Dat kunstgras moeten ze echt afschaffen in het betaald voetbal.
Nee, men moet gewoon met het juiste schoeisel komen en beseffen dat het geen gras is.
Ik denk dat kunstgras uiteindelijk VEILIGER is, want een veel stabielere en evenwichtigere ondergrond. Op gras kan het per vierkante meter verschillen.
Nee, met moet gewoon met het juiste schoeisel komen en beseffen dat het geen gras is.
Ik denk dat kunstgras uiteindelijk VEILIGER is, want een veel stabielere en evenwichtigere ondergrond. Op gras kan het per vierkante meter verschillen.
Veiliger inderdaad. Even kijken hoe lang Wijnaldum geblesseerd is?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef tja77 het volgende: Dus Bakkali geblesseerd, Wijnaldum geblesseerd, Depay hopeloos slecht, Narsingh geblesseerd, Hiljemark geblesseerd. Gaat lekker zo. Toivonen op 10 dan maar? Zie liever Maher daar eerlijk gezegd
PSV heeft het hele seizoen nog niet met een 10 gespeeld.
Middenveld met Schaars in de punt en Park en Maher lijkt me prima.
Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef tja77 het volgende: Dus Bakkali geblesseerd, Wijnaldum geblesseerd, Depay hopeloos slecht, Narsingh geblesseerd, Hiljemark geblesseerd. Gaat lekker zo. Toivonen op 10 dan maar? Zie liever Maher daar eerlijk gezegd
Doe toch rustig man, een kut partij en alles is kut en hopeloos? Kom op zeg..
Hoor jij bij die mongolen die gister al aan het praten waren over de platte kar met sneeuwkettingen?
Depay mag echt even een paar weken op de bank. Twee wedstrijden 1-1 gespeeld door zijn geblunder. Vanaf beide flanken kwam vandaag ook totaal geen dreiging. Jozefzoon voegt al helemaal niks toe.
Op zaterdag 24 augustus 2013 21:58 schreef Scarface88 het volgende: Depay mag echt even een paar weken op de bank. Twee wedstrijden 1-1 gespeeld door zijn geblunder. Vanaf beide flanken kwam vandaag ook totaal geen dreiging. Jozefzoon voegt al helemaal niks toe.
Van mij ook, maar momenteel hebben we niemand anders daar met al die blessures.
Doe toch rustig man, een kut partij en alles is kut en hopeloos? Kom op zeg..
Hoor jij bij die mongolen die gister al aan het praten waren over de platte kar met sneeuwkettingen?
Doe es ff rustig jochie. Ik noem alleen de geblesseerden en een Depay die slecht speelt. Wie zegt dat het kut en hopeloos is? Toivonen op 10 is echt wel denkbaar. Ik heb het nog helemaal niet over een platte kar gehad. Wat ben jij nu aan het bazelen.
Doe es ff rustig jochie. Ik noem alleen de geblesseerden en een Depay die slecht speelt. Wie zegt dat het kut en hopeloos is? Toivonen op 10 is echt wel denkbaar. Ik heb het nog helemaal niet over een platte kar gehad. Wat ben jij nu aan het bazelen.
Over reactie van mijn kant. Maar zo'n partijtje zit erbij. Na Europees.. niks aan de hand
Misschien ben ik wel te mild enzo, maar ik hou van creatieve spelers die een actie durven te maken, falen, en dan opnieuw proberen. We weten allemaal dat Depay een groot talent is en veel beter kan, en dan mag zo'n jongen van mij best een paar keer 'falen', zonder er meteen op afgerekend te worden.
Gewoon lekker even laten pielen en op een gegeven moment is die vorm er en pluk je er de vruchten van. Hij speelt ook op een positie waar dat kan en mag.
Het moet natuurlijk niet te gek worden, en als er betere alternatieven zijn, dan mag hij ook best afgewisseld worden, maar meteen dat overdreven gejank wanneer het eens 2 wedstrijden niet lukt bij die jongen, tja...(!)
Zag in die wedstrijd tegen Milan volgens mij ook een geweldige aanname van hem. Sowieso vind ik het mooi dat PSV elkaar zo hard mogelijkt probeert in te spelen.
Over reactie van mijn kant. Maar zo'n partijtje zit erbij. Na Europees.. niks aan de hand
Tis je vergeven. Hier geen paniek. Ff een momentje pas op de plaats in een uitwedstrijd. Koester het punt, waar we gezien het spel geen recht op hadden. Baal alleen wel van de blessures. Maar met wat mazzel valt die van Wijnaldum mee.
Op zaterdag 24 augustus 2013 22:05 schreef Yi-Long het volgende: Misschien ben ik wel te mild enzo, maar ik hou van creatieve spelers die een actie durven te maken, falen, en dan opnieuw proberen. We weten allemaal dat Depay een groot talent is en veel beter kan, en dan mag zo'n jongen van mij best een paar keer 'falen', zonder er meteen op afgerekend te worden.
Gewoon lekker even laten pielen en op een gegeven moment is die vorm er en pluk je er de vruchten van. Hij speelt ook op een positie waar dat kan en mag.
Het moet natuurlijk niet te gek worden, en als er betere alternatieven zijn, dan mag hij ook best afgewisseld worden, maar meteen dat overdreven gejank wanneer het eens 2 wedstrijden niet lukt bij die jongen, tja...(!)
Zag in die wedstrijd tegen Milan volgens mij ook een geweldige aanname van hem. Sowieso vind ik het mooi dat PSV elkaar zo hard mogelijkt probeert in te spelen.
Mwah. Depay heeft de afgelopen twee wedstrijden twee tegengoals op zijn naam staan. Het wordt juist tijd dat die jongen doorheeft dat hij juist niét lekker kan pielen en pingelen als een C-tje. Balverlies is op topniveau fataal, ook als je linksbuiten bent. Hij moet het teambelang boven eigenbelang gaan zien. Eerder afspelen, kijken en voorzetten. Dan kan het nog wat worden. Nu laat hij precies dezelfde fouten zien als vorig seizoen en lijkt dus niet te leren en vooruit te gaan. Ik hoop het van harte, maar ik ben niet heel erg hoopvol over Depay.
Mwah. Depay heeft de afgelopen twee wedstrijden twee tegengoals op zijn naam staan. Het wordt juist tijd dat die jongen doorheeft dat hij juist niét lekker kan pielen en pingelen als een C-tje. Balverlies is op topniveau fataal, ook als je linksbuiten bent. Hij moet het teambelang boven eigenbelang gaan zien. Eerder afspelen, kijken en voorzetten. Dan kan het nog wat worden. Nu laat hij precies dezelfde fouten zien als vorig seizoen en lijkt dus niet te leren en vooruit te gaan. Ik hoop het van harte, maar ik ben niet heel erg hoopvol over Depay.
Hem vergelijken met vorig seizoen vind ik niet eerlijk..daarin was hij continu invaller..toen moest hij zich juist laten zien. Nu moet hij 'volwassener' worden en zijn momenten goed uit kiezen.
Depay heeft nu de pech dat zijn fouten kei hard worden afgestraft..maargoed hij moet er nu natuurlijk wel van gaan leren. Wijnaldum en Brenet hadden het geluk dat hun fouten niet zo werden afgestraft als die van Depay, want zij deden precies hetzelfde als wat Depay deed..teveel lopen met de bal op eigen helft..waardoor ze gevaarlijk balverlies leden.
Ongelofelijk wat hebben jullie altijd mazzel hier zeg. Lat, paal noem het maar op. Zo goed gespeeld en dan toch geen 3 punten. Jullie namen maar 250 man mee. Wat een sfeerloze bende zeg, dat maak je ook niet vaak mee. Bij ons was de passie en strijd geweldig en de sfeer was wee ouderwets goed. Gaan ons gewoon weer handhaven.
Op zaterdag 24 augustus 2013 23:45 schreef hafcfan het volgende: Ongelofelijk wat hebben jullie altijd mazzel hier zeg. Lat, paal noem het maar op. Zo goed gespeeld en dan toch geen 3 punten. Jullie namen maar 250 man mee. Wat een sfeerloze bende zeg, dat maak je ook niet vaak mee. Bij ons was de passie en strijd geweldig en de sfeer was wee ouderwets goed. Gaan ons gewoon weer handhaven.
Heeft Toivonen de vrouw van Jan Smit geneukt ofzo? Wat een frustratie de hele tijd toen hij aan de bal was
1 jaar geleden eigenlijk. Voor Heracles was dat wel dé wedstrijd van de eeuw, dus te begrijpen.
Mwah, beetje overdreven vond ik het. Het leek net of Toivonen een moord had gepleegd ofzo. En Heracles was deze wedstrijd ook vanaf de eerste minuten constant overtredingen aan het maken. Het is dat die scheidsrechter niet eerder begon met geel te geven..
Mwah, beetje overdreven vond ik het. Het leek net of Toivonen een moord had gepleegd ofzo. En Heracles was deze wedstrijd ook vanaf de eerste minuten constant overtredingen aan het maken. Het is dat die scheidsrechter niet eerder begon met geel te geven..
Scheidsrechter was dramatisch ja. Ze waren echt achter Maher aan. Kreeg gewoon soms tijdens het lopen een duwtje.
En ik vond dat Locadia wel een penalty mocht krijgen. Zulke overtreding fluitte hij wel als ze op de middenveld waren, maar daar weer niet.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Laten we ook maar voor de gein de kansen van PSV vergeten.
Ga fietsen. Misschien 2 kansen over de hele pot en mag het. Jullie moeten je schamen. Compleet afgetroefd op passie en inzet en een man maakt mij echt constant aan het lachen. Depay
Ga fietsen. Misschien 2 kansen over de hele pot en mag het. Jullie moeten je schamen. Compleet afgetroefd op passie en inzet en een man maakt mij echt constant aan het lachen. Depay
Ga nou maar weg met je competitievervalsing met dat kunstgras
Ik kan dit puntverlies ergens wel begrijpen. Uit naar Heracles op kunstgras, dat er vol opklapt, tussen de wedstrijden tegen Milan in..
Dan kun je 1 ding nou net niet gebruiken, en dat is een vroege tegengoal. Dit valt Depay absoluut te verwijten, die jongen is te vaak alleen met zichzelf bezig, en dat kan zeker niet vlakbij je eigen 16.
Vervolgens te geforceerd op zoek gegaan naar de gelijkmaker, waardoor er veel te gemakkelijk balverlies werd geleden. Hiermee speel je Heracles 100% in de kaart. Er had gewoon in een hoger tempo positiespel gespeeld moeten worden. In de tweede helft ging dit iets beter, maar het was nog steeds niet goed..
Jozefzoon is absoluut niet goed genoeg voor de basis, en ik denk/hoop dat Depay ook niet meer zeker is van een basisplaats, wanneer iedereen fit is.
Op zondag 25 augustus 2013 00:26 schreef Miertje88 het volgende: Ik kan dit puntverlies ergens wel begrijpen. Uit naar Heracles op kunstgras, dat er vol opklapt, tussen de wedstrijden tegen Milan in..
Ja, dat plus jullie zijn niet zo goed als jij dacht.
Tjah mensen die geen argumenten hebben komen daar dan maar mee. Kan ik ook zeggen dat die 40 miljoen van de gemeente oneerlijk is.
Je kunt niet ontkennen dat een thuis spelende ploeg voordeel haalt uit kunstgras. Het speelt totaal anders. Als je zelf gevoetbald hebt kun je dit bevestigen, de bal rolt totaal niet zoals je het wilt hebben waardoor passes niet aankomen en je niet fatsoenlijk kunt opbouwen. Dus in zekere zin is het echt wel competitievervalsing. Je moet gelijke voorwaarden stellen als KNVB vind ik, net als de lichtmasten moet een goede grasmat ook een voorwaarde zijn om betaald voetbal te kunnen/mogen spelen. Maar de KNVB vindt het prima dus de clubs ook, goedkoop alternatief.
Lekker simpel weer om te gaan zeiken op het kunstgras. Dat is net zo achterlijk als Frank de Boer die loopt te mekkeren dat het gras in Den Haag te lang is. PSV moet normaal gesproken gewoon van Heracles winnen, kunstgras of geen kunstgras. Echter, nu valt de wedstrijd wat ongelegen midden in een tweeluik met Milan, en ja, dan kun je - zeker met zo'n jonge ploeg - tegen puntverlies oplopen. Dan mogen we nog even allemaal dankjewel zeggen tegen Ji Sung Park tututu dat er toch nog een punt uitgehaald is. Prima zo, op naar Milan.
De manier om dit PSV te bestrijden is op dit moment gewoon om er kort op te gaan zitten. Wanneer je die mogelijkheden hebt en de ploeg daar ook fit genoeg voor is om het een hele wedstrijd vol te houden, heb je gewoon een kans om te winnen. Den Haag bewees het, en nu Heracles ook. Het is zaak om daar een oplossing voor te vinden. Maar de echte werkpaarden die ook hun fysiek kunnen inbrengen, hebben we niet. Denk dat Rekik en Bruma wel wat kunnen,, en verder heb je misschien alleen Manolev en Toivonen, maar daar is in principe al afscheid van genomen. Een van de nadelen van een dergelijk jong team is nu eenmaal dat het gemiddeld allemaal wat lichter is.
Op zaterdag 24 augustus 2013 22:05 schreef Yi-Long het volgende: Misschien ben ik wel te mild enzo, maar ik hou van creatieve spelers die een actie durven te maken, falen, en dan opnieuw proberen. We weten allemaal dat Depay een groot talent is en veel beter kan, en dan mag zo'n jongen van mij best een paar keer 'falen', zonder er meteen op afgerekend te worden.
Ben ik wel met je eens maar het gaat er wel om waar hij loopt te pielen, ver van je goal geen punt dichtbij je goal voor soberder oplossingen kiezen, Wijnaldum overkwam het ook een paar keer maar daar vielen geen goals uit.
Nee maar nu spelen ze gelijk dus dan ligt het aan het kunstgras!!
Onzin, wie zegt dat het aan het kunstgras ligt, is niet reeel. De blessure van Wijnaldum was misschien niet gebeurt. Maar het eerlijkste is natuurlijk OF iedereen op gras, OF iedereen op kunstgras. En aangezien het gros van de zichzelf respecterende ploegen zowel nationaal als internationaal op ECHT gras spelen, lijkt me dat dat de beste optie is.
Gewoon een slechte wedstrijd van een jonge ploeg tussen twee zware Europese wedstrijden in. Leeftijd van de ploeg en de smalheid van de selectie bij een paar blessures tellen dan extra zwaar.
Toen Park er in kwam ging het direct een stuk beter, al kwam dat ook omdat Heracles toen moegestreden was. Met iets meer geduld en hersens win je die pot gewoon nog, ondanks het slechte spel.
No biggie. Heracles heeft bovendien een hele degelijke ploeg met een boel harde werkers en een paar onderschatte individuen.
Wat wel echt heel vervelend is, is dat weer Depay aan de basis staat van een tegengoal. Die moet op les bij van Halst, bij twijfel gewoon de tribune in met die bal.
Op zondag 25 augustus 2013 08:01 schreef Fargo het volgende: Vorig jaar werd het 0-6 en toen hoorde ik niemand over het kunstgrasveld...
Toen was kunstgras net zo kut. Dat was het en is het. Of het altijd zo zal blijven durf ik niet te zeggen, ik heb geen verstand van de ontwikkelingen op dat gebied, maar op dit moment wens ik iedere club met kunstgras degradatie toe. Jammer dat PEC het zo goed doet, dat dat ook maar snel afgelopen mag zijn. Niks tegen de club, wel tegen het veld.
Un dann rettet kein Kavallerie, keine Zorro kümmert sich dodrömm. Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Op zondag 25 augustus 2013 09:28 schreef Knalerwtje het volgende: Gewoon een slechte wedstrijd van een jonge ploeg tussen twee zware Europese wedstrijden in. Leeftijd van de ploeg en de smalheid van de selectie bij een paar blessures tellen dan extra zwaar.
Toen Park er in kwam ging het direct een stuk beter, al kwam dat ook omdat Heracles toen moegestreden was. Met iets meer geduld en hersens win je die pot gewoon nog, ondanks het slechte spel.
No biggie. Heracles heeft bovendien een hele degelijke ploeg met een boel harde werkers en een paar onderschatte individuen.
Wat wel echt heel vervelend is, is dat weer Depay aan de basis staat van een tegengoal. Die moet op les bij van Halst, bij twijfel gewoon de tribune in met die bal.
Er zullen echt nog wel meer van dit soort wedstrijden volgen
Er zullen echt nog wel meer van dit soort wedstrijden volgen
En dat wisten we voor het seizoen allemaal.
Je zag tegen ADO al dat dit PSV het moeilijk heeft tegen ploegen die er fysiek kort op zitten. Echt mannen-voetbal is lastig voor deze jonge mannen. Hoort bij de leeftijd, de CV' uitgezonderd.
Dit PSV is het tegenovergesteld van de ploeg van vorig jaar. Toen werden deze ploegen eenvoudig opgerold, nu zijn het de moeilijkste tegenstanders.
Je zag tegen ADO al dat dit PSV het moeilijk heeft tegen ploegen die er fysiek kort op zitten. Echt mannen-voetbal is lastig voor deze jonge mannen. Hoort bij de leeftijd, de CV' uitgezonderd.
Dit PSV is het tegenovergesteld van de ploeg van vorig jaar. Toen werden deze ploegen eenvoudig opgerold, nu zijn het de moeilijkste tegenstanders.
Er zijn wel parallellen met Ajax te trekken, het is gewoon een moeilijk spelletje wat beide ploegen willen spelen, als het tempo dan te laag ligt kan iedere ploeg die er kort op zit en gesloten speelt het je moeilijk maken.
Depay uit de basis laten scheelt al een slok op een borrel. Die is op dit moment te overtuigd van zichzelf. Tegenstanders risicovol proberen af te stoppen heeft zowel tegen Milan als tegen Heracles puntverlies opgeleverd. Jozefzoon komt te kort, Locadia kwam gister te kort en ik vond zelfs Schaars een handvol domme fouten maken die gevaar opleverde.
Er zijn wel parallellen met Ajax te trekken, het is gewoon een moeilijk spelletje wat beide ploegen willen spelen, als het tempo dan te laag ligt kan iedere ploeg die er kort op zit en gesloten speelt het je moeilijk maken.
Precies. En dan moet je wat spelers in de breedte hebben die daar doorheen kunnen beuken. Park deed dat goed, Matavz deed het (tegen mijn verwachting in) beter dan Locadia.
Of je moet het tempo heel hoog houden en zo'n ploeg conditioneel kapot spelen, maart dat lukt niet na een Europees duel. Je kunt na een CL-wedstrijd beter tegen Heerenveen spelen dan tegen zo'n Heracles.
Precies. En dan moet je wat spelers in de breedte hebben die daar doorheen kunnen beuken. Park deed dat goed, Matavz deed het (tegen mijn verwachting in) beter dan Locadia.
Of je moet het tempo heel hoog houden en zo'n ploeg conditioneel kapot spelen, maart dat lukt niet na een Europees duel. Je kunt na een CL-wedstrijd beter tegen Heerenveen spelen dan tegen zo'n Heracles.
Heerenveen gaat dit PSV het ook nog moeilijk genoeg mee krijgen, al had Ajax dat nooit meer weg moeten geven.
Op zondag 25 augustus 2013 09:50 schreef Buitendam het volgende: Depay uit de basis laten scheelt al een slok op een borrel. Die is op dit moment te overtuigd van zichzelf. Tegenstanders risicovol proberen af te stoppen heeft zowel tegen Milan als tegen Heracles puntverlies opgeleverd. Jozefzoon komt te kort, Locadia kwam gister te kort en ik vond zelfs Schaars een handvol domme fouten maken die gevaar opleverde.
Ik vond Wijnaldum zijn niveau niet halen omdat hij wat leek in te houden, maar ik heb hem niet op dezelfde wijze de bal zien inleveren zoals Schaars dat een paar keer deed. Van die ballen die totale miscommunicatie ademen.
Ik vond Wijnaldum zijn niveau niet halen omdat hij wat leek in te houden, maar ik heb hem niet op dezelfde wijze de bal zien inleveren zoals Schaars dat een paar keer deed. Van die ballen die totale miscommunicatie ademen.
Ik wel wel hoor, minimaal 2 keer al werden de kansen die erop volgden niet benut
Ik wel wel hoor, minimaal 2 keer al werden de kansen die erop volgden niet benut
Oké, heb ik die gemist. Het zicht was ook niet altijd bijster goed. Ik zag Park de bal nog een wippertje geven en toen iedereen 2,5 seconden later als een malle begon te juichen heb ik het voor waar aangenomen en heb me in de feeststemming aangesloten.
Oké, heb ik die gemist. Het zicht was ook niet altijd bijster goed. Ik zag Park de bal nog een wippertje geven en toen iedereen 2,5 seconden later als een malle begon te juichen heb ik het voor waar aangenomen en heb me in de feeststemming aangesloten.
Tja dat is dan weer het nadeel van wedstrijden in het stadion bezoeken
Tja dat is dan weer het nadeel van wedstrijden in het stadion bezoeken
Ja, dat is waar. Ik vond het ook echt één van de minst leuke wedstrijden die ik ooit heb bezocht. Het spel was niet om aan te gluren waar je dan om 4 uur voor in de bus stap en om middernacht pas terug bij het stadion bent. Ook weinig sfeer in het vak, dus al met al vond ik het maar een tegenvaller, gisterenavond.
Ja, dat is waar. Ik vond het ook echt één van de minst leuke wedstrijden die ik ooit heb bezocht. Het spel was niet om aan te gluren waar je dan om 4 uur voor in de bus stap en om middernacht pas terug bij het stadion bent. Ook weinig sfeer in het vak, dus al met al vond ik het maar een tegenvaller, gisterenavond.
Ik heb echt respect voor mensen die alle wedstrijden gaan maar vind het ook geen enkel probleem dat ik daar al heel wat jaren niet meer toebehoor.
Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef RubenSosa het volgende: Het zou geweldig zijn als psv de cl groepsfase zou halen, maar dan zal het flink ten koste van de competitie gaan.(dat zie je nu al).
De selectie is daar niet ervaren en breed genoeg voor.
De EL zal ook flink ten koste van de competitie gaan. Het is dat de rest ook allemaal geen stabiele indruk maakt maar anders zou ik nu al zeggen dat het kampioenschap een onmogelijkheidje is. Nu houd ik het nog eventjes op zéér, zéér onwaarschijnlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
De EL zal ook flink ten koste van de competitie gaan. Het is dat de rest ook allemaal geen stabiele indruk maakt maar anders zou ik nu al zeggen dat het kampioenschap een onmogelijkheidje is. Nu houd ik het nog eventjes op zéér, zéér onwaarschijnlijk.
Niet dat ik zeg dat PSV kampioen gaat worden (ik schat 2e of 3e) maar welke ploeg maakt wel een stabiele indruk????
Edit: wat ik probeer te zeggen is dat het toedichten van al dan geen titel op basis van stsbiliteit, niks zegt. Omdat er geen enkele club stabiel is.
Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef RubenSosa het volgende: Het zou geweldig zijn als psv de cl groepsfase zou halen, maar dan zal het flink ten koste van de competitie gaan.(dat zie je nu al).
De selectie is daar niet ervaren en breed genoeg voor.
Dat heb je met Europa League ook Van onder naar boven lezen is beter
Op maandag 26 augustus 2013 08:03 schreef Knalerwtje het volgende: Advocaat heeft nu echt 100% afgedaan. Wat een kuteikel. Klagen over Waterman terwijl je dus Tyton op de bank had.
En dan de schuld overal zoeken, behalve bij zichzelf. Wat een achterlijke narcistische eikel.
Dat Tyton steeds niet aan keepen toekomt moet toch ook wel wat zeggen niet? Dickie heeft gewoon gelijk in deze.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Op maandag 26 augustus 2013 09:14 schreef Grrrrrrrr het volgende: Het was anders wel de waarheid. Dat er allerlei mensen nu op hun pik getrapt zijn verandert niks aan de feiten.
Eens. Enige wat me aan Advocaat stoorde was dat hij nul verantwoordelijkheid op zich nam voor het falen. Hij had een matige verdediging en keeper, het management haalde geen spelers die hij wilde, enzovoorts. Kortom Dickie was fantastisch, maar iedereen om hem heen heeft gefaald. Dat is zwak.
Op maandag 26 augustus 2013 08:03 schreef Knalerwtje het volgende: Advocaat heeft nu echt 100% afgedaan. Wat een kuteikel. Klagen over Waterman terwijl je dus Tyton op de bank had.
En dan de schuld overal zoeken, behalve bij zichzelf. Wat een achterlijke narcistische eikel.
Als hij zijn eerste keeper al matig vond dan zal hij Tyton niet ineens wel een goede keeper vinden he. Ondanks dat hij zijn straatje schoon veegt heeft hij natuurlijk wel een punt. Als je achtereenvolgens bij 3 verschillende coaches niet aan de bak komt dan zal er ook wel iets aan de kwaliteit van Tyton liggen.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op maandag 26 augustus 2013 08:03 schreef Knalerwtje het volgende: En dan de schuld overal zoeken, behalve bij zichzelf. Wat een achterlijke narcistische eikel.
Deze "prestatietrainer" laat zijn ware aard zien. Is zelf inderdaad ook schuldig aan een hoop puntverlies in de competitie door onder andere zijn belachelijke wissels tijdens topwedstrijden en telkens met de opstelling te blijven kloten. Er heeft geen een wedstrijd een ingespeeld team gestaan onder Advocaat.
Deze "prestatietrainer" laat zijn ware aard zien. Is zelf inderdaad ook schuldig aan een hoop puntverlies in de competitie door onder andere zijn belachelijke wissels tijdens topwedstrijden en telkens met de opstelling te blijven kloten. Er heeft geen een wedstrijd een ingespeeld team gestaan onder Advocaat.
Mulder had zowaar voor het eerst een goed punt. Het gaat niet om het aantal goals maar om het aantal beslissende goals.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
AC Milan treedt PSV woensdagavond wellicht tegemoet met Robinho in de punt van de aanval, op de plaats van Stephan El Shaarawy. De Italiaanse media melden dat trainer Massimiliano Allegri behoorlijk ontevreden is over de prestatie van il Faraone in de wedstrijd tegen Hellas Verona, die zondag met 2-1 verloren ging. El Shaarawy deed ruim een uur mee, maar maakte een povere indruk.
Hij heeft ons in elk geval de 3 punten gegeven in de Kuip. Met die epische Engelaar-wissel.
FC Dordrecht - Jong PSV is vrijdagavond trouwens ook weer live te zien bij FOX Sports. Worden dan 10 wedstrijden uit de JL tegelijkertijd gespeeld, maar ze hebben voor deze wedstrijd gekozen
Op maandag 26 augustus 2013 16:07 schreef tompsv18 het volgende: FC Dordrecht - Jong PSV is vrijdagavond trouwens ook weer live te zien bij FOX Sports. Worden dan 10 wedstrijden uit de JL tegelijkertijd gespeeld, maar ze hebben voor deze wedstrijd gekozen
Wisselingen horen er nu eenmaal bij. Moet je dan iedereen maar laten staan ook als ze er geen zak van bakken?
Maar met welke posities is er volgens jou dan zo gesold? Volgens mij viel het allemaal nogal mee namelijk.
Tsja, de hand in eigen boezen steken is niet Dicks sterkste punt. Hìj zette Waterman er neer, hìj zette Hutch er neer, en daarna Zanka ipv Manolev, hij bracht Engelaar in terwijl hij verder nooit minuten maakte en hìj weigerde om een ander systeem te spelen dat beter bij de selectie paste. Tuurlijk is niets wat hij zegt onzin, maar wat meer zelfkritiek was op zijn plaats geweest. Alhoewel dat ook een kwestie van inzicht is, immers dacht hij vorig jaar dat dit allemaal goede keuzes waren, en denk hij dat nu wellicht nog steeds. Jammer dat er geen vaste volger van PSV aan tafel zat die wat kritischer had kunnen zijn op zijn verhaal (ergo Waterreus).
Engelaar kwam erin in elk geval, weet niet meer wie eruit werd gehaald.
Ja, dat was Matavz. Die speelde echt een wereldpot. En wij maar schelden dat hij in deze vorm geblesseerd was, want een andere reden tot wissel kon er niet zijn.
Ja, dat was Matavz. Die speelde echt een wereldpot. En wij maar schelden dat hij in deze vorm geblesseerd was, want een andere reden tot wissel kon er niet zijn.
Wji zaten toen in een dip qua voorgaande resultaten en het zag er op basis van de 1e helft ook niet naar uit dat we uit die dip zouden komen. Maar toen had Dickie een ingeving.
Wait, whut, zie ik nu dat Marcelo bij het Duitse weekblad Bild in het team van de week zit, oftewel de Bild 11. Straks gaat ie nog naar Barcelona als het zo door gaat...
Op dinsdag 27 augustus 2013 09:14 schreef Kper_Norci het volgende: Wait, whut, zie ik nu dat Marcelo bij het Duitse weekblad Bild in het team van de week zit, oftewel de Bild 11. Straks gaat ie nog naar Barcelona als het zo door gaat...
Toch wel een vreemde gewaarwording dat iedereen hoopt op een rentree van een 17 jarig jochie, is wel een hoop druk op zijn schouders.
Ik las dat ie in 2011 op een toernooi in Manchester tot beste jeugdspeler ter wereld was verkozen. Dus wat dat betreft is ie wel wat gewend, maar dit is natuurlijk weer wel heel andere druk.
Op dinsdag 27 augustus 2013 09:14 schreef Kper_Norci het volgende: Wait, whut, zie ik nu dat Marcelo bij het Duitse weekblad Bild in het team van de week zit, oftewel de Bild 11. Straks gaat ie nog naar Barcelona als het zo door gaat...
Te voorspellen. Nieuwe omgeving en hij bloeit op.
Die jongen kan echt wel wat.
Geef het een week of drie en hij zit weer op niveau.
Stel dat Wijnaldum en Bakkali allebei niet kunnen spelen denk Ik dat je wel moet. Anders moet Jovelszoon er in.
Ja dan wel. Maar volgens mij kan Wijnaldum gewoon spelen. Dat dacht hij zelf namelijk ook.
Ik zou sowieso nog wel graag een nieuwe middenvelder erbij zien. Als Toivonen niet verkocht wordt gaat hij naar Jong PSV en dan zit je toch niet echt ruim in je keuzes daar.
Ja dan wel. Maar volgens mij kan Wijnaldum gewoon spelen. Dat dacht hij zelf namelijk ook.
Ik zou sowieso nog wel graag een nieuwe middenvelder erbij zien. Als Toivonen niet verkocht wordt gaat hij naar Jong PSV en dan zit je toch niet echt ruim in je keuzes daar.
Ik zie hier in Nederland geen middenvelders die bij PSV zouden passen. Over de grens scouten is niet Brands' sterke punt.
in Nederland heeft hij ook weleens in het elftal van de week gestaan. Mensen vergeten dat hij ook een aantal hele goede wedstrijden heeft gespeeld.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op dinsdag 27 augustus 2013 18:17 schreef Gramulanion het volgende: Rik Elfrink: Voor AC Milan-#PSV zijn nu 40.000 kaarten verkocht, meldt een Milan-functionaris hier.
Zoals Danny Blind vanmorgen in het AD ook zei, Italianen (zeker Milan) laten je altijd voetballen en geven je het initiatief. Pak het dan ook maar en laat het maar zien.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Narsingh is mee lees ik. Is die al zo ver of gewoon leuk tripje Milaan voor de teambuilding?
Lijkt me een tripje Milaan, al zei Twitter Thijs gisteren dat je jongens niet mee neemt voor een tripje Milaan (Toen die het over Wijnaldum en Bakkali had).
Narsingh is mee lees ik. Is die al zo ver of gewoon leuk tripje Milaan voor de teambuilding?
vanwege de teamgeest zijn er veel spelers mee. Ik geloof dat alleen Manolev achter is gebleven
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
echt slecht zijn die statistieken toch niet ? gewoon erg goed zelfs
ik zie PSV wel doorgaan eigenlijk
Heb er helaas weinig vertrouwen in. Elke fout op hun eigen veld wordt genadeloos afgestraft door Milan, zoals te zien was bij die eerste goal en het lijkt me heel raar als Milan zich al die miljoenen door z'n handen weg laat glippen: http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)ampions-League.dhtml
Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Tallie1982 het volgende: #bakkali heeft niet aan de groepstraining in Milaan deelgenomen. Hij trainde apart. #Wijnaldum wel en kan dus starten #acmpsv
Op dinsdag 27 augustus 2013 22:17 schreef Tallie1982 het volgende: #bakkali heeft niet aan de groepstraining in Milaan deelgenomen. Hij trainde apart. #Wijnaldum wel en kan dus starten #acmpsv
Gewoon laatste kwartiertje laten invallen en in de extra tijd 2-2 maken, niks mis mee.
Kom op zeg, dit Milan is toch helemaal niks. Ik heb vorig jaar elke wedstrijd van Milan gezien, en dit jaar ook weer. Wat een verschrikking is dat zeg. Dit weekend tegen Hellas Verona ook weer met 2-1 verloren. Zo verschrikkelijk slecht waren ze. Zeker die El Shaarawy, wat normaal overigens wel een aardige speler is. Hier moet PSV echt overheen gaan walsen.
Kom op zeg, dit Milan is toch helemaal niks. Ik heb vorig jaar elke wedstrijd van Milan gezien, en dit jaar ook weer. Wat een verschrikking is dat zeg. Dit weekend tegen Hellas Verona ook weer met 2-1 verloren. Zo verschrikkelijk slecht waren ze. Zeker die El Shaarawy, wat normaal overigens wel een aardige speler is. Hier moet PSV echt overheen gaan walsen.
Zou een schande zijn als PSV Milan vanavond niet dolt.
Zou een schande zijn als PSV Milan vanavond niet dolt.
Nouja geen schande als je ze niet helemaal scheel dolt. Maar je moet wel met veel gemak winnen. Weet niet of jullie alles van AC Milan hebben gezien de afgelopen tijd? Psv heeft echt een heel sterk elftal voor dit seizoen.
Nouja geen schande als je ze niet helemaal scheel dolt. Maar je moet wel met veel gemak winnen. Weet niet of jullie alles van AC Milan hebben gezien de afgelopen tijd? Psv heeft echt een heel sterk elftal voor dit seizoen.
Is het echt zo erg gesteld met AC? Dat ze niet meer zo goed zijn als ooit weet ik, maar ik volg het Italiaanse voetbal niet goed genoeg om ze echt goed in te kunnen schatten.
Maar dan nog: je moet natuurlijk met elke tegenstander uitkijken. PSV heeft ook een veel betere selectie dan Heracles, en die werden dit weekend ook niet geklopt.
Is het echt zo erg gesteld met AC? Dat ze niet meer zo goed zijn als ooit weet ik, maar ik volg het Italiaanse voetbal niet goed genoeg om ze echt goed in te kunnen schatten.
Maar dan nog: je moet natuurlijk met elke tegenstander uitkijken. PSV heeft ook een veel betere selectie dan Heracles, en die werden dit weekend ook niet geklopt.
Maar daar spelen wel wat meer factoren bij waarom dat niet is gebeurd.
Zo sterk is PSV helemaal niet, het is sinds die eerste wedstrijd tegen Zulte alleen maar minder geworden.
Heeft PSV vandaag weer zo'n topdag en Milan is weer niet bij de les heb je een kleine kans, maar normaliter niet want er zitten teveel fouten in het spel en die worden door een club als Milan gewoon afgestraft.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Jammer dat het echte probleem niet ter sprake komt. Hadden we vorig jaar gewoon gepresteerd in de uefa cup dan hadden we een makkelijke loting gehad dit jaar.
Op woensdag 28 augustus 2013 22:10 schreef BlaZ het volgende: Jammer dat het echte probleem niet ter sprake komt. Hadden we vorig jaar gewoon gepresteerd in de uefa cup dan hadden we een makkelijke loting gehad dit jaar.
Bedankt Advocaat.
Veel te simpel weer. Als ze lang hadden meegedaan in de Europa League hadden ze weer punten kunnen laten liggen in de competitie wegens vermoeidheid donderdag - zondag.
Veel te simpel weer. Als ze lang hadden meegedaan in de Europa League hadden ze weer punten kunnen laten liggen in de competitie wegens vermoeidheid donderdag - zondag.
Onzin, je kunt het gewoon zelf narekenen. In de periode dat we Europa League spelen is er géén extra puntverlies.
Op woensdag 28 augustus 2013 22:10 schreef BlaZ het volgende: Jammer dat het echte probleem niet ter sprake komt. Hadden we vorig jaar gewoon gepresteerd in de uefa cup dan hadden we een makkelijke loting gehad dit jaar.
Bedankt Advocaat.
Makkelijk om het op Advocaat af te schuiven, het collectief falen tegen de ploeg wiens naam je amper krijgt uitgesproken zie ik meer als de oorzaak.
Precies. Als ze lang hadden meegedaan speelden ze juist tot na de winterstop.
Vorig jaar werd er vaker puntverlies geleden als er diezelfde week géén uefa cup wedstrijd werd gespeeld. De jaren ervoor is het verschil zo verwaarloosbaar dat je het over 1 punt op jaarbasis hebt.
Onzin, je kunt het gewoon zelf narekenen. In de periode dat we Europa League spelen is er géén extra puntverlies.
Extra puntverlies is er juist na de winterstop.
Das geen onzin, het feit dat het afgelopen jaar niet gebeurde omdat PSV was uitgeschakeld, wil niet zeggen dat als PSV europees ovewintert had, het geen punten zou hebben verloren. Zie het seizoen ervoor, waarna iedere europese uitwedstrijd, een uitwedstrijd in de competitie puntverlies opleverde.
Das geen onzin, het feit dat het afgelopen jaar niet gebeurde omdat PSV was uitgeschakeld, wil niet zeggen dat als PSV europees ovewintert had, het geen punten zou hebben verloren. Zie het seizoen ervoor, waarna iedere europese uitwedstrijd, een uitwedstrijd in de competitie puntverlies opleverde.
Ja statistiek zonder rekening te houden met de plaatsing op de ranglijst van de tegenstander, of het feit of het een uit- of thuis wedstrijd betreft. Ik heb de laatste vijf seizoenen eens nagerekend en het enige echt opvallende verschijnsel is het verschil tussen presteren van voor - en na de winterstop.
Ja statistiek zonder rekening te houden met de plaatsing op de ranglijst van de tegenstander, of het feit of het een uit- of thuis wedstrijd betreft. Ik heb de laatste vijf seizoenen eens nagerekend en het enige echt opvallende verschijnsel is het verschil tussen presteren van voor - en na de winterstop.
Ik kan me vergissen, maar in het seizoen 2011-2012 was het toch ECHT zo dat PSV na een Europese uitwedstrijd (op donderdag) zondags in de competitie op z'n plaat ging (Twente ook). Pas na het winnen van de beker en europese uitschakeling, werden er in de competitie zelden nog punten verspeeld. In het begin van het seizoen zijn blessures en vermoeidheid nog van niet zo'n groot belang.
Ik kan me vergissen, maar in het seizoen 2011-2012 was het toch ECHT zo dat PSV na een Europese uitwedstrijd (op donderdag) zondags in de competitie op z'n plaat ging (Twente ook). Pas na het winnen van de beker en europese uitschakeling, werden er in de competitie zelden nog punten verspeeld. In het begin van het seizoen zijn blessures en vermoeidheid nog van niet zo'n groot belang.
Het omslagpunt zit het echter in de winterstop niet in de uefa cup wedstrijden. Het is ook nogal een verschil of je na een EC wedstrijd tegen de #6 of de #18 speelt.
Het omslagpunt zit het echter in de winterstop niet in de uefa cup wedstrijden. Het is ook nogal een verschil of je na een EC wedstrijd tegen de #6 of de #18 speelt.
Nope, PSV verloor consequent die wedstrijden. Ongeacht waar de tegenstander op de ranglijst stond. Tevens speelde PSV vaak een uitwedstrijd in de competitie NA een europese uitwedstrijd. En dat was geheid puntverlies, zowel voor als na de winterstop
Die invalbeurten van Toivonen zijn echt beroerd dit seizoen. Slechte aannames, slechte controle, slechte passes. Hij lijkt zin te hebben in een jaartje Jupiler league.