Ja maar zo streng hoeven we niet te zijn alleen de manier van leven komt deels overeen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Die leven nog op en van het land.
Alleen wel erg streng in de leer. En dat is ook een keurslijf.
Structuur is niet zo erg, maar meer dat je zelf alles in de hand zou hebben en het samenwonen en delen met anderen is wat mij het meest aanspreekt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, totale vrijheid bestaat niet. Overal is iets van structuur .
Opgeven is een slecht raad in je eentje gaat het niet werken. Maar met meerder is het wel te doen het is veel werk om het allemaal bewerk te stellen maar dan gaat het ook werken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kunt het zo overnemen zonder de leer en gewoon lekker leven. Ik heb al eens soortgelijk geleefd ongeveer en dat beviel eigenlijk wel goed.
Jammer dat je er niet zo heen kunt en meewerken en leven, dan had ik het waarschijnlijk wel gedaan.
Zet anders een pol op kijken wie er mee wil doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Opgeven is een slecht raad in je eentje gaat het niet werken. Maar met meerder is het wel te doen het is veel werk om het allemaal bewerk te stellen maar dan gaat het ook werken.
Nou alles je iemand hebt die goed is in zonnepalen die goed is in de bouw en iemand hebt die veel auto banden kan regelen enz. Dan is het gratis. Alleen land is een probleem. Denk niet dat ze een heel land aan je gaan geven. Beter kun je illegaal in de wildernis gaan wonen en als ze de iets van zeggen dan claim je die grond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Zet anders een pol op kijken wie er mee wil doen.
Het probleem blijft toch geld en beschikbaarheid van land. aar kom je hier niet omheen helaas.
Mensen met kennis en kunde zijn er genoeg, zeker in dat soort idealistische settings.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nou alles je iemand hebt die goed is in zonnepalen die goed is in de bouw en iemand hebt die veel auto banden kan regelen enz. Dan is het gratis. Alleen land is een probleem. Denk niet dat ze een heel land aan je gaan geven. Beter kun je illegaal in de wildernis gaan wonen en als ze de iets van zeggen dan claim je die grond.
Je hoeft waarschijnlijk alleen voor de heen reis te betalen. De rest kun je zelf regelen als je de goede mensen vindt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:44 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Mensen met kennis en kunde zijn er genoeg, zeker in dat soort idealistische settings.
Er zijn er al genoeg die het doen in warme landen, ik heb daar filmpjes van gezien, die zijn op de gezondheidstoer en zetten van alles op en je kunt je daar ook inkopen (zie hier weer het geld)
Ga ze maar eens vinden voor je verhongert bent, dat is nog een hele kunst.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hoeft waarschijnlijk alleen voor de heen reis te betalen. De rest kun je zelf regelen als je de goede mensen vindt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:48 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ga ze maar eens vinden voor je verhongert bent, dat is nog een hele kunst.
Bedoel voor dat je weg gaat. Niet als je er bent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:48 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ga ze maar eens vinden voor je verhongert bent, dat is nog een hele kunst.
Oké. Het enigste is geld, en een goed humeur en je bent op avontuur!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Bedoel voor dat je weg gaat. Niet als je er bent.
Geld voor de bezine in de auto en voor mogelijk tol wegen. En voor zaden de rest kun je zelf allemaal regelen met de goede mensen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:50 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Oké. Het enigste is geld, en een goed humeur en je bent op avontuur!
En dat groeit aan de boom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:50 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Oké. Het enigste is geld, en een goed humeur en je bent op avontuur!
Ja de elilte kan het gewoon printen wanneer ze het willen. BTW misschien zijn bouwmateriaal op de vuilisbelt gratis. Je kunt een earthship bouwen van pet flessen en auto banden dat lijkt mijn niet echt duur materiaal.quote:
In fantasia wel ja, maar ik heb ze nog niet gezien helaas.quote:
Waar ik het over had is aan de andere kant van de wereld daar kun je niet komen met de auto. Ik zal het filmpje nog wel eens posten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Geld voor de bezine in de auto en voor mogelijk tol wegen. En voor zaden de rest kun je zelf allemaal regelen met de goede mensen.
Een topfilm, mooie landschappen, goede achtergrondmuziek, meeslepend en gebaseerd op een waar verhaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:46 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Goeie film!
TIP: Eet geen plantjes die je niet kent
In schotland en in Noorse Fjorden of in de Alpen of in het centraal massief. In de eerst twee wonen echt bijna niemand of de Alpen omdat het minder ver is. Het Centraal massief is ook redelijk onbevolkt alleen ene paar gehuchten en een paar grote steden op afstand.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:54 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Waar ik het over had is aan de andere kant van de wereld daar kun je niet komen met de auto. Ik zal het filmpje nog wel eens posten.
Dat zou best eens kunnen. Ik zie graag de updates als hij weer wifi heeftquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een topfilm, mooie landschappen, goede achtergrondmuziek, meeslepend en gebaseerd op een waar verhaal.
Ik weet haast wel zeker dat Tribalwars eigenlijk hetzelfde wil gaan doen na het zien van die film
Ja als het mijn vrijheid teveel beperkt wordt ga ik het ook doen. Alles bijvoorbeeld de derde wereld oorlog uitbreekt. Of als er overal drones vliegen en we verplicht een chip moeten nemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een topfilm, mooie landschappen, goede achtergrondmuziek, meeslepend en gebaseerd op een waar verhaal.
Ik weet haast wel zeker dat Tribalwars eigenlijk hetzelfde wil gaan doen na het zien van die film
Alaska zeg ik je!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In schotland en in Noorse Fjorden of in de Alpen of in het centraal massief. In de eerst twee wonen echt bijna niemand of de Alpen omdat het minder ver is. Het Centraal massief is ook redelijk onbevolkt alleen ene paar gehuchten en een paar grote steden op afstand.
Of Rusland een probleem hoe kom je daar. Vliegen is duur.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alaska zeg ik je!
Ik gaf je nog een filmtip
Leuk, maar je moet wel eten vinden en dat is nog een hele kunst als ik Bear Grylls zo bezig zie af en toe!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In schotland en in Noorse Fjorden of in de Alpen of in het centraal massief. In de eerst twee wonen echt bijna niemand of de Alpen omdat het minder ver is. Het Centraal massief is ook redelijk onbevolkt alleen ene paar gehuchten en een paar grote steden op afstand.
Niet moeilijk je koopt voor honderd euro zaden. Gaat daar langs de vuilnesbelt oude troep halen en bouwt daar een eartship mee. En dan is overleven makkelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Leuk, maar je moet wel eten vinden en dat is nog een hele kunst als ik Bear Grylls zo bezig zie af en toe!
Liften is goedkoop, maar niet altijd even veilig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Of Rusland een probleem hoe kom je daar. Vliegen is duur.
Klopt of je gaat wandelend er naar toe. Alaska 12000 km. 12000/30= 400 dagenquote:
Ik moet meteen aan Bankfurt denken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja als het mijn vrijheid teveel beperkt wordt ga ik het ook doen. Alles bijvoorbeeld de derde wereld oorlog uitbreekt. Of als er overal drones vliegen en we verplicht een chip moeten nemen.
nee oh dat is een topic. Nee zit hier nog maar 8 maanden. Oh bankfurt is een persoon waarom is hij er niet meer dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan Bankfurt denken.
Heb jij die nog meegemaakt tribal?
En hoe overleef je de tussentijd dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet moeilijk je koopt voor honderd euro zaden. Gaat daar langs de vuilnesbelt oude troep halen en bouwt daar een eartship mee. En dan is overleven makkelijk.
Door eten te kopen voor die tijd. En wat te jagen en te leven van de natuur. Je koopt eten voor een week bijvoorbeeld in een week bouw je die earthship. Dit tijd tot de oogst leef je van de vis en van de natuur het is moeilijk maar het is te doen met ervaring.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:03 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
En hoe overleef je de tussentijd dan?
Om Alska te bereiken, moet je de Beringstraat overzwemmen, dat water is vrij koud.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Klopt of je gaat wandelend er naar toe. Alaska 12000 km. 12000/30= 400 dagen
400 dagen is een jaar en 3 maanden je doet er dus lopend 14 maanden over als je 30 km per dag loopt.
Daarom zijn onbegaan baar stukken land in Europa beter geschikt. Bijvoorbeeld in grote natuur parken niemand die het ziet als je een kleine dorpjes maakt die gemaakt zijn van aarde en er omheen wat planten en bomen zet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Om Alska te bereiken, moet je de Beringstraat overzwemmen, dat water is vrij koud.
Zorg dan wel voor een verblijfsvisum in Rusland, want dat is het grootste stuk wandelen.
De Russen zijn niet zo aardig als je als illegale vreemdeling door hun land loopt.
Je vergeet even dat er satellieten overvliegen en overal foto's van maken en op Google Earth verschijnen, een vreemd dorpje ergens in een natuurpark valt wel een keertje op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daarom zijn onbegaan baar stukken land in Europa beter geschikt. Bijvoorbeeld in grote natuur parken niemand die het ziet als je een kleine dorpjes maakt die gemaakt zijn van aarde en er omheen wat planten en bomen zet.
Niet als het dorp vol met bomen zit en het lijkt op een bos. En we moeten materiaal hebben zodat we onzichtbaar zijn op de radar. Die ratten vinden ons nooit dan. Of we doen niks. En hebben scheid wat kunnen ze ons maken we zijn mensen en hebben recht op vrijheid en we mogen onze eigen keuzes maken we maken duidelijk als ze komen dat we niet in hun hel willen leven en dat we met rust gelaten willen worden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je vergeet even dat er satellieten overvliegen en overal foto's van maken en op Google Earth verschijnen, een vreemd dorpje ergens in een natuurpark valt wel een keertje op.
Google weet waar je zit!
quote:we mogen onze eigen keuzes maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“When there is no desire, all things are at peace.”
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:26 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]![]()
En we zijn veel minder schadelijk voor de natuur dan die ratten zijn de kankergezwel op de aarde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
Dan kunnen we net zo goed back to basic gaan en in een grot op een berenvelletje gaan keutelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:21 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet als het dorp vol met bomen zit en het lijkt op een bos. En we moeten materiaal hebben zodat we onzichtbaar zijn op de radar. Die ratten vinden ons nooit dan. Of we doen niks. En hebben scheid wat kunnen ze ons maken we zijn mensen en hebben recht op vrijheid en we mogen onze eigen keuzes maken we maken duidelijk als ze komen dat we niet in hun hel willen leven en dat we met rust gelaten willen worden.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed back to basic gaan en in een grot op een berenvelletje gaan keutelen.![]()
Hebben gewoon scheit aan laat die ratten maar kijken hoe wij zonder hun god kunnen het geld. Laat ze maar kijken hoe het moet. Hopelijk leren die verrotte zielen deze keer iets.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan kunnen we net zo goed back to basic gaan en in een grot op een berenvelletje gaan keutelen.![]()
Valt wel mee eartship worden gebouwd van hergebruikt materiaal wat op langer termijn afbreekt in de natuur. Omdat eartship aarde wanden heeft van een meter dikke hoef je bijna niet te stokken zeg maar niet de temperatuur is constant 18 tm 24 graden ook in een koud mileu. Nou simpel we gebruiken niet meer dan noodzakelijk is. Alles je boom kapot haal je de helft maar om enz. En we ruimen ons afval op of die gebruiken we voor nieuwen huizen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef Opnieuw-energie het volgende:
We zijn allemaal zowat schadelijk voor de natuur. Wie zien onszelf er namelijk los van en kloten maar wat aan op kosten van diezelfde natuur, niet echt handig op termijn.
Ik zal eerlijk tegen je zijn, je maakt het te moeilijk voor jezelf door je druk te maken om zogenaamde hogere machten, illuminati, of illuminti zoals jij het noemt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:31 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Hebben gewoon scheit aan laat die ratten maar kijken hoe wij zonder hun god kunnen het geld. Laat ze maar kijken hoe het moet. Hopelijk leren die verrotte zielen deze keer iets.
Voor dat zaaien en oogsten heb je wel het juiste klimaat nodig. En wat als de oogst mislukt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:00 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Niet moeilijk je koopt voor honderd euro zaden. Gaat daar langs de vuilnesbelt oude troep halen en bouwt daar een eartship mee. En dan is overleven makkelijk.
In een kas kun je zelfs in koude klimaten voedsel verbouwen. In earthships verbouw je eigenlijk in je eigenhuis je eten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 01:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Voor dat zaaien en oogsten heb je wel het juiste klimaat nodig. En wat als de oogst mislukt?
Wie gaat er overigens recht spreken in het dorp?
Ben eigenlijk boos op hoe het systeem in elkaar zit. Ben het ook zat om als slaaf te leven en om continue gecontroleerd te worden. het is moeilijk om eruit te stappen maar samen moet het leuke. Ik hoop dat op een gegeven moment heel de wereld op een ander systeem overstapt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:16 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik zal eerlijk tegen je zijn, je maakt het te moeilijk voor jezelf door je druk te maken om zogenaamde hogere machten, illuminati, of illuminti zoals jij het noemt.
Maar waarom? Is de wereld boos op jou, of ben jij zo boos op de wereld?
Hier op Fok! kan je lekker je gal spuwen over de grote boze wereld, dat mag, dat kan.
Maar hou er dan ook rekening mee dat ze tegen jouw beweringen ingaan, dan zijn het niet per se meteen domme schaapjes omdat ze het niet met je eens zijn. Ergo, als je ergens voor staat, moet je ook kunnen incasseren en in kunnen zien dat jij ook wel eens een foutje maakt. Is niet erg, is menselijk.
Zelf maak ik zoveel fouten, dat ik de perfecte mens ben
Bijvoorbeeld mensen van 60 zijn eigenlijk een soort rechtbank en politie in een. Zij zorgen ervoor dat iedereen zijn recht nakomt. En dat er dorpsvergaderingen komen over belangrijke zaken waarin iedereen die volwassen is inspraak heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:13 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Als je een hechte gemeenschap hebt met ouderlingen en wijze mannen dan spreken die het recht, en vooral eigenlijk meer ter voorkoming van rechtspraak door het begeleiden en vormen van de mensen. Zoals de indianen het deden bijvoorbeeld.
Heb jij wel een bouwvergunning?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Hou meer van natuur en ruige bergen.
Dan heb je toch weer mensen met een machtspositie, mensen die je kunnen dwingen tot iets, die dingen kunnen verbieden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld mensen van 60 zijn eigenlijk een soort rechtbank en politie in een. Zij zorgen ervoor dat iedereen zijn recht nakomt. En dat er dorpsvergaderingen komen over belangrijke zaken waarin iedereen die volwassen is inspraak heeft.
Daar heb ik schijt aan een mens heeft ook recht. Als je zo'n 50 of 100 km van de bewoonde wereld zit dan merken ze niet eens dat je er zit. Ja google earth misschien wel. Maar dan blijven we toch gewoon zitten we hebben schijt. De wereld is van iedereen en een paar rijke stinkers gaan mij niet de wet op leggen als. Je kunt bijvoorbeeld een deal maken wij doen jullie niks zolang jullie ons niks doen. En als je zo denkt kun je helemaal niks. Blijven in dit slavensysteem is geen oplossingen dus dan kom je met ideeën die probeer je uit te werken. Als dat niet lukt kun je altijd nog zelf ergens bij aansluiten en weg vluchten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je toch weer mensen met een machtspositie, mensen die je kunnen dwingen tot iets, die dingen kunnen verbieden.
Jongeren mensen hebben ook een groot aandeel hoor. Het is helemaal nutteloos om door te gaan met het kapitalisme het slavensysteem dat gaat erbij mij niet in. En vertel me niet dat de bespieden mag omdat er zogenaamd terroristen zijn. Wat dan nog. Die 0,001 % kans dat je een terreur aanslag meemaakt wil niet zeggen dat ze alle ons prive's mogen inpikken. Door zo'n actie veranderd een democratie in een fascisme. Dat gebeurde ook in Duisteland en Italië in de oorlog.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:53 schreef ems. het volgende:
Nutteloos natuurlijk. Alsof ouderdom goed leiderschap garandeert.
Vul het graag aan met extra info die krijg je kado.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 18:35 schreef ems. het volgende:
Ok. Wederom heeft dat geen reet te maken met wat ik zei maar ok.
Ben je dat van plan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 17:08 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Daar heb ik schijt aan een mens heeft ook recht. Als je zo'n 50 of 100 km van de bewoonde wereld zit dan merken ze niet eens dat je er zit. Ja google earth misschien wel. Maar dan blijven we toch gewoon zitten we hebben schijt. De wereld is van iedereen en een paar rijke stinkers gaan mij niet de wet op leggen als. Je kunt bijvoorbeeld een deal maken wij doen jullie niks zolang jullie ons niks doen. En als je zo denkt kun je helemaal niks. Blijven in dit slavensysteem is geen oplossingen dus dan kom je met ideeën die probeer je uit te werken. Als dat niet lukt kun je altijd nog zelf ergens bij aansluiten en weg vluchten.
Je bedoeld met een positie van overzicht? Ze zijn geleefd en dat scheelt, hoef je niet steeds het wiel uit te vinden...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan heb je toch weer mensen met een machtspositie, mensen die je kunnen dwingen tot iets, die dingen kunnen verbieden.
Ja hier blijven wachten heeft ook geen zin. Dan ben je verdoemd. 1 of 2 jaar hier en dan gaan als het dan al niet te laat is.quote:
Dan hoop ik dat je vindt wat je zoekt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja hier blijven wachten heeft ook geen zin. Dan ben je verdoemd. 1 of 2 jaar hier en dan gaan als het dan al niet te laat is.
Maar ik ga liever met een grote groep weg anders is het ook zo eenzaamquote:Op zondag 25 augustus 2013 12:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je vindt wat je zoekt.
Dat wordt hard werken en sparen tribal.
Dat lijkt mij ook het verstandigste.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef ems. het volgende:
Jij blijft gewoon nog lekker 10 jaar bij je ouders wonen hoor.
-edit, niet doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:30 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Maar ik ga liever met een grote groep weg anders is het ook zo eenzaam. Daarom is de optie alleen de wildernis in gaan allerlaatste keus.
Of dit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef ems. het volgende:
Nee mooi niet. Dan mag je helemaal niks meer in Nederland. Dat gaat hem niet worden. Hoef niet te leven in een totale politiestaat. Ook niet met die mooi praatjes van je. Kan best voor me zelf worden. heb trouwens ook best veel verstand van de natuur. En wie ben jij om te zeggen wat ik moet doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:36 schreef ems. het volgende:
Over een paar jaar. Denk dat het eerder 2 jaar wordt. Als het hier te erg wordt ben ik weg zo simpel is het. Je kunt niet zomaar weg je moet ook voorbereiding treffen. Maar hou me nu vooral met dit project/Idee bezig.En als alles normaal wordt blijf ik hier toch niet wonen. Hou veel meer van bergen dan ga ik daar wonen.quote:
Is ook maar een idee het leven is simpel weg nooit helemaal perfect.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik ga niet eens beginnen met het opsommen van mankementen in deze 'ideale maatschappij'
kerel als je wil gaan best.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Is ook maar een idee het leven is simpel weg nooit helemaal perfect.
Er is genoeg open stukken land waar niemand problemen heeft als er bent. Maar daar hou ik me nog niet mee bezig eerst bezig houden met deze ideeën/projecten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
kerel als je wil gaan best.
maar let ff op dat er maar weinig landen zijn waar je het beter hebt dan hier.
andere landen andere regels, of...emigreren naar Sealand
http://www.sealandgov.org/ Enjoy
bullshit je lult over niks anders.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er is genoeg open stukken land waar niemand problemen heeft als er bent. Maar daar hou ik me nog niet mee bezig eerst bezig houden met deze ideeën/projecten.
Je denkt veel te groot.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
bullshit je lult over niks anders.
en jawel als jij ergens gaat wonen en je eigen gebied van gaat maken krijg je problemen mee.
leuk en naar voorbeeld falkland oorlog.
een eiland waar niemand een hol iets aan heeft word al jaren om gestreden met vele doden tot gevolg.
ik denk hier helemaal niet over na, dat laat ik aan jou over..quote:
Je kan niet zomaar ergens gaan bouwen grapjas. Elke vierkante meter grond is wel in het bezit van iemand, wil je vrede met je 'buren' dan zul je de grond moeten kopen. Misschien willen ze het wel helemaal niet verkopen als er (uit hun oogpunt) een 'maffe clan' komt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er is genoeg open stukken land waar niemand problemen heeft als er bent. Maar daar hou ik me nog niet mee bezig eerst bezig houden met deze ideeën/projecten.
Goed voorbeeld inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
bullshit je lult over niks anders.
en jawel als jij ergens gaat wonen en je eigen gebied van gaat maken krijg je problemen mee.
leuk en naar voorbeeld falkland oorlog.
een eiland waar niemand een hol iets aan heeft word al jaren om gestreden met vele doden tot gevolg.
Dat is probleem. Maar niemand heeft er probleem mee als je een klein dorp bouwt in een wildernis. En daarnaast met deze gedachten kun je nooit iets. Behalve als je miljoenen hebt kun je zoveel grond kopen. Zo kom je er nooit uit. Daar heb ik dus geen zin in met mij waarschijnlijk meerdere mensen. Vaak wordt er met hele grote stukken land niks gedaan en zijn het alleen de groot grondbezitters die ervan van profiteren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:30 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar ergens gaan bouwen grapjas. Elke vierkante meter grond is wel in het bezit van iemand, wil je vrede met je 'buren' dan zul je de grond moeten kopen. Misschien willen ze het wel helemaal niet verkopen als er (uit hun oogpunt) een 'maffe clan' komt.
Van de week was er een reportage uit Brazilië, daar wonen nog een aantal stammen in de regenwouden. Deze mensen kwamen eten halen omdat door de ontbossing ze minder voedsel kunnen vergaren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is probleem. Maar niemand heeft er probleem mee als je een klein dorp bouwt in een wildernis. En daarnaast met deze gedachten kun je nooit iets. Behalve als je miljoenen hebt kun je zoveel grond kopen. Zo kom je er nooit uit. Daar heb ik dus geen zin in met mij waarschijnlijk meerdere mensen.
Niet alles je eigen voedsel gaat verbouwen. En met meerdere mensen is er nog minder risico.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van de week was er een reportage uit Brazilië, daar wonen nog een aantal stammen in de regenwouden. Deze mensen kwamen eten halen omdat door de ontbossing ze minder voedsel kunnen vergaren.
Dus zelfs daar in die wildernis is het al moeilijk om nog een plekje te vinden waar je kunt leven.
jammer misschien kun er overhalenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Shaggy8675 het volgende:
Ik wil wel, maar mag niet van mijn vrouw... Mijn huwelijk is geen democratie natuurlijk...
Nog hipper?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:27 schreef Life2.0 het volgende:
gewoon een hippe versie van ruigoord dus?
maar ze hebben geen flitsende presentatiesquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog hipper?
Daar zitten alle ouwe hippies-met poen-al.
Dat is waar. Niet meer. Vroegah was er nog weleens wat te doen in Ruigoord, nu liggen ze allemaal tequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar ze hebben geen flitsende presentaties
Je zult mensen moeten zien te vinden die het huidige systeem willen loslaten/vergeten, iets nieuws beginnen. Dit is lastig want de mensen hebben alles, hun wereldjes draaien. De meeste zullen er niet aan meedoen, zitten (onbewust) vastgeketend aan dit NWO systeem. 'Big Brother' heeft ervoor gezorgt dat die mensen niet zo snel 'zijn' systeem zullen en kunnen loslaten. O.a door de enorme huizenverkooppromotie hebben miljoenen zich onbewust vastgeketekend aan het systeem (aan de inmiddels geworden systeembanken) over de afgelopen twintig jaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:38 schreef tribalwars het volgende:
Hoe ziet de ideale maatschappij eruit. ten eerst hoe zien de huizen eruit ik dacht aan earthships.
Hoe ziet de maatschappij eruit. Die bestaat uit allemaal kleine dorpen. Maximaal zo'n 500 a 1000 mensen per dorp.
Hoe wordt er dan geregeerd. Je hebt een open maatschappij. Een aantal mensen die willen beslissen over belangrijke zaken en de andere mensen in het dorpen beslissen dan of ze er mee eens zijn. De heet actieve democratie. En mensen die corrupt willen zijn of zich heel erg misdragen vliegen het dorp uit die gaan dan maar lekker in de NWO wonen.
En iedereen is zelfvoorzienend zijn eigen stroom zijn eigen eten. En de overig dingen die produceren de dorp genoten voor heel het dorp. En de natuur is heel belangrijk niks wordt verspilt en we hebben respect voor de natuur. Iedereen heeft gelijke rechten en iedereen heeft even veel. En iedereen werkt bijvoorbeeld een paar dagen aan een voorziening voor heel het dorp. Verder staat contact met mensen ook hoog op de agenda de dorp mensen organiseren bijvoorbeeld activiteiten met de buren. En land grenzen bestaan niet waarom zou je die nodig hebben. De aarde is van iedereen. Grenzen zijn er alleen aangebracht om de slaven een gevoel van vrijheid te geven. Maar feit is dat elke land een slaven systeem heeft alleen de vorm ervan verschilt per land. En feite is dat de illuminatie in elke land de baas speelt. Alleen in Landen als Noord Korea en Iran daar zijn ze niet de baas. Daarom zijn die landen ook zogenaamd gevaarlijk.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:25 schreef ems. het volgende:
Ik steek liever een vork in mijn keel dan dat ik meedoe maar ik zou goed geld betalen voor een livestream van het gestuntel.
Dan blijf je toch lekker heel leven in Nederland als slaaf. Met een kut klein pensioen of geen. En lekker tot je 70 ste werken. Als jij daar gelukkig van wordt dan moet je dat doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:25 schreef ems. het volgende:
Ik steek liever een vork in mijn keel dan dat ik meedoe maar ik zou goed geld betalen voor een livestream van het gestuntel.
Klopt inderdaad vind het ook best lastig. Want je laat toch dingen achter. Zware keuzes horen erbij . Hoe kijk jij er tegen aan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Je zult mensen moeten zien te vinden die het huidige systeem willen loslaten/vergeten, iets nieuws beginnen. Dit is lastig want de mensen hebben alles, hun wereldjes draaien. De meeste zullen er niet aan meedoen, zitten (onbewust) vastgeketend aan dit NWO systeem. 'Big Brother' heeft ervoor gezorgt dat die mensen niet zo snel 'zijn' systeem zullen en kunnen loslaten. O.a door de enorme huizenverkooppromotie hebben miljoenen zich onbewust vastgeketekend aan het systeem (aan de inmiddels geworden systeembanken) over de afgelopen twintig jaar.
Wat heeft blijven leven in Nederland ermee te maken? Ik wil puur zien hoe je jezelf belachelijk maakt en daarbij lever ik ook nog een kleine bijdrage aan je cause. Win-win situatie toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker heel leven in Nederland als slaaf. Met een kut klein pensioen of geen. En lekker tot je 70 ste werken. Als jij daar gelukkig van wordt dan moet je dat doen.
typisch voorbeeld van een volgzaam Nederlander. Een zielig persoon dat graag hoger opkomt door andere belangelijk te maken. Ga de politiek of zo. Kun je aardig verdienen. De perfect plek voor mensen zoals jouw. Goede trol ben je.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat heeft blijven leven in Nederland ermee te maken? Ik wil puur zien hoe je jezelf belachelijk maakt en daarbij lever ik ook nog een kleine bijdrage aan je cause. Win-win situatie toch?
Ik ben geen Nederlander.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
typisch voorbeeld van een volgzaam Nederlander.
Het idee was dus dat ik niets hoefde te doen en dat het belachelijk maken helemaal vanuit jou komt. Ik betaal je er immers voor.quote:Een zielig persoon dat graag hoger opkomt door andere belangelijk te maken.
Ik heb totaal geen behoefte aan veel geld. Ik werk ook flink onder mijn opleidingsniveau omdat ik mijn huidige werk gewoon veel leuker vind.quote:Ga de politiek of zo. Kun je aardig verdienen.
Mijn wat?quote:De perfect plek voor mensen zoals jouw.
quote:Makkelijk om stoer te doen anoniem kom maar is voor mijn neus staan dan durf je niks meer.
1. Dan nog je lijkt erop.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander.
[..]
Het idee was dus dat ik niets hoefde te doen en dat het belachelijk maken helemaal vanuit jou komt. Ik betaal je er immers voor.
[..]
Ik heb totaal geen behoefte aan veel geld. Ik werk ook flink onder mijn opleidingsniveau omdat ik mijn huidige werk gewoon veel leuker vind.
[..]
Mijn wat?
[..]Ik blaas je omver.
Ik lijk op jou? Dat mag ik niet hopen!quote:
Ik juich het ook vooral toe dat je het doet. Je begrijpt me weer verkeerdquote:2. Dat vindt jij. Ik doe wat mij goed lijkt. en heb schijt aan smerig lui zoals jouw. Doe gewoon wat mij goed lijkt. Werk graag aan mijn ideeën. En hoef niet te zien hoe we over 5 jaar leven in een smerig wereldwijde politiestaat.
Gelukkig weet ik wel Nederlands.quote:Denken dat je alles weet terwijl je helemaal niks weet. Je weet niet is 1 % van de waarheid.
Dat voeg je inderdaad niet. Sowieso een beetje achterlijk om kritiek te hebben op werkende mensen als je zelf nog lekker uit de portemonnee van je pappie snoept.quote:3. Oke voegt niet veel waarde toe
Jij schrijft "Jouw". Mijn wat?quote:4. Beter lezen
1. Beter lezenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik lijk op jou? Dat mag ik niet hopen!
[..]
Ik juich het ook vooral toe dat je het doet. Je begrijpt me weer verkeerd
[..]
Gelukkig weet ik wel Nederlands.
[..]
Dat voeg je inderdaad niet. Sowieso een beetje achterlijk om kritiek te hebben op werkende mensen als je zelf nog lekker uit de portemonnee van je pappie snoept.
[..]
Jij schrijft "Jouw". Mijn wat?
Beter schrijven.
[..]
Je blaast mijn wat omver?
Jij bent geen Nederlander?quote:
Dat is omdat je de Nederlandse taal niet beheerst en je extreem veel moeite hebt met lezen wat ik schrijf.quote:2. Mooi. Maar toch kom je over als een tegenstander
Het is nogal opmerkelijk dat iemand die zoveel waarheden in pacht meent te hebben niet het niveau van de basisschool is ontstegen qua spelling. Bezittelijk voornaamwoord is iets wat je in groep 4 krijgt, meen ik. Als je andere mensen wilt overtuigen van je gelijk helpt het als je enigszins laat zien dat je een educatie hebt gehad.quote:3. Heeft er niks mee te maken
Stop de persen.quote:4. Ho ho ik werk nu heb een zomerbaan
Nee, maar daar kom je snel genoeg achter denk ik.quote:weet dus wat werken inhoudt.
quote:5. Moet je wel goed lezen
Snel terug naar school, knaapje. En dat bedoel ik vriendelijk. Pak voor grap eens een woordenboek erbij en zoek "jouw" op.quote:6. Laat maar
Ook beter lezen jammer dat je dat niet begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |