SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door wolfrolf op 25-08-2013 19:30:29 ]lekker faxen heel de dag echt genot
RIP beleid.quote:TERMS AGREED FOR WILLIAN
Posted on: Sun 25 Aug 2013
Chelsea Football Club can confirm an agreement has been reached with both Willian and his club Anzhi Makhachkala for the transfer of the Brazilian player.
The transfer is subject to a work permit hearing on Wednesday.
Chadli weer in de basis. Hoe doet hij het eigenlijk tot dusver bij Tottenham ?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:31 schreef sausagin het volgende:
Spurs : Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Rose; Capoue, Dembele, Paulinho; Townsend, Soldado, Chadli
Swansea : Vorm , Rangel, Chico Flores, Williams, Davies, Canas, De Guzman , Shelvey, Routledge, Hernandez, Michu
Geen idee , heb nog geen wedstrijd van spurs gezien dit seizoen. Ben dus nu wel benieuwd.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Chadli weer in de basis. Hoe doet hij het eigenlijk tot dusver bij Tottenham ?
Mag nog wel wat creativiteit bij op het Spurs middenveld.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:31 schreef sausagin het volgende:
Spurs : Lloris; Walker, Dawson, Vertonghen, Rose; Capoue, Dembele, Paulinho; Townsend, Soldado, Chadli
Swansea : Vorm , Rangel, Chico Flores, Williams, Davies, Canas, De Guzman , Shelvey, Routledge, Hernandez, Michu
Tadic halenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag nog wel wat creativiteit bij op het Spurs middenveld.
aan het beschikbare geld zal het niet liggenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mag nog wel wat creativiteit bij op het Spurs middenveld.
Benieuwd wie ze nu gaan halen, nu Willian naar Chelsea gaat.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
aan het beschikbare geld zal het niet liggen
Ik ook welquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wie ze nu gaan halen, nu Willian naar Chelsea gaat.
Ja maar welke naam is haalbaar danquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk het niet, ze moeten wel met een naam komen om Bale te vervangen
Geen idee maar ze hebben natuurlijk wel een aardig bedrag te bestedenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar welke naam is haalbaar dan.
100 miljoenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen idee maar ze hebben natuurlijk wel een aardig bedrag te besteden
Nee die is al over the hill. Ze gaan wel Lamela halen en krijgen Coentrao volgens mij. Dan nog een goede aanvallende middenvelder halen en kunnen ze wel meedoen om de CL plaatsen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hadden Kaká in die verkoop van Bale moeten betrekken of zo
Dat denk ik niet maar hij is inmiddels wel ouder dan ik dacht, eeuwig zonde van zo'n voetballerquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee die is al over the hill. Ze gaan wel Lamela halen en krijgen Coentrao volgens mij. Dan nog een goede aanvallende middenvelder halen en kunnen ze wel meedoen om de CL plaatsen.
Bij Real Madrid heeft hij het al niet waargemaakt. Is gewoon over met hem.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat denk ik niet maar hij is inmiddels wel ouder dan ik dacht, eeuwig zonde van zo'n voetballer
Dat is natuurlijk het probleem als je alleen namen haalt en niet kijkt naar de capaciteiten, doen ze nu met Bale weerquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Real Madrid heeft hij het al niet waargemaakt. Is gewoon over met hem.
Daarom moet Spurs niet hetzelfde doenquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk het probleem als je alleen namen haalt en niet kijkt naar de capaciteiten, doen ze nu met Bale weer
Hij verdient sowieso teveel maar hij zou daar wel passen omdat hij dezelfde ruimtes bespeelt als Balequote:Op zondag 25 augustus 2013 17:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom moet Spurs niet hetzelfde doen
Dan kunnen ze beter het geld pakken en gewoon een paar posities versterken en nog wat in kas houden ook.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij verdient sowieso teveel maar hij zou daar wel passen omdat hij dezelfde ruimtes bespeelt als Bale
dat is logischer maar zo worden de meeste voetbalclubs niet gerundquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan kunnen ze beter het geld pakken en gewoon een paar posities versterken en nog wat in kas houden ook.
Helaas niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is logischer maar zo worden de meeste voetbalclubs niet gerund
Heb jij Kaka ooit zien spelen?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij Real Madrid heeft hij het al niet waargemaakt. Is gewoon over met hem.
Ja bij Milan deed hij het goed. Maar jij moet toch ook toegeven dat hij het bij Real niet heeft waargemaakt? Stond niet eens basis. En dan wordt hij ook nog ouder.quote:
Alle clubs in Engeland zijn koopclubsquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:24 schreef Nober het volgende:
Koopclubje dat Tottenham, Swansea ook trouwens, hopelijk een gelijkspel.
Wedstrijden die hij speelde bij Real vond ik wel goed eigenlijk. Als Mourinho hem tijd gaf, kon hij nog wat betekenen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja bij Milan deed hij het goed. Maar jij moet toch ook toegeven dat hij het bij Real niet heeft waargemaakt? Stond niet eens basis. En dan wordt hij ook nog ouder.
Ik vind Özil beter.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wedstrijden die hij speelde bij Real vond ik wel goed eigenlijk. Als Mourinho hem tijd gaf, kon hij nog wat betekenen.
Real speelt iets van 60 wedstrijden per jaar en Ozil kan dat nooit allemaal spelen. Ze hadden met Kaka perfecte man om 20+ te spelen en misschien als hij het veel beter deed, nog vaker. Alleen Real moest weer Modric kopen.quote:
Nu hebben ze Modric en Isco voor die posities. Dus ze kunnen Kaka beter lozen, ook omdat hij vast wel gigantisch verdient.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Real speelt iets van 60 wedstrijden per jaar en Ozil kan dat nooit allemaal spelen. Ze hadden met Kaka perfecte man om 20+ te spelen en misschien als hij het veel beter deed, nog vaker. Alleen Real moest weer Modric kopen.
Ze kunnen nog wel wat creativiteit op het middenveld gebruiken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij hebben de Spurs al geïnvesteerd voordat Bale echt vertrok o. De transfersommen enigszins laag te houden, maar zo'n Paulinho was ook al 30 miljoen
25 miljoen toch?quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:36 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij hebben de Spurs al geïnvesteerd voordat Bale echt vertrok o. De transfersommen enigszins laag te houden, maar zo'n Paulinho was ook al 30 miljoen
Op Tagged denk ik.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:16 schreef Pedroso het volgende:
Cadeautje weer. Wij hebben in NL wat aan te merken op de scheidsrechters maar in Engeland is het ook bedroevend.
Waar is Bony eigenlijk ?
De 2-1 ook blijkbaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef Pedroso het volgende:
Cardiff schijnbaar op 1-1 gekomen tegen City, even gemist.
Sjonge jongequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:35 schreef duncannn het volgende:
[ afbeelding ]
Townsend denkt dat i Bale is.
Best leuk ploegje en goede trainer hebben ze nu.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:43 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt. Kijk niet zo graag naar City. .
3-1twitter:FootballFunnys twitterde op zondag 25-08-2013 om 18:39:03FACT: Cardiff City Starting XI cost: £13m. Man City Starting XI cost: £219.9m. reageer retweet
Blijft toch de charme van het voetbal hèquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:45 schreef El_jefe07 het volgende:
3-1twitter:FootballFunnys twitterde op zondag 25-08-2013 om 18:39:03FACT: Cardiff City Starting XI cost: £13m. Man City Starting XI cost: £219.9m. reageer retweet
Onverstelbaar mooi dit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft toch de charme van het voetbal hè
Ook met Kompany is het al een tijd niet best wat City laat zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:07 schreef Wilskracht het volgende:
Kompany ontbreekt bij city en het gaat weer mis.
Chelsea gaat niet winnen.quote:
Hoop 't wel, al is 1-0 door bij wijze van spreken De Gea ook prima.quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Man United wint gewoon joh.
Van Persie 3x
twitter:VincentOkker twitterde op maandag 26-08-2013 om 17:31:41Geen #Willian voor Tottenham Hotspur. Maar de club blijft topspelers halen. Agent Erik Lamela (#ASRoma) in Londen om deal af te ronden reageer retweet
Hoeveel speelminuten zal Van Ginkel bij Chelski krijgen dit seizoen?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:VincentOkker twitterde op maandag 26-08-2013 om 17:31:41Geen #Willian voor Tottenham Hotspur. Maar de club blijft topspelers halen. Agent Erik Lamela (#ASRoma) in Londen om deal af te ronden reageer retweet
Vrij weinig, zo te zien. Wel triest dat hij is gezwicht voor het bestuur van Vitesse en de technische staf van Chelsea. Ajax had veel beter geweest voor die jongen, ben ook wel fan van hem.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoeveel speelminuten zal Van Ginkel bij Chelski krijgen dit seizoen?
Van Persie zal spelen maar die andere 3 ook?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:57 schreef sausagin het volgende:
Het wordt 1-3 voor Chelsea.
Goals : Van persie , Mata , Lampard , Lukaku
Zonde, wie weet wordt hij nog verhuurd aan Vitessequote:Op maandag 26 augustus 2013 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vrij weinig, zo te zien. Wel triest dat hij is gezwicht voor het bestuur van Vitesse en de technische staf van Chelsea. Ajax had veel beter geweest voor die jongen, ben ook wel fan van hem.
Althans, mijn gevoel zegt het. Zijn wel immens veel spelers op het aanvallend middenveld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonde, wie weet wordt hij nog verhuurd aan Vitesse
Neem aan dat Mata en Lampard sowieso starten. En Lukaku zal op z'n minst invallen aangezien Ba niet in de selectie zit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Persie zal spelen maar die andere 3 ook?
Ik dacht dat FSI tot en met december gratis was? I.e.g. bij Ziggo dacht ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:09 schreef chufi het volgende:
Wordt maar weer eens streamen ... Die Fox Sport International ....
Bij mij is ie uit het vorrmalige EL pakket gevallen... Misschien een s dubbel checken bij FS en UPCquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik dacht dat FSI tot en met december gratis was? I.e.g. bij Ziggo dacht ik.
Klopt, heb een brief van Ziggo ontvangen dat allebei de pakketten (nationaal en internationaal) tot November voor de oude prijs van Eredivisielive te zien zijn. Daarna tot eind van het seizoen met korting en dan daarna het volle pond. Bij een combi van beide pakketten krijg je wel korting.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik dacht dat FSI tot en met december gratis was? I.e.g. bij Ziggo dacht ik.
Het schijnt dichtbij een overeenkomst te zittenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:24 schreef Pedroso het volgende:
Eto'o is toch ook onderweg naar Chelsea of is dat inmiddels afgeketst ? Vind sowieso dat ze nog wel een spits nodig hebben, dat is een matig bezette positie met Torres, Lukaku en Ba.
Benieuwd wie vertrekt van de spitsen dan , want het is vrij zeker dat er 1 iemand moet vertrekkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het schijnt dichtbij een overeenkomst te zitten
Van Torres ben ik niet kapot, heeft volgens mij ook het niveau niet meer om met de echte top mee te draaien. Als ze die kunnen verpatsen aan een Spaanse club voor een leuk bedrag dan zou ik dat als Chelsea zijnde zeker doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:19 schreef sausagin het volgende:
[..]
Benieuwd wie vertrekt van de spitsen dan , want het is vrij zeker dat er 1 iemand moet vertrekken
Hazard staat daar op papier.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef sausagin het volgende:
Speelt chelsea zonder spits? Geen Torres , Ba of Lukaku
Nog een jaartje Vitesse ja, of een ander.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:18 schreef sausagin het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik beter nog een jaartje uitgeleend worden
Eerder een kleinere Engelse club of subtop Duitslandquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog een jaartje Vitesse ja, of een ander.
Speel dat Man U maar even kapot Chelseaquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Manchester United XI: De Gea, Jones, Ferdinand, Vidic, Evra, Carrick, Cleverley, Valencia, Rooney, Welbeck, Van Persie
Subs: Lindegaard, Smalling, Buttner, Anderson, Giggs, Young, Kagawa
Chelsea XI: Cech, Ivanovic, Cahill, Terry, Cole, Ramires, Lampard, De Bruyne, Oscar, Hazard, Schurrle
Subs: Schwarzer, Azpilicueta, Essien, Mikel, Mata, Lukaku, Torres
Ik kijk via Chelsea TV ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef Dos37 het volgende:
Lukoki, Jan Joost
Godver wat mis ik Sport1
Mooi toch. Moyes denkt dat hij net als Mourinho mind games kan spelenquote:
Even zoekenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat het commentaar op mijn zender een beetje neutraal is
Yep.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat het commentaar op mijn zender een beetje neutraal is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfect
hhhhh
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Ja hier ookquote:
He vriendquote:
Ik moet op de kleintjes letten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon FOX Sports International of een schotel/dreambox hebben.
Dreambox is mss nog wel een optie, maar heb je dan echt zo'n "turken"schotel in je tuin?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon FOX Sports International of een schotel/dreambox hebben.
Heb dat zelf niet, DJ_Day-V volgens mij wel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dreambox is mss nog wel een optie, maar heb je dan echt zo'n "turken"schotel in je tuin?
neequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb dat zelf niet, DJ_Day-V volgens mij wel.
Alleen losers zeggen winningquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
0,0 lag hier en perfect HD beeld + Sky sports commentaar = WINNING![]()
Charlie Sheenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Alleen losers zeggen winning
Deed hij best goed hoorquote:
De commentator moet goed zijn mening kunnen opdringen hè.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
Zit te kijken via de stream van FOX, maar heb niet eens het gevoel of idee dat ik kijk naar een topper. Sfeerkraan hebben ze echt volledig dichtgedraaid.
Ja een soort van soppend geluid. Alsof iemand aan het fappen isquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Horen jullie ook steeds een raar geluidje?
Alsof er iets gespoten wordt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ja een soort van soppend geluid. Alsof iemand aan het fappen is
Jullie kijken met Nederlands commentaar? Dan is het wel duidelijk.quote:
Tuurlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Hebben jullie allemaal FOX sports ofzo?
JAquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kijk nbcquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jullie kijken met Nederlands commentaar? Dan is het wel duidelijk.
Bij Ziggo gewoon 4 maandjes gratisquote:Op maandag 26 augustus o2013 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
En nog met korting tot het einde van het seizoen las ik ergens.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Ziggo gewoon 4 maandjes gratis
Nee, alle ziggo zenders.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij hebt alle zenders ter wereld op je pc toch?
Internationaal ook? Ik heb volgens mij alleen de gewone zenderquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bij Ziggo gewoon 4 maandjes gratis
Durf Amerikaans te denken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik begin mij toch enigszins aan dat doorspoel/ruis geluid te ergeren op Fox
Ja voor een maandje via interwebsquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:28 schreef Dagoduck het volgende:
Ja wat moet je ermee.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, gratis Sport1, Fox, Film1, HBO enz, echt kut.
Ja, maar dan had hij Cole ook moeten gevenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Vieze tackle van Valencia wel.
Raar dat dat geen geel is.
Hoe bedoel je raar? Scheids fluit in dienst van Utdquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Vieze tackle van Valencia wel.
Raar dat dat geen geel is.
Jij wil Cole gewoon gevenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar dan had hij Cole ook moeten geven
Mja ik weet niet, ik vind hem een beetje vies. En Cheryl zo bedonderen verdient ook geen schoonheidsprijs.quote:
Die 2 overtredingen met elkaar vergelijkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, maar dan had hij Cole ook moeten geven
Verkeerde kaart.quote:
Rustig meneer de belg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:34 schreef Sasman het volgende:
Schandalig van Van Persie...Duidelijke elleboog. Scheids
Amai, dat arme jongske toch!quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:34 schreef Sasman het volgende:
Schandalig van Van Persie...Duidelijke elleboog. Scheids
Wat doet je vader daar danquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zag een hipster op de tribune.
Einde bericht.
Idd. Ik heb genoten!quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Go Ahead-Groningen was leuker
Persie onzichtbaar?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Persie is onzichtbaar.
Zeker een grote wedstrijd, dit.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil Emilia Clarke naakt op mijn kamer. Je kan niet alles hebben hè.
Wie?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik wil Emilia Clarke naakt op mijn kamer. Je kan niet alles hebben hè.
Waar moet ik die van kennen?quote:
Nope.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kijkt dus geen GoT
[ afbeelding ]
wat een moppiequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kijkt dus geen GoT
[ afbeelding ]
Zijn ellebogen zijn wel in actie geweest vandaag. Ongelofelijk hoe hij daar mee blijft wegkomen. Feit dat hij bij Man Utd speelt maakt natuurlijk wel wat uit. Die mogen net wat meer (zie ook Valencia).quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zijn ellebogen zijn wel in actie geweest vandaag. Ongelofelijk hoe hij daar mee blijft wegkomen. Feit dat hij bij Man Utd speelt maakt natuurlijk wel wat uit. Die mogen net wat meer (zie ook Valencia).
Wat heeft Valencia nou weer met Man Utd. te maken?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Zijn ellebogen zijn wel in actie geweest vandaag. Ongelofelijk hoe hij daar mee blijft wegkomen. Feit dat hij bij Man Utd speelt maakt natuurlijk wel wat uit. Die mogen net wat meer (zie ook Valencia).
Treurige jongen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Ah jij bent een Arsenal-calimero?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heeft Valencia nou weer met Man Utd. te maken?
Het zit nog steeds diep he.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat heeft Valencia nou weer met Man Utd. te maken?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:43 schreef franske19 het volgende:
[..]
Meer een ontzettende ''kijk-mij-eens-stoer-zijn-en-huilen-omdat-robin-naar-de-''rivaal''-van-arsenal-gegaan-is'' post.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:44 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niets tegen in te brengen kennelijk.
Mourinho kan moeilijk poepen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:46 schreef wolfrolf het volgende:
waarom zit daar een meneer met een roze latex handschoen achter Mourinho
Nee. Het is gewoon duidelijk dat United meer mag dan de rest. Smerige tackle van Valencia, niet eens een kaart, de Bruyne krijgt een bewuste elleboog van Van Persie en krijgt geel.quote:
Ja is allemaal voor het seizoen al afgesproken onderling met de scheidsrechters, wist je dat niet?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:48 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon duidelijk dat United meer mag dan de rest. Smerige tackle van Valencia, niet eens een kaart, de Bruyne krijgt een bewuste elleboog van Van Persie en krijgt geel.
Was gewoon geel voor Valencia maar die scheids geeft 'm niet en daar kunnen wij niks aan veranderen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:48 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon duidelijk dat United meer mag dan de rest. Smerige tackle van Valencia, niet eens een kaart, de Bruyne krijgt een bewuste elleboog van Van Persie en krijgt geel.
Ik denk niet dat ik Gaston zie langskomenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:50 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik zie Gaston al loten verkopen hoor
Cole, Terry, Lampard?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:51 schreef donroyco het volgende:
Drie Engelsen in je wedstrijdselectie. Way to go, Chelsea!
Want Engeland speelt zo goed het laatste decenniumquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:51 schreef donroyco het volgende:
Drie Engelsen in je wedstrijdselectie. Way to go, Chelsea!
Oh 4, trouwens, Cahill ook nogquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Cole, Terry, Lampard?
Man United
Jones, Ferdinand, Carrick, Cleverley, Rooney, Welbeck.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:51 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind Vidic zo'n baas hè. Wint echt élk luchtduel.
Klein trofeetje? Verlicht me.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh jeetje. Ron Jans is boos. Voor je het weet neemt hij weer een klein trofeetje mee of steekt hij zijn middelvinger op.
Heb jij aandelen in Sky Sports?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:56 schreef Syntix het volgende:
Sky sports analyses met bij elkaar 1100+ wedstrijden bij Liverpool en Man U, beat that Fox Sports Jan van Halst
Dat was een mopje van hem tijdens een persconferentie met Adriaanse. Echt superleuk, al lachte hij voornamelijk om zichzelf.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klein trofeetje? Verlicht me.
neequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij aandelen in Sky Sports?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |