Toevallig gekeken. 0x gelachen, Robin Williams doet wat stemmetjes maar dat is nooit leukquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Heeft er trouwens al iemand The Crazy Ones gezien? Niet dat ik daar hoge verwachtingen van heb, maar je weet maar nooit.
quote:Is there anything that isn't so good about Betrayal?
The acting. The writing. The supposed chemistry between the two lead adulterers. The editing. The music. The dialogue. The lighting. The cinematography. The wardrobe. The catering truck. The credits. The everything. This show is a stinker, and I'm not lying when I say it's one of the worst television pilots I've ever seen. It's so bad that it's good but then so bad again, and there isn't a single hint of self-acknowledgment that it's so bad. It's absolutely serious.
Lol zeg je nu serieus dat TV creatief superieur geworden is aan filmsquote:Op vrijdag 27 september 2013 13:15 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Beetje een rare uitspraak op het moment dat TV zich op een creatief hoogtepunt bevindt en superieur is geworden aan films.
wowquote:
Ik vond het allemaal wel aardig, The Crazy Ones, lekker luchtig. Robin Williams is wel oud geworden zegquote:Op vrijdag 27 september 2013 16:24 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Toevallig gekeken. 0x gelachen, Robin Williams doet wat stemmetjes maar dat is nooit leuk.
O jawel. Maar goeie series worden niet meer gewaardeerd. Zie de super-serie Southland die zeer onterecht is gecancelled...quote:Op vrijdag 27 september 2013 11:02 schreef JDx het volgende:
We Are Men, Mom en Dads zijn ook allemaal crap.
Mensen kunnen echt geen series meer maken.
Ik heb het over commercieel Hollywood (of de VS in het algemeen) en ik ben niet de enige die dat denkt, het is een trend die binnen het wereldje ook wordt erkend. Wil je innovatie en origineel, sterk schrijfwerk, dan vind je dat sneller terug op TV.quote:Op zaterdag 28 september 2013 03:00 schreef Seam het volgende:
[..]
Lol zeg je nu serieus dat TV creatief superieur geworden is aan films? Dan kijk je echt de verkeerde films hoor.
Oh nee wat betreft Hollywood heb je helemaal gelijk hoor, alleen maar sequels en andere makkelijk scorende blockbusters. Maar gelukkig is er meer dan alleen Hollywood in de wereld en komen mijn favoriete films zo goed als nooit uit Hollywood. Ik vind juist dat er de laatste vijf jaar steeds betere films uitkomen, maar dan moet je wel naar indie, Europese of Aziatische films gaan kijken.quote:Op zaterdag 28 september 2013 10:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb het over commercieel Hollywood (of de VS in het algemeen) en ik ben niet de enige die dat denkt, het is een trend die binnen het wereldje ook wordt erkend. Wil je innovatie en origineel, sterk schrijfwerk, dan vind je dat sneller terug op TV.
Vooral dit jaar is het op filmvlak gewoon pijnlijk, het is bijna oktober en nu pas begint er eindelijk wat kwaliteit uit te komen en dan nog vaak door buitenlandse filmmakers die naar Hollywood zijn gelokt omdat zij nog wel origineel kunnen zijn. Blijkbaar is dat de nieuwe stijl, je krijgt op het einde van het jaar 3 maanden pogingen tot kwaliteit want ze willen prijzen winnen, de rest van het jaar is bestemd voor ongeďnspireerde geldklopperij, bijzonder slecht geschreven verhalen met wat bekende gezichten in. Oh, er is uiteraard ook rommel op TV, maar er zit ook genoeg kwaliteit tussen om het makkelijk terug te vinden, bij films moet je al heel goed zoeken om nog iets te ontdekken.
Stuk slechter dan de eerste overigens..quote:Op zaterdag 28 september 2013 12:49 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er is trouwens ook een 2e seizoen van A Touch of Cloth, de Britse equivalent van Police Squad / The Naked Gun. Opnieuw slechts 2 afleveringen.
Viel mij ook tegen ja.quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:01 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Stuk slechter dan de eerste overigens..
quote:Atlantis - The Earth Bull
Seizoen: 1 - Aflevering: 1 / 1 - Eerst uitgezonden: 28 september 2013
When Jason sets out to find his father, he could never have anticipated where his journey would lead. Far from home and desperate for answers, Jason washes up on the shores of an ancient land. A mysterious place; a world of bull leaping, of snake haired Goddesses and palaces so vast it was said they were built by giants - this is the city of Atlantis. But under the surface of this enticing place is a dark and simmering past, a complicated web of treachery and deceit, with which Jason himself seems inexplicably bound. He soon finds himself embroiled in a perilous game of politics and power from which there is no escape.
Persoonlijk vind ik het een van de beste series sinds jaren. Onvoorspelbaar verhaaltje, goed acteerwerk, maar met name prachtig camerawerk en soundtrack.quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:27 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Is The Bridge eigenlijk een goeie serie, remake van een zweeds/deense serie
Ja trailer zag er wel nice uit en er komt een season 2 aan. Want het is irri om te beginnen aan een serie en dat die cancelled na een paar eps of season 1.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het een van de beste series sinds jaren. Onvoorspelbaar verhaaltje, goed acteerwerk, maar met name prachtig camerawerk en soundtrack.
Ga er nu aan beginnen. Heb tm aflevering gedownload dus kan even vooruit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:27 schreef jpjedi het volgende:
Ik ben erg te spreken over the Bridge (US). Hoge kwaliteit en meeslepend verhaal.
Hij gaat hier straks om 21.25 aan. Dan issie erop. Op bbc. Ik verwacht veel overeenkomsten met merlin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
Heeft iemand misschien deze gekeken?
[..]
Oh ik zat meer te denken aan een soort Hercules. Merlin vond ik wel leuk trouwens.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij gaat hier straks om 21.25 aan. Dan issie erop. Op bbc. Ik verwacht veel overeenkomsten met merlin.
Als je daarvan houdt dan is Sinbad wellicht ook iets voor je. Werd een half jaar geleden ofzo uitgezonden door Skyquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ik zat meer te denken aan een soort Hercules. Merlin vond ik wel leuk trouwens.
Heb ik een paar afleveringen van gezien maar afgehaakt. Ik vond het niet ZO.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je daarvan houdt dan is Sinbad wellicht ook iets voor je. Werd een half jaar geleden ofzo uitgezonden door Sky
Ook een beetje Odyssey/Hercules-achtig. NIet hoogstaand, wel vermakelijk
Ik gebruik XBMC icm 1Channel , vind het prettigerquote:Op zaterdag 28 september 2013 21:22 schreef jpjedi het volgende:
Episodes app kan zoiets volgens mij, maar waarom geen sickbeard laten draaien zodat ze ook nog eens netjes binnengehengeld worden zodra ze uitgezonden zijn?
Het was wel vermakelijk, en bijna een rechtstreekse kopie van merlin.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Hij gaat hier straks om 21.25 aan. Dan issie erop. Op bbc. Ik verwacht veel overeenkomsten met merlin.
De actrice was iig. een stuk beter dan Diane Kruger. De mannelijke hoofdrollen zijn wel van gelijkaardige kwaliteit.quote:Op zaterdag 28 september 2013 20:56 schreef Adelante het volgende:
Ik vond het origineel van The Bridge 100x beter.
Is Google kapot? En waarom vraag je dat hier?quote:Op zondag 29 september 2013 01:09 schreef lamers het volgende:
Welk programma won vorig jaar de Televizierring?
quote:Op zondag 29 september 2013 01:17 schreef lamers het volgende:
Teveel topics open staan, was voor AKQ bedoeld. OT nog meer mensen hier die uitkijken naar Hello Ladies?
Ik kan me er niet toe zetten om daar aan te beginnen, krijg het idee dat het alleen om sex gaat of wat is het? Meer uitleg? Trailer word ik ook niet echt blij van.quote:
Dit is USA Nieuwe series he, geen britse crapquote:Op maandag 30 september 2013 09:02 schreef AMDB het volgende:
Hoogtepunt tot nu toe qua nieuwe series: The Wrong Mans, geweldige Britse humor, ben erg benieuwd waar het heen gaat![]()
Wat zijn nou nog de echte must-sees voor dit seizoen? Na het aflopen van Breaking Bad en Dexter zoek ik eigenlijk nog wat goede vervanging... Maar meeste is nog niet zo boeiend op dit moment.
Dat heb ik ook.quote:Op maandag 30 september 2013 10:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik kan me er niet toe zetten om daar aan te beginnen, krijg het idee dat het alleen om sex gaat of wat is het? Meer uitleg? Trailer word ik ook niet echt blij van.
Shameless is brits he.quote:Op maandag 30 september 2013 10:36 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik kan me er niet toe zetten om daar aan te beginnen, krijg het idee dat het alleen om sex gaat of wat is het? Meer uitleg? Trailer word ik ook niet echt blij van.
[..]
Dit is USA Nieuwe series he, geen britse crap
Must see is eigenlijk niets van dit jaar, laatste nieuwe goeie series vond zelf Shameless en Suits, maar Suits is ook alweer op zijn retour.
TvTorrents.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
Even een vraagje gezien de kenners hier zitten
Ik volg een aantal series die nu pas weer beginnen in november, januari en februari enzo. Is er een site waar je je kan aanmelden, series aanvinken zodat je voortaan een mail krijgt wanneer het weer begint?
Bedankt voor de tip, erg leuk ja.quote:Op maandag 30 september 2013 09:02 schreef AMDB het volgende:
Hoogtepunt tot nu toe qua nieuwe series: The Wrong Mans, geweldige Britse humor, ben erg benieuwd waar het heen gaat![]()
Masters of sex is goed begonnen.quote:Wat zijn nou nog de echte must-sees voor dit seizoen? Na het aflopen van Breaking Bad en Dexter zoek ik eigenlijk nog wat goede vervanging... Maar meeste is nog niet zo boeiend op dit moment.
Krijg nou wat! In SickBeard bij mij staat de show op Ended?quote:Op maandag 30 september 2013 19:38 schreef Vault-Boy het volgende:
Was alweer vergeten dat het nieuwe seizoen van Person of Interest is begonnen.
Goede timing aangezien Breaking Bad nu echt is afgelopen
Moet je even google'en. Moet je iets met force update doen ofzo. Bij mij gaf hij dat ook aan,na wat google'en is het me gelukt hem weer als een lopende serie te krijgenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:06 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Krijg nou wat! In SickBeard bij mij staat de show op Ended?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |