Dat is toch totaal niet relevant aan wat ik net zeg?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Heb je nog chicks zitten bezwangeren dan?
Verplaats gwn naar woensdagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:29 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ja ik vind het echt heel kut godver
Moet dat dan? Van de hak op de tak springen is mijn specialiteitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Dat is toch totaal niet relevant aan wat ik net zeg?
Laat diequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:31 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Kan ook niet, week zit verder vol
je krijgt geen alimentatie punt uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Moet dat dan? Van de hak op de tak springen is mijn specialiteit
Ik hou van de h&mquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:33 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/environment/2013/1GV_0652_030R_0.jpg]&set=key[rotate],value[-0.25]&set=key[width],value[3879]&set=key[height],value[4536]&set=key[x],value[672]&set=key[y],value[388]&set=key[type],value[FASHION_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/full]]afbeelding[/url] ]![]()
Ik wil dit jurkje van de H&M. Liefde
Ik ga ook pitten zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:33 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben moe. Ik gaap nu. Waarschijnlijk omdat ik moe zei. Ik gaap weer. Ik gaap nog een keer. Ik ben nu uit gegaapt. Ik hou de gaap neigingen tegen. Ik wil slapen.
Ah, een Aziatische chick.quote:
die heb ik ook komt m'n kont zo mooi in uitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1GA%2016773%20D0939%2000%200333%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En deze
quote:
NEEquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
die heb ik ook komt m'n kont zo mooi in uit
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:34 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
die heb ik ook komt m'n kont zo mooi in uit
Pics van jou, zonder kleren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2013/1GA%2016773%20D0939%2000%200333%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&hmver=0&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
En deze
Mijne ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
70% van mijn kleding komt daar weg!
"Ich had ein vraagjen"quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:35 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mijne ook
Overigens wijnrode overknee sokken gehaaldheel gesprek met dat kassameisje waarmee ik ze zou kunnen combineren
the sims vroeger echt helemaal kapotgespeeld, en die nieuwere delen nooit meerquote:
Ja en dan een mini snow moet je nagaanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
en er zijn al zoveel mensen op de wereld
The Sims 1quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:37 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
the sims vroeger echt helemaal kapotgespeeld, en die nieuwere delen nooit meer
ja en van die geesten schrok ik ook altijd. en dat tyfusmoment dat je een houten bankje net te dichtbij je openhaard had gezet hop leuk heel je huis in de fikquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
The Sims 1
Die kut dieven waarvan alle alarmen in huis afgaan, ik schrok me altijd rot
Ja iddquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ja en van die geesten schrok ik ook altijd. en dat tyfusmoment dat je een houten bankje net te dichtbij je openhaard had gezet hop leuk heel je huis in de fik
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:39 schreef Snowbells het volgende:
Ik moest huilen toen Magere Hein kwam bij de sims 1spel verwijderd en nooit meer aangeraakt
Sims 2 heb ik op de pc met alle uitbreidingenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
sims 2 heb ik nog welleens gespeeld op mijn laptop.
maakte altijd super grote huizen met garage en alles erop en eraan alleen had altijd teveel plek over in een kamer waardoor elke kamer een jacuzzi kreeg ofzo
Ik moet echt mijn lach inhouden omdat er boven mensen liggen te slapenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:39 schreef Snowbells het volgende:
Ik moest huilen toen Magere Hein kwam bij de sims 1spel verwijderd en nooit meer aangeraakt
Ik ging helemaal hysterisch brullen en m'n vader er bij roepenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik moet echt mijn lach inhouden omdat er boven mensen liggen te slapen![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ging helemaal hysterisch brullen en m'n vader er bij roependie snapte er natuurlijk geen kut van
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ging helemaal hysterisch brullen en m'n vader er bij roependie snapte er natuurlijk geen kut van
Iedereen hier ineens aan het Simsenquote:
Klopt, maar wat heeft dat ermee te maken dat er een spelfout in de TT staat dan?quote:
quote:
zo herkenbaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ja en van die geesten schrok ik ook altijd. en dat tyfusmoment dat je een houten bankje net te dichtbij je openhaard had gezet hop leuk heel je huis in de fik
ik zou tienermeisjes bezwangeren ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar wat heeft dat ermee te maken dat er een spelfout in de TT staat dan?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
zo herkenbaar
Bij mijn chef-kok was net al het fornuis in de fik gevlogen, incl koelkast ernaast.
In zijn eigenschappen staat dat hij een waaghals is, maar als ik klik om het vuur te doven gaat hij erbij lopen huilen dat hij het vuur niet durft te doven![]()
![]()
dus brankweer kwam ons redden en bleef vervolgens tv kijken
Epischquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iedereen hier ineens aan het Simsen
Mijn laptop is vanmiddag even bij de computerwinkel achtergebleven om helemaal schoongemaakt te worden (en iets in de grafische kaart weer oké te zetten), waardoor mijn laptop nu niet meer te heet wordt en niet meer uit valt als ik Sims 3 wil spelen
Net dus lekker avondje gesimst
Had vorige keer al eens Mono helemaal nagemaakt, hij leek echt![]()
Maar nu na alle software herstel en updates 'n shit stond 'ie niet meer bij mijn huishoudens![]()
Dus nu maar 5x promotie gemaakt en een bazenleven bouwen (zonder cheats!) met zo'n standaard ventje met standaard huisje
Ja maar jij hebt mij niet bezwangerd. Dus boeiend dat ik geen tienermeisje ben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik zou tienermeisjes bezwangeren ofzo
Ik bereid me voor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Episch
Ik had dat vroeger ook, laptop werd enorm heet, en hoe heter, hoe slomer dat ding werd.
Tevens Snow in de maak.
Ah, je gaat het morgen pas zien denk ik, ben moe en heb niet zoveel zin om te Simsen nu eigenlijkquote:
Ja, inmiddels ben ik goed bevriend met de schoonmaker.quote:
ik drink het laatste biertje op. Halve liter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:51 schreef Sardu het volgende:
Bleh, na dat douchen inkakken. Vanavond maar bier op de bank dan.
Of whiskey
Of cognac
Of.... Heel sneu alleen een cocktail drinken.
okeequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt mij niet bezwangerd. Dus boeiend dat ik geen tienermeisje ben.
Want als ik met mijn '*Bezwangert' post zou boedoelen dat ik bezwangerd was, dan zou ik dat met een 'd' schrijven. Maar in het geval van de TT hoort bezwangert met een t te worden gespeld.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja, inmiddels ben ik goed bevriend met de schoonmaker.
Tijdens een kletspraatje kwam er een pop-up tevoorschijn: "Oh leuk! Christopher is erachter gekomen dat Andy's beroep huishouder en schoonmaker is!"
Ja, ehhh, daarvoor had je hem ook aangenomen?Daarom kén je hem?
![]()
Ja ben stoned jeweetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Jij kan dit ook zo prachtig vertellen allemaal
Dat is wel een beetje een downie hakenkruisquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus jij bent een Nazi?![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:54 schreef Moira. het volgende:
Godver mijn sims had net 2 dagen vrij toen ik het spel afsloot en nu heb ik het idee 'oh yeah 2 dagen vrij' terwijl ik morgen gewoon moet werken
Julliequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoezo ver gezochtquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moest lachen om beide posts gwn oke?!?! sryquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
INSINUEER JIJ NU DAT IK EEN NAZI BEN?!?!?!?!![]()
ALS DAT NOG NIET GENOEG WAS....quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje een downie hakenkruis
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:
GODVERDOMME VIEZE KAKVLIEG GA GEWOON DOOD GODVERDOMME VLIEG MAAR LEKKER TEGEN ZO'N PLAKSTRIP OP LEKKER JE EIGEN POTEN LOS PROBEREN TE TREKKEN EN IN JE BROEK SCHIJTEN VAN ANGST OMDAT JE WEET DAT JE DAAR DE DOOD ZULT VINDEN EN NOOIT MEER LOS ZULT KOMEN VAN DAT GORE PLAKDING. LEKKER VOOR JE STOMME KUT.
GODVERDOMME VIEZE KAKVLIEG GA GEWOON DOOD GODVERDOMME VLIEG MAAR LEKKER TEGEN ZO'N PLAKSTRIP OP LEKKER JE EIGEN POTEN LOS PROBEREN TE TREKKEN EN IN JE BROEK SCHIJTEN VAN ANGST OMDAT JE WEET DAT JE DAAR DE DOOD ZULT VINDEN EN NOOIT MEER LOS ZULT KOMEN VAN DAT GORE PLAKDING. LEKKER VOOR JE STOMME KUT.
Jezus jongensquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
ALS DAT NOG NIET GENOEG WAS....
[ afbeelding ]![]()
![]()
!!!!
ERMEHGERD PERERMIRDS!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!!!!
NOOOOOOquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
!!!!
Ja d'r zit hier ook zo'n vieze hoerenmug die me deze avond al 3x heeft gestoken op mijn linker onderbeenquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef Snowbells het volgende:
NEE MOIRA JE HEBT GEWOON ZWARE BOTTEN
IK BEN VOLSLANK JA?!?!?!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef Snowbells het volgende:
NEE MOIRA JE HEBT GEWOON ZWARE BOTTEN
Dit moet ik op The truth is in here postenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
NOOOOOO
ALUHOEDJE PAKKEN
RAMEN AFPLAKKEN MET KRANTEN
PLAFOND MET ALUMINIUM
OPEN JE OGEN MENSEN
EEN ECHTE VROUW HEEFT RONDINGEN JA TCHOGquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
JIJ BENT TERING DIK ECHT NIET NORMAAL OFZO JOH :S
Dude, als ik een mug was, zou ik op een dikke tet gaan zitten en de hele dag zuigen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja d'r zit hier ook zo'n vieze hoerenmug die me deze avond al 3x heeft gestoken op mijn linker onderbeen![]()
En daar dan een jaar niet meer mogen komenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit moet ik op The truth is in here posten
IEDEREEN WAARSCHUWEN!!
IK BEN NIET DIKquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA FUCK AL DIE SKINNY BITCHES ZE ZIJN GEWOON JALOERS
Heb wel eens een muggenbult op m'n tet gehadquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dude, als ik een mug was, zou ik op een dikke tet gaan zitten en de hele dag zuigen.
Ah, dan doe ik andere mensen ook nog een plezier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb wel eens een muggenbult op m'n tet gehadIs een beetje awkward krabben en public wel
Nope.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:01 schreef Moira. het volgende:
Iemand wat van Mono vernomen, trouwens?
Iets met bierquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:01 schreef Moira. het volgende:
Iemand wat van Mono vernomen, trouwens?
neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
grapje fl babyboo hou van je <3xd
Uhm ja, begint hier ook wel wat te rommelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:59 schreef Ro-ald het volgende:
IK HEB ZIN IN ETEN. WIE BRENGT MIJ ETEN? GODVERDOMME.
FLFRIEKquote:
wijfquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
DAN NIET JOH GODVERDOMME. PROBEER IK LIEF TE ZIJN IS HET OOK WEER NIET GOED
Good news! I'm available.quote:
Well, fuck you too then.quote:
Slim dat je het niet aan mij vraagt, heb zelf ook niksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:03 schreef Ro-ald het volgende:
wp geef me geld.
FL geef me geld.
Moira. geef me geld.
Snow geef me geld.
Ik weet jij bent skere boii toch G.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Slim dat je het niet aan mij vraagt, heb zelf ook niks
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Slim dat je het niet aan mij vraagt, heb zelf ook niks
je kan de pot opquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:03 schreef Ro-ald het volgende:
wp geef me geld.
FL geef me geld.
Moira. geef me geld.
Snow geef me geld.
Ik heb 25 euroquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet jij bent skere boii toch G.
Nee nog 15 euro.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had alles terug betaald toch G?
Nee.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:06 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga mijn arm er af zagen) slapen prinsesjes.
Kus op jullie voorhoofd gr
nee ik had de mcdonalds betaaldquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He ik had het mc donalds voedsel betaald.
Saai zeg nouja moet maar zo maar volgende keer niet he X kusjewwelterustenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:06 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga mijn arm er af zagen slapen prinsesjes.
Kus op jullie voorhoofd gr
Denken dat ik geld hebquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:03 schreef Ro-ald het volgende:
wp geef me geld.
FL geef me geld.
Moira. geef me geld.
Snow geef me geld.
Misschien als je met je kut typt, is het hand!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ben niet echt moe maar met 1 hand typen is kut.
Ik de benzine.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:07 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee ik had de mcdonalds betaald
Snöwie hosselen via dm, jeweettchogg.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snöwie hosselen via dm, jeweettchogg.![]()
HEY FL HASKE LEUK DAT JIJ DR OOK BENT.
Slecht idee 2/10quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:08 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Misschien als je met je kut typt, is het hand!
Probeer het eens uit, zou ik zeggen
Kusje op je zwakbegaafdheid, danquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Denken dat ik kan denken net zoals de gemiddelde Nederlander kan denken
Wat is wel 10/10 bij jou?quote:
Mijn pen0r is zwakbegaafd. Kusje graag.quote:
Ja jij ook he.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Snöwie hosselen via dm, jeweettchogg.![]()
HEY FL HASKE LEUK DAT JIJ DR OOK BENT.
sorryquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
Tering stelletje stoners, doe eens rustig
Slomequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
tragequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
zodat je kan achterhalen waar ik woon zekerquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Stuur je rek nr en ik maak het over no joke.
Die oorlog wil ik nog even uitstellen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga snow zo wel gewoon whappen
Slaapze, mama Moiraquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:15 schreef Moira. het volgende:
Slaapje plegen, vrinden
Morgen weer een dag werken om vervolgens naar Ome Hork te sjeezen voor een verjaardagsbier-meet
Trusten![]()
Veel plezier ik kan helaas niet attenderen op lompes verjaardagquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:15 schreef Moira. het volgende:
Slaapje plegen, vrinden
Morgen weer een dag werken om vervolgens naar Ome Hork te sjeezen voor een verjaardagsbier-meet
Trusten![]()
Good nightquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:15 schreef Moira. het volgende:
Slaapje plegen, vrinden
Trusten![]()
Ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:19 schreef Snowbells het volgende:
Ga je nu alles op je bureau opnoemen?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:21 schreef Snowbells het volgende:
Axe ruikt lekker. Tenzij too much. Dan hoofdpijn.
Lkkr hoofdpijn krijgen lkkr lkkrquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dan doe ik extra veel op naar de meet
Trusten haaitjequote:
Whehequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:22 schreef Snowbells het volgende:
Ik draag echt altijd amor amor parfum
Ruikt zooooooo lekker
Nee joh, zoveel betere dingen te verkrijgen dan axequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:21 schreef Snowbells het volgende:
Axe ruikt lekker. Tenzij too much. Dan hoofdpijn.
Meen je dat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe![]()
Denk dat elke meid tegen de 20 minstens 1x een flesje amoramor thuis heeft gehad. Ik ruik het nog altijd en doet me telkens weer denken aan mijn 1e echte vriendinnetje.
[..]
Nee joh, zoveel betere dingen te verkrijgen dan axe
Ja dat meen ik. Bijna elke meid waar ik over de vloer kom heeft wel zo'n potje staan. Het luchtje is (door de herinnering misschien) ook heel herkenbaar en kom het vaak tegen als ik ergens ben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meen je dat?. Ik rook de geur en kocht hem meteen (fucking duur
). Ken niemand die hem ook heeft though
Begrijpelijk. De geur, zo bijzonderquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja dat meen ik. Bijna elke meid waar ik over de vloer kom heeft wel zo'n potje staan. Het luchtje is (door de herinnering misschien) ook heel herkenbaar en kom het vaak tegen als ik ergens ben.
Whehe, doet me altijd denken aan de zomer van 2002 en een 15-jarige ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Begrijpelijk. De geur, zo bijzonder. Niet zo van bam in je neus, maar je ruikt hem langzaam zeg maar.
Heb ik geen handen meer?quote:
quote:
Mag ik niet fappen dan?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:51 schreef Ro-ald het volgende:
Bier op maken bier weggooien. Moeilijke tijden.
Net even geprobeerd, ik zeg: Onmogelijkquote:
Ellebogen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Net even geprobeerd, ik zeg: Onmogelijk
Dat kan wel.quote:
Tuurlijk wel, dat is juist de kunst. Heb je je handen vrij om wat anders te doen.quote:
Opmaken natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:51 schreef Ro-ald het volgende:
Bier op maken bier weggooien. Moeilijke tijden.
Hork ben je ookquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:52 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Net even geprobeerd, ik zeg: Onmogelijk
Bewaar het gewoon.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Maar anders voel ik mij morgen als een zak aardappelen.
Er staan twee halve liters openquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Opmaken natuurlijk.
Bier weggooien.
Jij bent geen knap meisje.quote:
Ene hand 1 biertje, andere voedsel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:52 schreef Sardu het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dat is juist de kunst. Heb je je handen vrij om wat anders te doen.
hihiquote:
Dus jij zegt dat Ama een lelijk meisje is en iedereen wel mooi moet vinden?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat Ama een lelijk meisje is en iedereen wel mooi moet vinden?
Dit is: Hoe moet je stoken, les 1.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat Ama een lelijk meisje is en iedereen wel mooi moet vinden?
Dit is: Hoe moet je stoken, les 1.
Geen zorgen, ik vind je wel mooi hoor.quote:
Die van jezelf moet je sowieso opdrinkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Eentje van mij & eentje van huisgenoot die nu is gaan pitten.
Zoiets inderdaad. Bijkomend voordeel, nooit meer cum aan je handen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ene hand 1 biertje, andere voedsel.
Dan weet je wat je moet. Broekriem los, knoop van je broek open, een bak vol zoute pindas en gaan.quote:
Goed idee. Thanks.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van jezelf moet je sowieso opdrinkenAnders: Bierenbeul!
Kom op je vriendin's handen spuitenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:57 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zoiets inderdaad. Bijkomend voordeel, nooit meer cum aan je handen.
Ik ook hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:56 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Geen zorgen, ik vind je wel mooi hoor.
Laat FL maar lekker kletsen.
Why..quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kom op je vriendin's handen spuiten
Zo leuk vond ik dat altijd
Totdat....![]()
Whut?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Kom op je vriendin's handen spuiten
Zo leuk vond ik dat altijd
Totdat....![]()
Daarom DM'de je net nog dat je haar gewoon een normaal meisje vond en niks speciaals.quote:
uns heeft geen smaakquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Unscrewed lult. Die vind me niet mooi..![]()
Ja. Sowieso zaadquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Why..Je handen vol zaad is echt goor
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom DM'de je net nog dat je haar gewoon een normaal meisje vond en niks speciaals.
Hardop gelachenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whut?
Je mag heul niet op de handen van mijn vriendin spuiten.
grapjas heb je geen dm gestuurdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Daarom DM'de je net nog dat je haar gewoon een normaal meisje vond en niks speciaals.
Daarom is het fucking grappigquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Why..Je handen vol zaad is echt goor
Precies, er zijn dingen die je er niet mee moet doen maar voor de rest valt het nog wel mee.quote:
We hebben een kenner?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
grapjas heb je geen dm gestuurd
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
NU KOMT DE AAP UIT DE MAUW!
Mja mjaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Precies, er zijn dingen die je er niet mee moet doen maar voor de rest valt het nog wel mee.
[..]
We hebben een kenner?![]()
Even naar je roze haar lopen zoeken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Unscrewed lult. Die vind me niet mooi..![]()
This looks fakequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Thanksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Even naar je roze haar lopen zoeken.![]()
Looks awesome.![]()
Thought so.quote:
Not as fake as Lisa Ann's tits.quote:
quote:
Wat doe je nou weer zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:05 schreef Sardu het volgende:
[..]
Thought so.![]()
Wanneer heb je het laatst een filmpje met zaad gezien dan meid?
jeetje leer shoppenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:03 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst die halve liter opmaken bierenbeul.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |