Ja inderdaad. Hij doet het nu weer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Moet je even google'en. Moet je iets met force update doen ofzo. Bij mij gaf hij dat ook aan,na wat google'en is het me gelukt hem weer als een lopende serie te krijgen
Ik vind Stephen Merchant wel leuk en hij heeft een goede komische timing, maar het hele basis-gegeven hebben ze al zo vaak gedaan, dat gedoe met pijnlijke stiltes dat je ook in The Office, Extras en Curb Your Enthusiasm constant tegen komt. Het personage van Merchant is ook bijna identiek aan degene die hij in Extras speelde, alweer een botte, onsympathieke, zichzelf overschattende loser die veel te hard probeert.quote:
Het gaat over het taboe van seks in het leven, maar vooral in de wetenschap in de jaren '60. Over het begin van de seksuele revolutie. Relevantie voor nu is het hokjesdenken wat nog steeds veel gebeurd, de hokjes worden echt omver gegooid. De stijl van film is een beetje à la Mad Men.quote:Op maandag 30 september 2013 10:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik kan me er niet toe zetten om daar aan te beginnen, krijg het idee dat het alleen om sex gaat of wat is het? Meer uitleg? Trailer word ik ook niet echt blij van.
Alles wat sbs6 uitzend, is de beste [insert wat ze uitzenden] wat er is. Vaak nog met "heel Amerika is in de ban van... "quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:10 schreef Jivis het volgende:
Moest vandaag overigens wel gniffelen om het feit dat SBS6 op bushokposters gewoon glashard beweert dat Under the Dome de beste Amerikaanse serie van het moment is!
Die zag ik ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:10 schreef Jivis het volgende:
Moest vandaag overigens wel gniffelen om het feit dat SBS6 op bushokposters gewoon glashard beweert dat Under the Dome de beste Amerikaanse serie van het moment is!
Tijdens de zomer was het de best bekeken serie van Amerika, wat vooral komt omdat het Stephen King is en het de enige serie was met een high profile die uit kwam. Dat zegt inderdaad niet zoveel, maar als Under the Dome 11 miljoen kijkers trekt dan doen ze het beter als de final van Breaking Bad. SBS6 richt zich sowieso op de domste mensen, dus hun claim is niet zo raar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:10 schreef Jivis het volgende:
Van best bekeken naar beste serie is nogal een nuancequote:Op donderdag 3 oktober 2013 00:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Tijdens de zomer was het de best bekeken serie van Amerika, wat vooral komt omdat het Stephen King is en het de enige serie was met een high profile die uit kwam. Dat zegt inderdaad niet zoveel, maar als Under the Dome 11 miljoen kijkers trekt dan doen ze het beter als de final van Breaking Bad. SBS6 richt zich sowieso op de domste mensen, dus hun claim is niet zo raar.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:10 schreef Jivis het volgende:
Het is een remake hequote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:08 schreef schijffie het volgende:
Meningen over Ironside?
Zelf heb ik zo het gevoel dat een stel stagaires het bedacht hebben met het idee: "kom jongens, laten we een politieserie maken over een detective die zit in een rolstoel. Dan zijn we uniek en hebben we onze Unique Selling Points meteen te pakken!"
Ik gebruik de app TV Forecast, je kan alleen geen e-mail sturen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even een vraagje gezien de kenners hier zitten
Ik volg een aantal series die nu pas weer beginnen in november, januari en februari enzo. Is er een site waar je je kan aanmelden, series aanvinken zodat je voortaan een mail krijgt wanneer het weer begint?
*vind ik leuk*quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:04 schreef Paul99 het volgende:
The Blacklist krijgt full season:
http://www.ign.com/articl(...)s-full-season-pickup
Oh die trailer ziet er goed uit:quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:04 schreef Paul99 het volgende:
The Blacklist krijgt full season:
http://www.ign.com/articl(...)s-full-season-pickup
Ep 1 pakte mij niet.quote:
07 minuten en 54 sec volgehouden.quote:
hear, hear.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:30 schreef APK het volgende:
[..]
07 minuten en 54 sec volgehouden.
Tering, wat een afgrijselijke, ongeloofwaardige en slecht geschreven cliché-crap
Het is van alles wat. Daarom is het zo cliché.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:39 schreef Sautor het volgende:
Zo gebaseerd op de trailer, is het niet gewoon een veredelde Silence of the Lambs?
Heeft het zeker wat van weg ja. Ook 24 was wel een inspiratie.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 22:39 schreef Sautor het volgende:
Zo gebaseerd op de trailer, is het niet gewoon een veredelde Silence of the Lambs?
Ik vind het wel lekker weg kijken en het is o.e.o.a. manier wel leuk, maar het klopt dat er weinig te lachen valt. Toch zou ik het jammer vinden als deze verdwijnt.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 23:08 schreef hexje het volgende:
Brooklyn nine-nine gaat hem ook niet worden voor mij. Drie eps gekeken en nauwelijks gelachen.
The wrong mans heeft mij wel kunnen boeien.
Het blijven natuurlijk wel acteurs die vaak hun beste tijd hebben gehad (commercieel gezien dan), maar wel goed dat ze nu voor TV kiezen ipv. B-films.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:17 schreef Japie77 het volgende:
Wat mij vooral opvalt is dat er steeds meer nieuwe series komen. Als je bv ziet hoe enorm veel nieuwe series er deze herfst bijkomen. Een enorme lijst. Series zijn inderdaad films voorbij gestreefd, wat je kan zien aan het feit dat er steeds meer filmacteurs series gaan doen (Kevin Spacey, Kevin Bacon bv). Goeie zaak.
Ben ik toch echt niet met je eens. Kevin Spacey bv en John Malkovich zijn legendes en zullen nog steeds enorm veel gevraagd worden voor films. Ik denk juist dat veel acteurs zelf ook inzien dat series steeds populairder worden dus is er ook meer geld in te verdienen en een grotere uitdaging voor de acteur om een rol veel meer uit te diepen.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het blijven natuurlijk wel acteurs die vaak hun beste tijd hebben gehad (commercieel gezien dan), maar wel goed dat ze nu voor TV kiezen ipv. B-films.
Haha Jeff Bridges speelt notabene al voor het tweede jaar op rij in The Newsroom. En Kevin Spacey is een veel grotere naam als Jeff Bridges wat betreft het maken van kwaliteitsfilms.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen van beide heeft de relevantie die ze 10-15 jaar terug hadden. Zie bijvoorbeeld ook nog Dustin Hoffman (in Luck). Men gaat niet meer naar de bioscoop voor die namen.
Ik zie Bradley Cooper, Johnny Depp of Jeff Bridges niet meteen opduiken in een TV-serie, tenzij het de komende 5 jaar wat minder voor hen gaat.
Trouwens ook gerenomeerde acteurs: Jon Voight, Mark Strong, Dennis Quaid, John Goodman...quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Geen van beide heeft de relevantie die ze 10-15 jaar terug hadden. Zie bijvoorbeeld ook nog Dustin Hoffman (in Luck). Men gaat niet meer naar de bioscoop voor die namen.
Ik zie Bradley Cooper, Johnny Depp of Jeff Bridges niet meteen opduiken in een TV-serie, tenzij het de komende 5 jaar wat minder voor hen gaat.
Misschien te simpel, maar ik voeg favorieten toe op 'bierdopje' en kijk daar elke ochtend even welke serie de vorige dag is uitgezonden.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even een vraagje gezien de kenners hier zitten
Ik volg een aantal series die nu pas weer beginnen in november, januari en februari enzo. Is er een site waar je je kan aanmelden, series aanvinken zodat je voortaan een mail krijgt wanneer het weer begint?
Gast, dat is Jeff Danielsquote:Op zondag 6 oktober 2013 18:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Haha Jeff Bridges speelt notabene al voor het tweede jaar op rij in The Newsroom. En Kevin Spacey is een veel grotere naam als Jeff Bridges wat betreft het maken van kwaliteitsfilms.
En die past perfect in het rijtje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |