Althans, mijn gevoel zegt het. Zijn wel immens veel spelers op het aanvallend middenveld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonde, wie weet wordt hij nog verhuurd aan Vitesse
Neem aan dat Mata en Lampard sowieso starten. En Lukaku zal op z'n minst invallen aangezien Ba niet in de selectie zit.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Persie zal spelen maar die andere 3 ook?
Ik dacht dat FSI tot en met december gratis was? I.e.g. bij Ziggo dacht ik.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:09 schreef chufi het volgende:
Wordt maar weer eens streamen ... Die Fox Sport International ....
Bij mij is ie uit het vorrmalige EL pakket gevallen... Misschien een s dubbel checken bij FS en UPCquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik dacht dat FSI tot en met december gratis was? I.e.g. bij Ziggo dacht ik.
Klopt, heb een brief van Ziggo ontvangen dat allebei de pakketten (nationaal en internationaal) tot November voor de oude prijs van Eredivisielive te zien zijn. Daarna tot eind van het seizoen met korting en dan daarna het volle pond. Bij een combi van beide pakketten krijg je wel korting.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:21 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik dacht dat FSI tot en met december gratis was? I.e.g. bij Ziggo dacht ik.
Het schijnt dichtbij een overeenkomst te zittenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:24 schreef Pedroso het volgende:
Eto'o is toch ook onderweg naar Chelsea of is dat inmiddels afgeketst ? Vind sowieso dat ze nog wel een spits nodig hebben, dat is een matig bezette positie met Torres, Lukaku en Ba.
Benieuwd wie vertrekt van de spitsen dan , want het is vrij zeker dat er 1 iemand moet vertrekkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het schijnt dichtbij een overeenkomst te zitten
Van Torres ben ik niet kapot, heeft volgens mij ook het niveau niet meer om met de echte top mee te draaien. Als ze die kunnen verpatsen aan een Spaanse club voor een leuk bedrag dan zou ik dat als Chelsea zijnde zeker doen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:19 schreef sausagin het volgende:
[..]
Benieuwd wie vertrekt van de spitsen dan , want het is vrij zeker dat er 1 iemand moet vertrekken
Hazard staat daar op papier.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:14 schreef sausagin het volgende:
Speelt chelsea zonder spits? Geen Torres , Ba of Lukaku
Nog een jaartje Vitesse ja, of een ander.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:18 schreef sausagin het volgende:
[..]
Als ik hem was zou ik beter nog een jaartje uitgeleend worden
Eerder een kleinere Engelse club of subtop Duitslandquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog een jaartje Vitesse ja, of een ander.
Speel dat Man U maar even kapot Chelseaquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:11 schreef j0rdiiii het volgende:
Manchester United XI: De Gea, Jones, Ferdinand, Vidic, Evra, Carrick, Cleverley, Valencia, Rooney, Welbeck, Van Persie
Subs: Lindegaard, Smalling, Buttner, Anderson, Giggs, Young, Kagawa
Chelsea XI: Cech, Ivanovic, Cahill, Terry, Cole, Ramires, Lampard, De Bruyne, Oscar, Hazard, Schurrle
Subs: Schwarzer, Azpilicueta, Essien, Mikel, Mata, Lukaku, Torres
Ik kijk via Chelsea TV ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:55 schreef Dos37 het volgende:
Lukoki, Jan Joost
Godver wat mis ik Sport1
Mooi toch. Moyes denkt dat hij net als Mourinho mind games kan spelenquote:
Even zoekenquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat het commentaar op mijn zender een beetje neutraal is
Yep.quote:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:57 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoop dat het commentaar op mijn zender een beetje neutraal is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Perfect
hhhhh
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 20 mei 2012 01:05 schreef waaromniet1988 het volgende:
JAAAAAA EINDELIJK wint Chelsea de CL!!!!!
Ja hier ookquote:
He vriendquote:
Ik moet op de kleintjes letten.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon FOX Sports International of een schotel/dreambox hebben.
Dreambox is mss nog wel een optie, maar heb je dan echt zo'n "turken"schotel in je tuin?quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Gewoon FOX Sports International of een schotel/dreambox hebben.
Heb dat zelf niet, DJ_Day-V volgens mij wel.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:16 schreef Syntix het volgende:
[..]
Dreambox is mss nog wel een optie, maar heb je dan echt zo'n "turken"schotel in je tuin?
neequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb dat zelf niet, DJ_Day-V volgens mij wel.
Alleen losers zeggen winningquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:17 schreef Syntix het volgende:
[..]
0,0 lag hier en perfect HD beeld + Sky sports commentaar = WINNING![]()
Charlie Sheenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:18 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Alleen losers zeggen winning
Deed hij best goed hoorquote:
De commentator moet goed zijn mening kunnen opdringen hè.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:25 schreef Cavaliers het volgende:
Zit te kijken via de stream van FOX, maar heb niet eens het gevoel of idee dat ik kijk naar een topper. Sfeerkraan hebben ze echt volledig dichtgedraaid.
Ja een soort van soppend geluid. Alsof iemand aan het fappen isquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
Horen jullie ook steeds een raar geluidje?
Alsof er iets gespoten wordt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:27 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Ja een soort van soppend geluid. Alsof iemand aan het fappen is
Jullie kijken met Nederlands commentaar? Dan is het wel duidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |