quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:
GODVERDOMME VIEZE KAKVLIEG GA GEWOON DOOD GODVERDOMME VLIEG MAAR LEKKER TEGEN ZO'N PLAKSTRIP OP LEKKER JE EIGEN POTEN LOS PROBEREN TE TREKKEN EN IN JE BROEK SCHIJTEN VAN ANGST OMDAT JE WEET DAT JE DAAR DE DOOD ZULT VINDEN EN NOOIT MEER LOS ZULT KOMEN VAN DAT GORE PLAKDING. LEKKER VOOR JE STOMME KUT.
Ja d'r zit hier ook zo'n vieze hoerenmug die me deze avond al 3x heeft gestoken op mijn linker onderbeenquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef Snowbells het volgende:
NEE MOIRA JE HEBT GEWOON ZWARE BOTTEN
IK BEN VOLSLANK JA?!?!?!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef Snowbells het volgende:
NEE MOIRA JE HEBT GEWOON ZWARE BOTTEN
Dit moet ik op The truth is in here postenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:57 schreef Snowbells het volgende:
[..]
NOOOOOO
ALUHOEDJE PAKKEN
RAMEN AFPLAKKEN MET KRANTEN
PLAFOND MET ALUMINIUM
OPEN JE OGEN MENSEN
EEN ECHTE VROUW HEEFT RONDINGEN JA TCHOGquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
JIJ BENT TERING DIK ECHT NIET NORMAAL OFZO JOH :S
Dude, als ik een mug was, zou ik op een dikke tet gaan zitten en de hele dag zuigen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja d'r zit hier ook zo'n vieze hoerenmug die me deze avond al 3x heeft gestoken op mijn linker onderbeen![]()
En daar dan een jaar niet meer mogen komenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dit moet ik op The truth is in here posten
IEDEREEN WAARSCHUWEN!!
IK BEN NIET DIKquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
JA FUCK AL DIE SKINNY BITCHES ZE ZIJN GEWOON JALOERS
Heb wel eens een muggenbult op m'n tet gehadquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:59 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dude, als ik een mug was, zou ik op een dikke tet gaan zitten en de hele dag zuigen.
Ah, dan doe ik andere mensen ook nog een plezier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb wel eens een muggenbult op m'n tet gehadIs een beetje awkward krabben en public wel
Nope.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:01 schreef Moira. het volgende:
Iemand wat van Mono vernomen, trouwens?
Iets met bierquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:01 schreef Moira. het volgende:
Iemand wat van Mono vernomen, trouwens?
neequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:01 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
grapje fl babyboo hou van je <3xd
Uhm ja, begint hier ook wel wat te rommelen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:59 schreef Ro-ald het volgende:
IK HEB ZIN IN ETEN. WIE BRENGT MIJ ETEN? GODVERDOMME.
FLFRIEKquote:
wijfquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
DAN NIET JOH GODVERDOMME. PROBEER IK LIEF TE ZIJN IS HET OOK WEER NIET GOED
Good news! I'm available.quote:
Well, fuck you too then.quote:
Slim dat je het niet aan mij vraagt, heb zelf ook niksquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:03 schreef Ro-ald het volgende:
wp geef me geld.
FL geef me geld.
Moira. geef me geld.
Snow geef me geld.
Ik weet jij bent skere boii toch G.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Slim dat je het niet aan mij vraagt, heb zelf ook niks
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:04 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Slim dat je het niet aan mij vraagt, heb zelf ook niks
je kan de pot opquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:03 schreef Ro-ald het volgende:
wp geef me geld.
FL geef me geld.
Moira. geef me geld.
Snow geef me geld.
Ik heb 25 euroquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet jij bent skere boii toch G.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |