Dat slappe gelul natuurlijk.quote:
Prince Alberts??quote:
Een tattoo kun je tegenwoordig bij iedereen wel verwachten, vind het echt volkomen ingeburgerd eigenlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef Bluezz het volgende:
Ah ik snap, mooi project MeMo
En Sun een tattoo? Niet zo'n gek idee hoor.
Overigens zijn er op mijn werk ook een aantal mensen met een tattoo waarvan je het eigenlijk niet verwacht, dus why not!
Ik heb er ook een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een tattoo kun je tegenwoordig bij iedereen wel verwachten, vind het echt volkomen ingeburgerd eigenlijk.Jij en jullie kennen het. Ik heb ook een tattoo en ook hier zijn mensen er door verrast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Nee, echt niet. Je hebt recht op je mening en geen tattoo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou nog geen tattoo nemen, al hing mijn leven ervan af. Ouderwets misschien.
Tegenwoordig is het weer heel hip om het niet te willen schijntquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Alleen als ik er ooit een keer een hele goede reden voor heb of iets tegenkom wat ik perse op mijn lichaam wil hebben staan. Anders niet. Maar ik vind het in veel gevallen wel mooi, mits het subtiel is en liefst ergens voor staat. Helemaal vol kliederen vind ik dan weer niets.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Mee eens. Dat ben ik tegen gekomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alleen als ik er ooit een keer een hele goede reden voor heb of iets tegenkom wat ik perse op mijn lichaam wil hebben staan. Anders niet.
,,quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, tegenwoordig is het normaal om na te denken waarom je een tattoo zou willen hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het weer heel hip om het niet te willen schijnt![]()
Mwoah, dat vraag ik me af eigenlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig is het normaal om na te denken waarom je een tattoo zou willen hebben.
Ik vraag me dat wel af en ik heb mijn eerste tattoo genomen toen ik gescheiden was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mwoah, dat vraag ik me af eigenlijk.
Volgens mij is het effectiever om een betekenisvolle tekst of een bijzonder symbool op je koelkast te plakken, dan het op je kuit/schouder/bovenarm of elders op je lichaam te laten vastleggen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alleen als ik er ooit een keer een hele goede reden voor heb of iets tegenkom wat ik perse op mijn lichaam wil hebben staan. Anders niet. Maar ik vind het in veel gevallen wel mooi, mits het subtiel is en liefst ergens voor staat. Helemaal vol kliederen vind ik dan weer niets.
Ik heb zo'n symbool op mijn arm. Voor mij is dat effectiever dan op mijn koelkast.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij is het effectiever om een betekenisvolle tekst of een bijzonder symbool op je koelkast te plakken, dan op je kuit/schouder/bovenarm of elders op je lichaam.
Hoogstens kijk je er in en spiegel eens naar. Staat het nog verkeerd om ook.
Jij wel, maar of dat nu de algemene tendens is vraag ik me af. Denk dat veel mensen nog "gewoon een leuk ontwerp" uitzoeken in het boek bij de tattooboer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vraag me dat wel af en ik heb mijn eerste tattoo genomen toen ik gescheiden was.
Toen mijn zus overleed, werd dat ook iets wat voor haar stond.
Ik denk nu na over een tattoo voor mijn pa.
Ik wil geen plakplaatje hier of daar.
Ja dat is me inmiddels duidelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb zo'n symbool op mijn arm. Voor mij is dat effectiever dan op mijn koelkast.
Zul je net zien dat je koelkast stuk gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij is het effectiever om een betekenisvolle tekst of een bijzonder symbool op je koelkast te plakken, dan het op je kuit/schouder/bovenarm of elders op je lichaam te laten vastleggen.
Hoogstens kijk je er in een spiegel eens naar. Staat het nog verkeerd om ook.
Sommige mensen wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij wel, maar of dat nu de algemene tendens is vraag ik me af. Denk dat veel mensen nog "gewoon een leuk ontwerp" uitzoeken in het boek bij de tattooboer.
Mijn ontwerpen! Wat doe je!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je koelkast stuk gaat
Dat is nu typisch het soort subtiele betekenisvolle tattoo waar ik van houquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef golfer het volgende:
Ik ga hooguit nog eens over mijn hele rug een hart laten zetten met de tekst: 'I love Duderinnetje".
Maar daar blijft het dan ook echt bij.
Hoe denk je er nu echt over? Vindt je het goed Als Sunny een tattoo neemt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je koelkast stuk gaat
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef TAV74 het volgende:
Jah ik wist het eigenlijk ook wel, maar soms komt die korsakov plots opzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het direct uitmakenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe denk je er nu echt over? Vindt je het goed Als Sunny een tattoo neemt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ten eerste valt er niets 'goed te vinden'quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Vergeet de korsakov. De tekst moet zijn: I love Bluezz.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef golfer het volgende:
Ik ga hooguit nog eens over mijn hele rug een hart laten zetten met de tekst: 'I love Duderinnetje".
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:58 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jah ik wist het eigenlijk ook wel, maar soms komt die korsakov plots opzetten
Auwie mijn orenquote:
Was het niet iets zwart-wits?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Ten eerste valt er niets 'goed te vinden'ten tweede staat er al iets op mijn arm dus als het een probleem was dan hadden we dat nu wel een keer moeten tackelen denk?
Dan spam ik ter compensatie nog even mijn LL-hoogtepuntquote:
Wel in spiegelbeeld, hoop ik!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef golfer het volgende:
Whoeh, sunny, het uur van de waarheid!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ken em niet eensquote:
behoorlijk triest ja..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit net met verbazing in een OUD-topict te lurken, waarin iemand nagenoeg giebelend verkondigt dat ze een famillielid dat graag bio-vlees wil, plofkippenpoten voorzet en dan doet alsof het bio is. "Hahahaha".
Dat is vrij triest toch, of ligt dat aan moi?
Gheh. Had het toevallig vandaag over tattoo's met papa op een 'familiebijeenkomst' (begrafenisquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef golfer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gheh. Had het toevallig vandaag over tattoo's met papa op een 'familiebijeenkomst' (begrafenis). Paps vond dat als hij dood en gecremeerd zou zijn, ik maar een tattoo moest nemen waar zijn as in verwerkt was. We hebben vandaag dus afgesproken dat ik 'paps' op de rechter bil en 'mams' op de linker bil ga laten zetten 'als het zover is'
. Paps en ik hebben dezelfde humor
Maar een sieraad met as aan een ketting was ook goed
Mijn paps
Dus. Als ik ooit een tattoo laat zetten, zal het een eerbetoon worden aan mijn ouders. Hetzij met of zonder knipoog.Mooi idee. Maar nog steeds geen tattoo voor mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Voor mij hoogstwaarschijnlijk ook niet hoor. Want hoe mooi het er nu ook uit kan zien, als je een jaar of 85 bent lijkt het nergens meer op.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:55 schreef golfer het volgende:
Mooi idee. Maar nog steeds geen tattoo voor mij.
Ik kan je vertellen dat ik bijna 85 ben en nog lekker strak in het vel zit!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor mij hoogstwaarschijnlijk ook niet hoor. Want hoe mooi het er nu ook uit kan zien, als je een jaar of 85 bent lijkt het nergens meer op.
Dit !quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor mij hoogstwaarschijnlijk ook niet hoor. Want hoe mooi het er nu ook uit kan zien, als je een jaar of 85 bent lijkt het nergens meer op.
Nog niequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:57 schreef AnneX het volgende:
On topic...@ Bluez... Heb je je nieuwe werkgever - baas al gesignaleerd op
de werkvloer ?
Ja maar dat zou misschien gevoelens kunnen krenken van mensen die (bijna) 60+ zijn en meelezen. Mensen die ik toch graag gelukkig 'zie'.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef AnneX het volgende:
Nou, uit betrouwbare bron...de meeste mensen rimpelen al bij 60+
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gheh. Had het toevallig vandaag over tattoo's met papa op een 'familiebijeenkomst' (begrafenis). Paps vond dat als hij dood en gecremeerd zou zijn, ik maar een tattoo moest nemen waar zijn as in verwerkt was. We hebben vandaag dus afgesproken dat ik 'paps' op de rechter bil en 'mams' op de linker bil ga laten zetten 'als het zover is'
. Paps en ik hebben dezelfde humor
Maar een sieraad met as aan een ketting was ook goed
Mijn paps
Dus. Als ik ooit een tattoo laat zetten, zal het een eerbetoon worden aan mijn ouders. Hetzij met of zonder knipoog.wat een heerlijke post Lein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Mooi hoor Lein. Maar als ik een tattoo neem waar mn ouders op staan slaan ze me in elkaar denkZe houden niet van tattoos en al helemaal geen naamtattoos.
Ik heb die 'liefde' overgenomen van hen, net als mijn 'liefde' voor dieren.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:01 schreef AnneX het volgende:
En uit betrouwbare bron...de meeste mensen rimpelen al bij 60+
Ooit de horrormovie "The ashpeople" gezienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:03 schreef Leintjeuh het volgende:
Maar als je hun as verwerkt in de inkt van de tattoo, hoe kunnen ze je dan in elkaar slaan?
Dat is apart Bluezz, lijkt me. Ook omdat het een nichtje is. Zij hadden een speciale band, neem ik aan. Wel mooi!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Mijn nichtje loopt met een kokertje met de as van mijn moedertje erin.
Vind het toch een wat apart idee.
Ik doe dat wel eens met cola light, maar da's toch net wat anders met biologisch vleesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zit net met verbazing in een OUD-topict te lurken, waarin iemand nagenoeg giebelend verkondigt dat ze een famillielid dat graag bio-vlees wil, plofkippenpoten voorzet en dan doet alsof het bio is. "Hahahaha".
Dat is vrij triest toch, of ligt dat aan moi?
Hmmmquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]Maar als je hun as verwerkt in de inkt van de tattoo, hoe kunnen ze je dan in elkaar slaan?
ik vind dat zó raar. Je kan iemand toch melden dat je iets niet in huis hebt of iets niet wilt kopen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik doe dat wel eens met cola light, maar da's toch net wat anders met biologisch vlees
Overigens maak ik vanaf nu ook de overstap naar biologisch vlees, eindelijk budget voor. Stond al lang op de todo list.
Mijn zussie (waar FFT net naar vraagt) heeft mijn moeder maanden, eigenlijk jarenlang verzorgt tot het einde toe. En dat nichtje is de dochter van die zus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:12 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is apart Bluezz, lijkt me. Ook omdat het een nichtje is. Zij hadden een speciale band, neem ik aan. Wel mooi!
Ik zou me niet kunnen voorstellen dat een nichtje met mijn moeders as rondloopt. Maar ik heb dan ook geen nichtjes denk ik.Wat is daar ook wee de definitie van?
Ok. Heftige tijd breekt aan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Bluezz, nog nieuws over je zus?
Mijn aangetrouwde neef is vandaag opgenomen. Chemo's zijn gepland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Humorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
ik vind dat zó raar. Je kan iemand toch melden dat je iets niet in huis hebt of iets niet wilt kopen!
Ik vind dat liegen zo stom.
Het klinkt wel heel mooi hoor. Geen kritiek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn zussie (waar FFT net naar vraagt) heeft mijn moeder maanden, eigenlijk jarenlang verzorgt tot het einde toe. En dat nichtje is de dochter van die zus.
Maar ik vind het toch nog wat 'raar' maar goed... ieder moet het voor zich weten hoor. Ik vind het ook wel weer bij hen passen snapje
Ik vind er niks moois aan, vind het nog steeds gekquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:11 schreef Duderinnetje het volgende:
Het klinkt wel heel mooi hoor. Geen kritiek.
Als iemand bij hoog en laag beweert cola light/Pepsi/een bepaald merk bier/iets vergelijkbaars smerige troep te vinden, en vervolgens schotel ik dat blind voor en er komt geen piep uit, dan wil ik het die persoon nog wel eens onder de neus wrijven zodat z'n hubris wat bijgesteld wordt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:29 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
ik vind dat zó raar. Je kan iemand toch melden dat je iets niet in huis hebt of iets niet wilt kopen!
Ik vind dat liegen zo stom.
Oud Chinees gebluik.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
placenta begraven onder een boom
quote:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:31 schreef Stereotomy het volgende:
placenta begraven onder een boom
Ik wist het ook nogquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:02 schreef AnneX het volgende:
Tja...ik weet dat de tranen van het lachen uit mijn ogen spatten
als ik dat (her) lees.
Ik wist ook nog dat het 'Dude's boompje' was, juist omdat ik het zo zot vondquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:02 schreef AnneX het volgende:
Tja...ik weet dat de tranen van het lachen uit mijn ogen spatten
als ik dat (her) lees.
Bij mij gaat het weer een redelijk relaxte dag wordenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:18 schreef Molleman het volgende:
Goodmorning, zo maar weer eens richting werk. Gaat weer een drukke dag worden.
Nee zit nog 1,5 week in mijn eentje op kantoor. Het is druk... Meeste avonden worden momenteel besteedt aan uitrustenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mij gaat het weer een redelijk relaxte dag worden
Dat is al snel! Geweldigquote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:27 schreef morgane het volgende:
Goedemorgen! Yesss nu al een studierelevant baantje gevonden. Ik mag gaan ondertitelen voor Outtv, een jonge digitale tvzender. Thuiswerken en zelf klussen aannemen en m'n tijd indelen. Ideaal
Je bent aan het aftellen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij mij gaat het weer een redelijk relaxte dag worden
Ha! En niks gepikt?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 07:57 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kwam er vanmorgen achter dat mijn autoraam aan de passagierskant de hele nacht openstond. En ik had gisteravond al zo'n gevoel. Als ik ga kijken is dat gevoel 99 van de 100x vals alarm dus ik had gister zoiets van "laat maar"![]()
![]()
De auto stond er nog. Meer is er niet te pikkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:10 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha! En niks gepikt?
En och, ik viel vorige week zoetjes in slaap terwijl mijn voordeur per ongeluk nog wijd openstond.
Nog 3 dagenquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ok. Heftige tijd breekt aan.
Bij zussie nog niets gepland. Uitslag van de broncho laat nog op zich wachten, we hoopten vandaag meer nieuws te krijgen.Wat erg zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoveel ook in korte tijd. Maakt een mens kapot
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Is dat Billy Elliot?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:12 schreef minilot het volgende:
Hier ook een drukke ochtend, want in mijn eentje tot een uur of elf.
Maar: zon schijnt en ik laat het vroege oeuvre van The Culture Club door het lege kantoor schallen!
[ afbeelding ]
Boy George in zijn jongere jarenquote:
Hier nog maar 33 nachtjes voordat we vertrekken.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 10:56 schreef AnneX het volgende:
Yeah...vakantie betaald en verzekering geregeld...
App.'je gedwnld en nog 47 nachtjes slapen![]()
Ooja! Mooie film was datquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Bijna.![]()
Billy Elliot:
[ afbeelding ]
Boy George:
[ afbeelding ]
Welnee! Deze ook:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ooja! Mooie film was dat![]()
Ik ken wel Charma Chameleon van Culture Club maar das de enige die ik ken
& niet te vergeten ook nog eens de inspiratie voor dit toffe fragment uit Queens I Want To Break Free:quote:Op donderdag 22 augustus 2013 12:47 schreef minilot het volgende:
Ook weet ik weinig van dans, maar ik vind 'L'apres-midi d'un Faune' (op muziek van Debussy) wel zó'n kickass ballet (en van een behapbare lengte)!
Ja die ookquote:
Goed toch juist?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Prison Break acteur Wentworth Miller is uit de kast gekomen
Juist heel tof!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
Want nu maak je geen kans meer?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:06 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:03 schreef Sunnythesun het volgende:
meer haakspullen gekocht
![]()
Waarom lopen hobby's bij mij nou toch meteen zo uit de hand?
Die hobby hebben wij ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Over twee weken gaan wij strakjes eten bij Oud Sluis.![]()
![]()
Ook een uit de hand gelopen hobby.![]()
Wil hij in de vrouwengevangenis komen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:52 schreef golfer het volgende:
En klokkenluider Bradley Manning wil verder door het leven als vrouw:
http://www.volkskrant.nl/(...)even-als-vrouw.dhtml
Ja, heel vervelend allemaal.quote:
Yes moet hem ook afstrepenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 14:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want nu maak je geen kans meer?![]()
![]()
Zo ziet'ie er tegenwoordig niet heel erg meer uitquote:Op donderdag 22 augustus 2013 11:56 schreef minilot het volgende:
[..]
Bijna.![]()
Billy Elliot:
[ afbeelding ]
Boy George:
[ afbeelding ]
En wie mag dat wel zijn en waarvan zou ik die moeten kennen?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
De mooiste mannen zijn homo. Straks komt Channing Tatum er nog achter dat ie toch op mannen valt.
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Magic_Mike_(2012)quote:
Oh, dat moet wel een homo zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:31 schreef Pietverdriet het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Magic_Mike_(2012)
Oh Yeahquote:Op donderdag 22 augustus 2013 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:
Over twee weken gaan wij strakjes eten bij Oud Sluis.![]()
![]()
Ook een uit de hand gelopen hobby.![]()
Tot nu toe zit ie nog in de ontkenningsfasequote:
Mijn manager is homo en niet knap. Ook niet lelijk. Zijn vriend ook niet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb heeeeel veel homo's ontmoet, geloof me, in doorsnee zijn ze niet mooier of lelijker dan de doorsnee man
Dat zou de doorsnee omhoog trekken. Ik ken legio heel erg mooie mannen die hetero zijn.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Mijn manager is homo en niet knap. Ook niet lelijk. Zijn vriend ook niet.
Maar echt hele mooie mannen zijn vaak homo. Niet alle homo's zijn mooie mannen
Dertig plus: nichieXquote:Op donderdag 22 augustus 2013 18:30 schreef golfer het volgende:
Spannend Anne, hoe oud is die kleindochter intussen?
http://www.telegraaf.nl/b(...)anden_te_laat__.htmlquote:PostNL bezorgt rouwkaart maanden te laat
LOBITH -
Een rouwkaart die op 21 maart van dit jaar werd verstuurd, viel pas half augustus bij de geadresseerden in Lobith op de mat.
Foto: .
Ondanks dat postbezorgingsbedrijf PostNL de rouwkaart vijf maanden te laat bezorgde, hebben de Lobithers de crematie van de overledene wel kunnen bijwonen. Volgens Omroep Gelderland hadden kennissen hen bijtijds op de hoogte gesteld van het overlijden en de rouwplechtigheid.
en maar gek vinden dat niemand meer een kaartje stuurt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)anden_te_laat__.html
En voor morgenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:26 schreef AnneX het volgende:
Je hebt gelijk![]()
Nou, de mail is de deur al uit.![]()
Ook druk met de voorbereiding van de collecte voor het Koningin Wilhelmina Fonds.
Voorbereiding is het halve werk.
En morgen weer in de Keuken. aan het werk![]()
Veel plezier in je kassahuis, golfer.
P.S. mooi weer voorspeld voor zaterdag.
Keukenmevrouw weer uit het ziekenhuis ontslagen en zwangerschap nog steeds aanwezig?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:26 schreef AnneX het volgende:
En morgen weer in de Keuken. aan het werk![]()
Veel plezier in je kassahuis, golfer.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
Morgen mooi zonnig hoop ik. Werken tot 16u, bilprik halen, bij vriendin en haar ouders eten (de mijne gaan n week weg), naar de enige echte beddenrace, kermis, vuurwerk om 23u en daarna naar het boerenfeest der boerenfeesten in de feesttent; Pater Moeskroen![]()
Ik bereid me al ff mentaal voor hiervoor
DM-gate.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 06:56 schreef PdeHoog het volgende:
En et is volgens mij lang geleden dat ik dit gezegd heb, maar het begint gewoon weer leuk te worden op kantoorWat een nieuwe collega al niet kan doen
Ja. Ik ben echt heel blijquote:
Ik weet hoe -ie eruit ziet, ja. Och ja, hij is ook niet meer de jongste! Tof dat je 'm tegen bent gekomen!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zo ziet'ie er tegenwoordig niet heel erg meer uitTijdje terug had'ie een concert hier in Ahoy, en bij het Milleniumhotel (tov Rotterdam Centraal) stapte hij uit een taxi. Op dat moment vroeg ik met mn zatte kop af, waarom al die fotografen om mij heenstonden, bleek dat ik bijna Boy George omver had gelopen en ik tussen de fotografen en de taxi in stond
![]()
Hij is nogal wat kaler en steviger.
Alleen jammer dat die nieuwe technieken niet werken om pakketjes te ontvangenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:09 schreef minilot het volgende:
O, en post is inderdaad in een treurige toestand.
Ik heb het afgelopen jaar echt nog maar heel zelden gehad dat iets dat ik opstuurde er de volgende dag gewoon was.
Het hele fysieke postgebeuren voelt toch wel een beetje als een aflopende zaak.. Gelukkig hebben we er zo langzamerhand natuurlijk waanzinnige nieuwe communicatiemiddelen bij gekregen.![]()
Ik vind dat mensen erg vaak in ontkenning schieten als de realiteit ze niet aanstaat. Toen ik nog in NL woonde kon ik vrijwel wekelijks post in mijn buurt gaan herbezorgen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:10 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind wel dat mensen meteen erg overdreven conclusies trekken als er dingen fout gaan. Natuurlijk zou het gewoon goed moeten gaan, maar direct dramatiseren alsof er helemaal niets meer van deugd gaat me ook weer te ver. Ik zou willen dat mensen net zo kritisch waren op hun eigen dagelijkse werk![]()
Ik ga altjid zoveel mogelijk af op mijn eigen ervaringen, en ga niet op basis van verhalen van anderen roepen dat het allemaal zo verschrikkelijk is. Denk aan mensen die klagen over de NS en eens per jaar de trein nemen. Ik zit er dagelijks in en ben tevreden, dan ga ik niet lopen roepen dat het allemaal zo kut is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik vind dat mensen erg vaak in ontkenning schieten als de realiteit ze niet aanstaat. Toen ik nog in NL woonde kon ik vrijwel wekelijks post in mijn buurt gaan herbezorgen.
Niet fijn als je geopende rekeningen, bankafschriften en loonstroken in je bus krijgt van buren die hetzelfde doen, of ze helemaal niet krijgt
eens, soms krijg ik t gevoel dat je moet zeuren over de post, ns, etc omdat iedereen dat doet. net zoals het een trend lijkt, af te moeten geven op ll "vroeger was t leuk, nu voor hipsters dus ik ga niet meer" veel mensen lullen maar,mee denk ik dan soms, geen eigen mening. hier ook prima ervaringen met ns en de post, ja weleens vertraging maar hey, tis ook mensenwerkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ga altjid zoveel mogelijk af op mijn eigen ervaringen, en ga niet op basis van verhalen van anderen roepen dat het allemaal zo verschrikkelijk is. Denk aan mensen die klagen over de NS en eens per jaar de trein nemen. Ik zit er dagelijks in en ben tevreden, dan ga ik niet lopen roepen dat het allemaal zo kut is.
Dat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik ga altjid zoveel mogelijk af op mijn eigen ervaringen, en ga niet op basis van verhalen van anderen roepen dat het allemaal zo verschrikkelijk is. Denk aan mensen die klagen over de NS en eens per jaar de trein nemen. Ik zit er dagelijks in en ben tevreden, dan ga ik niet lopen roepen dat het allemaal zo kut is.
Ja die afhaalpunten zijn wel handig ja. Bij mij in de buurt durf ik het wel aan om het bij de buren te laten bezorgen. Daarvan is er vaak wel eentje thuis. Zelfs bij mij voor de deur neerzetten, daar zou ik niet zo heel erg mee zitten (ik woon op de bovenste verdieping, daar komt verder niemand), maar soms zijn ze wel erg creatief met spullen achterlaten. Alle pakketdiensten leveren hier overigens overdag, dus zijn ze in zekere zin allemaal onhandig qua bezorgtijden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
Nou de bezorgtijden zijn soms wel onhandig van de pakketdiensten. Ik heb dan toch het liefst gewoon post.nl want die zijn zo slim het in de garage te zetten of bij het tankstation hier tegenover af te geven. En hebben we hier vlak bij (ander tankstation) nu zo'n afhaalpunt voor pakketjes van bol en nog een aantal webshops. Slim bedacht!!
Wij hebben van Post NL 2 bezorgers die onze wijk doen. Van één heb ik inmiddels zijn nummer waarbij ik gewoon kan bellen als wij niet thuis zijn wanneer die de volgende dag wel langs kan komenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is jammer dat Post.nl nu wisselende pakketbezorgers heeft, want 'die ene' die eerst altijd kwam die wist gewoon altijd de spullen wel ergens veilig neer te zetten
Maar dat jij geen problemen hebt betekent niet dat het niet bestaatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:53 schreef Anthraxx het volgende:
Dat.
Ik heb nog nooit een brief of pakketje gemist. En met de huidige service van de pakketdienst, dan je het allemaal online kan volgen en afspraken kan plannen werkt het prima.
Jaguargarage? Heb je een Jaguar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij hebben van Post NL 2 bezorgers die onze wijk doen. Van één heb ik inmiddels zijn nummer waarbij ik gewoon kan bellen als wij niet thuis zijn wanneer die de volgende dag wel langs kan komen
Maar naast Post NL komen er zoveel andere diverse bezorgers langs.. Ben de tel al kwijt hoeveel verschillende bedrijven ik wel niet langs heb zien komen dit jaar. Ook voor de Schouwburg en Jaguargarage.
Dat is dezelfde conclusie maar dan andersom. Als iemand problemen heeft is het net zo goed niet over hele linie problematisch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat jij geen problemen hebt betekent niet dat het niet bestaat![]()
De garage waar we tegenover wonen is een Jaguargarage.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaguargarage? Heb je een Jaguar?
Ah, de economie trekt dus aan, bel de krantquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef borisz het volgende:
[..]
De garage waar we tegenover wonen is een Jaguargarage.Nou ja was. Het heeft twee jaar stil gelegen en nu is er weer bedrijvigheid en verkopen ze meer dan Jaguars
. Daarvoor was het echt alleen een Jaguargarage.
De garage is overigens van iemand die de garage puur als hobby heeft. Hij is al binnen met andere dingen en dit is zijn speeltje/hobby. Maar de garage-eigenaar is op leeftijd en wilde eigenlijk van deze garage af. Hij heeft ook al ergens anders een kleinere klusruimte voor zijn eigen auto's. Alleen hij kreeg de garage niet verkochtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ah, de economie trekt dus aan, bel de krant
Wat fijn!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 06:56 schreef PdeHoog het volgende:
En et is volgens mij lang geleden dat ik dit gezegd heb, maar het begint gewoon weer leuk te worden op kantoorWat een nieuwe collega al niet kan doen
Dat dusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is dezelfde conclusie maar dan andersom. Als iemand problemen heeft is het net zo goed niet over hele linie problematisch.
oh ja! Wist ik eigenlijk ook wel! Leek even alsof jij post kreeg van Jag. Garage.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:47 schreef borisz het volgende:
[..]
De garage waar we tegenover wonen is een Jaguargarage.Nou ja was. Het heeft twee jaar stil gelegen en nu is er weer bedrijvigheid en verkopen ze meer dan Jaguars
. Daarvoor was het echt alleen een Jaguargarage.
Boven de garage zijn een aantal appartementen en in het voorjaar stond er één in de hens. De eerste opmerking die gemaakt werd "Zijn de Jaguars nog heel?"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:54 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
oh ja! Wist ik eigenlijk ook wel! Leek even alsof jij post kreeg van Jag. Garage.
Volgens mij schiet ik elke keer in jubelstemming als je het over die garage hebt.
Ja, zou toch zonde zijn, nietwaar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:56 schreef borisz het volgende:
[..]
Boven de garage zijn een aantal appartementen en in het voorjaar stond er één in de hens. De eerste opmerking die gemaakt werd "Zijn de Jaguars nog heel?"
Ik herinnerde me al dat er iets mee was een tijd geleden. Of brand of een inbraak. Brand dus!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:56 schreef borisz het volgende:
Boven de garage zijn een aantal appartementen en in het voorjaar stond er één in de hens. De eerste opmerking die gemaakt werd "Zijn de Jaguars nog heel?"
Deze week is de grote renovatie van het appartement begonnen trouwens. Kan het binnenkort hopelijk weer bewoond worden. Het was nu afgetimmerd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herinnerde me al dat er iets mee was een tijd geleden. Of brand of een inbraak. Brand dus!
mijn bloeddruk was te hoog, net als mijn bloedsuiker.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:40 schreef FutureFairytale het volgende:
Nou mn bloeddruk is in ieder geval niet te hoog![]()
104 om 62
Als ik dat 1 keer zou hebben gezien zou ik bidden om gillend wakker te wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:55 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was weer een kassadienstje.
Dolf Jansen, die vanavond optreedt, kwam in een veel te kort sportbroekje nog 2x langs mijn hok hardrennend langs.
Ik riep alleen heel flauw tegen hem: "Je kunt wel zien dat je in vorm bent " (z'n voorstelling vanavond heet 'In Topvorm' )quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:00 schreef Pietverdriet het volgende:
Als ik dat 1 keer zou hebben gezien zou ik bidden om gillend wakker te worden
Tweede keer zou ik met gestrekt been hem tackelen
2 boeken die ik iedereen kan aanraden die in de keuken werkt, of wil werkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:48 schreef AnneX het volgende:
Hoe adrem van je golfer !![]()
Nou...de Post.nl heeft een hele discussie op gang gebracht.
Overigens bauw ik niemand na en vertelde over ( slechte) recente ervaringen.
Nu ga ik maar eens tukkie doen predinner, want ben helemaal deaud uit de Keuken. weer thuis.
Wél mijn eigengemaakte overheerlijke couscous meegenomen.
It was a first. Nog meer gemaakt natuurlijk!
Dolf Jansen is een beetje hyper maar ik vind hem wel erg leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:46 schreef golfer het volgende:
Toch maar eventjes naar die Dolf Jansen toe.
Dat is dan wel weer het voordeel van gratis naar binnen kunnen.
Ik vind hem vreselijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dolf Jansen is een beetje hyper maar ik vind hem wel erg leuk
Als je het Ajax van de laatste seizoenen kent weet je dat dit soort opmerkingen niet slim zijn....quote:
Oh sjitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:54 schreef Stereotomy het volgende:
Dus.
Ik in mijn Greenwheels koekblikje naar de IKEA om de Sultan Halberg op te halen (2x, 80x200, binnenvering + 20/80 natuur/synthetisch latex bovenlaag). Gaat uit het assortiment, dus extra korting bij deze IKEA.
Ik *dacht* dat hij opgerold zou zijn.
Verkeerd gedacht
tl;dr: duurste rit onverrichter zake naar IKEA ooit.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen naar Amsterdam waarschijnlijk..afscheid nemen..
Sterkte morgen ermee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:35 schreef Sunnythesun het volgende:
Morgen naar Amsterdam waarschijnlijk..afscheid nemen..
JeetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop dat ie je nog ziet/herkent, sterkte![]()
Hij is nog erg bijdehand. Mijn moeder had hem net gebeld en 'ik ben wel thuis morgen middag' had hij gezegdquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:38 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje
Hoop dat ie je nog ziet/herkent, sterkte
Best wél.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Hij kiest natuurlijk ook zelf voor geen ruchtbaarheid, mss eens bellen ja.. praat ie makkelijk?
Hitte en hoge luchtvochtigheid, brandwonden van grill, frituurvetspetters etcquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:55 schreef Myraela het volgende:
Je had trouwens gelijk, Piet. Werken in een keuken is wel echt enorm zwaar. Zware bakken, pannen, machines, enorm veel en snel lopen. Vandaag stond ik 2 uur lang vleeswaar te snijden, ik ga morgen spierpijn in mijn arm hebben.
Hoe is het met je brandwond Piet?quote:
Is genezen en infectie is vrijwel verdwenen.quote:
Jodium en een pleisterquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:46 schreef minilot het volgende:
Mooi zo. Op naar de volgende keukenverwonding!
Ik mis sinds gisteren een stukje wijsvingerknokkel, maar dat was wegens ruzie met bierdopje + onhandige flesopener. Telt niet helemaal hè?
1968 belde, ze wilden hun prikkende jodium terug. Er is ook niet prikkende jodium.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:49 schreef minilot het volgende:
Jodium prikt.![]()
Afgespoeld, kinderpleister eromheen (gewone waren op), kusje erop, klaar.
Mensen leren geen mes of snij techniek, ik zit soms met kromme tenen als ik mensen bezig zie in dit soort programma'squote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:51 schreef Isabeau het volgende:
Het was bij de Great British Bake Off afgelopen uitzending ook een waar slachtveld in de keuken
Blijkbaar zijn de messen daar een stuk scherper dan de deelnemers verwachtten.
Serieus? Goed om te weten!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
1968 belde, ze wilden hun prikkende jodium terug. Er is ook niet prikkende jodium.
Die 'fitted with a telephone' klopt welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:55 schreef minilot het volgende:
Hihi! Tof. Mode in het jaar 2000 volgens de hipsters uit 1939.
Let vooral ook op de voorspelling omtrent mannenmode.
Candy for cuties![]()
Misschien weer een poging wagenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
Isa, ze hebben update 7 voor SimCity uitgebracht. Er zijn wat dingen verbeterd nu
Hier ook. Gelukkig niet in een al te directe omgeving, maar het maakt niet welke kant je hier opgaat, overal zijn klushuizen (vervallen panden die voor een habbekrats zijn verkocht aan mensen die daar voor meer dan een ton aan moeten verbouwen, voordat het weer leefbaar is). De steigers, het geluid van machines en Bulgaren op de daken zullen hier nog wel de komende tijd het straatbeeld domineren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:41 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIedereen is aan het verbouwen hier
Takkeherrie
quote:
Probeer RobinOok. Die is van de aziatische keukenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:03 schreef Probability het volgende:
Hoiik kom even binnenvallen.. Sommigen kennen mijn oude naam misschien nog wel van een paar jaar geleden
Maar ik had een vraagje over (echte) Chinese kookboeken: bij wie moet ik dan zijn?
Holle synthetische vezels?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
Slaapt hier iemand onder een wollen dekbed?Ben benieuwd naar de ervaringen.
Of zijn we hier allemaal van het dieronvriendelijk in China geplukte dons?
Ik heb een donzen dekbed en een dekbed van hol synthetisch materiaal..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
Slaapt hier iemand onder een wollen dekbed?Ben benieuwd naar de ervaringen.
Ga ik doen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Probeer RobinOok. Die is van de aziatische keuken
Klopt, als bezorgdienst zijn ze niet zo goed, als kabelaar doen ze het beterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:23 schreef TAV74 het volgende:
Ik vind UPC echt erg onhandig als bezorgdienst, die zijn voor bedrijven prima maar niet voor particulieren. Als ze je niet thuis treffen is het een heel gedoe om je pakker alsnog te halen. Volgens mij moeten wij er zelfs voor naar Apeldoorn.
Zeker niet, daar ben ik allergisch voor. Ik heb hier katoen voor in de zomer en polyester/katoen voor in de winter. Verder maakt het me allemaal niet zoveel uit. Ik heb ook geen dik dekbed nodig, zeker niet in de winter. Ik heb het al snel meer dan warm genoeg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:16 schreef Bluezz het volgende:
We gaan zo een gezellige middag beleven
Komt goed uit want ik heb slecht nieuws van mn zus.Waardeloos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch wel op stomen gezet, hè?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:31 schreef borisz het volgende:
Klein grapje met poes uitgehaald
[ afbeelding ]
Kreukelvrije poesquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:31 schreef borisz het volgende:
Klein grapje met poes uitgehaald
[ afbeelding ]
Oh leuk! Hier is nu ook een Culinair festival dit weekend. Toevalligquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:28 schreef golfer het volgende:
We gaan vanmiddag, samen met AnneX en mrAnneX, naar http://www.proefparkhaarlem.nl/index.html
Nu welquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kreukelvrije poes
Ken je de site stuffonmycat?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:21 schreef Inschrijven_valt_niet_mee het volgende:
[..]
Klopt, als bezorgdienst zijn ze niet zo goed, als kabelaar doen ze het beterSorry voor de flauwe grap, en niet bedoeld om een discussie over de service van UPC te starten..
@Isa...van de week in de mail kreeg ik een aanbieding met trein inclusief toegang Efteling voor 39 euro pp.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh leuk! Hier is nu ook een Culinair festival dit weekend. Toevallig
Daar heb ik echt heel veel zin inquote:
Nee ik blijf hier. Moet nog dingen voorbereiden voor morgen. Dan vier ik nog ene beetje mijn verjaardag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:40 schreef Bluezz het volgende:
Boor kom je ook nog proefparken straks?
quote:
De inwendige mensch verwennenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:31 schreef borisz het volgende:
Nee ik blijf hier. Moet nog dingen voorbereiden voor morgen. Dan vier ik nog ene beetje mijn verjaardag.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 16:41 schreef borisz het volgende:
Kippensoep opgezet, we hadden een plofkippetje van de lidl meegenomen. Wat bleek, de organen waren in het plastic terug de kip in gedaan!
Terug gaan? Dat zit altijd in de diepvries kippetjes van de Lidl/Aldiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |