0,1 m/s, maar de satellieten willen maar niet samenvoegen, hoelang ik ze ook tegen elkaar aan duw (de poorten in elkaar duw)
Wat doe ik fout?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Je docking port zit verkeerd om. Ze zouden een kerbal naar je moeten vernoemen. Dit is het beste staaltje kerbal engineering wat ik ooit heb gezien.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:47 schreef ltsMe het volgende:
Kan iemand me helpen?
Ik heb problemen met docken, ik heb een satelliet in een baan om de maan gestuurd en heb daar een extra deel satelliet heen gestuurd met het plan die eraan te docken. Op beide satelliet-delen zit een gelijke docking port. Nou heb ik beide poorten precies tegenover elkaar liggen en tegenelkaar aan gestuurd met RCS met ongeveer 0,1 m/s, maar de satellieten willen maar niet samenvoegen, hoelang ik ze ook tegen elkaar aan duw (de poorten in elkaar duw)
Wat doe ik fout?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 oktober 2013 20:22 schreef Kutmanager het volgende:
[..]
Je docking port zit verkeerd om. Ze zouden een kerbal naar je moeten vernoemen. Dit is het beste staaltje kerbal engineering wat ik ooit heb gezien.
Maargoed, ik zou zeggen, begin maar opnieuw aan je station.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |