abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:15:56 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130417914
En verder
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:11:43 #2
63722 z80
I fink you freaky
pi_130419129
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 12:10 schreef Stereotomy het volgende:
Slaapt hier iemand onder een wollen dekbed? :9 Ben benieuwd naar de ervaringen. :Y

Of zijn we hier allemaal van het dieronvriendelijk in China geplukte dons? :(
ik heb zowel een wollen dekbed voor de zomer en een donse dekbed voor de winter.
elke keer bij de wissel moet ik er waar aan wennen. dons weegt niets en wol is als een plank.
voordeel van het wollen dekbed, deze kan ook in de was.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_130427162
Zo weer thuis na een hele gezellige middag en avond met AnneX en mrAnneX in Haarlem en omgeving.
Hebben na Proefpark Haarlem in het Kenaupark sightseeing Kopje van Bloemendaal, Bloemendaal Strand gedaan, daarna door Aerdenhout naar Vogelenzang naar Uitspanning Plantage voor een kopje koffie/thee en een toetje en vervolgens weer via de toeristische route richting ons huis.
AnneX en mrAnneX hebben nog even een ritje voor de boeg.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:19:41 #4
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130427443
Aan de Amsterdamse Grachten O+

Wel een beetje een Andre Rieu editie van het prinsengrachtconcert dit jaar. Toch was het wel weer leuk :)

[ Bericht 6% gewijzigd door borisz op 24-08-2013 22:25:10 ]
pi_130428546
Toen we op de boulevard stonden van Bdaal om even wat bij Woodstock te gaan drinken was de kleur van de zee dezelfde als de lucht :o Wat een wolkbreuk :o _O-
Was gezellig met AX en mnAX *O*

Hier een kleine foto-impressie, rest op FB. Het leuke is dat al het eten uit foodtrucks/caravans komt :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh AX, je bootje van van hout/bamboe zat nog in mn rugzak :D

[ Bericht 5% gewijzigd door Blues op 24-08-2013 22:58:18 ]
pi_130429418
Leuk zeg! Dat soort tentjes staan ook altijd op Lowlands. Was de 'Heetbrood' caravan er ook? Of 'Slingerchips'?
pi_130429429
Die wolkbreuk klinkt mooi O+ En leuk met al die kleine restaurantjes!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130429576
Fijn dat je met geld daar kan betalen.
Komende donderdag (en misschien ook vrijdag) ben ik bij Alphen Culinair en helaas gaat alles daar met muntjes (ook drinken ja).

Ik zit op candyonline en twijfel heel hard of ik een bestelling zal plaatsen van peanut butter cups... wat zal ik doen :')
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_130429835
Die kan je bij mijn C1000 gewoon kopen, peanut butter cups! :o Maar goed, ze hebben ook coca cola vanille voor een veel lagere prijs dan wat de Action nu heeft.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_130429932
Het was ...leuk :D en lekker.

Sightseeing Bloemendaal ook !
Door jeugdfoto's weet ik dat ik heb gelopen als peuter op het / in het Kopje
van Bloemendaal. Weer even teruggeweest. w/

# black Bastard...lucky bastard ? :P
pi_130430017
Wat hebben jullie allemaal geproefd, AnneX?
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:36:28 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_130430121
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef AnneX het volgende:

Nog niks van gehoord, AnneX.

Maar jullie zijn dus dit keer wel gewoon rechtstreeks het dorp uitgekomen? Of hebben jullie voor de tweede keer vandaag de hele omgeving bekeken? ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_130430145
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Die kan je bij mijn C1000 gewoon kopen, peanut butter cups! :o Maar goed, ze hebben ook coca cola vanille voor een veel lagere prijs dan wat de Action nu heeft.
Ok dan ga ik een keer naar de C1000 :o Thanks! Toevallig die van Reese's?
Bij mijn Hoogvliet komen ook steeds meer Amerikaanse dingen. Nu al een heel schap maar helaas geen snoepgoed.
Wel al die mierzoete frisdranken, marshmellow fluff, hellmann's mayo en mac&cheese.
pi_130430257
Oh O-) even nadenken...witte wijn en witte wijn en ...

Oesters geslurpt met een drupje balsamico - spiesje gegrilde kip en chorizo- heerlijk
boeren bruin brood en maïsbrood - een sushi als puntzakje gerold met mango en zalm - nog iets ? - toet elders was een chocolade muffin met frambozen dip in een
glaasje en wat aardbeien.
Genoten van alle mensen die lekker op een kleedje lagen en kinderen eromheen.
En ook nog gelachen met golfer en Bluezz.
En in de trein gezeten ...schoolreisje w/

Op de terugweg was het donker. Wij herkenden het Gemeentehuis. w/
pi_130430295
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok dan ga ik een keer naar de C1000 :o Thanks! Toevallig die van Reese's?
Bij mijn Hoogvliet komen ook steeds meer Amerikaanse dingen. Nu al een heel schap maar helaas geen snoepgoed.
Wel al die mierzoete frisdranken, marshmellow fluff, hellmann's mayo en mac&cheese.
Reese ja :Y Maar het kan ook aan mijn C1000 liggen ;) (marshmellow fluff :9 )

Klinkt tof, AnneX! En oesters gehad! Wel levend hè? O-) Heerlijk al dat soort kleine hapjes.
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:44:35 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_130430337
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:41 schreef AnneX het volgende:

Op de terugweg was het donker. Wij herkenden het Gemeentehuis. w/
_O-
Poef.....gone! ©golfer
pi_130430358
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:44 schreef golfer het volgende:

[..]

_O-
:D
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:45:37 #18
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130430372
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:30 schreef AnneX het volgende:

Hoe was Wilhelmina eigenlijk bij de opening van het Kopje in 1904? :P
pi_130430415
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:45 schreef AnneX het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
>:)
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:49:35 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_130430498
Restje film met prachtige jaren 70 details verder bekijken. :)
Poef.....gone! ©golfer
pi_130430574
Mmm klinkt lekker allemaal AnneX!
pi_130430677
Er was echt veel om uit te kiezen :
Pizza's Frieten Burgers (BBQ Babes :') ) Broodgedoe, Soepen en Salades, Sushi, Yakitorispies, Veel vlees en kaasgerechten, Tosti's etc etc en allemaal zo leuk uit die caravans en oude auto's/campers.

:9
pi_130430733
Oh ja...opvallend: de langste rijen stonden bij de biologische frietkraam en hamburger kraam.
Mn.AX. heeft een vegatarische kip wrap :? geproefd.

Vandaag in AD een foto over twee pagina's van onweer boven de Maas bij de Erasmusbrug.
Het lijkt vanaf het balkon van Leinthju gefotografeerd. w/
pi_130430794
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:46 schreef Bluezz het volgende:

[..]

SPOILER
>:)

Wij hebben de indruk dat hullie wél vier van die Gemeentehuizen hebben.
( toevoeging van mn.AX)
pi_130432490
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 23:54 schreef Bluezz het volgende:
Er was echt veel om uit te kiezen :
Pizza's Frieten Burgers (BBQ Babes :') ) Broodgedoe, Soepen en Salades, Sushi, Yakitorispies, Veel vlees en kaasgerechten, Tosti's etc etc en allemaal zo leuk uit die caravans en oude auto's/campers.

:9
Vind dat soort culinaire dingen altijd leuk. Heb al zo'n zin in donderdag met Ron Blaauw *O*
pi_130432599
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 00:56 schreef FutureFairytale het volgende:
Vind dat soort culinaire dingen altijd leuk. Heb al zo'n zin in donderdag met Ron Blaauw *O*
Ik vind het altijd wel wat prijzig worden. Overal een klein hapje voor een paar euro tikt nog best aan!
  Moderator / Redactie Sport zondag 25 augustus 2013 @ 01:04:06 #27
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_130432697
Baantjer dvd's aan het downloaden. Eerste ep aan het bekijken :P
Een van de weinige ep's die ik nog niet gezien had :P
pi_130433008
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:00 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het altijd wel wat prijzig worden. Overal een klein hapje voor een paar euro tikt nog best aan!
Ja ik zie t als n etentje, daar ben je ook altijd wel wat kwijt (behalve bij n pizza/pasta Italiaan). Maar dan leuk omdat je van meerdere restaurateurs iets kunt nemen.
En las dat dit jaar ieder restaurant een budgetgerecht moet hebben voor 1 muntje (2,50).
pi_130433085
Vraagje Isa; ik was gister weer bij de huisarts voor n vit.prik en meldde gelijk dat ik de hele week duizelig was (vandaag eindelijk niet *O*). Toen meette ze mn bloeddruk en die is lager dan ik eerst had, vandaar denkt ze de duizeligheid. Maar als dat langer blijft aanhouden moet ik n bloedonderzoek doen.
Lage bloeddruk is verder niet erg toch?
pi_130433230
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 01:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Vraagje Isa; ik was gister weer bij de huisarts voor n vit.prik en meldde gelijk dat ik de hele week duizelig was (vandaag eindelijk niet *O*). Toen meette ze mn bloeddruk en die is lager dan ik eerst had, vandaar denkt ze de duizeligheid. Maar als dat langer blijft aanhouden moet ik n bloedonderzoek doen.
Lage bloeddruk is verder niet erg toch?
Een lage bloeddruk is prima ^O^ Je hart en bloedvaten zijn je dankbaar ;) Alleen kan je er idd wat duizelig van zijn. Lage bloeddruk is alleen een noodsignaal in combinatie met andere symptomen, zoals bij een shock. Voor de rest dus heel onschuldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')