Good nightquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:15 schreef Moira. het volgende:
Slaapje plegen, vrinden
Morgen weer een dag werken om vervolgens naar Ome Hork te sjeezen voor een verjaardagsbier-meet
Trusten![]()
Ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:19 schreef Snowbells het volgende:
Ga je nu alles op je bureau opnoemen?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:21 schreef Snowbells het volgende:
Axe ruikt lekker. Tenzij too much. Dan hoofdpijn.
Lkkr hoofdpijn krijgen lkkr lkkrquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:24 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Dan doe ik extra veel op naar de meet
Trusten haaitjequote:
Whehequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:22 schreef Snowbells het volgende:
Ik draag echt altijd amor amor parfum
Ruikt zooooooo lekker
Nee joh, zoveel betere dingen te verkrijgen dan axequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:21 schreef Snowbells het volgende:
Axe ruikt lekker. Tenzij too much. Dan hoofdpijn.
Meen je dat?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Whehe![]()
Denk dat elke meid tegen de 20 minstens 1x een flesje amoramor thuis heeft gehad. Ik ruik het nog altijd en doet me telkens weer denken aan mijn 1e echte vriendinnetje.
[..]
Nee joh, zoveel betere dingen te verkrijgen dan axe
Ja dat meen ik. Bijna elke meid waar ik over de vloer kom heeft wel zo'n potje staan. Het luchtje is (door de herinnering misschien) ook heel herkenbaar en kom het vaak tegen als ik ergens ben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:28 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Meen je dat?. Ik rook de geur en kocht hem meteen (fucking duur
). Ken niemand die hem ook heeft though
Begrijpelijk. De geur, zo bijzonderquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ja dat meen ik. Bijna elke meid waar ik over de vloer kom heeft wel zo'n potje staan. Het luchtje is (door de herinnering misschien) ook heel herkenbaar en kom het vaak tegen als ik ergens ben.
Whehe, doet me altijd denken aan de zomer van 2002 en een 15-jarige ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 02:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Begrijpelijk. De geur, zo bijzonder. Niet zo van bam in je neus, maar je ruikt hem langzaam zeg maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |