Ik ging helemaal hysterisch brullen en m'n vader er bij roepenquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik moet echt mijn lach inhouden omdat er boven mensen liggen te slapen![]()
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ging helemaal hysterisch brullen en m'n vader er bij roependie snapte er natuurlijk geen kut van
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:42 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ging helemaal hysterisch brullen en m'n vader er bij roependie snapte er natuurlijk geen kut van
Iedereen hier ineens aan het Simsenquote:
Klopt, maar wat heeft dat ermee te maken dat er een spelfout in de TT staat dan?quote:
quote:
zo herkenbaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
ja en van die geesten schrok ik ook altijd. en dat tyfusmoment dat je een houten bankje net te dichtbij je openhaard had gezet hop leuk heel je huis in de fik
ik zou tienermeisjes bezwangeren ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Klopt, maar wat heeft dat ermee te maken dat er een spelfout in de TT staat dan?
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
zo herkenbaar
Bij mijn chef-kok was net al het fornuis in de fik gevlogen, incl koelkast ernaast.
In zijn eigenschappen staat dat hij een waaghals is, maar als ik klik om het vuur te doven gaat hij erbij lopen huilen dat hij het vuur niet durft te doven![]()
![]()
dus brankweer kwam ons redden en bleef vervolgens tv kijken
Epischquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Iedereen hier ineens aan het Simsen
Mijn laptop is vanmiddag even bij de computerwinkel achtergebleven om helemaal schoongemaakt te worden (en iets in de grafische kaart weer oké te zetten), waardoor mijn laptop nu niet meer te heet wordt en niet meer uit valt als ik Sims 3 wil spelen
Net dus lekker avondje gesimst
Had vorige keer al eens Mono helemaal nagemaakt, hij leek echt![]()
Maar nu na alle software herstel en updates 'n shit stond 'ie niet meer bij mijn huishoudens![]()
Dus nu maar 5x promotie gemaakt en een bazenleven bouwen (zonder cheats!) met zo'n standaard ventje met standaard huisje
Ja maar jij hebt mij niet bezwangerd. Dus boeiend dat ik geen tienermeisje ben.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik zou tienermeisjes bezwangeren ofzo
Ik bereid me voor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:49 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Episch
Ik had dat vroeger ook, laptop werd enorm heet, en hoe heter, hoe slomer dat ding werd.
Tevens Snow in de maak.
Ah, je gaat het morgen pas zien denk ik, ben moe en heb niet zoveel zin om te Simsen nu eigenlijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |