ik heb zowel een wollen dekbed voor de zomer en een donse dekbed voor de winter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
Slaapt hier iemand onder een wollen dekbed?Ben benieuwd naar de ervaringen.
Of zijn we hier allemaal van het dieronvriendelijk in China geplukte dons?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh AX, je bootje van van hout/bamboe zat nog in mn rugzak
[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 24-08-2013 22:58:18 ]
Nog niks van gehoord, AnneX.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef AnneX het volgende:
Het was ...leuken lekker.
Sightseeing Bloemendaal ook !
Door jeugdfoto's weet ik dat ik heb gelopen als peuter op het / in het Kopje
van Bloemendaal. Weer even teruggeweest.
# black Bastard...lucky bastard ?![]()
Ok dan ga ik een keer naar de C1000quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Die kan je bij mijn C1000 gewoon kopen, peanut butter cups!Maar goed, ze hebben ook coca cola vanille voor een veel lagere prijs dan wat de Action nu heeft.
Reese jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dan ga ik een keer naar de C1000Thanks! Toevallig die van Reese's?
Bij mijn Hoogvliet komen ook steeds meer Amerikaanse dingen. Nu al een heel schap maar helaas geen snoepgoed.
Wel al die mierzoete frisdranken, marshmellow fluff, hellmann's mayo en mac&cheese.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:41 schreef AnneX het volgende:
Op de terugweg was het donker. Wij herkenden het Gemeentehuis.![]()
Hoe was Wilhelmina eigenlijk bij de opening van het Kopje in 1904?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef AnneX het volgende:
Het was ...leuken lekker.
Sightseeing Bloemendaal ook !
Door jeugdfoto's weet ik dat ik heb gelopen als peuter op het / in het Kopje
van Bloemendaal. Weer even teruggeweest.
# black Bastard...lucky bastard ?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben de indruk dat hullie wél vier van die Gemeentehuizen hebben.
( toevoeging van mn.AX)
Vind dat soort culinaire dingen altijd leuk. Heb al zo'n zin in donderdag met Ron Blaauwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Er was echt veel om uit te kiezen :
Pizza's Frieten Burgers (BBQ Babes) Broodgedoe, Soepen en Salades, Sushi, Yakitorispies, Veel vlees en kaasgerechten, Tosti's etc etc en allemaal zo leuk uit die caravans en oude auto's/campers.
Ik vind het altijd wel wat prijzig worden. Overal een klein hapje voor een paar euro tikt nog best aan!quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind dat soort culinaire dingen altijd leuk. Heb al zo'n zin in donderdag met Ron Blaauw
Ja ik zie t als n etentje, daar ben je ook altijd wel wat kwijt (behalve bij n pizza/pasta Italiaan). Maar dan leuk omdat je van meerdere restaurateurs iets kunt nemen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel wat prijzig worden. Overal een klein hapje voor een paar euro tikt nog best aan!
Een lage bloeddruk is primaquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Vraagje Isa; ik was gister weer bij de huisarts voor n vit.prik en meldde gelijk dat ik de hele week duizelig was (vandaag eindelijk niet). Toen meette ze mn bloeddruk en die is lager dan ik eerst had, vandaar denkt ze de duizeligheid. Maar als dat langer blijft aanhouden moet ik n bloedonderzoek doen.
Lage bloeddruk is verder niet erg toch?
quote:There Is A Meth To This Madness
(I live in New Mexico, a state now made famous for ‘Breaking Bad.’ I receive a lot of calls from tourists wanting to see the places where ‘Breaking Bad’ was filmed.)
Me: “Thank you for calling [business name]. My name is [name]; how can I help you?”
Tourist: “Yes, I’d like to find out where Walter White lives.”
Me: “Uh, who?”
Tourist: “Gosh are all you people here stupid? Walter White, the guy who sells meth!”
Me: “Oh, that Walter White. Well, sir, I don’t think you know this but, that’s actually just a TV show. He doesn’t live here.”
Tourist: “NO, YOU’RE LYING! I HEARD FROM A FRIEND THAT IF I COULD MEET HIM, I COULD GET SOME GOOD METH!”
Me: “Okay, sir, well I’m sorry I couldn’t help you. Have a nice day.”
(I hang up, but the tourist calls back within 10 seconds.)
Tourist: “You can’t lie to me; I know you know where he lives! I know you want the good stuff all for yourself.”
Me: “Sir, it’s a TV show; it’s not real. I’m sorry; I don’t know where you can find any drugs, but if you have a problem I can get you a phone number of a company that can help you out.”
Tourist: “NO! I JUST WANT WALTER WHITE’S NUMBER OR ADDRESS! I WANT TO MEET AND TALK WITH HIM!”
Me: “Sir, he’s not real!”
Tourist: “WELL, WHERE DO YOU WORK?! BECAUSE IF HE’S NOT REAL, THEN YOU’RE NOT REAL! AND IF YOU’RE NOT REAL, THEN I GUESS NOTHING IS REAL IN THIS STATE!”
(I go ahead and get my manager and ask him what I should do.)
Tourist: “IS ANYBODY STILL THERE!? WHAT DO I HAVE TO DO TO GET SERVICE HERE?!”
Manager: “Sorry about that, sir; I can help you. Sir, you have proven to me that you deserve to come in contact with Mr. White. Here’s his phone number and address.”
(My manager gives the tourist the police precinct phone number and address.)
Manager: “Drive here, and wait outside before giving him a call. Make sure to give him a detailed description of what you want, and what you are driving and wearing.”
K*t film eigenlijk. Zeker als je bedenkt dat het gebaseerd was op echte feiten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:49 schreef golfer het volgende:
Restje film met prachtige jaren 70 details verder bekijken.
In Zweden is prostitutie de duivelquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
K*t film eigenlijk. Zeker als je bedenkt dat het gebaseerd was op echte feiten.
Nu even schoonheidsslaapje doen.
Haha, die is goed zeg!quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
In Stuttgart is een festival, first steps, voor jonge filmers. Sponsor is Mercedes
Briljant!quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
In Stuttgart is een festival, first steps, voor jonge filmers. Sponsor is Mercedes
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik wil als Sunny en TAV zijn later als ik groot ben dus ik heb besloten wat geld op te hoesten voor de wollen deken. Dure shit
Nu doorsparen voor de Volvo
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik wil als Sunny en TAV zijn later als ik groot ben dus ik heb besloten wat geld op te hoesten voor de wollen deken. Dure shit
Nu doorsparen voor de Volvo
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe voelt dat nou, Sun? Als grote voorbeeld dienenquote:
Scary shitquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, Sun? Als grote voorbeeld dienen![]()
Het wordt pas eng als-ie zometeen ook whisky gaat drinken en gaat kamperenquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Scary shitVolgens mij is ie niet goed wijs
![]()
![]()
Vooral dat laatste lijkt me hilarischquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wordt pas eng als-ie zometeen ook whisky gaat drinken en gaat kamperen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vooral dat laatste lijkt me hilarisch![]()
Ik denk toch dat het wel wat interessante inzichten oplevert over de perfecte spanning van de De Waard tentquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vooral dat laatste lijkt me hilarisch![]()
Hmm dat is waar. Rekenmodellen er bij en zo, misschien best handigquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het wel wat interessante inzichten oplevert over de perfecte spanning van de De Waard tent
Weer eens wat anders dan Sudoku's voor de tent.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm dat is waar. Rekenmodellen er bij en zo, misschien best handig
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Het loopt ook echt op, ik had me dan ook maar voorgenomen om ong. 3 gerechtjes te nemen en 2 drankjes of zo en dan tik je evengoed aardig wat af.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja ik zie t als n etentje, daar ben je ook altijd wel wat kwijt (behalve bij n pizza/pasta Italiaan). Maar dan leuk omdat je van meerdere restaurateurs iets kunt nemen.
En las dat dit jaar ieder restaurant een budgetgerecht moet hebben voor 1 muntje (2,50).
Nou ik vind 5 euro voor 2 stokjes sate en wijn voor 4 euro ook wel behoorlijk duurquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het loopt ook echt op, ik had me dan ook maar voorgenomen om ong. 3 gerechtjes te nemen en 2 drankjes of zo en dan tik je evengoed aardig wat af.
Voorbeeldje : 2 stokjes saté voor 5 euroecht veel. Plastic glaasje wijn? 4 euro....
Budgethapjes, goed idee!
Uiteindelijk werden we ook nog op een toet met koffie/thee getrakteerd in Vogelenzang waar we later op de avond nog gezellig hadden gezeten.
Met mate...vast wel. Olijfolie mengen met een theelepel en inwrijven?quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:43 schreef Isabeau het volgende:
ras el-hanout, zou dat ook lekker zijn over mijn kippenpoten?
Ik vind dat niet echt geweldig, maar anderen vinden dat weer wel.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:43 schreef Isabeau het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Waarom ga je daar heen als je daar met bier besmeten wordt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:59 schreef FutureFairytale het volgende:
Van 17u tot 21u vnv weer het wildste feest van het jaar; de skihut in de mega feesttent in mn oude dorpje. Altijd uitverkocht. Hopelijk vermijd ik al dat gooi bier weer tot in ieder geval het eind net als vrijdag. Ik kan vreselijk lachen om mensen die gek doen en ik ben zelf ook debiel tijdens zo'n feest maar alleen dat constante bier gooien vind ik vreselijk irritant. Trek een kort broekje, topje en oude gympen aan. Das het best.
Volgende week bbq. Je brengt me op een ideequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]zeker wel. Ik doe het vaak op drumsticks met wat olie en een beetje honing
en dan in de oven of op de bbq.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Omdat (oud)dorpelingen dat feest niet mogen missenquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom ga je daar heen als je daar met bier besmeten wordt?
Goed voor de bloeddruk( van je ouders)...quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Omdat (oud)dorpelingen dat feest niet mogen missen![]()
Had ff bij ouders stokbrood gewarmd in de oven. Er ongeluk magnetron ook aangezet. Resultaat; huis blauw en geen eten
Triple wopper?quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Op de terugweg uit het ziekenhuis 'gezellig' bij de Burgerking een burgertje gegeten.
Gewoon lekker
Spruitjes zijn lekkerder, maar daar is hef de tijd nog niet voor en deze rode kool had ik nog in de diepvries en smaakt er ook goed bij.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:43 schreef Isabeau het volgende:
Oef, dat klinkt ook goddelijk, Piet! Alleen weet ik niet of ik de combinatie met rode kool wel lekker zou vinden.
De huid was krokant knapperig, de eend rosé, puree boterig, de rode kool heerlijk, maar het goddelijkste was de saus, oh god wat was die lekker geworden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik maak klassiek eend met sinaasappelsaus, aardappelpuree op zijn normandisch en rode kool met appeltjes
Ga je alsnog die blote baby-foto op een schapenvachtje voor de open haard van jezelf laten maken?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:24 schreef Stereotomy het volgende:
Texeller schapenvacht 240x220 cm () besteld
Heb het tot 22:30 volgehouden. Teveel media-getraind die gast en te weinig echt van zichzelf laten zien. Teveel politiek correct en gewenst.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:31 schreef borisz het volgende:
Kom maar door met de recensies van zomergasten. Al was het alleen maar om de vorm.
Niet de beste uitzending dit seizoen. Had er meer van verwacht.
Ja man, je houdt ook nooit rekening met de gevoelenz van anderen zegquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Pizza eten terwijl ik Obese aanzet vond vriendin niet zo leuk. Ze wil graag afvallen en dan ziet ze dat met n pizza voor haar neus. Had ik niet over nagedacht.
Zijn een week wegquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed voor de bloeddruk( van je ouders)...
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja man, je houdt ook nooit rekening met de gevoelenz van anderen zeg
Had je niet over nagedacht?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
Pizza eten terwijl ik Obese aanzet vond vriendin niet zo leuk. Ze wil graag afvallen en dan ziet ze dat met n pizza voor haar neus. Had ik niet over nagedacht.
De laatste vijf minuten begon een goed gesprek te ontstaan, maar toen was het klaarquote:Op zondag 25 augustus 2013 23:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb het tot 22:30 volgehouden. Teveel media-getraind die gast en te weinig echt van zichzelf laten zien. Teveel politiek correct en gewenst.
Steer Peking-eend?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Nu wil ik eendMisschien komende week eens bij de poelier kijken voor een eend.
Maar wil je echt een hele eend?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Goedemorgenquote:
Mooie zinquote:
Het weer is idd heerlijkquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Groot gelijk, het is heerlijk weerEn ik hoef maar de halve dag te slapen
En nu zit je de gehele dag met je kont op een stoel om vervolgens weer met je kont op de fiets terug naar huis te gaan, wat eigenlijk nét even te ver is waardoor je kont driedubbel zeer doet als je thuis komtquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:52 schreef PdeHoog het volgende:
Het weer is idd heerlijkMijn kont vond het toch een fietspadje te ver
Iddquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En nu zit je de gehele dag met je kont op een stoel om vervolgens weer met je kont op de fiets terug naar huis te gaan, wat eigenlijk nét even te ver is waardoor je kont driedubbel zeer doet als je thuis komt![]()
Ik haat fietsen
Maar het gaat sneller dan lopen en is minder kut dan met het OV gaan. Lijflucht van andere mensen
Lijflucht van andere mensen die jij niet hoeft/kan wassen
![]()
Nopequote:Op maandag 26 augustus 2013 09:03 schreef AnneX het volgende:
Ha...wat Lein zegt...fietsen gaat sneller dan lopen !![]()
En de trein was ook al een uitje.
Het was dan ook geen spitsen het had nog niet geregend.
![]()
Lein! Heb je de bliksemfoto in het AD gezien afgelopen zaterdag?
Ik heb me gewoon prima vermaakt en tot het eind gekeken. Bos gaf idd grenzen aan, maar liet ook genoeg interessante dingen zien en horen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:37 schreef borisz het volgende:
[..]
De laatste vijf minuten begon een goed gesprek te ontstaan, maar toen was het klaar.
Fragmenten waren overigens best wel goed.
Ach Isa is ook uit de nachtdienst nu en die is vaak vroeg wakker en op Fok als ze net wakker is. En er zijn ook nog andere Fokkers met mijn nummerquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:13 schreef AnneX het volgende:
Ha...ik heb je nummer niet ( eens)... zet dan de wekker maar !
Zaterdag op de markt lekker veel kip gehaaldquote:Op maandag 26 augustus 2013 01:08 schreef golfer het volgende:
Bij onze poelier kan je de eend in allerlei (onder)delen krijgen.
Leker laatste weekje voor je.
Cracklingquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:58 schreef Pietverdriet het volgende:
voor mijn sinaasappeleend gebruik ik altijd Barbarie eend. Helaas zijn ze de laatste jaren steeds minder vet geworden, een dikke speklaag die je uit kan bakken is erg belangrijk voor een lekkere korst
0900-112GOLFERquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Heb net een emercency mail verstuurd aan g
Mn hak is finaal afgebroken van mn sandaaltjeOf ie ff slippertjes ken komme brenge
Dit loopt voor geen meter zit met allerlei kunst en vliegwerk eventjes vast maar dat zal vast niet lang duren!
Ja, ja...ik kom er straks aan met je slippertjes.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:45 schreef Bluezz het volgende:
hihi
voorheen was het lekker dichtbij Bdaal-Bwijk
Nu moet ie dan wel Bdaal-VU maar zonder files met auto is dat 22 min... hoop dat ie wil.
Ik ga hem ff heeeel lief aankijken hiervandaan
(er zijn nl ook geen winkeltjes in de buurt)
Het is lekker autorij-weerquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:45 schreef Bluezz het volgende:
hihi
voorheen was het lekker dichtbij Bdaal-Bwijk
Nu moet ie dan wel Bdaal-VU maar zonder files met auto is dat 22 min... hoop dat ie wil.
Ik ga hem ff heeeel lief aankijken hiervandaan
(er zijn nl ook geen winkeltjes in de buurt)
Minimaal 34 minuten zonder files, volgens de routeplanner.quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:45 schreef Bluezz het volgende:
Nu moet ie dan wel Bdaal-VU maar zonder files met auto is dat 22 min...
Nu was ik wel rond die tijd uit bed, maar ben eerst gaan wandelenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach Isa is ook uit de nachtdienst nu en die is vaak vroeg wakker en op Fok als ze net wakker is. En er zijn ook nog andere Fokkers met mijn nummer![]()
Trusten!
je hebt hem toch wel een koekje gegeven?quote:
Kopje espresso uit de automat heb ik gekregen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
je hebt hem toch wel een koekje gegeven?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 15:03 schreef golfer het volgende:
Oh, de post van Isabeau over de eend en de poelier heeft mij doen besluiten vanmiddag even bij onze dorpspoelier langs te gaan en daar een mooi stuk tamme eendenborstfilet te scoren.
Lekker knapperig op de huid bakken vanavond.
Velletje insnijden, even op de huid bakken en dan nog even de oven inquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:03 schreef golfer het volgende:
Oh, de post van Isabeau over de eend en de poelier heeft mij doen besluiten vanmiddag even bij onze dorpspoelier langs te gaan en daar een mooi stuk tamme eendenborstfilet te scoren.
Lekker knapperig op de huid bakken vanavond.
Nou heb ik spontaan trekquote:Op maandag 26 augustus 2013 15:44 schreef golfer het volgende:
Vetvel was al door de poelier ingesneden.
Bestrooien met zout, peper en tijm. In koekenpan 1 eetlepel boter verhitten. Filet op velkant ca. 5 minuten bakken, keren en aan andere kant in ca. 1 minuut dichtschroeien. Filet uit pan nemen. Ongeveer 3 eetlepels bakvet achterhouden, rest weggooien. Port en balsamicoazijn bij in pan achtergebleven bakvet schenken en aan de kook brengen. Port in ongeveer 2 minuten op middelhoog vuur iets laten inkoken, af en toe roeren. Eendenborstfilet ongeveer 2 minuten in saus verwarmen. Uit pan nemen en op plank leggen. Pan van het fornuis nemen en kleine stukjes boter erdoor kloppen. Eendenborstfilets in dunne plakjes snijden en saus erover schenken.
Zo doe ik het vandaag.
Oh yum! Zou dit ook met cognac kunnen? (anders moet ik een hele fles grand marnier kopen)quote:Op maandag 26 augustus 2013 16:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Mijn Eendensaus die ik gisteren had
De Saus
paar lepels suiker in een steelpan, daar wat water en azijn bij, inkoken en carameliseren. Blussen met rode wijn en boullion (van het karkas van de eend, je kan ook kippenboullion nemen).
Blaadje laurier, knoflookteentje, Foelie, peen, sjalotjes, wat groene kruiden, peperkorrels ansjovisfiletje
Bij gebrek aan bittere sinaasappels een flinke lepel bittere sinaasappelmarmelade.
Snij uit een aantal navel sinaasappels filets en het sap uit de resten doe je bij de saus
Als de saus voldoende gereduceert is haal je hem door een zeef en voeg een flinke scheut grand marnier toe (de gele is goed genoeg) en je bind hem met een sausbinder zoals rijstbloem of pijlwortel, of aardappelmeel.
Breng aan de kook en laat heel even doorkoken tot de smaak van je bindmiddel weg is.
Afmonteren met een flinke kluit boter.
Spiegel van de saus op het bord, de op de huid gebraden roze eendeborst filet aan plakjes snijden en er als een waaier opleggen en garneren met de sinaasappelfilets
Ja hoor, en in twijfel gewoon weglaten, maar grand marnier geeft als sinaasappellikeur wel wat extraquote:Op maandag 26 augustus 2013 16:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh yum! Zou dit ook met cognac kunnen? (anders moet ik een hele fles grand marnier kopen)
Ik stond op het punt voor de meest kale niet-beleggingsvariant te gaan met 'garantie op x% rendement', totdat ik de kleine lettertjes las en zag dat:quote:Op maandag 26 augustus 2013 14:34 schreef Den_Haag het volgende:
Steer, ook leuk om te weten nu je met je pensioen bezig bent.
Gorilla’s en dolfijnen inderdaad betere beurshandelaren dan uw peperdure vermogensbeheerder
Er bestaan redelijk onafhankelijke specialisten die je kunnen adviseren over allerlei pensioenvormen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stond op het punt voor de meest kale niet-beleggingsvariant te gaan met 'garantie op x% rendement', totdat ik de kleine lettertjes las en zag dat:
1) Er 50 EUR beheerkosten zijn per jaar
2) Ik extra garantiepremie moet betalen om de 'garantie op x% te kunnen garanderen' (W T F_!!! Ik moet extra betalen zodat zij mij dan 'gegarandeerd' terug kunnen betalen?); dit is berekend op een looptijd van 35 jaar (tot mijn pensioen), is geen onderdeel van mijn pensioen, en als ik eerder stop bij dit pensioenfonds, dan houden zij de winst
3) Bij het tussentijds stoppen van de maandelijkse premie ik 100 EUR moet gaan bijlappen (en dit gaat gebeuren, want ik ga niet 35 jaar voor dezelfde werkgever werken)
Als ik het fundamenteel bekijk winnen de banken en verzekeraars op deze punten:
1) 'Beheer/administratiekosten'
2) Opt-out kosten - als je weggaat, moet je een boete betalen
3) Risicocalculatie van de doelgroep - ze gaan ervan uit dat ik op een bepaalde leeftijd doodga, gebaseerd op statistische demografische gegevens. Ze heffen extra premies en bepalen het rendament daarop, zodat als ik op die leeftijd doodga, ze nog een winst maken op mijn betaalde premie. Leef ik langer, dan slinkt hun marge. Het break-even point zal waarschijnlijk zitten als ik de 100 jaar passeer ofzo. Doet het Casino ook: rood/zwart heeft dezelfde kansen, behalve als het balletje op de 0 komt, want dan is alles voor het huis. Statistisch gezien wint het huis dus altijd.
als ik een aandelenfonds had genomen, komen daar uiteraard nog bij:
4) Contractkosten (0.5% per jaar van het opgebouwde pensioen)
5) Fondsbeheerkosten (0.7% per jaar van het opgebouwde pensioen)
6) Aankoopkosten van aandelen (0.5% van de koopwaarde)
7) Verkoopkosten van aandelen (0.5% van de verkoopwaarde).
Voila. Dit is waar banken en verzekeraars rijk van worden.Waarde toevoegen, ho maar. Bij elke scheet iets afromen, jep, daar zijn ze goed in.
Oh mijn god. Als ik dat Gary of Matt Preston zie eten duik ik zowat in mn tvquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:25 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat
Dat hadden we zaterdag maar dan van buikspek! Uit de black bastard
Het overwegen waard, maar hou je het systeem dan zo niet in stand?quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Er bestaan redelijk onafhankelijke specialisten die je kunnen adviseren over allerlei pensioenvormen.
Misschien daar een paar tientjes tegenaan gooien voor zo'n advies?
Ik zou gewoon voor een Dolfijn gaanquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het overwegen waard, maar hou je het systeem dan zo niet in stand?
Mannetjes bedenken Ondoorzichtige Financiele Producten <--> Mannetjes ontwarren Ondoorzichtige Financiele Producten
vandaag pizza quattro formaggi. lekker makkelijk en veel kcallen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben zeker de enige SC'er die vis eet vnv![]()
Ben allang blij dat t iets normaals is na al het patat en oliebollengeweld op de kermis.
Aaiquote:Op maandag 26 augustus 2013 19:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon voor een Dolfijn gaan
'IS NIET ONZE SCHULDquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:11 schreef AnneX het volgende:
Let je wel op ! ? bij het college Pensioenen ?
Slapquote:Op maandag 26 augustus 2013 20:48 schreef Stereotomy het volgende:
Net bij de Karwei geweest: 4-seizoenen dekbed (250/450 gram/m^2 vulgewicht) van Australisch Scheerwol gehaald voor 75 EUR, aanbieding uit het krantje
Gelijk m'n bestelling van 250 EUR Texel Wol gecancelled![]()
Nu hopen dat het wat is
als de Texelse wol niet verkocht wordt kunnen we net zo goed de Texels lam opetenquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SlapJe bent grootverdiener en je steunt niet eens de NL economie
Wat moet er nu van die Texelse wol gemaakt worden
* PdeHoog denkt: Eigen wol eerst
Of gewoon beidequote:Op maandag 26 augustus 2013 21:33 schreef z80 het volgende:
[..]
als de Texelse wol niet verkocht wordt kunnen we net zo goed de Texels lam opeten
* Stereotomy nog een broodje shoarma kooptquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
SlapJe bent grootverdiener en je steunt niet eens de NL economie
Wat moet er nu van die Texelse wol gemaakt worden
* PdeHoog denkt: Eigen wol eerst
Gefeliciteerd, SGPquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:51 schreef borisz het volgende:
Met de stemming 23-14 heeft de SGP een vrouwelijke lijsttrekker gekregen in Vlissingen.
http://www.nu.nl/algemeen(...)ijsttrekker-sgp.html
In de kledingkamer hebben wij ook een kast met 2 spiegeldeuren. Toch wel erg handigquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:58 schreef Bluezz het volgende:
Beterschappie AX!\
Wij hebben ook 1 spiegel tussen onze kastdelen inMakkelijk met kleren passen.
Verder vooral NIET kijken als je er langs loopt in je blote naaksel![]()
Oh ja, we liggen er weer een paar achter, kunnen we er mooi weer een paar achter elkaar kijkenquote:Op maandag 26 augustus 2013 22:23 schreef PdeHoog het volgende:
Newsroom S2 is trouwens wel weer erg spannend aan het worden
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oh ja, we liggen er weer een paar achter, kunnen we er mooi weer een paar achter elkaar kijken
Lachspiegels inbouwen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:13 schreef TAV74 het volgende:
In de kledingkamer hebben wij ook een kast met 2 spiegeldeuren. Toch wel erg handig(wel even buik inhouden
)
Veel plezierquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:00 schreef Isabeau het volgende:
Allemaal goede morgenIk ga zo een dagje inwerken bij mijn nieuwe werk
Druk bezig om nu de hele serie Sopranos te kijken op HBO OD (s1 en 2 al af nu). Had seizoen een helemaal gezien en her en der wat losse afleveringen, werd dus tijd. Hoef ik die hele boxset niet aan te schaffen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:39 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik vind HBO wel heel prettig moet ik zeggen
Leuke films en series, geen gezeik van reclame tussendoor.
Ik heb aflevering 1 gekeken, maar het kon me nog niet echt boeienquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 08:31 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Druk bezig om nu de hele serie Sopranos te kijken op HBO OD (s1 en 2 al af nu). Had seizoen een helemaal gezien en her en der wat losse afleveringen, werd dus tijd. Hoef ik die hele boxset niet aan te schaffen.
In je proeftijd al Fok!kenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:39 schreef Stereotomy het volgende:
Veel plezier Isa
Zo, nog ff deze week doorkomen en dan zit m'n proeftijd erop
twitter:JaapJansen twitterde op dinsdag 27-08-2013 om 09:48:48Nog meer revolutie: SGP-mannen kleden zich plots zeer hip... #Volkskrant http://t.co/sT8DGxzCYv
reageer retweet
Heerlijk he, verplicht aan collectieve regelingen vastzitten waar jij geen keuze in hebt en voor alles moet betalen.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik stond op het punt voor de meest kale niet-beleggingsvariant te gaan met 'garantie op x% rendement', totdat ik de kleine lettertjes las en zag dat:
1) Er 50 EUR beheerkosten zijn per jaar
2) Ik extra garantiepremie moet betalen om de 'garantie op x% te kunnen garanderen' (W T F_!!! Ik moet extra betalen zodat zij mij dan 'gegarandeerd' terug kunnen betalen?); dit is berekend op een looptijd van 35 jaar (tot mijn pensioen), is geen onderdeel van mijn pensioen, en als ik eerder stop bij dit pensioenfonds, dan houden zij de winst
3) Bij het tussentijds stoppen van de maandelijkse premie ik 100 EUR moet gaan bijlappen (en dit gaat gebeuren, want ik ga niet 35 jaar voor dezelfde werkgever werken)
Als ik het fundamenteel bekijk winnen de banken en verzekeraars op deze punten:
1) 'Beheer/administratiekosten'
2) Opt-out kosten - als je weggaat, moet je een boete betalen
3) Risicocalculatie van de doelgroep - ze gaan ervan uit dat ik op een bepaalde leeftijd doodga, gebaseerd op statistische demografische gegevens. Ze heffen extra premies en bepalen het rendament daarop, zodat als ik op die leeftijd doodga, ze nog een winst maken op mijn betaalde premie. Leef ik langer, dan slinkt hun marge. Het break-even point zal waarschijnlijk zitten als ik de 100 jaar passeer ofzo. Doet het Casino ook: rood/zwart heeft dezelfde kansen, behalve als het balletje op de 0 komt, want dan is alles voor het huis. Statistisch gezien wint het huis dus altijd.
als ik een aandelenfonds had genomen, komen daar uiteraard nog bij:
4) Contractkosten (0.5% per jaar van het opgebouwde pensioen)
5) Fondsbeheerkosten (0.7% per jaar van het opgebouwde pensioen)
6) Aankoopkosten van aandelen (0.5% van de koopwaarde)
7) Verkoopkosten van aandelen (0.5% van de verkoopwaarde).
Voila. Dit is waar banken en verzekeraars rijk van worden.Waarde toevoegen, ho maar. Bij elke scheet iets afromen, jep, daar zijn ze goed in.
Welkom in de 21-ste eeuwquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:51 schreef borisz het volgende:
Met de stemming 23-14 heeft de SGP een vrouwelijke lijsttrekker gekregen in Vlissingen.
http://www.nu.nl/algemeen(...)ijsttrekker-sgp.html
YOLOquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In je proeftijd al Fok!ken. Jij durft.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Ik vond het wel heul eng om te fokken op mijn nieuwe werkie in het begin, maar ik zie om me heen zoveel marktplaatsen, taarten- en cupcakessites & piepkleine facebook browsertjes dat ik gewoon een extra schermpje open met fok in t.o.
Dat is vrijdag pas!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:27 schreef AnneX het volgende:
Oh ja, had je nog een aardig afscheid van je vorige functie?
Een aflevering is ook wel wat weinig voor een conclusie. Duurde bij mij ook wel even, maar de combi maffiaserie met alle gezinssores en de geweldige dialogen werkt bij mij uiteindelijk toch erg verslavend. Maar het kan natuurlijk ook gewoon niet je ding zijnquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:30 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb aflevering 1 gekeken, maar het kon me nog niet echt boeien
Ik geef het nog een kansquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een aflevering is ook wel wat weinig voor een conclusie. Duurde bij mij ook wel even, maar de combi maffiaserie met alle gezinssores en de geweldige dialogen werkt bij mij uiteindelijk toch erg verslavend. Maar het kan natuurlijk ook gewoon niet je ding zijn
En dat allemaal voor 1 persoon, ik ben superblij voor jouquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 15:06 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben alweer thuis, wat een geweldige baanEn het werk zelf is ook gewoon reuze leuk! Wel complex en heel erg veel (zelfs injecteren
), maar dat gaat vast helemaal goed komen.
Hoe Hoe Hoelaat mogen we komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:18 schreef AnneX het volgende:
t.o.![]()
Vandaag in mijn eigen keuken koken voor morgen voor 8 pp.
Lichte paniek toen ik op de P. bij de Jumbo het boskippenbrieffie vergeten
bleek.
Affijn ... 10 kippendijfilets en parmaham bij de slager ( kip saltimbocca
http://cuisinepratique.bl(...)cca-alla-romana.html
en mascarpone en limoenen voor de tiramisu limoncello en berg groenten voor
ratatouille http://www.21stcenturyhou(...)ille-and-how-to-eat/.
Taart bakken heb ik uitbesteed.
Bloemen en een kadootje voor de jarige en de gastvrouw.
Wat koop je dan voor sch.ma: een shawl![]()
Aan het werk !
leuke fotoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:03 schreef Bluezz het volgende:
Zaterdag heb ik gesurft, gewoon in het park
Zonde, geven goed smaak bij het uitbraden/bakkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:26 schreef AnneX het volgende:
Nu zie ik pas ! dat de golven gemaakt waren van lege flessen
En klaar in de keuken.
klopt het dat de kippendijen behoorlijke vetslierten hebben.
ik heb ze er maar vanaf geknipt.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:30 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zonde, geven goed smaak bij het uitbraden/bakken
Ik zie nu ook veel meer details idd!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:26 schreef AnneX het volgende:
Nu zie ik pas ! dat de golven gemaakt waren van lege flessen
Staat geprogrammeerd, evenals dat nieuwe talkshowprogramma met Humberto.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:38 schreef borisz het volgende:
* Dit automatisch gegenereerde bericht is een herinnering dat De Rijdende Rechter vanavond weer op TV is met een nieuwe aflevering.
Daar is zij ook heel blij meequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:03 schreef Bluezz het volgende:
En dat allemaal voor 1 persoon, ik ben superblij voor joumaar triest om zo door het leven te moeten gaan
Fijn dat ze een Isa krijgt
En die talkshow van Humberto viel ook wel mee.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:36 schreef Bluezz het volgende:
Leidende Lechtel was geweldig en dan is fok wel op zijn leukst met teruglezen![]()
Hoe moet ik die smiley voor me zien?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 06:36 schreef Bluezz het volgende:
Moggel![]()
Is er nou nog steeds geen kwark met versche vruchten smilie
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 08:03 schreef Stereotomy het volgende:
Schrok me een hoedje net... Was als eerste gearriveerd van het teamDacht dat iedereen weg was voor een teammeeting die ik vergeten was
![]()
Enige andere groep die hier al zat waren de support mensen die om 7u beginnen, wel leuk, ze hebben allemaal live een vers gescande grote aardappel op het scherm, ergens vanuit Taiwan of de VS, waar de zwarte plekjes op aangegeven staan zodat die vermeden worden als ribbelchips gesneden wordtziet er wel geinig uit
ja maar,quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:24 schreef borisz het volgende:
Ik moet aan de beademing.
Diederik Samsom net op BNR, kwam geen eind aan. Gelukkig komt alles goed als we overal maar weer een nieuw nationaal instituut voor gaan oprichten waarin de Staat voor alles(nou ja iig veel) garant staat
Sovjet-Unie wordt met terugwerkende kracht jaloers op Samsom.
![]()
DH kom d'r maar in
Yeah't mee...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:32 schreef Stereotomy het volgende:
baas kwam net langs, of ik officieus iets zag in contractverlenging tot volgend jaar. Yeahh
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:32 schreef Stereotomy het volgende:
baas kwam net langs, of ik officieus iets zag in contractverlenging tot volgend jaar. Yeahh
Helaas ging het gesprek niet overquote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ja maar,
hoe gaat het met z'n nieuwe vriendin?
en is zijn ex-vrouw bitter?
en hoe gaan de kinderen ermee om, ook op school enzo?
Socialisme ten top met de kop in het zand.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:24 schreef borisz het volgende:
Ik moet aan de beademing.
Diederik Samsom net op BNR, kwam geen eind aan. Gelukkig komt alles goed als we overal maar weer een nieuw nationaal instituut voor gaan oprichten waarin de Staat voor alles(nou ja iig veel) garant staat
Sovjet-Unie wordt met terugwerkende kracht jaloers op Samsom.
![]()
DH kom d'r maar in
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:32 schreef Stereotomy het volgende:
Heb ik vrijdag nog op gedanstquote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:42 schreef PdeHoog het volgende:
In het kader van de foute woensdag:
Beetje flauw doen op kantoor
Op dat biergooi skihut feest?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Heb ik vrijdag nog op gedanst
Een aanstellerig koekjequote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Gefeli Steer, top zo snel![]()
Ik ben macarons uit Parijs aan t proeven. Yummm!
Ja, ik las het. Betty probeert nog steeds om via KPN allerlei verbindingen daar te krijgen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:21 schreef borisz het volgende:
Overigens L'Amuse is zaterdag voor het eerst open in de Haven. Het is dan ook het Havenfestival.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik zag hem op facebookquote:
Dat was zondag Pietquote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op dat biergooi skihut feest?
Ach soquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dat was zondag Piet![]()
Vrijdag was Pater Moeskroen en deze was na Pater.
Heb echt een schijtdag. Te druk op werk, te laat voor de brievenbus, boodschappen die ik nodig had waren er niet en nu bij vriendin die zou koken omdat ze wat goed te maken heeft en dies nog niet thuis dus sta al een kwartier hier. En dan gaan we pizza halen![]()
Bij jullie staat het eten om 6 uur op tafel?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:02 schreef golfer het volgende:
*burb*
Was wel iets teveel. Gekookt kreeftje, heel kort aangebraden tonijn met sesamzaad, op de huid gebakken zeebaars en wat coquilles met daarbij gebakken aardappeljes en zeekraal en lamsoor.
Vaak wel. Na een dag hard werken door B. even snel een hapje eten en dan een dutje daarna.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Bij jullie staat het eten om 6 uur op tafel?
Je vrouw zit achter een krant, als achter een muur, de dagen glijden door je handquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Vaak wel. Na een dag hard werken door B. even snel een hapje eten en dan een dutje daarna.
Zeker doen, groot entertainerquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:13 schreef golfer het volgende:
Oh ja, Herman van Veen.
Daar kan ik, als ik wil, morgenavond ook nog even naartoe.
http://www.openluchttheat(...)2013/HERMAN-VAN-VEEN
lekker. meteen een jaar onder de pannen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 10:32 schreef Stereotomy het volgende:
tot aan volgend jaarquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:57 schreef z80 het volgende:
[..]
lekker. meteen een jaar onder de pannen.
Misschien kan hij nog eens zo'n college geven om uit te leggen hoe hij op het podium te werk gaatquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zeker doen, groot entertainer
Ooit, dat zeker wel. Helaas heeft ie zich de laatste 40 jaar niet echt meer vernieuwd.quote:
Dank je! Het is iid leuk. Er zijn ook meer mensen met probleempjes en ik heb er ook mooie gesprekken die beginnen met iets als schoffelen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:35 schreef golfer het volgende:
Leuk dat je het zo naar je zin hebt daar, Krakke.
Tentoonstelling is inderdaad erg mooiquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:29 schreef krakkemieke het volgende:
Gefeliciteerd Steer!![]()
Gister ging ik met mams naar het Drents museum in Assen. Eerst gezwaaid nar Isa toen we erlangs reden.![]()
We gingen voor de tentoonstelling over de Dode Zee rollen, en ik vind het een aanrader. Afgezien van wat kleine stukjes kapotte rollen, is er heel veel te zien over waarom ze belangrijk zijn. Er wordt ook verteld over de politiek in die tijd en het dagelijks leven.
Behalve die tentoonstelling heeft het museum nog veel meer te bieden, echt tof!
Dat weet ik niet eens. In de verklaring die de gemeente wil, heb ik gezegd dat het voor 12 maanden is. Misschien kan in de winter in het kasteel helpen. Desnoods wc's schoonmaken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tentoonstelling is inderdaad erg mooi
En tof dat het tuinieren tof blijft. Tot wanneer kan je daar helpen? Gaat zoiets nou de hele winter door bijv?
Je zwaaide naar de verkeerde kantquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
Dat weet ik niet eens. In de verklaring die de gemeente wil, heb ik gezegd dat het voor 12 maanden is. Misschien kan in de winter in het kasteel helpen. Desnoods wc's schoonmaken.
Ik vond het hele museum tof! Ik ben niet hebberig, maar ik wilde bijna de keltische dolk stelen! En de vlinderbroche van de prinses van Zweelo!
En op de terugweg heb ik naar het ziekenhuis gezwaaid. LOL!
Ah, sorry, dat heb ik gemist. Wil je vertellen of DMen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je zwaaide naar de verkeerde kant
Ik was aan de andere kant van het spoor, bij mijn nieuwe baan
Lang verhaal in het kort: nieuwe baan per 2 september, nu aan het inwerken en het is leukquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:57 schreef krakkemieke het volgende:
Ah, sorry, dat heb ik gemist. Wil je vertellen of DMen?
Jaja, maar in het ziekenhuis? Of wat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lang verhaal in het kort: nieuwe baan per 2 september, nu aan het inwerken en het is leuk
Trusten!quote:
Goeie vraag! Ik ben er enorm van geschrokken. Het begon met teveel stress van de kanker.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Hou je nog tanden over, Krak
Ik ga ook zo maar eens naar bed. Ben benieuwd wanneer dit fanatisme om fris en wakker op je werk te verschijnen begint af te nemen zeg![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ga ook zo maar eens naar bed. Ben benieuwd wanneer dit fanatisme om fris en wakker op je werk te verschijnen begint af te nemen zeg![]()
![]()
Doe je goed!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:43 schreef krakkemieke het volgende:
Het is wel jammer dat de toekomst onzeker is. Volgens mij is het niet eens zeker of de tuin kan blijven. Ik ben dus erg publieksvriendelijk. Dat zijn de mensen die later kunnen helpen.
Oh ja, ik vind het ook erg leuk om met bezoekers te praten.
Daar is vast een heel goed topic over in LIF.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:39 schreef emmyemmy het volgende:
Ik ben er gisteren achtergekomen dat ik prikkelbaar darmsyndroom (PDS) heb.
Nog ff en het is nog donker om 8 uurquote:Op donderdag 29 augustus 2013 06:33 schreef Isabeau het volgende:
GoedemorgenIk vind het helemaal niet leuk dat het nog donker is om 6 uur
Yup, weer in het donker naar het werk.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 06:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Nog ff en het is nog donker om 8 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |