Shanghai.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:58 schreef franklop het volgende:
Is dit ook niet t toernooi dat Federer met een Chinees zou dubbelen ofzo?
Janowicz is geblesseerd.quote:Op maandag 30 september 2013 14:21 schreef Rosario het volgende:
Agut speelt tenminste wel gewoon veel toernooien. Kun je van Dimitrov niet zeggen. Janowicz idem. Leuk dat je zo hoog op de ranglijst staat, maar betekent dat dat je alle 250-jes over kan slaan? Of zeg ik nou iets geks?
Weet je nog toen Nadal en Djokovic samen dubbelden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:35 schreef Norrage het volgende:
Djoko en Wawa nu aan het dubbelen, samen
twitter:alex_willis twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 19:33:51Nalbandian says that his shoulder has not recovered and so he cannot compete at ATP level. "It's very hard to announce the retirement." reageer retweet
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:36 schreef TheArt het volgende:
Einde carrière Nalby
[ afbeelding ]twitter:alex_willis twitterde op dinsdag 01-10-2013 om 19:33:51Nalbandian says that his shoulder has not recovered and so he cannot compete at ATP level. "It's very hard to announce the retirement." reageer retweet
Mooiste techniek en meeste gevoel van alle spelers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:51 schreef IbanMayo het volgende:
Tranen. Was altijd fan.
![]()
Tragisch wel al die blessures. Zo'n mooie speler.
Doei Nalby...
Helemaal als hij zijn dubbelhandige backhand heel zachtjes kort cross sloeg als passeerslag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:06 schreef Nalbandian het volgende:
[..]![]()
Niettemin is het een absolute held met de beste dubbelhandige backhand aller tijden!
Ik wens je sterkte toe.quote:![]()
Nalby
![]()
Toen ie fit was was het 6-1 6-2 en 6-4 6-0 binnen twee wekenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:07 schreef TheGeneral het volgende:
Nalby.
Nadal heeft mazzel gehad dat hij nooit fit was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:12 schreef Norrage het volgende:
Toen was Rafa natuurlijk nog weinig waard indoor (het valt te bezien of Rafa dat nu wel gaat zijn) maar die winsten van Nalby tegen ook 2x Fedje, Roddick, Gasquet en Djoko waren natuurlijk ook zo fantastisch. Het feit dat hij gewoon iedereen 2 weken lang van de baan veegde
Ja, heerlijk, alleen jammer dat die twee weken geen GS waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
In Rosarioquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:19 schreef Rosario het volgende:
Ik was deze zomer in Nalbandians woonplaats. Prachtige omgeving. Hem heb ik overigens niet gezien.
Als Arantxa Sanchez een baard zou hebben gehad..quote:
Ook de enige van de 3 die echt voor zijn sport heeft geleefd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:08 schreef Gruisman het volgende:
Toch vreemd. Van het rijtje Roddick,Hewitt en Nalbandian had ik toch altijd verwacht dat Hewitt als eerste zou afvallen. Ik zat dus behoorlijk fout
Laatste 5 jaar ofzo toch ook totaal niet meer. Zelden echt fit, vaak wat te zwaar. Als hij een keer wel echt fit was dan was het direct nieuws.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:04 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Huh, Roddick was ook toegewijd. Zeker vergeleken Nalbandian.
Argentijnse biefstukjes met Chlenbuterol?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:16 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Verplichte blessures als in dopingschorsinkjes?
Ik sluit niks uit maar denk het niet.
Dat valt wel mee. Als ik het goed heb heeft Roddick 8 of 9 jaar lang achter elkaar in de top 10 gestaan(veel en veel beter dan Hewitt). Dat lukt je niet zonder voor je sport te leven lijkt mequote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ook de enige van de 3 die echt voor zijn sport heeft geleefd.
Mjah, Roddick was amper geblesseerd (vreemd genoeg). Hewitt heeft gewoon ontelbaar veel pech gehad, van het van de trap vallen tot blessures op rare momenten...Maar Andy heeft zeker ook wel echt voor de sport geleefd hoorquote:Op donderdag 3 oktober 2013 05:58 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat valt wel mee. Als ik het goed heb heeft Roddick 8 of 9 jaar lang achter elkaar in de top 10 gestaan(veel en veel beter dan Hewitt). Dat lukt je niet zonder voor je sport te leven lijkt me
Ljuboquote:Op donderdag 3 oktober 2013 17:28 schreef 1239758715981 het volgende:
Raonic staat lekker te ballen sinds de USO, zeg. Ljubicic inhuren heeft zijn vruchten afgeworpen (niet gek, want die vent is een baas)
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:22 schreef franklop het volgende:
jinx ik hem natuurlijk en na 4-1* voorsprong nu 4-5*
Gaf je Berdych toch geen cent meer voor de eerste set, maar Isner's service loopt niet echt lekker.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Breakjes in game 1. Die betekenen niet zoveel.
Isner staat 5-3 voor, verliest set 1 nog met 5-7 van Berdych. Oei.
je voelt de XL-game al door je handen glippen?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Gewoon geen tijd verspillen aan matige eigen games. Tactiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |