En minstens driekwart van de wereldbevolking om zeep helpen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:41 schreef TwyLight het volgende:
Laten we beginnen met de afschaf van het geloof
Vooral de zwarten en homoseksuelen toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
En minstens driekwart van de wereldbevolking om zeep helpen.
Iedereen mag zelf bepalen waar hij in geloofd. En kennis mag niet vergaan dat is heel belangrijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:41 schreef TwyLight het volgende:
Ja ho eens, jij hebt het over een ideale maatschappij. Straks krijgen we alsnog van die christen en moslimgekkiesquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:44 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Iedereen mag zelf bepalen waar hij in gelooft. En kennis mag niet vergaan dat is heel belangrijk.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:43 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Vooral de zwarten en homoseksuelen toch?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat een goed idee ts!!!
Laten we het meteen uitvoeren!!!!
In de heiligboeken staat niet alleen maar onzin. De bijbel voorspelt de eindtijd en die klopt in bepaalde lijnen met gebeurtenissen die komen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:45 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ho eens, jij hebt het over een ideale maatschappij. Straks krijgen we alsnog van die christen en moslimgekkies
In je eentje gaat dat niet leuke. Heb je wel minste 500 of 1000 mensen nodig voor een dorp.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat een goed idee ts!!!
Oh dear, jij bent er zelf een!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
In de heiligboeken staat niet alleen maar onzin. De bijbel voorspelt de eindtijd en die klopt in bepaalde lijnen met gebeurtenissen die komen.
Als die gebeurtenissen nog niet gekomen zijn dan kan je helemaal niet spreken over voorspellingen die kloppen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
In de heiligboeken staat niet alleen maar onzin. De bijbel voorspelt de eindtijd en die klopt in bepaalde lijnen met gebeurtenissen die komen.
Doe je dit nou bewust?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In je eentje gaat dat niet leuke. Heb je wel minste 500 of 1000 mensen nodig voor een dorp.
Al hoewel 100 of 200 ook nog wel gaat leuke.
Ik vind het leuk om mensen mij ideeën voor te schotelen. Hoop ook dat dit in de praktijk gebracht wordt. Ja ik doe het bewust. Fok is daarvoor wel handig op een topic kijken reageren wel 50 of 100 man. En er kijken nog 1000 tm 10000 mensen mee.quote:
Jij en ik ts. We gaan mensen overtuigen!!!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:48 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In je eentje gaat dat niet leuke. Heb je wel minste 500 of 1000 mensen nodig voor een dorp.
Al hoewel 100 of 200 ook nog wel gaat leuke.
En in Nederland gaat dit niet leuke we hebben een land nodig met veel ruimte. Dacht aan Oostenrijk, Duitsland, Zwitserland,Zweden,Noorwegen,Frankijk, Finland.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jij en ik ts. We gaan mensen overtuigen!!!
Ben bang van nietquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
En in Nederland gaat dit niet leuke
Ik pak mijn spullen, dm jouw nummer, vertrekken we morgen nogquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:54 schreef tribalwars het volgende:
[..]
En in Nederland gaat dit niet leuke we hebben een land nodig met veel ruimte. Dacht aan Oostenrijk, Duitsland, Zwitserland,Zweden,Noorwegen,Frankijk, Finland.
Succes met zelf je groenten verbouwen en koeien slachten dan, want je denkt toch niet dat er dan een supermarkt bij je in de buurt zal zijn hè?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:57 schreef Shaggy8675 het volgende:
Mijn ideale maatschappij..
Eentje waar mijn eerstvolgende buurman op 12 uur rijden woont... Zalig...
Is wel goed idee heb het wel gehad hier.quote:
je koopt voor 100 euro zaden en in elke seizoen kun je ook zaden oogsten dus dat is geen enkel probleem.quote:
Pas wel op hoor, Angel-Joy is een Chinees en dat is geen puur ras. En dat past natuurlijk niet in een ideale maatschappijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is wel goed idee heb het wel gehad hier.
Geen enkel probleem, zowel mijn eigen eten verbouwen, als ook het grootbrengen en slachten van vee voor eigen consumptie is geen enkel probleem. Hoe biologisch kan je het hebben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:58 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Succes met zelf je groenten verbouwen en koeien slachten dan, want je denkt toch niet dat er dan een supermarkt bij je in de buurt zal zijn hè?
Niet eens 100% Chinees maar oké dan maarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Pas wel op hoor, Angel-Joy is een Chinees en dat is geen puur ras. En dat past natuurlijk niet in een ideale maatschappij
Ja als je ook nog in de natuur woont dan kun je daar jagen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Geen enkel probleem, zowel mijn eigen eten verbouwen, als ook het grootbrengen en slachten van vee voor eigen consumptie is geen enkel probleem. Hoe biologisch kan je het hebben. En doordat je voedsel in je huis verbouwt heb je geen last van schadelijks stoffen.
Iedereen die geen blauwe ogen en blond haar heeft is onwaardigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:01 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet eens 100% Chinees maar oké dan maar
Heerlijk, alleen pakken/gebruiken wat je nodig hebt, alles vers, alles gezond, geen mensen in de buurt..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja als je ook nog in de natuur woont dan kun je daar jagen.
Ik kan mijn haar verven en lenzen dragen als je wilquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Iedereen die geen blauwe ogen en blond haar heeft is onwaardig
Count me in!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat een goed idee ts!!!
Dm me maar. Yes al 3 nog 97 te gaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:04 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Heerlijk, alleen pakken/gebruiken wat je nodig hebt, alles vers, alles gezond, geen mensen in de buurt..
Waar kan ik tekenen
Ligt eraan of je vlees wil eten of niet. Je kunt ook gewoon jagen in beeld. En water halen in een bergmeer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Count me in!![]()
Maar passen weilanden met kuddes schapen ook in de ideale maatschappij?
Helaas wil mijn vrouw nog niet mee ivm familiebanden, maar heb al lang zitten kijken naar een leuk berghutje in Canada...quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:06 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dm me maar. Yes al 3 nog 97 te gaan.
als het dorp boven de 500 of 1000 komt dan komt er een dorpje . Een leuke berg dorpje . De alpen zijn best dicht bevolkt de noorse fjorden nog niet zo en de schots hooglanden ook niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:11 schreef Opnieuw-energie het volgende:
En waar gaan al die kinderen wonen die men krijgt? gaan die naar een ander dorp dan.
Oké, leuk. Het kan wat mij betreft niet snel genoeg beginnen allemaal. Ken je het Venus project van Jacques Fresco? Die heeft ook leuke ideeën wat dat betreft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
als het dorp boven de 500 of 1000 komt dan komt er een dorpje bij.
Ja klopt maar voor zo iets moeten het heel land aan mee werken. Ouders zijn wel een probleem die willen vast niet weg uit deze nazistaat. Moet haast vluchten dus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:30 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Oké, leuk. Het kan wat mij betreft niet snel genoeg beginnen allemaal. Ken je het Venus project van Jacques Fresco? Die heeft ook leuke ideeën wat dat betreft.
Ik snap ook niet waarom het project al niet van start is gegaan eigenlijk. Genoeg animo voor wereldwijd, dat weet ik zeker.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja klopt maar voor zo iets moeten het heel land aan mee werken.
Dat willen de grote mannen achter de schermen niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:33 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom het project al niet van start is gegaan eigenlijk. Genoeg animo voor wereldwijd, dat weet ik zeker.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat willen de grote mannen achter de schermen niet.
Daar hebben de grote mannen niets mee te maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat willen de grote mannen achter de schermen niet.
Dan geloof je het toch niet blijf je mooi hier. En blijf je mooi tot je 70 ste werken voor een pensioen van 400 euro per maand in je huisje dat dan 10 Vierkant meter beslaat. En waarin elke stap die je zet wordt gevolgd en geregistreerd. Waarin reizen dan verboden is omdat het slecht is voor het mileu .quote:
mensen zijn slecht informeert kan het ook aan liggen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:35 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Daar hebben de grote mannen niets mee te maken.
Het ontbreekt de mensen aan visie, zowel de gewone man als de top. Helaas.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
mensen zijn slecht informeert kan het ook aan liggen.
Het liefst dorpen. Als het groter wordt kun je de controle verliezen dat is het gevaar. Misschien ontstaan er na loop van tijd kleine steden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:42 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Zijn er ook steden in jou project of alleen kleine dorpjes? Zou dat wel leuke in jou project, een stad?
Oke, zodra er steden ontstaan kom ik ook in dit projectgebied wonen. Ik houd niet zo van kleinere plaatsen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Het liefst dorpen. Als het groter wordt kun je de controle verliezen dat is het gevaar. Misschien ontstaan er na loop van tijd kleine steden.
Waarom eigenlijk niet als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:48 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Oke, zodra er steden ontstaan kom ik ook in dit projectgebied wonen. Ik houd niet zo van kleinere plaatsen.
Helaas zal het niet mogelijk zijn om die maatschappij te realiseren. Niet op korte termijn in ieder geval.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:51 schreef Lavenderr het volgende:
Het klinkt me allemaal nogal Venusproject-achtig in de oren, maar ik moet zeggen: je schetst een ideale maatschappij tribalwars .
Omdat ik in een dorp het gevoel heb dat men elkaar controleert en dat er allemaal dingen van je verwacht worden, je moet als het ware mee doen aan alle activiteiten. Anders wordt je scheef aangekeken. In een stad ben je toch wat anoniemer en kun je je makkelijker terugtrekken in je eigen wereldje. ( waar ik erg op gesteld en... )quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet als ik vragen mag?
Nope.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helaas zal het niet mogelijk zijn om die maatschappij te realiseren. Niet op korte termijn in ieder geval.
Venus project duurt wel een tijd. Maar mijn project kan in korte termijn klaar gemaakt worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:52 schreef deadprez het volgende:
[..]
Helaas zal het niet mogelijk zijn om die maatschappij te realiseren. Niet op korte termijn in ieder geval.
Is een of andere hippie commune niet iets voor jou trouwens? Daar leven ze wel zo'n beetje zoals jij graag zou willen leven. Ik geloof dat er in Frankrijk best veel van dat soort communes zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:53 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Venus project duurt wel een tijd. Maar mijn project kan in korte termijn klaar gemaakt worden.
Voor luilakken is er geen plaats in die ideale maatschappij. Je moet op jacht en je moet aan de slag voor het algemeen belang. En het lijkt erop dat je je nu al wilt drukkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:52 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Omdat ik in een dorp het gevoel heb dat men elkaar controleert en dat er allemaal dingen van je verwacht worden, je moet als het ware mee doen aan alle activiteiten. Anders wordt je scheef aangekeken. In een stad ben je toch wat anoniemer en kun je je makkelijker terugtrekken in je eigen wereldje. ( waar ik erg op gesteld en... )
Valt wel mee als iedereen even veel heeft. Hier is iedereen jaloers iedereen wil meer en meer en is nooit tevreden en moet zijn ego bij houden. En ze zijn bang voor criminaliteit. Dat wordt volgens mij veroorzaakt door gelijkheid. Sommige mensen werken niet maar stellen om rijk te worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:52 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Omdat ik in een dorp het gevoel heb dat men elkaar controleert en dat er allemaal dingen van je verwacht worden, je moet als het ware mee doen aan alle activiteiten. Anders wordt je scheef aangekeken. In een stad ben je toch wat anoniemer en kun je je makkelijker terugtrekken in je eigen wereldje. ( waar ik erg op gesteld en... )
Nou dat zat ik ook net te denken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
Is een of andere hippie commune niet iets voor jou trouwens? Daar leven ze wel zo'n beetje zoals jij graag zou willen leven. Ik geloof dat er in Frankrijk best veel van dat soort communes zijn.
Daar is hij binnen twee dagen dood waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou dat zat ik ook net te denken.
En van de week heb ik gezien dat er in Brazilië nog enkele stammen in de regenwouden wonen. Daar zou tribal misschien ook wel vinden wat hij zoekt.
Ruigoord zit grachtengordel en gemankeerde kunstenaars . Niks voor tribal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:55 schreef deadprez het volgende:
Of iets als Ruigoord of Christiania.
Daar wil ik wel aan meedoen. Zoals ik nu ook gewoon werk voor een inkomen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Voor luilakken is er geen plaats in die ideale maatschappij. Je moet op jacht en je moet aan de slag voor het algemeen belang. En het lijkt erop dat je je nu al wilt drukken
Mja true.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ruigoord zit grachtengordel en gemankeerde kunstenaars . Niks voor tribal.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:55 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Valt wel mee als iedereen even veel heeft. Hier is iedereen jaloers iedereen wil meer en meer en is nooit tevreden en moet zijn ego bij houden. En ze zijn bang voor criminaliteit. Dat wordt volgens mij veroorzaakt door gelijkheid. Sommige mensen werken niet maar stellen om rijk te worden.
Maar natuurlijk hoef je niet bij elke gelegenheid te melden. Iedereen bepaalde zelf wat hij doet of niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:58 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Daar wil ik wel aan meedoen. Zoals ik nu ook gewoon werk voor een inkomen.
Het gaat mij meer om de sociale activiteiten, zoals dorpsfeesten. Dat je mee moet doen met iedereen en alles. Daar kan ik niet tegen.
Dus ik vraag me af of er wel plek is voor mensen die zich wat meer terugtrekken en niet zo nodig telkens onder de mensen hoeven te zijn.
Oke, dan doe ik mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar natuurlijk hoef je niet bij elke gelegenheid te melden. Iedereen bepaalde zelf wat hij doet of niet.
Hou meer van natuur en ruige bergen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ruigoord zit grachtengordel en gemankeerde kunstenaars . Niks voor tribal.
In een ideale samenleving moet er plek zijn voor iedereen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:58 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Daar wil ik wel aan meedoen. Zoals ik nu ook gewoon werk voor een inkomen.
Het gaat mij meer om de sociale activiteiten, zoals dorpsfeesten. Dat je mee moet doen met iedereen en alles. Daar kan ik niet tegen.
Dus ik vraag me af of er wel plek is voor mensen die zich wat meer terugtrekken en niet zo nodig telkens onder de mensen hoeven te zijn.
Dik, Dun, Lelijk, Mooi, Wit, Zwart, Grijs,Blauw,Zwart,Krom,Klein,Lang. Iedereen is welkom. Ben trouwens ook niet super sociaal. Ga ook niet alijd naar feesten en BBQquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In een ideale samenleving moet er plek zijn voor iedereen.
Je zou eens wat moeten lezen over Walden, de commune van Frederik van Eeden, de dichter.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dik, Dun, Lelijk, Mooi, Wit, Zwart, Grijs,Blauw,Zwart,Krom,Klein,Lang. Iedereen is welkom.
Oke zal ik doen. Er was ook een goede film over die wel een beeld gaf van mijn samenleving. Iemand een idee hoe die heet. Iemand van fok kwam er mee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je zou eens wat moeten lezen over Walden, de commune van Frederik van Eeden, de dichter.
http://www.tussenvechteneem.nl/canon/219.htm
http://www.google.nl/url?(...)8qInieWiK2n2UIqpkCuw
Dat komt aardig in de buurt van jouw gedroomde samenleving.
Jammer dat dat uiteindelijk ook niet gelukt is.
Een ideaal is voor ieder individu anders. Waar jij op doelt is een ideale globale samenleving. Ik denk dat de meeste hier al blij zouden zijn met een ideale persoonlijke leefomgeving.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
In een ideale samenleving moet er plek zijn voor iedereen.
Tuurlijk is het voor iedereen anders. We komen niet allemaal uit dezelfde mal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:15 schreef Shaggy8675 het volgende:
[..]
Een ideaal is voor ieder individu anders. Waar jij op doelt is een ideale globale samenleving. Ik denk dat de meeste hier al blij zouden zijn met een ideale persoonlijke leefomgeving.
In mijn ideale samenleving heb ik zo minimaal mogelijk interactie met andere mensen. Sommigen zien in hun ideaal een kroeg die 24/7 open is met gratis drank.
Je kunt nog steeds uitdaging hebben. Je kunt in de natuur activiteiten doen. Je kunt nog steeds kennis op doen. En nog steeds lol hebben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:47 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Hoe wil je de mens bevredigen in hun leven?
Jawel, maar wel zonder alle technologie dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:50 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds uitdaging hebben. Je kunt in de natuur activiteiten doen. Je kunt nog steeds kennis op doen. En nog steeds lol hebben.
Ja dat kan. Je kunt ook nog een beetje technologie hebben.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:51 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Jawel, maar wel zonder alle technologie dan?
Lieve schat, hoe denk je dat jij nu een dak boven je hoofd hebt en elke dag je eten voor het opscheppen? Heeft dat misschien te maken met je ouders die daar hard voor werken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:46 schreef tribalwars het volgende:
Het probleem is dat veel mensen denken dat ze niet zonder het systeem kunnen leven. Dat is een leugen om je voor heel je leven als slaaf te kunnen gebruiken. Dat kan wel alleen het kost wel wel iets meer moeite.
Dat dak bouw je dat eten voor je opscheppen kun je zelf ook wel. Borden zijn niet zo moeilijk te maken. Dat het al lang zo is betekend niet dat het zo hoeft te blijven tot in de eeuwigheid. Mijn ouders zorgen ervoor dat ik te eten krijgen. Maar daar kan ik ook best zelf voor zorgen. Ik heb onder hand geleerd hoe je eten kunt verbouwen en de andere dingen leer ik vanzelf wel. Ik weet ook je moet jagen en hoe je vallen moet zetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lieve schat, hoe denk je dat jij nu een dak boven je hoofd hebt en elke dag je eten voor het opscheppen? Heeft dat misschien te maken met je ouders die daar hard voor werken?
Heb je al eens aan hen gevraagd of zij zich slaaf voelen?
Natuurlijk heb je gelijk dat we allemaal in het keurslijf van de maatschappij zitten en mee moeten doen. Anders ben je een outcast.
En dat we momenteel een regering van lik me neus hebben is ook waar.
Lachend gierend en brullend verkwanselen ze Nederland in razend tempo.
Heb je nu die linkjes al gelezen over Walden ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:56 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat dak bouw je dat eten voor je opscheppen kun je zelf ook wel. Borden zijn niet zo moeilijk te maken. Dat het al lang zo is betekend niet dat het zo hoeft te blijven tot in de eeuwigheid. Mijn ouders zorgen ervoor dat ik te eten krijgen. Maar daar kan ik ook best zelf voor zorgen. Ik heb onder hand geleerd hoe je eten kunt verbouwen en de andere dingen leer ik vanzelf wel. Ik weet ook je moet jagen en hoe je vallen moet zetten.
Jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Heb je nu die linkjes al gelezen over Walden ?
Wel goede bronnen heb ook de bronnen van deadpreaz gelezen.quote:
Bedoel je Garbage Warriors?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:11 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Oke zal ik doen. Er was ook een goede film over die wel een beeld gaf van mijn samenleving. Iemand een idee hoe die heet. Iemand van fok kwam er mee.
nee iets anders. gaat over een maatschappij die ook zelfvoorzienend is in de 21 eeuw. En die kinderen wil weg vluchten maar dat mag niet dus gaan die ouders als spoken spelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:02 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Bedoel je Garbage Warriors?
Ja ik weet welke je bedoeld, effe zoeken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:03 schreef tribalwars het volgende:
[..]
nee iets anders. gaat over een maatschappij die ook zelfvoorzienend is in de 21 eeuw. En die kinderen wil weg vluchten maar dat mag niet dus gaan die ouders als spoken spelen.
Ja die bedoeling. Zo ziet mijn ideale maatschappij eruit alleen wat meer technologie. En iedereen is vrij in zijn wegen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:14 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Gevonden, The Village.
[ afbeelding ]
Dan is het bijna Amish. Die leven ongeveer zo.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:14 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja die bedoeling. Zo ziet mijn ideale maatschappij eruit alleen wat meer technologie. En iedereen is vrij in zijn wegen.
Ja zo ongeveer maar dan moderner.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:16 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dan is het bijna Amish. Die leven ongeveer zo.
Nou inderdaad. Die leven nog op en van het land.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:16 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dan is het bijna Amish. Die leven ongeveer zo.
Dat is waar, maar je kunt het zo overnemen zonder de leer en gewoon lekker leven. Ik heb al eens soortgelijk geleefd ongeveer en dat beviel eigenlijk wel goed.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Die leven nog op en van het land.
Alleen wel erg streng in de leer. En dat is ook een keurslijf.
Zo zie je maar weer, totale vrijheid bestaat niet. Overal is iets van structuur .quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kunt het zo overnemen zonder de leer en gewoon lekker leven. Ik heb al eens soortgelijk geleefd ongeveer en dat beviel eigenlijk wel goed.
Jammer dat je er niet zo heen kunt en meewerken en leven, dan had ik het waarschijnlijk wel gedaan.
Ja maar zo streng hoeven we niet te zijn alleen de manier van leven komt deels overeen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Die leven nog op en van het land.
Alleen wel erg streng in de leer. En dat is ook een keurslijf.
Structuur is niet zo erg, maar meer dat je zelf alles in de hand zou hebben en het samenwonen en delen met anderen is wat mij het meest aanspreekt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, totale vrijheid bestaat niet. Overal is iets van structuur .
Opgeven is een slecht raad in je eentje gaat het niet werken. Maar met meerder is het wel te doen het is veel werk om het allemaal bewerk te stellen maar dan gaat het ook werken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kunt het zo overnemen zonder de leer en gewoon lekker leven. Ik heb al eens soortgelijk geleefd ongeveer en dat beviel eigenlijk wel goed.
Jammer dat je er niet zo heen kunt en meewerken en leven, dan had ik het waarschijnlijk wel gedaan.
Zet anders een pol op kijken wie er mee wil doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Opgeven is een slecht raad in je eentje gaat het niet werken. Maar met meerder is het wel te doen het is veel werk om het allemaal bewerk te stellen maar dan gaat het ook werken.
Nou alles je iemand hebt die goed is in zonnepalen die goed is in de bouw en iemand hebt die veel auto banden kan regelen enz. Dan is het gratis. Alleen land is een probleem. Denk niet dat ze een heel land aan je gaan geven. Beter kun je illegaal in de wildernis gaan wonen en als ze de iets van zeggen dan claim je die grond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Zet anders een pol op kijken wie er mee wil doen.
Het probleem blijft toch geld en beschikbaarheid van land. aar kom je hier niet omheen helaas.
Mensen met kennis en kunde zijn er genoeg, zeker in dat soort idealistische settings.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nou alles je iemand hebt die goed is in zonnepalen die goed is in de bouw en iemand hebt die veel auto banden kan regelen enz. Dan is het gratis. Alleen land is een probleem. Denk niet dat ze een heel land aan je gaan geven. Beter kun je illegaal in de wildernis gaan wonen en als ze de iets van zeggen dan claim je die grond.
Je hoeft waarschijnlijk alleen voor de heen reis te betalen. De rest kun je zelf regelen als je de goede mensen vindt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:44 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Mensen met kennis en kunde zijn er genoeg, zeker in dat soort idealistische settings.
Er zijn er al genoeg die het doen in warme landen, ik heb daar filmpjes van gezien, die zijn op de gezondheidstoer en zetten van alles op en je kunt je daar ook inkopen (zie hier weer het geld)
Ga ze maar eens vinden voor je verhongert bent, dat is nog een hele kunst.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hoeft waarschijnlijk alleen voor de heen reis te betalen. De rest kun je zelf regelen als je de goede mensen vindt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:48 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ga ze maar eens vinden voor je verhongert bent, dat is nog een hele kunst.
Bedoel voor dat je weg gaat. Niet als je er bent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:48 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ga ze maar eens vinden voor je verhongert bent, dat is nog een hele kunst.
Oké. Het enigste is geld, en een goed humeur en je bent op avontuur!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Bedoel voor dat je weg gaat. Niet als je er bent.
Geld voor de bezine in de auto en voor mogelijk tol wegen. En voor zaden de rest kun je zelf allemaal regelen met de goede mensen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:50 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Oké. Het enigste is geld, en een goed humeur en je bent op avontuur!
En dat groeit aan de boom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:50 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Oké. Het enigste is geld, en een goed humeur en je bent op avontuur!
Ja de elilte kan het gewoon printen wanneer ze het willen. BTW misschien zijn bouwmateriaal op de vuilisbelt gratis. Je kunt een earthship bouwen van pet flessen en auto banden dat lijkt mijn niet echt duur materiaal.quote:
In fantasia wel ja, maar ik heb ze nog niet gezien helaas.quote:
Waar ik het over had is aan de andere kant van de wereld daar kun je niet komen met de auto. Ik zal het filmpje nog wel eens posten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Geld voor de bezine in de auto en voor mogelijk tol wegen. En voor zaden de rest kun je zelf allemaal regelen met de goede mensen.
Een topfilm, mooie landschappen, goede achtergrondmuziek, meeslepend en gebaseerd op een waar verhaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:46 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Goeie film!
TIP: Eet geen plantjes die je niet kent
In schotland en in Noorse Fjorden of in de Alpen of in het centraal massief. In de eerst twee wonen echt bijna niemand of de Alpen omdat het minder ver is. Het Centraal massief is ook redelijk onbevolkt alleen ene paar gehuchten en een paar grote steden op afstand.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:54 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Waar ik het over had is aan de andere kant van de wereld daar kun je niet komen met de auto. Ik zal het filmpje nog wel eens posten.
Dat zou best eens kunnen. Ik zie graag de updates als hij weer wifi heeftquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een topfilm, mooie landschappen, goede achtergrondmuziek, meeslepend en gebaseerd op een waar verhaal.
Ik weet haast wel zeker dat Tribalwars eigenlijk hetzelfde wil gaan doen na het zien van die film
Ja als het mijn vrijheid teveel beperkt wordt ga ik het ook doen. Alles bijvoorbeeld de derde wereld oorlog uitbreekt. Of als er overal drones vliegen en we verplicht een chip moeten nemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een topfilm, mooie landschappen, goede achtergrondmuziek, meeslepend en gebaseerd op een waar verhaal.
Ik weet haast wel zeker dat Tribalwars eigenlijk hetzelfde wil gaan doen na het zien van die film
Alaska zeg ik je!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In schotland en in Noorse Fjorden of in de Alpen of in het centraal massief. In de eerst twee wonen echt bijna niemand of de Alpen omdat het minder ver is. Het Centraal massief is ook redelijk onbevolkt alleen ene paar gehuchten en een paar grote steden op afstand.
Of Rusland een probleem hoe kom je daar. Vliegen is duur.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alaska zeg ik je!
Ik gaf je nog een filmtip
Leuk, maar je moet wel eten vinden en dat is nog een hele kunst als ik Bear Grylls zo bezig zie af en toe!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In schotland en in Noorse Fjorden of in de Alpen of in het centraal massief. In de eerst twee wonen echt bijna niemand of de Alpen omdat het minder ver is. Het Centraal massief is ook redelijk onbevolkt alleen ene paar gehuchten en een paar grote steden op afstand.
Niet moeilijk je koopt voor honderd euro zaden. Gaat daar langs de vuilnesbelt oude troep halen en bouwt daar een eartship mee. En dan is overleven makkelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Leuk, maar je moet wel eten vinden en dat is nog een hele kunst als ik Bear Grylls zo bezig zie af en toe!
Liften is goedkoop, maar niet altijd even veilig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Of Rusland een probleem hoe kom je daar. Vliegen is duur.
Klopt of je gaat wandelend er naar toe. Alaska 12000 km. 12000/30= 400 dagenquote:
Ik moet meteen aan Bankfurt denken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja als het mijn vrijheid teveel beperkt wordt ga ik het ook doen. Alles bijvoorbeeld de derde wereld oorlog uitbreekt. Of als er overal drones vliegen en we verplicht een chip moeten nemen.
nee oh dat is een topic. Nee zit hier nog maar 8 maanden. Oh bankfurt is een persoon waarom is hij er niet meer dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan Bankfurt denken.
Heb jij die nog meegemaakt tribal?
En hoe overleef je de tussentijd dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet moeilijk je koopt voor honderd euro zaden. Gaat daar langs de vuilnesbelt oude troep halen en bouwt daar een eartship mee. En dan is overleven makkelijk.
Door eten te kopen voor die tijd. En wat te jagen en te leven van de natuur. Je koopt eten voor een week bijvoorbeeld in een week bouw je die earthship. Dit tijd tot de oogst leef je van de vis en van de natuur het is moeilijk maar het is te doen met ervaring.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:03 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
En hoe overleef je de tussentijd dan?
Om Alska te bereiken, moet je de Beringstraat overzwemmen, dat water is vrij koud.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Klopt of je gaat wandelend er naar toe. Alaska 12000 km. 12000/30= 400 dagen
400 dagen is een jaar en 3 maanden je doet er dus lopend 14 maanden over als je 30 km per dag loopt.
Daarom zijn onbegaan baar stukken land in Europa beter geschikt. Bijvoorbeeld in grote natuur parken niemand die het ziet als je een kleine dorpjes maakt die gemaakt zijn van aarde en er omheen wat planten en bomen zet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Om Alska te bereiken, moet je de Beringstraat overzwemmen, dat water is vrij koud.
Zorg dan wel voor een verblijfsvisum in Rusland, want dat is het grootste stuk wandelen.
De Russen zijn niet zo aardig als je als illegale vreemdeling door hun land loopt.
Je vergeet even dat er satellieten overvliegen en overal foto's van maken en op Google Earth verschijnen, een vreemd dorpje ergens in een natuurpark valt wel een keertje op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daarom zijn onbegaan baar stukken land in Europa beter geschikt. Bijvoorbeeld in grote natuur parken niemand die het ziet als je een kleine dorpjes maakt die gemaakt zijn van aarde en er omheen wat planten en bomen zet.
Niet als het dorp vol met bomen zit en het lijkt op een bos. En we moeten materiaal hebben zodat we onzichtbaar zijn op de radar. Die ratten vinden ons nooit dan. Of we doen niks. En hebben scheid wat kunnen ze ons maken we zijn mensen en hebben recht op vrijheid en we mogen onze eigen keuzes maken we maken duidelijk als ze komen dat we niet in hun hel willen leven en dat we met rust gelaten willen worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je vergeet even dat er satellieten overvliegen en overal foto's van maken en op Google Earth verschijnen, een vreemd dorpje ergens in een natuurpark valt wel een keertje op.
Google weet waar je zit!
quote:we mogen onze eigen keuzes maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“When there is no desire, all things are at peace.”
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:26 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]![]()
En we zijn veel minder schadelijk voor de natuur dan die ratten zijn de kankergezwel op de aarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
Dan kunnen we net zo goed back to basic gaan en in een grot op een berenvelletje gaan keutelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet als het dorp vol met bomen zit en het lijkt op een bos. En we moeten materiaal hebben zodat we onzichtbaar zijn op de radar. Die ratten vinden ons nooit dan. Of we doen niks. En hebben scheid wat kunnen ze ons maken we zijn mensen en hebben recht op vrijheid en we mogen onze eigen keuzes maken we maken duidelijk als ze komen dat we niet in hun hel willen leven en dat we met rust gelaten willen worden.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed back to basic gaan en in een grot op een berenvelletje gaan keutelen.![]()
Hebben gewoon scheit aan laat die ratten maar kijken hoe wij zonder hun god kunnen het geld. Laat ze maar kijken hoe het moet. Hopelijk leren die verrotte zielen deze keer iets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed back to basic gaan en in een grot op een berenvelletje gaan keutelen.![]()
Valt wel mee eartship worden gebouwd van hergebruikt materiaal wat op langer termijn afbreekt in de natuur. Omdat eartship aarde wanden heeft van een meter dikke hoef je bijna niet te stokken zeg maar niet de temperatuur is constant 18 tm 24 graden ook in een koud mileu. Nou simpel we gebruiken niet meer dan noodzakelijk is. Alles je boom kapot haal je de helft maar om enz. En we ruimen ons afval op of die gebruiken we voor nieuwen huizen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Opnieuw-energie het volgende:
We zijn allemaal zowat schadelijk voor de natuur. Wie zien onszelf er namelijk los van en kloten maar wat aan op kosten van diezelfde natuur, niet echt handig op termijn.
Ik zal eerlijk tegen je zijn, je maakt het te moeilijk voor jezelf door je druk te maken om zogenaamde hogere machten, illuminati, of illuminti zoals jij het noemt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Hebben gewoon scheit aan laat die ratten maar kijken hoe wij zonder hun god kunnen het geld. Laat ze maar kijken hoe het moet. Hopelijk leren die verrotte zielen deze keer iets.
Voor dat zaaien en oogsten heb je wel het juiste klimaat nodig. En wat als de oogst mislukt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet moeilijk je koopt voor honderd euro zaden. Gaat daar langs de vuilnesbelt oude troep halen en bouwt daar een eartship mee. En dan is overleven makkelijk.
In een kas kun je zelfs in koude klimaten voedsel verbouwen. In earthships verbouw je eigenlijk in je eigenhuis je eten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor dat zaaien en oogsten heb je wel het juiste klimaat nodig. En wat als de oogst mislukt?
Wie gaat er overigens recht spreken in het dorp?
Ben eigenlijk boos op hoe het systeem in elkaar zit. Ben het ook zat om als slaaf te leven en om continue gecontroleerd te worden. het is moeilijk om eruit te stappen maar samen moet het leuke. Ik hoop dat op een gegeven moment heel de wereld op een ander systeem overstapt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk tegen je zijn, je maakt het te moeilijk voor jezelf door je druk te maken om zogenaamde hogere machten, illuminati, of illuminti zoals jij het noemt.
Maar waarom? Is de wereld boos op jou, of ben jij zo boos op de wereld?
Hier op Fok! kan je lekker je gal spuwen over de grote boze wereld, dat mag, dat kan.
Maar hou er dan ook rekening mee dat ze tegen jouw beweringen ingaan, dan zijn het niet per se meteen domme schaapjes omdat ze het niet met je eens zijn. Ergo, als je ergens voor staat, moet je ook kunnen incasseren en in kunnen zien dat jij ook wel eens een foutje maakt. Is niet erg, is menselijk.
Zelf maak ik zoveel fouten, dat ik de perfecte mens ben
Bijvoorbeeld mensen van 60 zijn eigenlijk een soort rechtbank en politie in een. Zij zorgen ervoor dat iedereen zijn recht nakomt. En dat er dorpsvergaderingen komen over belangrijke zaken waarin iedereen die volwassen is inspraak heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:13 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Als je een hechte gemeenschap hebt met ouderlingen en wijze mannen dan spreken die het recht, en vooral eigenlijk meer ter voorkoming van rechtspraak door het begeleiden en vormen van de mensen. Zoals de indianen het deden bijvoorbeeld.
Heb jij wel een bouwvergunning?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hou meer van natuur en ruige bergen.
Dan heb je toch weer mensen met een machtspositie, mensen die je kunnen dwingen tot iets, die dingen kunnen verbieden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld mensen van 60 zijn eigenlijk een soort rechtbank en politie in een. Zij zorgen ervoor dat iedereen zijn recht nakomt. En dat er dorpsvergaderingen komen over belangrijke zaken waarin iedereen die volwassen is inspraak heeft.
Daar heb ik schijt aan een mens heeft ook recht. Als je zo'n 50 of 100 km van de bewoonde wereld zit dan merken ze niet eens dat je er zit. Ja google earth misschien wel. Maar dan blijven we toch gewoon zitten we hebben schijt. De wereld is van iedereen en een paar rijke stinkers gaan mij niet de wet op leggen als. Je kunt bijvoorbeeld een deal maken wij doen jullie niks zolang jullie ons niks doen. En als je zo denkt kun je helemaal niks. Blijven in dit slavensysteem is geen oplossingen dus dan kom je met ideeën die probeer je uit te werken. Als dat niet lukt kun je altijd nog zelf ergens bij aansluiten en weg vluchten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je toch weer mensen met een machtspositie, mensen die je kunnen dwingen tot iets, die dingen kunnen verbieden.
Jongeren mensen hebben ook een groot aandeel hoor. Het is helemaal nutteloos om door te gaan met het kapitalisme het slavensysteem dat gaat erbij mij niet in. En vertel me niet dat de bespieden mag omdat er zogenaamd terroristen zijn. Wat dan nog. Die 0,001 % kans dat je een terreur aanslag meemaakt wil niet zeggen dat ze alle ons prive's mogen inpikken. Door zo'n actie veranderd een democratie in een fascisme. Dat gebeurde ook in Duisteland en Italië in de oorlog.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:53 schreef ems. het volgende:
Nutteloos natuurlijk. Alsof ouderdom goed leiderschap garandeert.
Vul het graag aan met extra info die krijg je kado.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef ems. het volgende:
Ok. Wederom heeft dat geen reet te maken met wat ik zei maar ok.
Ben je dat van plan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daar heb ik schijt aan een mens heeft ook recht. Als je zo'n 50 of 100 km van de bewoonde wereld zit dan merken ze niet eens dat je er zit. Ja google earth misschien wel. Maar dan blijven we toch gewoon zitten we hebben schijt. De wereld is van iedereen en een paar rijke stinkers gaan mij niet de wet op leggen als. Je kunt bijvoorbeeld een deal maken wij doen jullie niks zolang jullie ons niks doen. En als je zo denkt kun je helemaal niks. Blijven in dit slavensysteem is geen oplossingen dus dan kom je met ideeën die probeer je uit te werken. Als dat niet lukt kun je altijd nog zelf ergens bij aansluiten en weg vluchten.
Je bedoeld met een positie van overzicht? Ze zijn geleefd en dat scheelt, hoef je niet steeds het wiel uit te vinden...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je toch weer mensen met een machtspositie, mensen die je kunnen dwingen tot iets, die dingen kunnen verbieden.
Ja hier blijven wachten heeft ook geen zin. Dan ben je verdoemd. 1 of 2 jaar hier en dan gaan als het dan al niet te laat is.quote:
Dan hoop ik dat je vindt wat je zoekt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja hier blijven wachten heeft ook geen zin. Dan ben je verdoemd. 1 of 2 jaar hier en dan gaan als het dan al niet te laat is.
Maar ik ga liever met een grote groep weg anders is het ook zo eenzaamquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vindt wat je zoekt.
Dat wordt hard werken en sparen tribal.
Dat lijkt mij ook het verstandigste.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef ems. het volgende:
Jij blijft gewoon nog lekker 10 jaar bij je ouders wonen hoor.
-edit, niet doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar ik ga liever met een grote groep weg anders is het ook zo eenzaam. Daarom is de optie alleen de wildernis in gaan allerlaatste keus.
Of dit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef ems. het volgende:
Nee mooi niet. Dan mag je helemaal niks meer in Nederland. Dat gaat hem niet worden. Hoef niet te leven in een totale politiestaat. Ook niet met die mooi praatjes van je. Kan best voor me zelf worden. heb trouwens ook best veel verstand van de natuur. En wie ben jij om te zeggen wat ik moet doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef ems. het volgende:
Over een paar jaar. Denk dat het eerder 2 jaar wordt. Als het hier te erg wordt ben ik weg zo simpel is het. Je kunt niet zomaar weg je moet ook voorbereiding treffen. Maar hou me nu vooral met dit project/Idee bezig.En als alles normaal wordt blijf ik hier toch niet wonen. Hou veel meer van bergen dan ga ik daar wonen.quote:
Is ook maar een idee het leven is simpel weg nooit helemaal perfect.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ga niet eens beginnen met het opsommen van mankementen in deze 'ideale maatschappij'
kerel als je wil gaan best.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is ook maar een idee het leven is simpel weg nooit helemaal perfect.
Er is genoeg open stukken land waar niemand problemen heeft als er bent. Maar daar hou ik me nog niet mee bezig eerst bezig houden met deze ideeën/projecten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
kerel als je wil gaan best.
maar let ff op dat er maar weinig landen zijn waar je het beter hebt dan hier.
andere landen andere regels, of...emigreren naar Sealand
http://www.sealandgov.org/ Enjoy
bullshit je lult over niks anders.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er is genoeg open stukken land waar niemand problemen heeft als er bent. Maar daar hou ik me nog niet mee bezig eerst bezig houden met deze ideeën/projecten.
Je denkt veel te groot.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
bullshit je lult over niks anders.
en jawel als jij ergens gaat wonen en je eigen gebied van gaat maken krijg je problemen mee.
leuk en naar voorbeeld falkland oorlog.
een eiland waar niemand een hol iets aan heeft word al jaren om gestreden met vele doden tot gevolg.
ik denk hier helemaal niet over na, dat laat ik aan jou over..quote:
Je kan niet zomaar ergens gaan bouwen grapjas. Elke vierkante meter grond is wel in het bezit van iemand, wil je vrede met je 'buren' dan zul je de grond moeten kopen. Misschien willen ze het wel helemaal niet verkopen als er (uit hun oogpunt) een 'maffe clan' komt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er is genoeg open stukken land waar niemand problemen heeft als er bent. Maar daar hou ik me nog niet mee bezig eerst bezig houden met deze ideeën/projecten.
Goed voorbeeld inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
bullshit je lult over niks anders.
en jawel als jij ergens gaat wonen en je eigen gebied van gaat maken krijg je problemen mee.
leuk en naar voorbeeld falkland oorlog.
een eiland waar niemand een hol iets aan heeft word al jaren om gestreden met vele doden tot gevolg.
Dat is probleem. Maar niemand heeft er probleem mee als je een klein dorp bouwt in een wildernis. En daarnaast met deze gedachten kun je nooit iets. Behalve als je miljoenen hebt kun je zoveel grond kopen. Zo kom je er nooit uit. Daar heb ik dus geen zin in met mij waarschijnlijk meerdere mensen. Vaak wordt er met hele grote stukken land niks gedaan en zijn het alleen de groot grondbezitters die ervan van profiteren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:30 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar ergens gaan bouwen grapjas. Elke vierkante meter grond is wel in het bezit van iemand, wil je vrede met je 'buren' dan zul je de grond moeten kopen. Misschien willen ze het wel helemaal niet verkopen als er (uit hun oogpunt) een 'maffe clan' komt.
Van de week was er een reportage uit Brazilië, daar wonen nog een aantal stammen in de regenwouden. Deze mensen kwamen eten halen omdat door de ontbossing ze minder voedsel kunnen vergaren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is probleem. Maar niemand heeft er probleem mee als je een klein dorp bouwt in een wildernis. En daarnaast met deze gedachten kun je nooit iets. Behalve als je miljoenen hebt kun je zoveel grond kopen. Zo kom je er nooit uit. Daar heb ik dus geen zin in met mij waarschijnlijk meerdere mensen.
Niet alles je eigen voedsel gaat verbouwen. En met meerdere mensen is er nog minder risico.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van de week was er een reportage uit Brazilië, daar wonen nog een aantal stammen in de regenwouden. Deze mensen kwamen eten halen omdat door de ontbossing ze minder voedsel kunnen vergaren.
Dus zelfs daar in die wildernis is het al moeilijk om nog een plekje te vinden waar je kunt leven.
jammer misschien kun er overhalenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Shaggy8675 het volgende:
Ik wil wel, maar mag niet van mijn vrouw... Mijn huwelijk is geen democratie natuurlijk...
Nog hipper?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:27 schreef Life2.0 het volgende:
gewoon een hippe versie van ruigoord dus?
maar ze hebben geen flitsende presentatiesquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog hipper?
Daar zitten alle ouwe hippies-met poen-al.
Dat is waar. Niet meer. Vroegah was er nog weleens wat te doen in Ruigoord, nu liggen ze allemaal tequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar ze hebben geen flitsende presentaties
Je zult mensen moeten zien te vinden die het huidige systeem willen loslaten/vergeten, iets nieuws beginnen. Dit is lastig want de mensen hebben alles, hun wereldjes draaien. De meeste zullen er niet aan meedoen, zitten (onbewust) vastgeketend aan dit NWO systeem. 'Big Brother' heeft ervoor gezorgt dat die mensen niet zo snel 'zijn' systeem zullen en kunnen loslaten. O.a door de enorme huizenverkooppromotie hebben miljoenen zich onbewust vastgeketekend aan het systeem (aan de inmiddels geworden systeembanken) over de afgelopen twintig jaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:38 schreef tribalwars het volgende:
Hoe ziet de ideale maatschappij eruit. ten eerst hoe zien de huizen eruit ik dacht aan earthships.
Hoe ziet de maatschappij eruit. Die bestaat uit allemaal kleine dorpen. Maximaal zo'n 500 a 1000 mensen per dorp.
Hoe wordt er dan geregeerd. Je hebt een open maatschappij. Een aantal mensen die willen beslissen over belangrijke zaken en de andere mensen in het dorpen beslissen dan of ze er mee eens zijn. De heet actieve democratie. En mensen die corrupt willen zijn of zich heel erg misdragen vliegen het dorp uit die gaan dan maar lekker in de NWO wonen.
En iedereen is zelfvoorzienend zijn eigen stroom zijn eigen eten. En de overig dingen die produceren de dorp genoten voor heel het dorp. En de natuur is heel belangrijk niks wordt verspilt en we hebben respect voor de natuur. Iedereen heeft gelijke rechten en iedereen heeft even veel. En iedereen werkt bijvoorbeeld een paar dagen aan een voorziening voor heel het dorp. Verder staat contact met mensen ook hoog op de agenda de dorp mensen organiseren bijvoorbeeld activiteiten met de buren. En land grenzen bestaan niet waarom zou je die nodig hebben. De aarde is van iedereen. Grenzen zijn er alleen aangebracht om de slaven een gevoel van vrijheid te geven. Maar feit is dat elke land een slaven systeem heeft alleen de vorm ervan verschilt per land. En feite is dat de illuminatie in elke land de baas speelt. Alleen in Landen als Noord Korea en Iran daar zijn ze niet de baas. Daarom zijn die landen ook zogenaamd gevaarlijk.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:25 schreef ems. het volgende:
Ik steek liever een vork in mijn keel dan dat ik meedoe maar ik zou goed geld betalen voor een livestream van het gestuntel.
Dan blijf je toch lekker heel leven in Nederland als slaaf. Met een kut klein pensioen of geen. En lekker tot je 70 ste werken. Als jij daar gelukkig van wordt dan moet je dat doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:25 schreef ems. het volgende:
Ik steek liever een vork in mijn keel dan dat ik meedoe maar ik zou goed geld betalen voor een livestream van het gestuntel.
Klopt inderdaad vind het ook best lastig. Want je laat toch dingen achter. Zware keuzes horen erbij . Hoe kijk jij er tegen aan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Je zult mensen moeten zien te vinden die het huidige systeem willen loslaten/vergeten, iets nieuws beginnen. Dit is lastig want de mensen hebben alles, hun wereldjes draaien. De meeste zullen er niet aan meedoen, zitten (onbewust) vastgeketend aan dit NWO systeem. 'Big Brother' heeft ervoor gezorgt dat die mensen niet zo snel 'zijn' systeem zullen en kunnen loslaten. O.a door de enorme huizenverkooppromotie hebben miljoenen zich onbewust vastgeketekend aan het systeem (aan de inmiddels geworden systeembanken) over de afgelopen twintig jaar.
Wat heeft blijven leven in Nederland ermee te maken? Ik wil puur zien hoe je jezelf belachelijk maakt en daarbij lever ik ook nog een kleine bijdrage aan je cause. Win-win situatie toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker heel leven in Nederland als slaaf. Met een kut klein pensioen of geen. En lekker tot je 70 ste werken. Als jij daar gelukkig van wordt dan moet je dat doen.
typisch voorbeeld van een volgzaam Nederlander. Een zielig persoon dat graag hoger opkomt door andere belangelijk te maken. Ga de politiek of zo. Kun je aardig verdienen. De perfect plek voor mensen zoals jouw. Goede trol ben je.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat heeft blijven leven in Nederland ermee te maken? Ik wil puur zien hoe je jezelf belachelijk maakt en daarbij lever ik ook nog een kleine bijdrage aan je cause. Win-win situatie toch?
Ik ben geen Nederlander.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
typisch voorbeeld van een volgzaam Nederlander.
Het idee was dus dat ik niets hoefde te doen en dat het belachelijk maken helemaal vanuit jou komt. Ik betaal je er immers voor.quote:Een zielig persoon dat graag hoger opkomt door andere belangelijk te maken.
Ik heb totaal geen behoefte aan veel geld. Ik werk ook flink onder mijn opleidingsniveau omdat ik mijn huidige werk gewoon veel leuker vind.quote:Ga de politiek of zo. Kun je aardig verdienen.
Mijn wat?quote:De perfect plek voor mensen zoals jouw.
quote:Makkelijk om stoer te doen anoniem kom maar is voor mijn neus staan dan durf je niks meer.
1. Dan nog je lijkt erop.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander.
[..]
Het idee was dus dat ik niets hoefde te doen en dat het belachelijk maken helemaal vanuit jou komt. Ik betaal je er immers voor.
[..]
Ik heb totaal geen behoefte aan veel geld. Ik werk ook flink onder mijn opleidingsniveau omdat ik mijn huidige werk gewoon veel leuker vind.
[..]
Mijn wat?
[..]Ik blaas je omver.
Ik lijk op jou? Dat mag ik niet hopen!quote:
Ik juich het ook vooral toe dat je het doet. Je begrijpt me weer verkeerdquote:2. Dat vindt jij. Ik doe wat mij goed lijkt. en heb schijt aan smerig lui zoals jouw. Doe gewoon wat mij goed lijkt. Werk graag aan mijn ideeën. En hoef niet te zien hoe we over 5 jaar leven in een smerig wereldwijde politiestaat.
Gelukkig weet ik wel Nederlands.quote:Denken dat je alles weet terwijl je helemaal niks weet. Je weet niet is 1 % van de waarheid.
Dat voeg je inderdaad niet. Sowieso een beetje achterlijk om kritiek te hebben op werkende mensen als je zelf nog lekker uit de portemonnee van je pappie snoept.quote:3. Oke voegt niet veel waarde toe
Jij schrijft "Jouw". Mijn wat?quote:4. Beter lezen
1. Beter lezenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik lijk op jou? Dat mag ik niet hopen!
[..]
Ik juich het ook vooral toe dat je het doet. Je begrijpt me weer verkeerd
[..]
Gelukkig weet ik wel Nederlands.
[..]
Dat voeg je inderdaad niet. Sowieso een beetje achterlijk om kritiek te hebben op werkende mensen als je zelf nog lekker uit de portemonnee van je pappie snoept.
[..]
Jij schrijft "Jouw". Mijn wat?
Beter schrijven.
[..]
Je blaast mijn wat omver?
Jij bent geen Nederlander?quote:
Dat is omdat je de Nederlandse taal niet beheerst en je extreem veel moeite hebt met lezen wat ik schrijf.quote:2. Mooi. Maar toch kom je over als een tegenstander
Het is nogal opmerkelijk dat iemand die zoveel waarheden in pacht meent te hebben niet het niveau van de basisschool is ontstegen qua spelling. Bezittelijk voornaamwoord is iets wat je in groep 4 krijgt, meen ik. Als je andere mensen wilt overtuigen van je gelijk helpt het als je enigszins laat zien dat je een educatie hebt gehad.quote:3. Heeft er niks mee te maken
Stop de persen.quote:4. Ho ho ik werk nu heb een zomerbaan
Nee, maar daar kom je snel genoeg achter denk ik.quote:weet dus wat werken inhoudt.
quote:5. Moet je wel goed lezen
Snel terug naar school, knaapje. En dat bedoel ik vriendelijk. Pak voor grap eens een woordenboek erbij en zoek "jouw" op.quote:6. Laat maar
Ook beter lezen jammer dat je dat niet begrijpt.
Mooi en bijzonder accuraat voorbeeld.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:17 schreef ems. het volgende:
Nu vertoon je meer overeenkomsten met de dronkaard uit het park die roept dat er aliens komen. Misschien heeft hij gelijk, maar zijn er mensen die hem dan serieus zullen nemen, denk je?
Idd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:43 schreef illusions het volgende:
Graag normaal posten dan, je lokt het ook wel erg uit met je posts die allen vrij kortzichtig zijn en nooit op de mening van een ander ingaan. Je quote iemand die het heeft over onderwerp A en praat daar dan volledig overheen alsof je onderwep B verdedigt .. snap je niet dat mensen daar een beetje hun geduld van verliezen?
[..]
Mooi en bijzonder accuraat voorbeeld.
Maar meneer lokt het ook wel een beetje uit. Aan zijn reactie's te zien.Als ik langer reactie's geef krijg ik hetzelfde verhaal.quote:Op maandag 26 augustus 2013 20:43 schreef illusions het volgende:
Graag normaal posten dan, je lokt het ook wel erg uit met je posts die allen vrij kortzichtig zijn en nooit op de mening van een ander ingaan. Je quote iemand die het heeft over onderwerp A en praat daar dan volledig overheen alsof je onderwep B verdedigt .. snap je niet dat mensen daar een beetje hun geduld van verliezen?
[..]
Mooi en bijzonder accuraat voorbeeld.
Daarom ook vanaf nu weer over het onderwerp ipv op elkaar persoonlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:25 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar meneer lokt het ook wel een beetje uit. Aan zijn reactie's te zien.Als ik langer reactie's geef krijg ik hetzelfde verhaal.
is goed geef maar bronnen. Dit topic eigenlijk een beetje mijn ideeën en visie er over tonen meer niet.quote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daarom ook vanaf nu weer over het onderwerp ipv op elkaar persoonlijk.
Ik weet dat dat soms moeilijk is, maar die aanvallende posts zijn gewoon niet de bedoeling.
Heb je nu al eens wat meer over Walden gelezen? Van Frederik van Eeden?
Moet je eens doen. Die kwam een heel eind met zijn ideaal.
http://www.google.nl/url?(...)vm=bv.51156542,d.bGEquote:Op maandag 26 augustus 2013 21:29 schreef tribalwars het volgende:
[..]
is goed geef maar bronnen. Dit topic eigenlijk een beetje mijn ideeën en visie er over tonen meer niet.
Als je dat in Nederland zou doen met 500 mensen per dorp heeft elk dorp net wat meer dan 1 vierkante km tot zijn beschikking.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:38 schreef tribalwars het volgende:
Hoe ziet de ideale maatschappij eruit. ten eerst hoe zien de huizen eruit ik dacht aan earthships.
Hoe ziet de maatschappij eruit. Die bestaat uit allemaal kleine dorpen. Maximaal zo'n 500 a 1000 mensen per dorp.
Hoe wordt er dan geregeerd. Je hebt een open maatschappij. Een aantal mensen die willen beslissen over belangrijke zaken en de andere mensen in het dorpen beslissen dan of ze er mee eens zijn. De heet actieve democratie. En mensen die corrupt willen zijn of zich heel erg misdragen vliegen het dorp uit die gaan dan maar lekker in de NWO wonen.
En iedereen is zelfvoorzienend zijn eigen stroom zijn eigen eten. En de overig dingen die produceren de dorp genoten voor heel het dorp. En de natuur is heel belangrijk niks wordt verspilt en we hebben respect voor de natuur. Iedereen heeft gelijke rechten en iedereen heeft even veel. En iedereen werkt bijvoorbeeld een paar dagen aan een voorziening voor heel het dorp. Verder staat contact met mensen ook hoog op de agenda de dorp mensen organiseren bijvoorbeeld activiteiten met de buren. En land grenzen bestaan niet waarom zou je die nodig hebben. De aarde is van iedereen. Grenzen zijn er alleen aangebracht om de slaven een gevoel van vrijheid te geven. Maar feit is dat elke land een slaven systeem heeft alleen de vorm ervan verschilt per land. En feite is dat de illuminatie in elke land de baas speelt. Alleen in Landen als Noord Korea en Iran daar zijn ze niet de baas. Daarom zijn die landen ook zogenaamd gevaarlijk.
Tribal moet zijn plannen nog ietsiepietsie beter uitwerken.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:20 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je dat in Nederland zou doen met 500 mensen per dorp heeft elk dorp net wat meer dan 1 vierkante km tot zijn beschikking.
Dan hebben ze een groot probleem.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:36 schreef mootie het volgende:
Stel nou, Tribal zit in zijn dorpje gelukkig te zijn. Dan blijkt een dorpsbewoner het niet met hem eens te zijn. Wat dan?
De tegenstander wordt meteen het dorp uitgejaagd.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hebben ze een groot probleem.
Met hooivorken en fakkelsquote:Op maandag 26 augustus 2013 23:48 schreef mootie het volgende:
[..]
De tegenstander wordt meteen het dorp uitgejaagd.
eensquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:41 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 01:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik kreeg ineens beeld: Een horde mensen die al 'troll' schreeuwend een individu opjaagt.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:36 schreef mootie het volgende:
Stel nou, Tribal zit in zijn dorpje gelukkig te zijn. Dan blijkt een dorpsbewoner het niet met hem eens te zijn. Wat dan?
Weet zijn alleen idee heb nog niks uitgewerkt.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tribal moet zijn plannen nog ietsiepietsie beter uitwerken.
Niet waar iedereen mag zelf bepalen hoe lang hij in het dorp blijft. Als je je geen plezier hebt ga je weg.quote:Op maandag 26 augustus 2013 23:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hebben ze een groot probleem.
Dat is altijd jammer mensen zijn teveel gevangen in het systeem. Kan me ook ergens bij aansluiten ofzo. Maar over deze dingen nadenken kan nooit kwaad. Beetje uitwerken ook niet.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 07:49 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Just give it up!
Mensen zijn nu eenmaal niet in staat om het voor elkaar te krijgen, hooguit in een kleine commune waar iedereen min of meer dezelfde instelling en inzichten heeft. Buiten die setting krijg je het denk ik niet rond. Weet het wel zeker eigenlijk..
Nee, klopt maar dat laatste is nu net het punt denk ik, dat gebeurd denk ik niet echt. Wel een beetje meningen uitwisselen, maar daar kom je nergens mee verder.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is altijd jammer mensen zijn teveel gevangen in het systeem. Kan me ook ergens bij aansluiten ofzo. Maar over deze dingen nadenken kan nooit kwaad. Beetje uitwerken ook niet.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:33 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Nee, klopt maar dat laatste is nu net het punt denk ik, dat gebeurd denk ik niet echt. Wel een beetje meningen uitwisselen, maar daar kom je nergens mee verder.
Ik denk dat het vooral pas veel later zal komen als de nieuwere generaties steeds meer gaan inzien dat het ook anders kan.
Hopelijk duurt dat niet te lang. Een totaal politiestaat gaat voor mij te ver.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:33 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Nee, klopt maar dat laatste is nu net het punt denk ik, dat gebeurd denk ik niet echt. Wel een beetje meningen uitwisselen, maar daar kom je nergens mee verder.
Ik denk dat het vooral pas veel later zal komen als de nieuwere generaties steeds meer gaan inzien dat het ook anders kan.
Zo zal het op een gegeven moment niet eens meer aanvoelen, en de meeste zullen het prima vinden zolang het maar effectief is. Daarbij is het zo dat het allemaal zeer geleidelijk aan zal worden ingevoerd zodat het bijna niet opvalt, steen voor steen zeg maar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk duurt dat niet te lang. Een totaal politiestaat gaat voor mij te ver.
quote:
Dat is ook het gevaar. Maar die Rifd chip gaat er bij mij nooit in. En als ik in mijn straat overal drones zien ben ook weg. Ook als er een beperking op reizen wordt ingesteld dan ben ik ook weg. En gedachten politie gaat mij ook een stap te ver. De werking van het NOS journaal is eigenlijk best schokkend. Ik zien het ook als pure propganda en misleiding. En hoe snel iedereen ook een mening kopieert van MSM.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:39 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Zo zal het op een gegeven moment niet eens meer aanvoelen, en de meeste zullen het prima vinden zolang het maar effectief is. Daarbij is het zo dat het allemaal zeer geleidelijk aan zal worden ingevoerd zodat het bijna niet opvalt, steen voor steen zeg maar.
Dat is ook zo. Niets mis met werken aan een ideale wereld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:28 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is altijd jammer mensen zijn teveel gevangen in het systeem. Kan me ook ergens bij aansluiten ofzo. Maar over deze dingen nadenken kan nooit kwaad. Beetje uitwerken ook niet.
gelezen.quote:
Precies. Het liep mis op datgene waarop nu ook nog altijd dingen mislopen: jaloezie en macht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
gelezen.
het ging in walden mis. Samengevat omdat men niet er aan kon wenen aan het systeem. Ze waren aan het kapitalisme gewend waarin het draait om hebzucht en macht. Die mensen bleven nog vooral in hun eigen gewoontes hangen waardoor de bewoners onderling ruzie kregen. En daardoor liep het mis.
Dat snap ik wel. Je kunt ook weer nieuwe dorpen maken als de dorpen te groot worden is niet zo moeilijk. Bijvoorbeeld als het dorp boven de 500 tot 1000 inwoners komt wordt er een paar kilometer verder op een nieuw dorp gebouwd. En zo steeds. En aan slecht grond heb je geen last van je verbouwd je eigen voedsel in je eigen huis. Dan kun je gewoon goede grond halen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:44 schreef Waterloos het volgende:
Mijn ideale maatschappij ziet er heel anders uit, veel mondialer en kapitalistischer in ieder geval.
Ts snapt niet dat kleine dorpjes groter worden en dat je op sommige grond slecht kunt verbouwen terwijl de grond bij de buurman zo vruchtbaar is als een fappende tiener. Uiteindelijk krijg je dan weer steden, hoe je het ook wendt of keert.
Daarnaast heeft het iets communistisch, iedereen krijgt evenveel. Ambitie wordt dan niet beloond en de wetenschap komt stil te staan, zo ook de creativiteit van de mens. Ik zie zijn maatschappij als een paar eeuwen terug in de tijd en dat waren niet de beste eeuwen.
Misschien maak ik nog wel eens een topic over mijn ideale maatschappij.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Je kunt ook weer nieuwe dorpen maken als de dorpen te groot worden is niet zo moeilijk. Bijvoorbeeld als het dorp boven de 500 tot 1000 inwoners komt wordt er een paar kilometer verder op een nieuw dorp gebouwd. En zo steeds. En aan slecht grond heb je geen last van je verbouwd je eigen voedsel in je eigen huis. Dan kun je gewoon goede grond halen.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
Juweeltje weer dit.
Zit je dan.
In je dorpje.
En dan misschien twee dorpjes, want er wordt toch wel veel geneukt (wat moet je anders?).
En dan misschien wel een stadje. En men blijft maar neuken.
En dat kan allemaal in de bosjes van Pex waar niemand last van je heeft, het is immers je goed recht om daar je eigen dorpje te beginnen. Schijt aan alles.
En dan inderdaad:
[..]
Beter dan hier afwachten tot hier de pluris/chaos uitbreekt. Zowie zo beter dan die politiestaat waarin we in leven die alleen maar erger wordt. Ook niet in Nederland daar is niet veel ruimte en veel te weinig natuur.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:32 schreef ems. het volgende:
Doe dat kleine dorpjes dan maar lekker ergens anders. Lijkt me ook niets.
Die ruimte heb je in Nederland nietquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:05 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Je kunt ook weer nieuwe dorpen maken als de dorpen te groot worden is niet zo moeilijk. Bijvoorbeeld als het dorp boven de 500 tot 1000 inwoners komt wordt er een paar kilometer verder op een nieuw dorp gebouwd. En zo steeds. En aan slecht grond heb je geen last van je verbouwd je eigen voedsel in je eigen huis. Dan kun je gewoon goede grond halen.
wie gaat er mee dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Dat wordt Siberië dan. Daar wil toch niemand zitten.
Wat maakt het uit of de bomen hier staan of ik zuid-west Kongo?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Beter dan hier afwachten tot hier de pluris/chaos uitbreekt. Zowie zo beter dan die politiestaat waarin we in leven die alleen maar erger wordt. Ook niet in Nederland daar is niet veel ruimte en veel te weinig natuur.
politiestaat ? hier?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Beter dan hier afwachten tot hier de pluris/chaos uitbreekt. Zowie zo beter dan die politiestaat waarin we in leven die alleen maar erger wordt. Ook niet in Nederland daar is niet veel ruimte en veel te weinig natuur.
idd een weekendje belgie... eh ik bedoel roemenie of zoquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 20:00 schreef Remqo het volgende:
Het zou Tribalwars eens goed doen om wat meer levenservaring op te bouwen door wat ontwikkelingslanden op te zoeken. Dan valt hopelijk het kwartje pas dat we het hier zo lang niet slecht hebben.
Dit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:41 schreef TwyLight het volgende:
omdat de derde wereld bijna gaat beginnen. En wij zijn een van de trouwste volgers van Amerika Dus we zouden een aanval kunnen verwachten. Daarna prijsstijgingen, hongersnood. En dan 5 jaar later komt de NWO er aan de oplossingen voor alles..quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 19:23 schreef Waterloos het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of de bomen hier staan of ik zuid-west Kongo?
En waarom zou hier dan de pluris/chaos losbarsten? In Nederland is het anders best redelijk te vertoeven.
Ingegaan opdat de wetenschap stil komt te staan: aangezien iedereen "boer" wordt verdwijnt het specialisme, en dus de economie. Tijd en geld voor wetenschap is er dan niet.
En Ts, waarom zou je een nieuw dorp oprichten als je in je huidige, weliswaar grotere, dorp prima leeft?
ik ook..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:38 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, joehoe, ik wil nog antwoord.
volgens Tribal zijn er zo'n 2000 Guantanamo Bay achtige kampen in nederland.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:37 schreef ATuin-hek het volgende:
Maar wat wil je nou met al die Nederlanders doen?
Nee. Presidentsverkiezingen in de VS zouden sowieso betere kandidaten hebben omdat het in deze tijd helaas nog steeds een verplichting is om gelovig te zijn als president, wat er voor zorgt dat homohuwelijken en abortus bijvoorbeeld nooit echt helemaal geaccepteerd zullen worden in de VS. En het noordelijke deel van Afrika zal ook eindelijk democratisch kunnen worden en gelijke rechten invoeren voor vrouwen. De enigen die er niet echt vooruit door zullen gaan zijn de Hindoeïstische en boeddhistische landen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
En minstens driekwart van de wereldbevolking om zeep helpen.
Zie TT nieuwe samenleving bouwen dat is in ieder geval mijn idee. Het is nog niet uitgewerkt. En in andere landen heb je wel zat ruimte.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:37 schreef ATuin-hek het volgende:
Maar wat wil je nou met al die Nederlanders doen?
Jij gaat mensen het land uittrappen?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zie TT nieuwe samenleving bouwen dat is in ieder geval mijn idee. Het is nog niet uitgewerkt. En in andere landen heb je wel zat ruimte.
Nee jonge je ziet het verkeerd lees de TT maar ineens.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:00 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jij gaat mensen het land uittrappen?
Wat wil je weten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
JA JOEHOE, KRIJG IK NOG ANTWOORD?
Wat wil je weten.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Iedereen kan gaan en staan waar hij willen. Als je het niet naar je zin hebt heb je natuurlijk de vrijheid om het terrein te verlaten.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 11:51 schreef motorbloempje het volgende:
Juweeltje weer dit.
Zit je dan.
In je dorpje.
En dan misschien twee dorpjes, want er wordt toch wel veel geneukt (wat moet je anders?).
En dan misschien wel een stadje. En men blijft maar neuken.
En dat kan allemaal in de bosjes van Pex waar niemand last van je heeft, het is immers je goed recht om daar je eigen dorpje te beginnen. Schijt aan alles.
En dan inderdaad:
[..]
Nee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
Ok... dus jij wil volledig zelfvoorzienende dorpen van 500 personen op 1 vierkante km maken?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:01 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nee jonge je ziet het verkeerd lees de TT maar ineens.
Als je dat in een gebied doet waar niemand woont waar zal niemand gaan klagen. Dan kun je nooit iets ondernemen. Gewoon doen schijt aan die regels. In een natuurgebied of landen als Noorwegen,Zweden,Finland,Schotland,Oostenrijk komen ze toch niet achter.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:04 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, de vraag zit 'm in het eerste deel: eerst heb je het over een dorpje, daarna over uitbreiden. En dat allemaal op andermans land.
Ja als je standaard huizen van nieuw gebruikt. Maar Earthship verbruik je minder ruimte dus haal je die 1 vierkant meter niet eens ja dat is mijn idee. Mensen verbouwen zelf voedsel in hun huis. Stroom kun je ook opwekken. En de sociale voorzieningen zijn voor iedereen iedereen werkt wel een aantal uren daarin. Omdat je het anders niet lopend blijft.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok... dus jij wil volledig zelfvoorzienende dorpen van 500 personen op 1 vierkante km maken?
Ok, en hoe groot moet zo'n huis zijn om 1 persoon volledig te kunnen onderhouden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja als je standaard huizen van nieuw gebruikt. Maar Earthship verbruik je minder ruimte dus haal je die 1 vierkant meter niet eens ja dat is mijn idee. Mensen verbouwen zelf voedsel in hun huis. Stroom kun je ook opwekken. En de sociale voorzieningen zijn voor iedereen iedereen werkt wel een aantal uren daarin. Omdat je het anders niet lopend blijft.
Daar heb nog niet over na gedacht. Iemand die heel handig is kan die misschien zelf maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok, en hoe groot moet zo'n huis zijn om 1 persoon volledig te kunnen onderhouden?
En nog een paar problemen. Hoe kom je aan zonnepanelen in een dergelijke samenleving? Wie gaat die maken?
Dat je er niet over na hebt gedacht is duidelijk jaquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:26 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daar heb nog niet over na gedacht. Iemand die heel handig is kan die misschien zelf maken.
Wel over de grote kleine maar niet details.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:31 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat je er niet over na hebt gedacht is duidelijk ja
Weet je nou al hoe groot zo'n earthship moet zijn om 1 persoon volledig van voedsel en water te voorzien? Als je dat niet weet kan je niet bepaald claimen dat je zo'n beetje overal over na hebt gedacht...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wel over de grote kleine maar niet details.
Je hebt niet veel ruimte nodig voor een persoon. Ik denk aan 20 tot 30 vierkant meter per persoon leef ruimte denk dan aan de woonkamer, eetkamer/slaapkamer. En dan nog 5 tot 10 vierkant meter voor de kas. 10 vierkant meter voor de wc/badkamer. Dan kom je op 40 tm 60 vierkant meter per persoon. De Wc kun je eventueel nog buiten apart van het huis plaatsen. Dit is een beetje op gevoel doe geen bouwkunde dus weet niet hoe precies het allemaal moet zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:47 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Weet je nou al hoe groot zo'n earthship moet zijn om 1 persoon volledig van voedsel en water te voorzien? Als je dat niet weet kan je niet bepaald claimen dat je zo'n beetje overal over na hebt gedacht...
Oftewel je gokt maar wat. Dan heb je geen details uitgezocht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hebt niet veel ruimte nodig voor een persoon. Ik denk aan 20 tot 30 vierkant meter per persoon leef ruimte denk dan aan de woonkamer, eetkamer/slaapkamer. En dan nog 5 tot 10 vierkant meter voor de kas. 10 vierkant meter voor de wc/badkamer. Dan kom je op 40 tm 60 vierkant meter per persoon. De Wc kun je eventueel nog buiten apart van het huis plaatsen. Dit is een beetje op gevoel doe geen bouwkunde dus weet niet hoe precies het allemaal moet zijn.
Zo iets zou wel kunnen in de praktijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:26 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Oftewel je gokt maar wat. Dan heb je geen details uitgezocht.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:27 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Zo iets zou wel kunnen in de praktijk.
Is niet zo moeilijk kamer grootes kun je altijd nog aanpassen. En ook de indeling.quote:
De problemen die je op moet lossen gaan behoorlijk wat verder dan dat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:34 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is niet zo moeilijk kamer grootes kun je altijd nog aanpassen. En ook de indeling.
Noem er maar eens een paar.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:36 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De problemen die je op moet lossen gaan behoorlijk wat verder dan dat.
Eigenlijk alle grote industrien. Hoe wil je die organiseren als de bevolking in dergelijke dorpjes opereert? Hoe regel je educatie, wetenschappelijk onderzoek en gezondheidszorg?quote:
Educatie kunnen de ouder bewoners aan de kinderen leren. Wetenschappelijk onderzoek daar hebben we al genoeg kennis van. Gezondheidszorg mensen die arts zijn kunnen dat doen en tevens kijken we naar natuurlijk genezing want die medicijnen muk werkt niet goed en maakt je zwak. En aan de grote Industriën hebben we schijt. Vieze slavendrijvers.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:56 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Eigenlijk alle grote industrien. Hoe wil je die organiseren als de bevolking in dergelijke dorpjes opereert? Hoe regel je educatie, wetenschappelijk onderzoek en gezondheidszorg?
Zo naiefquote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Educatie kunnen de ouder bewoners aan de kinderen leren. Wetenschappelijk onderzoek daar hebben we al genoeg kennis van. Gezondheidszorg mensen die arts zijn kunnen dat doen en tevens kijken we naar natuurlijk genezing want die medicijnen muk werkt niet goed en maakt je zwak. En aan de grote Industriën hebben we schijt. Vieze slavendrijvers.
Vooruitgang is dus niet nodig in jouw nieuw te stichten staat?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Educatie kunnen de ouder bewoners aan de kinderen leren. Wetenschappelijk onderzoek daar hebben we al genoeg kennis van. Gezondheidszorg mensen die arts zijn kunnen dat doen en tevens kijken we naar natuurlijk genezing want die medicijnen muk werkt niet goed en maakt je zwak. En aan de grote Industriën hebben we schijt. Vieze slavendrijvers.
Wel maar niet om de huidig manier van werken. Onderzoek wordt wel goed gedaan rapporten worden er niet vervalst. Mensen omkopen kan niet want daar win je niks mee.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vooruitgang is dus niet nodig in jouw nieuw te stichten staat?
Je zegt net nog dat meer onderzoek niet nodig is...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wel maar niet om de huidig manier van werken. Onderzoek wordt wel goed gedaan rapporten worden er niet vervalst. Mensen omkopen kan niet want daar win je niks mee.
Ja maar niet op de huidig voet verder anders.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:09 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je zegt net nog dat meer onderzoek niet nodig is...
Gezien het algemene niveau van de doorsnee Nederlander lijkt me het een erg slecht plan om maar gewoon de ouders de kinderen alles aan te laten leren. Hoe je arts wordt laat je zo lekker vaag. Het is niet iets waar je mee geboren wordt of zo... Ik denk dat de mensen met suikerziekte toch wel erg graag hun medicijnen willen hebben, om maar eens een voorbeeld te noemen. En je kan best schijt hebben aan de grote industrien, maar je hebt hun producten toch nodig. Denk aan staal, aluminium, zonnepanelen, kunstmest, (dubbel)glas, etc. etc.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt sommige dingen veranderen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:16 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Gezien het algemene niveau van de doorsnee Nederlander lijkt me het een erg slecht plan om maar gewoon de ouders de kinderen alles aan te laten leren. Hoe je arts wordt laat je zo lekker vaag. Het is niet iets waar je mee geboren wordt of zo... Ik denk dat de mensen met suikerziekte toch wel erg graag hun medicijnen willen hebben, om maar eens een voorbeeld te noemen. En je kan best schijt hebben aan de grote industrien, maar je hebt hun producten toch nodig. Denk aan staal, aluminium, zonnepanelen, kunstmest, (dubbel)glas, etc. etc.
Over het geheel genomen wil je eigenlijk terug naar de middeleeuwen.
Wat is dat nou weer voor kul reactie?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:20 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt sommige dingen veranderen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Mensen omkopen kan niet want daar win je niks mee.
Je kunt bladeren gebruiken voor aluminium folie. Je kunt kruide groeten en fruit de meeste ziektes genezen. Metalen kun je zelf maken door voldoende warmte te creëren. Kunstmest heb je ook niet nodig laat een stuk land een seizoen brak liggen dat kun je dan het volgende seizoen gebruiken dan laat je een andere stuk weer brak liggen. Zonnepanelen is dan nog het enigste puntje wat een probleem vormt je gebruikt niet veel stroom dus moet je af wegen hoe nuttig zo iets is.quote:
Omdat je in mijn systeem iedereen gelijk is en niet echt in het programma staat om je ego boven aan te zetten. Daarnaast geef ik je gelijk het kan voorkomen. Maar dan kunnen ze ook meteen vertrekken.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:29 schreef ems. het volgende:
[..]Waarom niet? Waarom zou jouw systeem daar immuun voor zijn?
En weer zo naïef...quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt bladeren gebruiken voor aluminium folie. Je kunt kruide groeten en fruit de meeste ziektes genezen. Metalen kun je zelf maken door voldoende warmte te creëren. Kunstmest heb je ook niet nodig laat een stuk land een seizoen brak liggen dat kun je dan het volgende seizoen gebruiken dan laat je een andere stuk weer brak liggen. Zonnepanelen is dan nog het enigste puntje wat een probleem vormt je gebruikt niet veel stroom dus moet je af wegen hoe nuttig zo iets is.
Dat is dus exact hetzelfde "systeem" als hier. Sommige mensen zetten hun ego bovenaan ja, ik zie niet in waarom dat bij jou anders zou zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat je in mijn systeem iedereen gelijk is en niet echt in het programma staat om je ego boven aan te zetten.
Weer een overeenkomst met het huidige systeemquote:Daarnaast geef ik je gelijk het kan voorkomen. Maar dan kunnen ze ook meteen vertrekken.
Omdat het bij niet om winst of verlies gaat. Je kunt niet echt iets winnen. Daarom zal er minder om te kopen zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat is dus exact hetzelfde "systeem" als hier. Sommige mensen zetten hun ego bovenaan ja, ik zie niet in waarom dat bij jou anders zou zijn.
[..]
Weer een overeenkomst met het huidige systeem
kerel je dorpje is dood....quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Omdat het bij niet om winst of verlies gaat. Je kunt niet echt iets winnen. Daarom zal er minder om te kopen zijn.
Ja dat gebeurt inderdaad we gaan aardig wat jaartjes terug in de tijd. Maar in ruil daarvoor krijg je wel veel vrijheid en veel natuur.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:19 schreef theguyver het volgende:
[..]
kerel je dorpje is dood....
druk op start om opnieuw te beginnen
en tip voor je ga ff the village kijken ... het kan maar niet op de manier hoe jij wil.
je kan een samen leving proppen in een klein dorp, maar technologisch ga je 200 jaar terug in de tijd
Snap je post niet kun je het A.U.B nog een keer uitleggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:23 schreef motorbloempje het volgende:
En wie beheert er dat de geschiedenis zich dan niet gewoon herhaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |