ik heb zowel een wollen dekbed voor de zomer en een donse dekbed voor de winter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
Slaapt hier iemand onder een wollen dekbed?Ben benieuwd naar de ervaringen.
Of zijn we hier allemaal van het dieronvriendelijk in China geplukte dons?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh AX, je bootje van van hout/bamboe zat nog in mn rugzak
[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 24-08-2013 22:58:18 ]
Nog niks van gehoord, AnneX.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef AnneX het volgende:
Het was ...leuken lekker.
Sightseeing Bloemendaal ook !
Door jeugdfoto's weet ik dat ik heb gelopen als peuter op het / in het Kopje
van Bloemendaal. Weer even teruggeweest.
# black Bastard...lucky bastard ?![]()
Ok dan ga ik een keer naar de C1000quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Die kan je bij mijn C1000 gewoon kopen, peanut butter cups!Maar goed, ze hebben ook coca cola vanille voor een veel lagere prijs dan wat de Action nu heeft.
Reese jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dan ga ik een keer naar de C1000Thanks! Toevallig die van Reese's?
Bij mijn Hoogvliet komen ook steeds meer Amerikaanse dingen. Nu al een heel schap maar helaas geen snoepgoed.
Wel al die mierzoete frisdranken, marshmellow fluff, hellmann's mayo en mac&cheese.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:41 schreef AnneX het volgende:
Op de terugweg was het donker. Wij herkenden het Gemeentehuis.![]()
Hoe was Wilhelmina eigenlijk bij de opening van het Kopje in 1904?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef AnneX het volgende:
Het was ...leuken lekker.
Sightseeing Bloemendaal ook !
Door jeugdfoto's weet ik dat ik heb gelopen als peuter op het / in het Kopje
van Bloemendaal. Weer even teruggeweest.
# black Bastard...lucky bastard ?![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wij hebben de indruk dat hullie wél vier van die Gemeentehuizen hebben.
( toevoeging van mn.AX)
Vind dat soort culinaire dingen altijd leuk. Heb al zo'n zin in donderdag met Ron Blaauwquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Er was echt veel om uit te kiezen :
Pizza's Frieten Burgers (BBQ Babes) Broodgedoe, Soepen en Salades, Sushi, Yakitorispies, Veel vlees en kaasgerechten, Tosti's etc etc en allemaal zo leuk uit die caravans en oude auto's/campers.
Ik vind het altijd wel wat prijzig worden. Overal een klein hapje voor een paar euro tikt nog best aan!quote:Op zondag 25 augustus 2013 00:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind dat soort culinaire dingen altijd leuk. Heb al zo'n zin in donderdag met Ron Blaauw
Ja ik zie t als n etentje, daar ben je ook altijd wel wat kwijt (behalve bij n pizza/pasta Italiaan). Maar dan leuk omdat je van meerdere restaurateurs iets kunt nemen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 01:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel wat prijzig worden. Overal een klein hapje voor een paar euro tikt nog best aan!
Een lage bloeddruk is primaquote:Op zondag 25 augustus 2013 01:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Vraagje Isa; ik was gister weer bij de huisarts voor n vit.prik en meldde gelijk dat ik de hele week duizelig was (vandaag eindelijk niet). Toen meette ze mn bloeddruk en die is lager dan ik eerst had, vandaar denkt ze de duizeligheid. Maar als dat langer blijft aanhouden moet ik n bloedonderzoek doen.
Lage bloeddruk is verder niet erg toch?
quote:There Is A Meth To This Madness
(I live in New Mexico, a state now made famous for ‘Breaking Bad.’ I receive a lot of calls from tourists wanting to see the places where ‘Breaking Bad’ was filmed.)
Me: “Thank you for calling [business name]. My name is [name]; how can I help you?”
Tourist: “Yes, I’d like to find out where Walter White lives.”
Me: “Uh, who?”
Tourist: “Gosh are all you people here stupid? Walter White, the guy who sells meth!”
Me: “Oh, that Walter White. Well, sir, I don’t think you know this but, that’s actually just a TV show. He doesn’t live here.”
Tourist: “NO, YOU’RE LYING! I HEARD FROM A FRIEND THAT IF I COULD MEET HIM, I COULD GET SOME GOOD METH!”
Me: “Okay, sir, well I’m sorry I couldn’t help you. Have a nice day.”
(I hang up, but the tourist calls back within 10 seconds.)
Tourist: “You can’t lie to me; I know you know where he lives! I know you want the good stuff all for yourself.”
Me: “Sir, it’s a TV show; it’s not real. I’m sorry; I don’t know where you can find any drugs, but if you have a problem I can get you a phone number of a company that can help you out.”
Tourist: “NO! I JUST WANT WALTER WHITE’S NUMBER OR ADDRESS! I WANT TO MEET AND TALK WITH HIM!”
Me: “Sir, he’s not real!”
Tourist: “WELL, WHERE DO YOU WORK?! BECAUSE IF HE’S NOT REAL, THEN YOU’RE NOT REAL! AND IF YOU’RE NOT REAL, THEN I GUESS NOTHING IS REAL IN THIS STATE!”
(I go ahead and get my manager and ask him what I should do.)
Tourist: “IS ANYBODY STILL THERE!? WHAT DO I HAVE TO DO TO GET SERVICE HERE?!”
Manager: “Sorry about that, sir; I can help you. Sir, you have proven to me that you deserve to come in contact with Mr. White. Here’s his phone number and address.”
(My manager gives the tourist the police precinct phone number and address.)
Manager: “Drive here, and wait outside before giving him a call. Make sure to give him a detailed description of what you want, and what you are driving and wearing.”
K*t film eigenlijk. Zeker als je bedenkt dat het gebaseerd was op echte feiten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 23:49 schreef golfer het volgende:
Restje film met prachtige jaren 70 details verder bekijken.
In Zweden is prostitutie de duivelquote:Op zondag 25 augustus 2013 02:03 schreef golfer het volgende:
[..]
K*t film eigenlijk. Zeker als je bedenkt dat het gebaseerd was op echte feiten.
Nu even schoonheidsslaapje doen.
Haha, die is goed zeg!quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
In Stuttgart is een festival, first steps, voor jonge filmers. Sponsor is Mercedes
Briljant!quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
In Stuttgart is een festival, first steps, voor jonge filmers. Sponsor is Mercedes
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik wil als Sunny en TAV zijn later als ik groot ben dus ik heb besloten wat geld op te hoesten voor de wollen deken. Dure shit
Nu doorsparen voor de Volvo
quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:48 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik wil als Sunny en TAV zijn later als ik groot ben dus ik heb besloten wat geld op te hoesten voor de wollen deken. Dure shit
Nu doorsparen voor de Volvo
quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:12 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe voelt dat nou, Sun? Als grote voorbeeld dienenquote:
Scary shitquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, Sun? Als grote voorbeeld dienen![]()
Het wordt pas eng als-ie zometeen ook whisky gaat drinken en gaat kamperenquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Scary shitVolgens mij is ie niet goed wijs
![]()
![]()
Vooral dat laatste lijkt me hilarischquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:32 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het wordt pas eng als-ie zometeen ook whisky gaat drinken en gaat kamperen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vooral dat laatste lijkt me hilarisch![]()
Ik denk toch dat het wel wat interessante inzichten oplevert over de perfecte spanning van de De Waard tentquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Vooral dat laatste lijkt me hilarisch![]()
Hmm dat is waar. Rekenmodellen er bij en zo, misschien best handigquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:43 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het wel wat interessante inzichten oplevert over de perfecte spanning van de De Waard tent
Weer eens wat anders dan Sudoku's voor de tent.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Hmm dat is waar. Rekenmodellen er bij en zo, misschien best handig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |