Nee, deze wint Berdych wel.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:34 schreef franklop het volgende:
[..]
je voelt de XL-game al door je handen glippen?
Via livescore te zien is het inderdaad een vreemde wedstrijd.quote:
Oja, das waar. Kan wellicht nog z'n redding zijn. Hij heeft ook al 'geluk' dat Tsonga met blessureleed kamptquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:19 schreef Norrage het volgende:
Ach Murray doet wss toch niet mee aan de WTF en ik verwacht toch wel dat Fedje nog wel punten gaat pakken in het indoor seizoen
In Parijs zie ik Federer nog wel een masters titel winnen. Een Indoor toernooi waar de favorieten het traditioneel slecht doen. In 2011 redde hij zijn seizoen ook in november.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 16:27 schreef Rosario het volgende:
Ik vrees toch dat Gasquet en Wawrinka over Federer heen zullen gaan. Hoewel die eerste wel erg z'n best doet om het niet zover te laten komen.
Waarom zou het aan de favorieten hoeven liggen? Delbonis, Stakhovsky, Robredo en Brands kunnen het ook.quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 10:59 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
In Parijs zie ik Federer nog wel een masters titel winnen. Een Indoor toernooi waar de favorieten het traditioneel slecht doen. In 2011 redde hij zijn seizoen ook in november.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |