Nee, deze wint Berdych wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:34 schreef franklop het volgende:
[..]
je voelt de XL-game al door je handen glippen?
Via livescore te zien is het inderdaad een vreemde wedstrijd.quote:
Oja, das waar. Kan wellicht nog z'n redding zijn. Hij heeft ook al 'geluk' dat Tsonga met blessureleed kamptquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:19 schreef Norrage het volgende:
Ach Murray doet wss toch niet mee aan de WTF en ik verwacht toch wel dat Fedje nog wel punten gaat pakken in het indoor seizoen
In Parijs zie ik Federer nog wel een masters titel winnen. Een Indoor toernooi waar de favorieten het traditioneel slecht doen. In 2011 redde hij zijn seizoen ook in november.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:27 schreef Rosario het volgende:
Ik vrees toch dat Gasquet en Wawrinka over Federer heen zullen gaan. Hoewel die eerste wel erg z'n best doet om het niet zover te laten komen.
Waarom zou het aan de favorieten hoeven liggen? Delbonis, Stakhovsky, Robredo en Brands kunnen het ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:59 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
In Parijs zie ik Federer nog wel een masters titel winnen. Een Indoor toernooi waar de favorieten het traditioneel slecht doen. In 2011 redde hij zijn seizoen ook in november.
Ik vind het vrij opvallend dat spelers als Berdych, Ferrer, Tsonga, Söderling allemaal hun enige masters titel in parijs hebben gepakt. Dan heb je spelers als Janowicz en Monfils die daar de finale halen. Natuurlijk zijn het stuk voor stuk prima spelers, maar het is toevallig dat op het eind van het seizoen in Parijs altijd de vreemde eend in de bijt de toernooizege pakt. Een Federer die in 2011 niks klaarspeelde won ook opeens wel de masters van Parijs. De laatste speler die als nr 1 van de wereld dat toernooi speelde en de titel pakte was Agassi in 1999 als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:06 schreef Rosario het volgende:
[..]
Waarom zou het aan de favorieten hoeven liggen? Delbonis, Stakhovsky, Robredo en Brands kunnen het ook.
Ah, zo. Dan zie je Federer dus ook als outsider.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:16 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Ik vind het vrij opvallend dat spelers als Berdych, Ferrer, Tsonga, Söderling allemaal hun enige masters titel in parijs hebben gepakt. Dan heb je spelers als Janowicz en Monfils die daar de finale halen. Natuurlijk zijn het stuk voor stuk prima spelers, maar het is toevallig dat op het eind van het seizoen in Parijs altijd de vreemde eend in de bijt de toernooizege pakt. Een Federer die in 2011 niks klaarspeelde won ook opeens wel de masters van Parijs. De laatste speler die als nr 1 van de wereld dat toernooi speelde en de titel pakte was Agassi in 1999 als ik me niet vergis.
Jaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:40 schreef GwaiLow het volgende:
Als Djoko in de finale wint, is Nadal dan nog gewoon nr 1?
Waarom begrijp ik deze uitspraak niet? Je bedoelt Wawrinka denk ik ipv Gasquet?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:27 schreef Rosario het volgende:
Ik vrees toch dat Gasquet en Wawrinka over Federer heen zullen gaan. Hoewel die eerste wel erg z'n best doet om het niet zover te laten komen.
Gasquet staat ze heerlijk te raken zeg inderdaad hahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 13:54 schreef Norrage het volgende:
Voorlopig staat Gasquet echt te heersen (en wat foute keuzes van Djoko) en *3-1 Gasquet.
En op dat moment speeltie echt een briljant punt hahahaquote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:07 schreef Rosario het volgende:
Gasquet speelt prima, maar deze wedstrijd laat ook wel zien waarom Djoko geen nummer een meer is.
Oh ja. Die laatste inderdaad.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 14:01 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Waarom begrijp ik deze uitspraak niet? Je bedoelt Wawrinka denk ik ipv Gasquet?
Peking is noch steeds outdoor, wel snel...quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 15:01 schreef Norrage het volgende:
nou...GSM Djoko. Heel sterk. Nu op een snelle indoorbaan tegen Rafa. Dat zien we niet elke dag. Ben heel benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |