quote:
quote:
Ik hoop het, vooral als het betekent dat hij wedstrijden als de RG semi, Canada semi en US Open finale en in mindere mate de wedstrijden tegen Berdych en Del Potro niet op cruciale momenten verprutst.quote:
Australian Open van dit jaar was ook matig, behalve dan de Djoko - Wawa wedstrijd.quote:Op maandag 23 september 2013 23:02 schreef Rosario het volgende:
Hopelijk is het volgend jaar gewoon weer lekker gebalanceerd, met iedereen op z'n best. Dit jaar is vooralsnog Rafa voor en na op gravel (helaas, want voorspelbaar) én het Amerikaanse hardcourtseizoen (tof!). Dan Murray in één van zijn slechtste en lafste seizoenen ooit die één van de kutste Wimbledons in tijden wint (met als lichtpuntje de Djoko - Delpo SF), Federer die gewoon helemaal weg is.
Volgend jaar zie ik graag;
- De AO voor Federer.
- RG voor Djokovic.
- Wimbledon voor Nadal ()
- De US Open voor een outsider.
Murray gun ik niets totdat hij weer een keertje leuk speelt (zoals in Shanghai en op de OS).
Het is ook geen prognose, gewoon hoe ik het graag uit zou willen zien pakken. Nadal zie ik ook geen Wimbledon meer pakken. Hoe hij de afgelopen twee jaar heeft geklungeld op gras..quote:Op maandag 23 september 2013 23:19 schreef detennismaster het volgende:
[...]
Federer die AU14 zou winnen zou geweldig zijn maar ik zie het eigenlijk niet meer gebeuren. Zoals Nadal en Djoko staan te hakken komt Fedje gewoon tekort. Hij kan dat niet meer 5 sets volhouden. Maar ik laat mij graag verrassen.
Ik vergelijk toch ook niet?quote:Op maandag 23 september 2013 23:33 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Op dit moment vind ik die twee niet echt vergelijkbaar. Nadal is ongeslagen op hardcourts terwijl Federer verliest van alles wat losloopt op elke ondergrond.
Ik denk van niet.quote:
Moet zeggen sterkere argumentatie voor zulke boude voorspellingen te hebben gezien.quote:Op dinsdag 24 september 2013 00:24 schreef GwaiLow het volgende:
Nadal zal Wimbledon ook zeker nooit meer naar zich toe trekken.Het is eigenlijk al ongekend knap dat hij Wimbledon 2x heeft gewonnen, en nog 3 finales!!
Nou ja, ik verwacht in ieder geval niet dat hij Wimbledon nog een keer wint. Op gras spelen is volgens mij niet zo lekker voor zijn knieën. En zijn speelstijl is ook niet echt heel gunstig op gras. Vandaar dat het toch knap is wat hij daar heeft gepresteerd in het verleden.quote:Op dinsdag 24 september 2013 02:11 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Moet zeggen sterkere argumentatie voor zulke boude voorspellingen te hebben gezien.
quote:Op dinsdag 24 september 2013 18:14 schreef Tim86 het volgende:
Cilic had zijn knieblessure dus inderdaad verzonnen. Verrassend
Beterschap, Andy!quote:
Sijslingquote:Op woensdag 25 september 2013 14:02 schreef Rosario het volgende:
[..]
Roowbin kent z'n plaats dus weer.
Igor heeft ook boven Robin gestaan op de ranglijst, dus dat snijdt wat mij betreft geen hout. Daarnaast is Sijsling gewoon realistisch als hij zegt dat hij slecht in vorm is en dus niets toevoegt aan het DC-team. Dat zou Haase nooit kunnen opbrengen, die vindt zichzelf de beste tennisser die Nederland ooit gekend heeft.quote:Op woensdag 25 september 2013 15:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
60 op de ranglijst > 75 op de ranglijst
51 op de 2013 ranking > 81 op de 2013 ranking
Nederland aanvoeren naar de wereldgroep > het niet kunnen opbrengen om DC te spelen![]()
Robin Haase zijn > Igor Sijsling zijn
Kortom:
[ afbeelding ] >[ afbeelding ]
Igor boven Robin was echt volstrekt overranked. Al had Igor nog hoger kunnen staan dan dat, dat zegt genoegquote:Op woensdag 25 september 2013 16:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
Igor heeft ook boven Robin gestaan op de ranglijst, dus dat snijdt wat mij betreft geen hout. Daarnaast is Sijsling gewoon realistisch als hij zegt dat hij slecht in vorm is en dus niets toevoegt aan het DC-team. Dat zou Haase nooit kunnen opbrengen, die vindt zichzelf de beste tennisser die Nederland ooit gekend heeft.
En leuk die foto's, maar 4-0 H2H zegt toch wel iets meer.
Haase staat zowel op de jaarranking als op de ranking geteld vanaf begin dit jaar hoger, dan ben je gewoon de betere op dit moment.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:18 schreef Rosario het volgende:
[..]
Igor heeft ook boven Robin gestaan op de ranglijst, dus dat snijdt wat mij betreft geen hout. Daarnaast is Sijsling gewoon realistisch als hij zegt dat hij slecht in vorm is en dus niets toevoegt aan het DC-team. Dat zou Haase nooit kunnen opbrengen, die vindt zichzelf de beste tennisser die Nederland ooit gekend heeft.
En leuk die foto's, maar 4-0 H2H zegt toch wel iets meer.
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=SF36&oId=H756 (moet nog geupdate worden met het resultaat van vandaag)quote:
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:13 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
http://www.atpworldtour.c(...)px?pId=SF36&oId=H756 (moet nog geupdate worden met het resultaat van vandaag)
Dus, fotosoep? Of doen we voortaan alsof futures en challengers ook meetellen
quote:Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef Rosario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij mag zelf best doen alsof Challengers en Nederlandse kampioenschappen niet meetellen hoor. Haase heeft die wedstrijden natuurlijk expres getankt.
H2Hs boeien me verder niet, heb je mij hier ooit zien strooien met positieve Nadal-stats? Heb ik ergens willen zeggen dat Nadal beter is dan wie dan ook op basis daarvan? Beetje rare conclusie, louter op basis van mijn UI.quote:Op woensdag 25 september 2013 17:47 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
1. Het is gewoonte om alleen ATP-niveau wedstrijden te tellen bij een H2H.
2. Iemand met een Nadal icoon die weer eens het belang van een H2H zwaar overschat.Wat boeit de H2H tussen twee spelers ergens in de tweede helft van de top 100 die toevallig uit hetzelfde land komen?
Robin is natuurlijk een beetje rare eend in de bijt, maar hij is wel de enige Nederlandse speler die af en toe iets presteert.Sijsling heeft alleen die AO dubbelfinale met, oh ja, Haase.
Probeer Nadal-fans dáár maar eens van te overtuigen.quote:Op woensdag 25 september 2013 16:30 schreef wimderon het volgende:
En leuk die individuele H2H, maar daar bouw je geen carrière op en win je geen toernooien mee, die laatste twee dingen zeggen toch wel iets meer.
Challengerquote:Op woensdag 25 september 2013 17:28 schreef Rosario het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij mag zelf best doen alsof Challengers en Nederlandse kampioenschappen niet meetellen hoor. Haase heeft die wedstrijden natuurlijk expres getankt.
Fair enough. Ik dacht dat je dat wel impliceerde met "op zijn plek zetten" en die overdreven h2h, maar blijkbaar niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:12 schreef Rosario het volgende:
[..]
H2Hs boeien me verder niet, heb je mij hier ooit zien strooien met positieve Nadal-stats? Heb ik ergens willen zeggen dat Nadal beter is dan wie dan ook op basis daarvan? Beetje rare conclusie, louter op basis van mijn UI.
Haase zal heus wel de betere allround-speler zijn, en ik wil ook nergens anders beweren. Ik vind het gewoon tof dat Sijsling hem weer eens een veeg uit de pan geeft, en of dat nou op ATP-niveau is of niet maakt me geen reet uit. Ik prefereer Sijsling als speler en als mens (voor zover ik dat kan beoordelen) en ben dus in mijn nopjes met deze overwinning.
Wat doet-ie?quote:
Idd erg diep, eerder wat je van een 500 zou verwachten. Nochtans zie ik Robin hier met een goede loting wel de kwartfinales bereiken, maar dan nog krijg je daar nauwelijks punten voor bij die kleine toernooien. Beter kan hij zijn krachten sparen voor Shanghai of iets dergelijks.quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2012036/6/25#131571743]Haase heeft verder niet al te veel in Bejing te zoeken. Zeer goede line up, 90% van die spelers schat ik hoger in op hardcourts.
Goh. Briljant weer.quote:Op donderdag 26 september 2013 12:55 schreef Norrage het volgende:
Vliegt er in straight sets in Brazilie uit tegen de #365 van de wereld waar hij in 2012 4, ja vier, keer van had gewonnen.
Thiemooooow![]()
Voorspelbaarquote:Op vrijdag 27 september 2013 09:42 schreef tennisboy het volgende:
Sijsling verliest hem helaas met 4-6 in de beslissende set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |