Volgens mij spreekt Federer ook redelijk Italiaans en Spaans.quote:Op zaterdag 21 september 2013 16:43 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Rafa zal wel een of andere sport/scholing combi opleiding of iets in die richtin hebben gevolgd ja. Veel meer dan vmbo zal dat niet voorstellen.
[..]
Voor een Spanjaard die sinds zijn 15e op een internationaal pro circuit meedraait zou je iets meer mogen verwachten. Nu is Ferrer zijn Engels ook niet hoogstaand, dus tja.
Het verbleekt wel bij Djokovic (Servo-Croatisch, Engels, redelijk Duits (Frans?)) en vooral Federer (vloeiend Frans, Duits, Schweizerdeutsch en Engels).
Jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 19:38 schreef Rosario het volgende:
Iedereen ondertussen al gehoord van Gulbis commentaar op Bautista-Agut?
quote:Myskina asked him if he deliberately played a lot of high balls to BA's backhand. Gulbis: "Yes, because he's got no talent and can't do a thing with the ball". Then Myskina asked him about the squeaky shoes (BA wasn't happy with the sound and Ernests got a warning for it). Gulbis: "My opponent was like a little spoiled princess. He knows I'm better than him in everything so he just needed an excuse there".
quote:
Valt toch wel mee? Bautista begonquote:Op zondag 22 september 2013 10:58 schreef Gruisman het volgende:
Je houd van hem of je haat hem. Ik mag die kerel op zich wel maar dit vond ik wel erg sneu. Hij staat 6-2 en 4-2 voor en dan gaat die zo provoceren en zich zo druk zitten te makenen dan ook nog eens tegen een matig spelertje als Bautista Augut
En uitgeschakeldquote:Op maandag 23 september 2013 10:30 schreef franklop het volgende:
Rojer verliest eerste set in laatste qualironde Kuala Lumpur; 5-7 tegen Devvarman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |