Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![ec5bc4ae-a40f-4714-9025-43f3e86fd593_Selectie20132014-herdgang4682.jpg]()
![3535s41.png]()
Zaterdag 3 augustus: ADO Den Haag - PSV, 2-3
Zaterdag 10 augustus: PSV - NEC, 5-0
Zaterdag 17 augustus: PSV - Go Ahead Eagles, 3-0
Zaterdag 24 augustus: Heracles Almelo - PSV, 1-1
Zaterdag 31 augustus: PSV - SC Cambuur, x-x
Zaterdag 14 september: FC Twente - PSV, x-x
Zondag 22 september: PSV - Ajax, x-x
Zaterdag 28 september: AZ - PSV, x-x
Zondag 6 oktober: PSV - RKC Waalwijk, x-x
Zaterdag 19 oktober: FC Groningen - PSV, x-x
Zondag 27 oktober: Roda JC - PSV, x-x
Zaterdag 2 november: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 9 november: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 23 november: PSV - Heerenveen, x-x
Zondag 1 december: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 7 december: PSV - Vitesse, x-x
Zondag 15 december: FC Utrecht - PSV, x-x
Zondag 22 december: PSV - ADO Den Haag, x-x
Zondag 19 januari: Ajax - PSV, x-x
Zaterdag 25 januari : PSV - AZ, x-x
Zondag 2 februari: RKC - PSV, x-x
Woensdag 5 februari: Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 8 februari: PSV - FC Twente, x-x
Vrijdag 14 februari: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zaterdag 22 februari: NEC - PSV, x-x
Zondag 2 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 8 maart: PSV - FC Utrecht, x-x
Zaterdag 15 maart: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 22 maart: PSV - Roda JC, x-x
Zaterdag 29 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zaterdag 5 april : Heerenveen - PSV, x-x
Zondag 13 april: PSV - Feyenoord, x-x
Zondag 27 april: PEC Zwolle - PSV, x-x
Zaterdag 3 mei: PSV - NAC Breda, x-x
![350mb93.png]()
Dinsdag 30 juli: PSV - SV Zulte Waregem, 2-0
Woensdag 7 augustus: SV Zulte Waregem - PSV, 0-3
Dinsdag 20 augustus: PSV - AC Milan, 1-1
Woensdag 28 augustus: AC Milan - PSV, x-x
![4t3k8j.png]()
Woensdag 25 september: PSV - Telstar, x-x
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Scarface88 op 24-08-2013 21:37:41 ]
Land of the free. Home of the brave.
quote:
Wat?

Door Zoet is de schade niet nog groter. Hoe oud ben jij met je diarree aan posts.
quote:
Dat kunstgras moeten ze echt afschaffen in het betaald voetbal.
quote:
Inderdaad. Bal rolt voor geen meter, soort competitievervalsing is het, als thuisclub heb je altijd een voordeel.
Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
quote:
Nee, men moet gewoon met het juiste schoeisel komen en beseffen dat het geen gras is.
Ik denk dat kunstgras uiteindelijk VEILIGER is, want een veel stabielere en evenwichtigere ondergrond. Op gras kan het per vierkante meter verschillen.
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 21:18 schreef Yi-Long het volgende:[..]
Nee, met moet gewoon met het juiste schoeisel komen en beseffen dat het geen gras is.
Ik denk dat kunstgras uiteindelijk VEILIGER is, want een veel stabielere en evenwichtigere ondergrond. Op gras kan het per vierkante meter verschillen.
Veiliger inderdaad. Even kijken hoe lang Wijnaldum geblesseerd is?
wat een onsportioeve club dat heracles, toen bosz er trainer was een leuke ploeg. nu alleen maar schoppen
Denk dat we blij moeten zijn met 1 punt. Volgende week gewoon weer 3 punten.
Lekker frivool.
quote:
Moet gewoon weer op 10 spelen
quote:
Dat zie ik gebeuren ja.
Depay, Locadia en toch ook Maher waren verschrikkelijk.
Toch erg blij met een puntje. Wat een slechte wedstrijd zeg. Park
mrstylo
Swaggy P
quote:
Wie moet nu naast Schaars spelen? Hiljemark is geblesseerd.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Cavaliers
Retired.
quote:
Hiljemark ligt er ook een paar weken uit volgens Cocu
quote:
Ik denk Bakkali op de plek van Wijnaldum.
Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
mrstylo
Swaggy P
quote:
Waar hoor je dat? Ik heb reclame hier.
quote:
interview bij PSV TV voor deze wedstrijd
Wat een bagger vandaag weer. Ongelooflijk. Tijd om 't te verdrinken dan maar
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Wat is er met Wijnaldum ? Heb het even gemist.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
quote:
Ging door z'n enkel in een duel
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:
Zonde, zal dus Milan niet gaan halen.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Park dus maar op 10 dan. En dan Bakkali op RB.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:
Denk 't niet nee. Kon niet eens zelfstandig 't veld aflopen. Misschien gunstig voor Maher en Park dit.
Frot spel, frot wedstrijd, frot goaltje.. blij met 1 punt.
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef tja77 het volgende:Dus Bakkali geblesseerd, Wijnaldum geblesseerd, Depay hopeloos slecht, Narsingh geblesseerd, Hiljemark geblesseerd. Gaat lekker zo.
Toivonen op 10 dan maar?
Zie liever Maher daar eerlijk gezegd
PSV heeft het hele seizoen nog niet met een 10 gespeeld.
Middenveld met Schaars in de punt en Park en Maher lijkt me prima.
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 21:46 schreef tja77 het volgende:Dus Bakkali geblesseerd, Wijnaldum geblesseerd, Depay hopeloos slecht, Narsingh geblesseerd, Hiljemark geblesseerd. Gaat lekker zo.
Toivonen op 10 dan maar?
Zie liever Maher daar eerlijk gezegd

Doe toch rustig man, een kut partij en alles is kut en hopeloos? Kom op zeg..
Hoor jij bij die mongolen die gister al aan het praten waren over de platte kar met sneeuwkettingen?
Depay mag echt even een paar weken op de bank. Twee wedstrijden 1-1 gespeeld door zijn geblunder. Vanaf beide flanken kwam vandaag ook totaal geen dreiging. Jozefzoon voegt al helemaal niks toe.
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 21:58 schreef Scarface88 het volgende:Depay mag echt even een paar weken op de bank. Twee wedstrijden 1-1 gespeeld door zijn geblunder. Vanaf beide flanken kwam vandaag ook totaal geen dreiging. Jozefzoon voegt al helemaal niks toe.
Van mij ook, maar momenteel hebben we niemand anders daar met al die blessures.
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 21:57 schreef Geo4kant het volgende:[..]

Doe toch rustig man, een kut partij en alles is kut en hopeloos? Kom op zeg..
Hoor jij bij die mongolen die gister al aan het praten waren over de platte kar met sneeuwkettingen?

Doe es ff rustig jochie. Ik noem alleen de geblesseerden en een Depay die slecht speelt. Wie zegt dat het kut en hopeloos is? Toivonen op 10 is echt wel denkbaar. Ik heb het nog helemaal niet over een platte kar gehad. Wat ben jij nu aan het bazelen.
Nu de CL ticket pakken in Milan en het is ze vergeven.
quote:
Als Bakkali fit is kan hij op links en Park op rechts. Lijkt me het beste alternatief.
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 22:01 schreef tja77 het volgende:[..]
Doe es ff rustig jochie. Ik noem alleen de geblesseerden en een Depay die slecht speelt. Wie zegt dat het kut en hopeloos is? Toivonen op 10 is echt wel denkbaar. Ik heb het nog helemaal niet over een platte kar gehad. Wat ben jij nu aan het bazelen.
Over reactie van mijn kant. Maar zo'n partijtje zit erbij. Na Europees.. niks aan de hand
Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
Misschien ben ik wel te mild enzo, maar ik hou van creatieve spelers die een actie durven te maken, falen, en dan opnieuw proberen. We weten allemaal dat Depay een groot talent is en veel beter kan, en dan mag zo'n jongen van mij best een paar keer 'falen', zonder er meteen op afgerekend te worden.
Gewoon lekker even laten pielen en op een gegeven moment is die vorm er en pluk je er de vruchten van.
Hij speelt ook op een positie waar dat kan en mag.
Het moet natuurlijk niet te gek worden, en als er betere alternatieven zijn, dan mag hij ook best afgewisseld worden, maar meteen dat overdreven gejank wanneer het eens 2 wedstrijden niet lukt bij die jongen, tja...(!)

Zag in die wedstrijd tegen Milan volgens mij ook een geweldige aanname van hem. Sowieso vind ik het mooi dat PSV elkaar zo hard mogelijkt probeert in te spelen.
tja77
quote:
Tis je vergeven.
Hier geen paniek. Ff een momentje pas op de plaats in een uitwedstrijd. Koester het punt, waar we gezien het spel geen recht op hadden. Baal alleen wel van de blessures. Maar met wat mazzel valt die van Wijnaldum mee.
Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 22:05 schreef Yi-Long het volgende:Misschien ben ik wel te mild enzo, maar ik hou van creatieve spelers die een actie durven te maken, falen, en dan opnieuw proberen. We weten allemaal dat Depay een groot talent is en veel beter kan, en dan mag zo'n jongen van mij best een paar keer 'falen', zonder er meteen op afgerekend te worden.
Gewoon lekker even laten pielen en op een gegeven moment is die vorm er en pluk je er de vruchten van.
Hij speelt ook op een positie waar dat kan en mag.Het moet natuurlijk niet te gek worden, en als er betere alternatieven zijn, dan mag hij ook best afgewisseld worden, maar meteen dat overdreven gejank wanneer het eens 2 wedstrijden niet lukt bij die jongen, tja...(!)

Zag in die wedstrijd tegen Milan volgens mij ook een geweldige aanname van hem. Sowieso vind ik het mooi dat PSV elkaar zo hard mogelijkt probeert in te spelen.
Mwah. Depay heeft de afgelopen twee wedstrijden twee tegengoals op zijn naam staan. Het wordt juist tijd dat die jongen doorheeft dat hij juist niét lekker kan pielen en pingelen als een C-tje. Balverlies is op topniveau fataal, ook als je linksbuiten bent. Hij moet het teambelang boven eigenbelang gaan zien. Eerder afspelen, kijken en voorzetten. Dan kan het nog wat worden. Nu laat hij precies dezelfde fouten zien als vorig seizoen en lijkt dus niet te leren en vooruit te gaan. Ik hoop het van harte, maar ik ben niet heel erg hoopvol over Depay.
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 22:17 schreef Lemming22 het volgende:[..]
Mwah. Depay heeft de afgelopen twee wedstrijden twee tegengoals op zijn naam staan. Het wordt juist tijd dat die jongen doorheeft dat hij juist niét lekker kan pielen en pingelen als een C-tje. Balverlies is op topniveau fataal, ook als je linksbuiten bent. Hij moet het teambelang boven eigenbelang gaan zien. Eerder afspelen, kijken en voorzetten. Dan kan het nog wat worden. Nu laat hij precies dezelfde fouten zien als vorig seizoen en lijkt dus niet te leren en vooruit te gaan. Ik hoop het van harte, maar ik ben niet heel erg hoopvol over Depay.
Hem vergelijken met vorig seizoen vind ik niet eerlijk..daarin was hij continu invaller..toen moest hij zich juist laten zien. Nu moet hij 'volwassener' worden en zijn momenten goed uit kiezen.
Depay heeft nu de pech dat zijn fouten kei hard worden afgestraft..maargoed hij moet er nu natuurlijk wel van gaan leren.
Wijnaldum en Brenet hadden het geluk dat hun fouten niet zo werden afgestraft als die van Depay, want zij deden precies hetzelfde als wat Depay deed..teveel lopen met de bal op eigen helft..waardoor ze gevaarlijk balverlies leden.
Typische Park goal, niet opgeven doorgaan! Complimenten aan Heracles stonden goed te spelen.
You should read your Bible, sirs. You'll find all types of weird shit in there. Like, did you know Jesus was a Jew?
Ongelofelijk wat hebben jullie altijd mazzel hier zeg. Lat, paal noem het maar op. Zo goed gespeeld en dan toch geen 3 punten.

Jullie namen maar 250 man mee.

Wat een sfeerloze bende zeg, dat maak je ook niet vaak mee. Bij ons was de passie en strijd geweldig en de sfeer was wee ouderwets goed.

Gaan ons gewoon weer handhaven.
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 23:45 schreef hafcfan het volgende:Ongelofelijk wat hebben jullie altijd mazzel hier zeg. Lat, paal noem het maar op. Zo goed gespeeld en dan toch geen 3 punten.

Jullie namen maar 250 man mee.

Wat een sfeerloze bende zeg, dat maak je ook niet vaak mee. Bij ons was de passie en strijd geweldig en de sfeer was wee ouderwets goed.

Gaan ons gewoon weer handhaven.
Heeft Toivonen de vrouw van Jan Smit geneukt ofzo? Wat een frustratie de hele tijd toen hij aan de bal was
quote:

Laten we ook maar voor de gein de kansen van PSV vergeten.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Had met tackle te maken van Toivonen in Bekerfinale. Ik snap het wel.
quote:
Dat is toch al 2 seizoenen geleden? Beetje lange tenen daar.
mrstylo
Swaggy P
quote:
1 jaar geleden eigenlijk. Voor Heracles was dat wel dé wedstrijd van de eeuw, dus te begrijpen.
quote:
Zo. Als ik elke tackle op een PSV speler moet onthouden zijn we wel even bezig.
mrstylo
Swaggy P
quote:
Ik zou zo iets wel onthouden.
quote:
Mwah, beetje overdreven vond ik het. Het leek net of Toivonen een moord had gepleegd ofzo. En Heracles was deze wedstrijd ook vanaf de eerste minuten constant overtredingen aan het maken. Het is dat die scheidsrechter niet eerder begon met geel te geven..
mrstylo
Swaggy P
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 00:01 schreef tompsv18 het volgende:[..]
Mwah, beetje overdreven vond ik het. Het leek net of Toivonen een moord had gepleegd ofzo. En Heracles was deze wedstrijd ook vanaf de eerste minuten constant overtredingen aan het maken. Het is dat die scheidsrechter niet eerder begon met geel te geven..
Scheidsrechter was dramatisch ja. Ze waren echt achter Maher aan. Kreeg gewoon soms tijdens het lopen een duwtje.

En ik vond dat Locadia wel een penalty mocht krijgen. Zulke overtreding fluitte hij wel als ze op de middenveld waren, maar daar weer niet.
quote:
Ja wtf dat snapte ik ook niet eerlijk gezegd, maar deed wel mee.
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 00:07 schreef hafcfan het volgende:[..]
Ga fietsen. Misschien 2 kansen over de hele pot en mag het. Jullie moeten je schamen. Compleet afgetroefd op passie en inzet en een man maakt mij echt constant aan het lachen. Depay

Ga nou maar weg met je competitievervalsing met dat kunstgras
quote:
Wat is daar competitievervalsing aan?
Ik kan dit puntverlies ergens wel begrijpen. Uit naar Heracles op kunstgras, dat er vol opklapt, tussen de wedstrijden tegen Milan in..
Dan kun je 1 ding nou net niet gebruiken, en dat is een vroege tegengoal. Dit valt Depay absoluut te verwijten, die jongen is te vaak alleen met zichzelf bezig, en dat kan zeker niet vlakbij je eigen 16.
Vervolgens te geforceerd op zoek gegaan naar de gelijkmaker, waardoor er veel te gemakkelijk balverlies werd geleden. Hiermee speel je Heracles 100% in de kaart. Er had gewoon in een hoger tempo positiespel gespeeld moeten worden. In de tweede helft ging dit iets beter, maar het was nog steeds niet goed..
Jozefzoon is absoluut niet goed genoeg voor de basis, en ik denk/hoop dat Depay ook niet meer zeker is van een basisplaats, wanneer iedereen fit is.
Wijnaldum verwacht ik er gewoon bij tegen Milan.
Uit tegen Milan hopelijk als volgt starten:
-------------------Zoet----------------------
Brenet - Bruma - Rekik - Willems
-----------------Schaars-------------------
-----------Wijnaldum - Maher-----------
--------Park - Matavz - Bakkali----------
Wanneer Park of Bakkali leeg zijn, Depay laten invallen.
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 00:26 schreef Miertje88 het volgende: Ik kan dit puntverlies ergens wel begrijpen. Uit naar Heracles op kunstgras, dat er vol opklapt, tussen de wedstrijden tegen Milan in..
Ja, dat plus jullie zijn niet zo goed als jij dacht.
quote:
Dit soort wedstrijden heb je er gewoon weleens tussen zitten, helaas..
Zegt verder niets over de potentie van PSV.
quote:
Tjah mensen die geen argumenten hebben komen daar dan maar mee. Kan ik ook zeggen dat die 40 miljoen van de gemeente oneerlijk is.
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 00:44 schreef hafcfan het volgende:[..]
Tjah mensen die geen argumenten hebben komen daar dan maar mee. Kan ik ook zeggen dat die 40 miljoen van de gemeente oneerlijk is.
Je kunt niet ontkennen dat een thuis spelende ploeg voordeel haalt uit kunstgras. Het speelt totaal anders. Als je zelf gevoetbald hebt kun je dit bevestigen, de bal rolt totaal niet zoals je het wilt hebben waardoor passes niet aankomen en je niet fatsoenlijk kunt opbouwen. Dus in zekere zin is het echt wel competitievervalsing. Je moet gelijke voorwaarden stellen als KNVB vind ik, net als de lichtmasten moet een goede grasmat ook een voorwaarde zijn om betaald voetbal te kunnen/mogen spelen. Maar de KNVB vindt het prima dus de clubs ook, goedkoop alternatief.
quote:
Haha, ik vind jou echt grappig!
ik zou ook graag toivonen in de spits zien. Als middenvelder scoort hij al bijna net zoveel als onze spitsen over het algemeen.
Zal nog wel vaker gebeuren met deze jonge ploeg. Vond dat ze al heel veel ruimtes weggaven tegen de Eagles.
Met een wellicht opkomen CL programma zullen de resultaten erg afwisselend zijn gok ik. Inherent aan een (te) jonge ploeg.
Wat komt die heracles fan nu onrust stoken hier?Die tanane had ook zijn 2e geel moeten hebben.
Vorig jaar werd het 0-6 en toen hoorde ik niemand over het kunstgrasveld...
quote:
Nee maar nu spelen ze gelijk dus dan ligt het aan het kunstgras!!
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 22:05 schreef Yi-Long het volgende:Misschien ben ik wel te mild enzo, maar ik hou van creatieve spelers die een actie durven te maken, falen, en dan opnieuw proberen. We weten allemaal dat Depay een groot talent is en veel beter kan, en dan mag zo'n jongen van mij best een paar keer 'falen', zonder er meteen op afgerekend te worden.
Hij speelt ook op een positie waar dat kan en mag.
Het moet natuurlijk niet te gek worden, en als er betere alternatieven zijn, dan mag hij ook best afgewisseld worden, maar meteen dat overdreven gejank wanneer het eens 2 wedstrijden niet lukt bij die jongen, tja...(!)

Ben ik wel met je eens maar het gaat er wel om waar hij loopt te pielen, ver van je goal geen punt dichtbij je goal voor soberder oplossingen kiezen, Wijnaldum overkwam het ook een paar keer maar daar vielen geen goals uit.
tja77
quote:
Onzin, wie zegt dat het aan het kunstgras ligt, is niet reeel. De blessure van Wijnaldum was misschien niet gebeurt.
Maar het eerlijkste is natuurlijk OF iedereen op gras, OF iedereen op kunstgras. En aangezien het gros van de zichzelf respecterende ploegen zowel nationaal als internationaal op ECHT gras spelen, lijkt me dat dat de beste optie is.
Gewoon een slechte wedstrijd van een jonge ploeg tussen twee zware Europese wedstrijden in. Leeftijd van de ploeg en de smalheid van de selectie bij een paar blessures tellen dan extra zwaar.
Toen Park er in kwam ging het direct een stuk beter, al kwam dat ook omdat Heracles toen moegestreden was. Met iets meer geduld en hersens win je die pot gewoon nog, ondanks het slechte spel.
No biggie. Heracles heeft bovendien een hele degelijke ploeg met een boel harde werkers en een paar onderschatte individuen.
Wat wel echt heel vervelend is, is dat weer Depay aan de basis staat van een tegengoal. Die moet op les bij van Halst, bij twijfel gewoon de tribune in met die bal.
quote:
Toen was kunstgras net zo kut. Dat was het en is het. Of het altijd zo zal blijven durf ik niet te zeggen, ik heb geen verstand van de ontwikkelingen op dat gebied, maar op dit moment wens ik iedere club met kunstgras degradatie toe. Jammer dat PEC het zo goed doet, dat dat ook maar snel afgelopen mag zijn. Niks tegen de club, wel tegen het veld.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 09:28 schreef Knalerwtje het volgende:Gewoon een slechte wedstrijd van een jonge ploeg tussen twee zware Europese wedstrijden in. Leeftijd van de ploeg en de smalheid van de selectie bij een paar blessures tellen dan extra zwaar.
Toen Park er in kwam ging het direct een stuk beter, al kwam dat ook omdat Heracles toen moegestreden was. Met iets meer geduld en hersens win je die pot gewoon nog, ondanks het slechte spel.
No biggie. Heracles heeft bovendien een hele degelijke ploeg met een boel harde werkers en een paar onderschatte individuen.
Wat wel echt heel vervelend is, is dat weer Depay aan de basis staat van een tegengoal. Die moet op les bij van Halst, bij twijfel gewoon de tribune in met die bal.
Er zullen echt nog wel meer van dit soort wedstrijden volgen
quote:
En dat wisten we voor het seizoen allemaal.
Je zag tegen ADO al dat dit PSV het moeilijk heeft tegen ploegen die er fysiek kort op zitten. Echt mannen-voetbal is lastig voor deze jonge mannen. Hoort bij de leeftijd, de CV' uitgezonderd.
Dit PSV is het tegenovergesteld van de ploeg van vorig jaar. Toen werden deze ploegen eenvoudig opgerold, nu zijn het de moeilijkste tegenstanders.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 09:39 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
En dat wisten we voor het seizoen allemaal.
Je zag tegen ADO al dat dit PSV het moeilijk heeft tegen ploegen die er fysiek kort op zitten. Echt mannen-voetbal is lastig voor deze jonge mannen. Hoort bij de leeftijd, de CV' uitgezonderd.
Dit PSV is het tegenovergesteld van de ploeg van vorig jaar. Toen werden deze ploegen eenvoudig opgerold, nu zijn het de moeilijkste tegenstanders.
Er zijn wel parallellen met Ajax te trekken, het is gewoon een moeilijk spelletje wat beide ploegen willen spelen, als het tempo dan te laag ligt kan iedere ploeg die er kort op zit en gesloten speelt het je moeilijk maken.
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 09:44 schreef Tarado het volgende:[..]
Er zijn wel parallellen met Ajax te trekken, het is gewoon een moeilijk spelletje wat beide ploegen willen spelen, als het tempo dan te laag ligt kan iedere ploeg die er kort op zit en gesloten speelt het je moeilijk maken.
Precies. En dan moet je wat spelers in de breedte hebben die daar doorheen kunnen beuken. Park deed dat goed, Matavz deed het (tegen mijn verwachting in) beter dan Locadia.
Of je moet het tempo heel hoog houden en zo'n ploeg conditioneel kapot spelen, maart dat lukt niet na een Europees duel. Je kunt na een CL-wedstrijd beter tegen Heerenveen spelen dan tegen zo'n Heracles.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 09:51 schreef Knalerwtje het volgende:[..]
Precies. En dan moet je wat spelers in de breedte hebben die daar doorheen kunnen beuken. Park deed dat goed, Matavz deed het (tegen mijn verwachting in) beter dan Locadia.
Of je moet het tempo heel hoog houden en zo'n ploeg conditioneel kapot spelen, maart dat lukt niet na een Europees duel. Je kunt na een CL-wedstrijd beter tegen Heerenveen spelen dan tegen zo'n Heracles.
Heerenveen gaat dit PSV het ook nog moeilijk genoeg mee krijgen, al had Ajax dat nooit meer weg moeten geven.