quote:
quote:
Ik hoop het, vooral als het betekent dat hij wedstrijden als de RG semi, Canada semi en US Open finale en in mindere mate de wedstrijden tegen Berdych en Del Potro niet op cruciale momenten verprutst.quote:
Australian Open van dit jaar was ook matig, behalve dan de Djoko - Wawa wedstrijd.quote:Op maandag 23 september 2013 23:02 schreef Rosario het volgende:
Hopelijk is het volgend jaar gewoon weer lekker gebalanceerd, met iedereen op z'n best. Dit jaar is vooralsnog Rafa voor en na op gravel (helaas, want voorspelbaar) én het Amerikaanse hardcourtseizoen (tof!). Dan Murray in één van zijn slechtste en lafste seizoenen ooit die één van de kutste Wimbledons in tijden wint (met als lichtpuntje de Djoko - Delpo SF), Federer die gewoon helemaal weg is.
Volgend jaar zie ik graag;
- De AO voor Federer.
- RG voor Djokovic.
- Wimbledon voor Nadal ()
- De US Open voor een outsider.
Murray gun ik niets totdat hij weer een keertje leuk speelt (zoals in Shanghai en op de OS).
Het is ook geen prognose, gewoon hoe ik het graag uit zou willen zien pakken. Nadal zie ik ook geen Wimbledon meer pakken. Hoe hij de afgelopen twee jaar heeft geklungeld op gras..quote:Op maandag 23 september 2013 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[...]
Federer die AU14 zou winnen zou geweldig zijn maar ik zie het eigenlijk niet meer gebeuren. Zoals Nadal en Djoko staan te hakken komt Fedje gewoon tekort. Hij kan dat niet meer 5 sets volhouden. Maar ik laat mij graag verrassen.
Ik vergelijk toch ook niet?quote:Op maandag 23 september 2013 23:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Op dit moment vind ik die twee niet echt vergelijkbaar. Nadal is ongeslagen op hardcourts terwijl Federer verliest van alles wat losloopt op elke ondergrond.
Ik denk van niet.quote:
Moet zeggen sterkere argumentatie voor zulke boude voorspellingen te hebben gezien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:24 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal zal Wimbledon ook zeker nooit meer naar zich toe trekken.Het is eigenlijk al ongekend knap dat hij Wimbledon 2x heeft gewonnen, en nog 3 finales!!
Nou ja, ik verwacht in ieder geval niet dat hij Wimbledon nog een keer wint. Op gras spelen is volgens mij niet zo lekker voor zijn knieën. En zijn speelstijl is ook niet echt heel gunstig op gras. Vandaar dat het toch knap is wat hij daar heeft gepresteerd in het verleden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Moet zeggen sterkere argumentatie voor zulke boude voorspellingen te hebben gezien.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
Cilic had zijn knieblessure dus inderdaad verzonnen. Verrassend
Beterschap, Andy!quote:
Sijslingquote:Op woensdag 25 september 2013 14:02 schreef Rosario het volgende:
[..]
Roowbin kent z'n plaats dus weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |