Dat slappe gelul natuurlijk.quote:
Prince Alberts??quote:
Een tattoo kun je tegenwoordig bij iedereen wel verwachten, vind het echt volkomen ingeburgerd eigenlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef Bluezz het volgende:
Ah ik snap, mooi project MeMo
En Sun een tattoo? Niet zo'n gek idee hoor.
Overigens zijn er op mijn werk ook een aantal mensen met een tattoo waarvan je het eigenlijk niet verwacht, dus why not!
Ik heb er ook een
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Een tattoo kun je tegenwoordig bij iedereen wel verwachten, vind het echt volkomen ingeburgerd eigenlijk.Jij en jullie kennen het. Ik heb ook een tattoo en ook hier zijn mensen er door verrast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Nee, echt niet. Je hebt recht op je mening en geen tattoo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik zou nog geen tattoo nemen, al hing mijn leven ervan af. Ouderwets misschien.
Tegenwoordig is het weer heel hip om het niet te willen schijntquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Alleen als ik er ooit een keer een hele goede reden voor heb of iets tegenkom wat ik perse op mijn lichaam wil hebben staan. Anders niet. Maar ik vind het in veel gevallen wel mooi, mits het subtiel is en liefst ergens voor staat. Helemaal vol kliederen vind ik dan weer niets.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Mee eens. Dat ben ik tegen gekomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alleen als ik er ooit een keer een hele goede reden voor heb of iets tegenkom wat ik perse op mijn lichaam wil hebben staan. Anders niet.
,,quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee, tegenwoordig is het normaal om na te denken waarom je een tattoo zou willen hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het weer heel hip om het niet te willen schijnt![]()
Mwoah, dat vraag ik me af eigenlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, tegenwoordig is het normaal om na te denken waarom je een tattoo zou willen hebben.
Ik vraag me dat wel af en ik heb mijn eerste tattoo genomen toen ik gescheiden was.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mwoah, dat vraag ik me af eigenlijk.
Volgens mij is het effectiever om een betekenisvolle tekst of een bijzonder symbool op je koelkast te plakken, dan het op je kuit/schouder/bovenarm of elders op je lichaam te laten vastleggen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Alleen als ik er ooit een keer een hele goede reden voor heb of iets tegenkom wat ik perse op mijn lichaam wil hebben staan. Anders niet. Maar ik vind het in veel gevallen wel mooi, mits het subtiel is en liefst ergens voor staat. Helemaal vol kliederen vind ik dan weer niets.
Ik heb zo'n symbool op mijn arm. Voor mij is dat effectiever dan op mijn koelkast.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij is het effectiever om een betekenisvolle tekst of een bijzonder symbool op je koelkast te plakken, dan op je kuit/schouder/bovenarm of elders op je lichaam.
Hoogstens kijk je er in en spiegel eens naar. Staat het nog verkeerd om ook.
Jij wel, maar of dat nu de algemene tendens is vraag ik me af. Denk dat veel mensen nog "gewoon een leuk ontwerp" uitzoeken in het boek bij de tattooboer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik vraag me dat wel af en ik heb mijn eerste tattoo genomen toen ik gescheiden was.
Toen mijn zus overleed, werd dat ook iets wat voor haar stond.
Ik denk nu na over een tattoo voor mijn pa.
Ik wil geen plakplaatje hier of daar.
Ja dat is me inmiddels duidelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb zo'n symbool op mijn arm. Voor mij is dat effectiever dan op mijn koelkast.
Zul je net zien dat je koelkast stuk gaatquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij is het effectiever om een betekenisvolle tekst of een bijzonder symbool op je koelkast te plakken, dan het op je kuit/schouder/bovenarm of elders op je lichaam te laten vastleggen.
Hoogstens kijk je er in een spiegel eens naar. Staat het nog verkeerd om ook.
Sommige mensen wel.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jij wel, maar of dat nu de algemene tendens is vraag ik me af. Denk dat veel mensen nog "gewoon een leuk ontwerp" uitzoeken in het boek bij de tattooboer.
Mijn ontwerpen! Wat doe je!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je koelkast stuk gaat
Dat is nu typisch het soort subtiele betekenisvolle tattoo waar ik van houquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef golfer het volgende:
Ik ga hooguit nog eens over mijn hele rug een hart laten zetten met de tekst: 'I love Duderinnetje".
Maar daar blijft het dan ook echt bij.
Hoe denk je er nu echt over? Vindt je het goed Als Sunny een tattoo neemt?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:50 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zul je net zien dat je koelkast stuk gaat
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef TAV74 het volgende:
Jah ik wist het eigenlijk ook wel, maar soms komt die korsakov plots opzettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het direct uitmakenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe denk je er nu echt over? Vindt je het goed Als Sunny een tattoo neemt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ten eerste valt er niets 'goed te vinden'quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hoe denk je er nu echt over? Vindt je het goed Als Sunny een tattoo neemt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |