Ja maar zo streng hoeven we niet te zijn alleen de manier van leven komt deels overeen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Die leven nog op en van het land.
Alleen wel erg streng in de leer. En dat is ook een keurslijf.
Structuur is niet zo erg, maar meer dat je zelf alles in de hand zou hebben en het samenwonen en delen met anderen is wat mij het meest aanspreekt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer, totale vrijheid bestaat niet. Overal is iets van structuur .
Opgeven is een slecht raad in je eentje gaat het niet werken. Maar met meerder is het wel te doen het is veel werk om het allemaal bewerk te stellen maar dan gaat het ook werken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:23 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Dat is waar, maar je kunt het zo overnemen zonder de leer en gewoon lekker leven. Ik heb al eens soortgelijk geleefd ongeveer en dat beviel eigenlijk wel goed.
Jammer dat je er niet zo heen kunt en meewerken en leven, dan had ik het waarschijnlijk wel gedaan.
Zet anders een pol op kijken wie er mee wil doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:33 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Opgeven is een slecht raad in je eentje gaat het niet werken. Maar met meerder is het wel te doen het is veel werk om het allemaal bewerk te stellen maar dan gaat het ook werken.
Nou alles je iemand hebt die goed is in zonnepalen die goed is in de bouw en iemand hebt die veel auto banden kan regelen enz. Dan is het gratis. Alleen land is een probleem. Denk niet dat ze een heel land aan je gaan geven. Beter kun je illegaal in de wildernis gaan wonen en als ze de iets van zeggen dan claim je die grond.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:35 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Zet anders een pol op kijken wie er mee wil doen.
Het probleem blijft toch geld en beschikbaarheid van land. aar kom je hier niet omheen helaas.
Mensen met kennis en kunde zijn er genoeg, zeker in dat soort idealistische settings.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:36 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Nou alles je iemand hebt die goed is in zonnepalen die goed is in de bouw en iemand hebt die veel auto banden kan regelen enz. Dan is het gratis. Alleen land is een probleem. Denk niet dat ze een heel land aan je gaan geven. Beter kun je illegaal in de wildernis gaan wonen en als ze de iets van zeggen dan claim je die grond.
Je hoeft waarschijnlijk alleen voor de heen reis te betalen. De rest kun je zelf regelen als je de goede mensen vindt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:44 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Mensen met kennis en kunde zijn er genoeg, zeker in dat soort idealistische settings.
Er zijn er al genoeg die het doen in warme landen, ik heb daar filmpjes van gezien, die zijn op de gezondheidstoer en zetten van alles op en je kunt je daar ook inkopen (zie hier weer het geld)
Ga ze maar eens vinden voor je verhongert bent, dat is nog een hele kunst.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:46 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je hoeft waarschijnlijk alleen voor de heen reis te betalen. De rest kun je zelf regelen als je de goede mensen vindt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:48 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ga ze maar eens vinden voor je verhongert bent, dat is nog een hele kunst.
Bedoel voor dat je weg gaat. Niet als je er bent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:48 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Ga ze maar eens vinden voor je verhongert bent, dat is nog een hele kunst.
Oké. Het enigste is geld, en een goed humeur en je bent op avontuur!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:49 schreef tribalwars het volgende:
[..]
[..]
Bedoel voor dat je weg gaat. Niet als je er bent.
Geld voor de bezine in de auto en voor mogelijk tol wegen. En voor zaden de rest kun je zelf allemaal regelen met de goede mensen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:50 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Oké. Het enigste is geld, en een goed humeur en je bent op avontuur!
En dat groeit aan de boom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:50 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Oké. Het enigste is geld, en een goed humeur en je bent op avontuur!
Ja de elilte kan het gewoon printen wanneer ze het willen. BTW misschien zijn bouwmateriaal op de vuilisbelt gratis. Je kunt een earthship bouwen van pet flessen en auto banden dat lijkt mijn niet echt duur materiaal.quote:
In fantasia wel ja, maar ik heb ze nog niet gezien helaas.quote:
Waar ik het over had is aan de andere kant van de wereld daar kun je niet komen met de auto. Ik zal het filmpje nog wel eens posten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:51 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Geld voor de bezine in de auto en voor mogelijk tol wegen. En voor zaden de rest kun je zelf allemaal regelen met de goede mensen.
Een topfilm, mooie landschappen, goede achtergrondmuziek, meeslepend en gebaseerd op een waar verhaal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:46 schreef Opnieuw-energie het volgende:
Goeie film!
TIP: Eet geen plantjes die je niet kent
In schotland en in Noorse Fjorden of in de Alpen of in het centraal massief. In de eerst twee wonen echt bijna niemand of de Alpen omdat het minder ver is. Het Centraal massief is ook redelijk onbevolkt alleen ene paar gehuchten en een paar grote steden op afstand.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:54 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Waar ik het over had is aan de andere kant van de wereld daar kun je niet komen met de auto. Ik zal het filmpje nog wel eens posten.
Dat zou best eens kunnen. Ik zie graag de updates als hij weer wifi heeftquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een topfilm, mooie landschappen, goede achtergrondmuziek, meeslepend en gebaseerd op een waar verhaal.
Ik weet haast wel zeker dat Tribalwars eigenlijk hetzelfde wil gaan doen na het zien van die film
Ja als het mijn vrijheid teveel beperkt wordt ga ik het ook doen. Alles bijvoorbeeld de derde wereld oorlog uitbreekt. Of als er overal drones vliegen en we verplicht een chip moeten nemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een topfilm, mooie landschappen, goede achtergrondmuziek, meeslepend en gebaseerd op een waar verhaal.
Ik weet haast wel zeker dat Tribalwars eigenlijk hetzelfde wil gaan doen na het zien van die film
Alaska zeg ik je!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In schotland en in Noorse Fjorden of in de Alpen of in het centraal massief. In de eerst twee wonen echt bijna niemand of de Alpen omdat het minder ver is. Het Centraal massief is ook redelijk onbevolkt alleen ene paar gehuchten en een paar grote steden op afstand.
Of Rusland een probleem hoe kom je daar. Vliegen is duur.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:58 schreef Remqo het volgende:
[..]
Alaska zeg ik je!
Ik gaf je nog een filmtip
Leuk, maar je moet wel eten vinden en dat is nog een hele kunst als ik Bear Grylls zo bezig zie af en toe!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:57 schreef tribalwars het volgende:
[..]
In schotland en in Noorse Fjorden of in de Alpen of in het centraal massief. In de eerst twee wonen echt bijna niemand of de Alpen omdat het minder ver is. Het Centraal massief is ook redelijk onbevolkt alleen ene paar gehuchten en een paar grote steden op afstand.
Niet moeilijk je koopt voor honderd euro zaden. Gaat daar langs de vuilnesbelt oude troep halen en bouwt daar een eartship mee. En dan is overleven makkelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:59 schreef Opnieuw-energie het volgende:
[..]
Leuk, maar je moet wel eten vinden en dat is nog een hele kunst als ik Bear Grylls zo bezig zie af en toe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |