Je kan niet zomaar ergens gaan bouwen grapjas. Elke vierkante meter grond is wel in het bezit van iemand, wil je vrede met je 'buren' dan zul je de grond moeten kopen. Misschien willen ze het wel helemaal niet verkopen als er (uit hun oogpunt) een 'maffe clan' komt.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:35 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Er is genoeg open stukken land waar niemand problemen heeft als er bent. Maar daar hou ik me nog niet mee bezig eerst bezig houden met deze ideeën/projecten.
Goed voorbeeld inderdaad.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:49 schreef theguyver het volgende:
[..]
bullshit je lult over niks anders.
en jawel als jij ergens gaat wonen en je eigen gebied van gaat maken krijg je problemen mee.
leuk en naar voorbeeld falkland oorlog.
een eiland waar niemand een hol iets aan heeft word al jaren om gestreden met vele doden tot gevolg.
Dat is probleem. Maar niemand heeft er probleem mee als je een klein dorp bouwt in een wildernis. En daarnaast met deze gedachten kun je nooit iets. Behalve als je miljoenen hebt kun je zoveel grond kopen. Zo kom je er nooit uit. Daar heb ik dus geen zin in met mij waarschijnlijk meerdere mensen. Vaak wordt er met hele grote stukken land niks gedaan en zijn het alleen de groot grondbezitters die ervan van profiteren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:30 schreef 95Fhetsysteem het volgende:
[..]
Je kan niet zomaar ergens gaan bouwen grapjas. Elke vierkante meter grond is wel in het bezit van iemand, wil je vrede met je 'buren' dan zul je de grond moeten kopen. Misschien willen ze het wel helemaal niet verkopen als er (uit hun oogpunt) een 'maffe clan' komt.
Van de week was er een reportage uit Brazilië, daar wonen nog een aantal stammen in de regenwouden. Deze mensen kwamen eten halen omdat door de ontbossing ze minder voedsel kunnen vergaren.quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:02 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dat is probleem. Maar niemand heeft er probleem mee als je een klein dorp bouwt in een wildernis. En daarnaast met deze gedachten kun je nooit iets. Behalve als je miljoenen hebt kun je zoveel grond kopen. Zo kom je er nooit uit. Daar heb ik dus geen zin in met mij waarschijnlijk meerdere mensen.
Niet alles je eigen voedsel gaat verbouwen. En met meerdere mensen is er nog minder risico.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Van de week was er een reportage uit Brazilië, daar wonen nog een aantal stammen in de regenwouden. Deze mensen kwamen eten halen omdat door de ontbossing ze minder voedsel kunnen vergaren.
Dus zelfs daar in die wildernis is het al moeilijk om nog een plekje te vinden waar je kunt leven.
jammer misschien kun er overhalenquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:47 schreef Shaggy8675 het volgende:
Ik wil wel, maar mag niet van mijn vrouw... Mijn huwelijk is geen democratie natuurlijk...
Nog hipper?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:27 schreef Life2.0 het volgende:
gewoon een hippe versie van ruigoord dus?
maar ze hebben geen flitsende presentatiesquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nog hipper?
Daar zitten alle ouwe hippies-met poen-al.
Dat is waar. Niet meer. Vroegah was er nog weleens wat te doen in Ruigoord, nu liggen ze allemaal tequote:Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
maar ze hebben geen flitsende presentaties
Je zult mensen moeten zien te vinden die het huidige systeem willen loslaten/vergeten, iets nieuws beginnen. Dit is lastig want de mensen hebben alles, hun wereldjes draaien. De meeste zullen er niet aan meedoen, zitten (onbewust) vastgeketend aan dit NWO systeem. 'Big Brother' heeft ervoor gezorgt dat die mensen niet zo snel 'zijn' systeem zullen en kunnen loslaten. O.a door de enorme huizenverkooppromotie hebben miljoenen zich onbewust vastgeketekend aan het systeem (aan de inmiddels geworden systeembanken) over de afgelopen twintig jaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:38 schreef tribalwars het volgende:
Hoe ziet de ideale maatschappij eruit. ten eerst hoe zien de huizen eruit ik dacht aan earthships.
Hoe ziet de maatschappij eruit. Die bestaat uit allemaal kleine dorpen. Maximaal zo'n 500 a 1000 mensen per dorp.
Hoe wordt er dan geregeerd. Je hebt een open maatschappij. Een aantal mensen die willen beslissen over belangrijke zaken en de andere mensen in het dorpen beslissen dan of ze er mee eens zijn. De heet actieve democratie. En mensen die corrupt willen zijn of zich heel erg misdragen vliegen het dorp uit die gaan dan maar lekker in de NWO wonen.
En iedereen is zelfvoorzienend zijn eigen stroom zijn eigen eten. En de overig dingen die produceren de dorp genoten voor heel het dorp. En de natuur is heel belangrijk niks wordt verspilt en we hebben respect voor de natuur. Iedereen heeft gelijke rechten en iedereen heeft even veel. En iedereen werkt bijvoorbeeld een paar dagen aan een voorziening voor heel het dorp. Verder staat contact met mensen ook hoog op de agenda de dorp mensen organiseren bijvoorbeeld activiteiten met de buren. En land grenzen bestaan niet waarom zou je die nodig hebben. De aarde is van iedereen. Grenzen zijn er alleen aangebracht om de slaven een gevoel van vrijheid te geven. Maar feit is dat elke land een slaven systeem heeft alleen de vorm ervan verschilt per land. En feite is dat de illuminatie in elke land de baas speelt. Alleen in Landen als Noord Korea en Iran daar zijn ze niet de baas. Daarom zijn die landen ook zogenaamd gevaarlijk.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:25 schreef ems. het volgende:
Ik steek liever een vork in mijn keel dan dat ik meedoe maar ik zou goed geld betalen voor een livestream van het gestuntel.
Dan blijf je toch lekker heel leven in Nederland als slaaf. Met een kut klein pensioen of geen. En lekker tot je 70 ste werken. Als jij daar gelukkig van wordt dan moet je dat doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:25 schreef ems. het volgende:
Ik steek liever een vork in mijn keel dan dat ik meedoe maar ik zou goed geld betalen voor een livestream van het gestuntel.
Klopt inderdaad vind het ook best lastig. Want je laat toch dingen achter. Zware keuzes horen erbij . Hoe kijk jij er tegen aan.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef Synthercell het volgende:
[..]
Je zult mensen moeten zien te vinden die het huidige systeem willen loslaten/vergeten, iets nieuws beginnen. Dit is lastig want de mensen hebben alles, hun wereldjes draaien. De meeste zullen er niet aan meedoen, zitten (onbewust) vastgeketend aan dit NWO systeem. 'Big Brother' heeft ervoor gezorgt dat die mensen niet zo snel 'zijn' systeem zullen en kunnen loslaten. O.a door de enorme huizenverkooppromotie hebben miljoenen zich onbewust vastgeketekend aan het systeem (aan de inmiddels geworden systeembanken) over de afgelopen twintig jaar.
Wat heeft blijven leven in Nederland ermee te maken? Ik wil puur zien hoe je jezelf belachelijk maakt en daarbij lever ik ook nog een kleine bijdrage aan je cause. Win-win situatie toch?quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:45 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Dan blijf je toch lekker heel leven in Nederland als slaaf. Met een kut klein pensioen of geen. En lekker tot je 70 ste werken. Als jij daar gelukkig van wordt dan moet je dat doen.
typisch voorbeeld van een volgzaam Nederlander. Een zielig persoon dat graag hoger opkomt door andere belangelijk te maken. Ga de politiek of zo. Kun je aardig verdienen. De perfect plek voor mensen zoals jouw. Goede trol ben je.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:55 schreef ems. het volgende:
[..]
Wat heeft blijven leven in Nederland ermee te maken? Ik wil puur zien hoe je jezelf belachelijk maakt en daarbij lever ik ook nog een kleine bijdrage aan je cause. Win-win situatie toch?
Ik ben geen Nederlander.quote:Op maandag 26 augustus 2013 17:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
typisch voorbeeld van een volgzaam Nederlander.
Het idee was dus dat ik niets hoefde te doen en dat het belachelijk maken helemaal vanuit jou komt. Ik betaal je er immers voor.quote:Een zielig persoon dat graag hoger opkomt door andere belangelijk te maken.
Ik heb totaal geen behoefte aan veel geld. Ik werk ook flink onder mijn opleidingsniveau omdat ik mijn huidige werk gewoon veel leuker vind.quote:Ga de politiek of zo. Kun je aardig verdienen.
Mijn wat?quote:De perfect plek voor mensen zoals jouw.
quote:Makkelijk om stoer te doen anoniem kom maar is voor mijn neus staan dan durf je niks meer.
1. Dan nog je lijkt erop.quote:Op maandag 26 augustus 2013 18:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik ben geen Nederlander.
[..]
Het idee was dus dat ik niets hoefde te doen en dat het belachelijk maken helemaal vanuit jou komt. Ik betaal je er immers voor.
[..]
Ik heb totaal geen behoefte aan veel geld. Ik werk ook flink onder mijn opleidingsniveau omdat ik mijn huidige werk gewoon veel leuker vind.
[..]
Mijn wat?
[..]Ik blaas je omver.
Ik lijk op jou? Dat mag ik niet hopen!quote:
Ik juich het ook vooral toe dat je het doet. Je begrijpt me weer verkeerdquote:2. Dat vindt jij. Ik doe wat mij goed lijkt. en heb schijt aan smerig lui zoals jouw. Doe gewoon wat mij goed lijkt. Werk graag aan mijn ideeën. En hoef niet te zien hoe we over 5 jaar leven in een smerig wereldwijde politiestaat.
Gelukkig weet ik wel Nederlands.quote:Denken dat je alles weet terwijl je helemaal niks weet. Je weet niet is 1 % van de waarheid.
Dat voeg je inderdaad niet. Sowieso een beetje achterlijk om kritiek te hebben op werkende mensen als je zelf nog lekker uit de portemonnee van je pappie snoept.quote:3. Oke voegt niet veel waarde toe
Jij schrijft "Jouw". Mijn wat?quote:4. Beter lezen
1. Beter lezenquote:Op maandag 26 augustus 2013 18:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik lijk op jou? Dat mag ik niet hopen!
[..]
Ik juich het ook vooral toe dat je het doet. Je begrijpt me weer verkeerd
[..]
Gelukkig weet ik wel Nederlands.
[..]
Dat voeg je inderdaad niet. Sowieso een beetje achterlijk om kritiek te hebben op werkende mensen als je zelf nog lekker uit de portemonnee van je pappie snoept.
[..]
Jij schrijft "Jouw". Mijn wat?
Beter schrijven.
[..]
Je blaast mijn wat omver?
Jij bent geen Nederlander?quote:
Dat is omdat je de Nederlandse taal niet beheerst en je extreem veel moeite hebt met lezen wat ik schrijf.quote:2. Mooi. Maar toch kom je over als een tegenstander
Het is nogal opmerkelijk dat iemand die zoveel waarheden in pacht meent te hebben niet het niveau van de basisschool is ontstegen qua spelling. Bezittelijk voornaamwoord is iets wat je in groep 4 krijgt, meen ik. Als je andere mensen wilt overtuigen van je gelijk helpt het als je enigszins laat zien dat je een educatie hebt gehad.quote:3. Heeft er niks mee te maken
Stop de persen.quote:4. Ho ho ik werk nu heb een zomerbaan
Nee, maar daar kom je snel genoeg achter denk ik.quote:weet dus wat werken inhoudt.
quote:5. Moet je wel goed lezen
Snel terug naar school, knaapje. En dat bedoel ik vriendelijk. Pak voor grap eens een woordenboek erbij en zoek "jouw" op.quote:6. Laat maar
Ook beter lezen jammer dat je dat niet begrijpt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |