Ik heb liever jouw billen dan pillen.quote:
Oké!quote:
Ben jij daar slim genoeg voor dan?quote:
Oh ja, daar dacht ik ook weer even aan, maar toen weer niet.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben jij daar slim genoeg voor dan?
je vond deze gewoon prima, geef maar toe.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh ja, daar dacht ik ook weer even aan, maar toen weer niet.
ja, eigenlijk ook wel. Was niet heel gemotiveerd. Vind het wel wat, zo'n SC met niet zo'n standaard geneuzel met alle icoontjes van iedereen en een samenvatting over de SC (WANT MENSEN SNAPPEN HET ANDERS NIETquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
je vond deze gewoon prima, geef maar toe.
Nee inderdaad en jij geeft het goeie voorbeeld:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:21 schreef Unscrewed het volgende:
Jezus. Jullie kunnen ook nooit even iets doen zonder te bitchen, he?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben jij daar slim genoeg voor dan?
Moetatan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:21 schreef Unscrewed het volgende:
Tot zo.quote:
Je had ook nog een van deze opties kunnen nemen:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:17 schreef Unscrewed het volgende:
Net even naar de snackbar gegaan, hamburger gehaald, lekker zitten kletsen met een chickie.
Damn als ik mijn telefoon (en nieuwe nummer) nou binnen had kon ik mijn nummer geven
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:21 schreef Unscrewed het volgende:
Dus, even samengevat, je wilt mijn D?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad en jij geeft het goeie voorbeeld:
[..]
Nee bedankt ik kom niks tekort.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus, even samengevat, je wilt mijn D?
Teveel werk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je had ook nog een van deze opties kunnen nemen:
-Je gaf haar jouw facebook/vroeg die van haar. (Of haar twitter, partyflock of fok-account wat dat betreft)
-Je vroeg haar nummer zodat je haar tenminste dan kon bellen.
-Je leert je eigen telefoonnummer de eerste dag gelijk uit je hoofd en kan deze dus altijd aan iemand geven
Stalken is nu de enige optie nog.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je had ook nog een van deze opties kunnen nemen:
-Je gaf haar jouw facebook/vroeg die van haar. (Of haar twitter, partyflock of fok-account wat dat betreft)
-Je vroeg haar nummer zodat je haar tenminste dan kon bellen.
-Je leert je eigen telefoonnummer de eerste dag gelijk uit je hoofd en kan deze dus altijd aan iemand geven
Behalve dan een hart.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bedankt ik kom niks tekort.
wowquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bedankt ik kom niks tekort.
Die simulatie komt niet bepaald overtuigend over zonder PI.quote:
Kinderen maken dan maar?quote:
Is het zo veel meer werk om je naam (op facebook) te geven dan je telefoonnummer?quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:27 schreef badtripbob het volgende:
Dan heb je tot je te vadsig bent geworden om überhaupt nog kans te maken.
Ja, moet ik die naam weer onthouden terwijl ik eigenlijk gewoon wil genieten van mijn heerlijk vadsige hamburger. Ik zei dat ik morgen uitging, dus misschien zie ik haar daar welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Is het zo veel meer werk om je naam (op facebook) te geven dan je telefoonnummer?Naja nu kan je altijd nog elke dag bij de snackbar gaan eten in de hoop haar weer te zien. Dan heb je tot je te vadsig bent geworden om überhaupt nog kans te maken.
groningen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
2 weken niet blowen is saai.
Mur kom dinsdag ook en neem wiet mee, ik fix wel bier.
Nee, Utrecht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
groningen?
Tevens heb ik dindsdag wat belangrijks te doen.
Contract ondertekenen voor mijn woning.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, Utrecht.
En niks is zo belangrijk als smoken en zuipen met wat FOK!kers.
Sowieso is 2 weken niet blowen het eigenlijk wel waard om je tolerantie terug te laten keren naar een wat normaler niveau. Dan moet je een kankerdikke joint draaien en dan zorgen dat je ergens kan liggen spacen direct daarna haha.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
2 weken niet blowen is saai.
Mur kom dinsdag ook en neem wiet mee, ik fix wel bier.
Ah, dat is 3 seconde werk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Contract ondertekenen voor mijn woning.
pics van je woningquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Contract ondertekenen voor mijn woning.
Denk gelijk kijken wat geverfd moet worden enzo, misschien al wat dingen kopen of verhuizen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, dat is 3 seconde werk.
We blijven daar tot 8-9u ofzo
zal ik makenquote:
Ik wil je best uitnodigen maar je komt toch nietquote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wil je best uitnodigen maar je komt toch niet
Kom je wel dan?quote:
circlejerk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik wil niet weten wat die inner circle inhoud
hij wil jequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:35 schreef Murdera het volgende:
Ben trouwens fucking hard gematst door de huurbaas
Zou eigenlijk 3 maanden dubbele huur moeten betalen, maar hij zei " ach, 1 maandje is wel best"![]()
iedereen wil hemquote:
en dan aan je zak plakken hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:37 schreef Unscrewed het volgende:
Als Mur dood is, wil ik zijn haar erven.
haha ik ga niet helemaal het risico nemen om naar duitsland te gaan zonder kaartjequote:
Helaas, ik ga hem volledig intact opzetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:37 schreef Unscrewed het volgende:
Als Mur dood is, wil ik zijn haar erven.
sommige stukken mag je wel extra opvullen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:43 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Helaas, ik ga hem volledig intact opzetten.
Zal wel nodig zijn voor bepaalde reenactments.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
sommige stukken mag je wel extra opvullen.
godverquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:46 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Zal wel nodig zijn voor bepaalde reenactments.
Toevallig naar system legal error ? Enig idee waar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:50 schreef Studeur het volgende:
niemand wil mee over het hek bij mysterlyland, ze gaan allemaal naar een ander feestje
dan maar in mn eentje
nee ze gaan naar Pushquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toevallig naar system error? Enig idee waar?
Er is nog geen info naar buiten gebracht. Dat zal denk ik ook pas morgen later in de avond komen hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Toevallig naar system legal error ? Enig idee waar?
QFTquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
drugs en feestjes is het enige waar jullie aan kunnen denken
Waarom zou je je hersenactiviteit verspillen aan iets anders?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
drugs en feestjes is het enige waar jullie aan kunnen denken
Ik wil met iemand afspreken dat diegene die als eerst dood is opgezet wordt en dat die ander diegene dan op random plekken neerzet, waar bekenden het kunnen zien. "Hey Baas.. WTYHF BWU BABASSDHNHVBAAS?!?!"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
godver
Tevens zou ik wel echt opgezet willen worden als ik dood ben. Lijkt me wel tof.
idkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:59 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Waarom zou je je hersenactiviteit verspillen aan iets anders?
volgende week ga ik daar misschien heen (scheveningen)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:56 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Er is nog geen info naar buiten gebracht. Dat zal denk ik ook pas morgen later in de avond komen hoor.
En beter bespreken we geen feestjes openbaar op het forum natuurlijk he
Ik ga zelf zaterdag naar Scheveningen vuurwerk kijken met 2c-i op.Week erop de 31e ga ik sowieso wel freeparty HnR en HDD.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:03 schreef hamerhaaitje het volgende:
heb nog niet gerookt vandaag #trots
Zo, leef jij ook nogquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:07 schreef Spaghetti_vreter het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met rokenvandaag dan #hashtag
Utreg jonguhquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:11 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Je komt uit achterhoek of Zuid-afrikaans grootgrondbezitter?
spaghettipijperquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:11 schreef Spaghetti_vreter het volgende:
Als ik ergens volgende week eens lekker stoned ben een nieuwe FOK! naam verzin
kquote:
Wat is het verschil? ze praten allebei verneukt nederlandsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:11 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Je komt uit achterhoek of Zuid-afrikaans grootgrondbezitter?
okeequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik praat normaal nederlands hoor
Tweede categorie heeft meestal lange baard en haat negers.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:13 schreef Spaghetti_vreter het volgende:
[..]
Wat is het verschil? ze praten allebei verneukt nederlands
De eerste vaak ook, oke zonder baardquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:14 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Tweede categorie heeft meestal lange baard en haat negers.
okequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik heb amper baardgroei en ik hang best vaak met negers
Sinterklaas is een apartheidsdroonquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:14 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Tweede categorie heeft meestal lange baard en haat negers.
quote:
EEN VROUWSPERSOON!quote:
quote:
Onder de rivieren wonen.quote:
Ik woon in Drenthequote:
Wat doe je dan met een zachte g?quote:
importquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat doe je dan met een zachte g?
Normaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
krul praat ik normaal of met een heftig accent?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:22 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Wat doe je dan met een zachte g?
quote:
En dan Drenthe uitkiezen.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:27 schreef Unscrewed het volgende:
Morgen maar eens Snowie bellen om 3u 's nachts.
Whehe.quote:
Overijssel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Whehe.
Vader = NB
Moeder = Drenthe
Had niet veel keuze
quote:
Assen.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
de stem van snow is heel grappig
................quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:31 schreef Studeur het volgende:
het is me serieus vandaag gelukt om 2 keer, in totaal 5 eieren, te verneuken met bakken
Hoe the fuck krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:31 schreef Studeur het volgende:
het is me serieus vandaag gelukt om 2 keer, in totaal 5 eieren, te verneuken met bakken
Maar een opname is sowieso dommer dan echt met iemand praten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik beloofd heb het niet door te sturen en het dus ook niet doe maar anders
Verquote:
de eerste was aangebrand en zat veel te veel zout op, de tweede deed ik scrambled maar die had niet lang genoeg gebakkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe the fuck krijg je dat voor elkaar
Christus te paardquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
de eerste was aangebrand en zat veel te veel zout op, de tweede deed ik scrambled maar die had niet lang genoeg gebakken
Dude.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
de eerste was aangebrand en zat veel te veel zout op, de tweede deed ik scrambled maar die had niet lang genoeg gebakken
Kan je scrambled niet gewoon in de microgolf oven zetten wanneer het nog wat rauw is?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dude.
The fuck.
Hoe brand je die shit aan? Gewoon blijven bewegen en af en toe even van het vuur af.
Bekakt ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik praat normaal nederlands hoor
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:21 schreef Studeur het volgende:
Mensen op straat kunnen mijn swekbrilletje niet hendelen, iedereen adoreren
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
de stem van snow is heel grappig
jezusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Haar in de verf. Toch een andere kleur roze genomen..
Haha!quote:
Of heeeel erg felquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha!Ik weet niet hoe het is als ik het uitspoel.. vast minder fel lol
Dunno, wel net nog een keer geblondeerd dus mijn haar was super blond hiervoor..quote:
Jouw keuze toch, heeft die A niks mee te maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dunno, wel net nog een keer geblondeerd dus mijn haar was super blond hiervoor..
Ik word misselijk als ik aan A. zijn reactie denkDie vind dit vast niet leuk
dafuq waaromquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
True maar ik zal het jammer vinden als die me nu fucking lelijk vindquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:40 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jouw keuze toch, heeft die A niks mee te maken.
Omdat ik het leuk vind en omdat het er vrij snel weer uit is (spoeling.. elke keer dat je je haar wast vervaagt het)quote:
???????????????quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:27 schreef Unscrewed het volgende:
Morgen maar eens Snowie bellen om 3u 's nachts.
Wtf dit zag er zo raar uit tot ik las dat het je haar wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Proostjiequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:51 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat valt niet vloeiend uit te spreken
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:36 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
-quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja Gvd ik stond onder de douche![]()
DM/PM/WA/Postduif aub
als ik me verdrietig voel dan luister ik dat en wordt ik blijquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]luister je er nou nog steeds naar?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
als ik me verdrietig voel dan luister ik dat en wordt ik blij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
::')
')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
als ik me verdrietig voel dan luister ik dat en wordt ik blij
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan realiseer je je dat je het helemaal niet zo slecht hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:56 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
')
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hollandse competitie heeft me teveel centen gekost dus volg het ook niet meerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik weet niet eens of PSV speelt vanavond
A gaat het uitmaken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
Over kwartier haar uitspoelenSpannend!
Geen shampoo gebruiken na het uitspoelen. Daar wordt de kleur meteen doffer vanquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:12 schreef Amarantha het volgende:
Over kwartier haar uitspoelenSpannend!
Ik heb geen officiële relatiequote:
Soort-van fuckbuddy van mijquote:
Okquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Geen shampoo gebruiken na het uitspoelen. Daar wordt de kleur meteen doffer van
KFC is fucking ranzigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:17 schreef bobbiey het volgende:
Is er groot verschil tussen die chicken wings van mcdonalds en de meuk die je bij KFC krijgt?
Net ontdekt en best wel lekker, zou KFC nog beter zijn dan?
Mac > KFCquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:19 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Dus die van mcdonalds vind je beter? Of je haat gewoon op fastfood?
Kfc is ranzig ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:17 schreef bobbiey het volgende:
Is er groot verschil tussen die chicken wings van mcdonalds en de meuk die je bij KFC krijgt?
Net ontdekt en best wel lekker, zou KFC nog beter zijn dan?
Dat zei niemand.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:22 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Dus ik heb de creme de la creme van de chicken wings ter mijn beschikking![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Misschien moet jij dan hier komen wonen.
Fattyquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga maar wat bestellen vanavond.
Was te lui om meer te makenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Enkel guacamole tomaat sla en kip?Net burrito's op trouwens
![]()
Ik schaam me niet voor het veelvuldig gebruik van kwakkiemollie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:30 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Ik schaam me dat ik dit grappig vind.
zou wel moetenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor het veelvuldig gebruik van kwakkiemollie.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik schaam me niet voor het veelvuldig gebruik van kwakkiemollie.
Moffel en pierquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omg dat keken we vroeger op school
Wij moesten dit kijkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Omg dat keken we vroeger op school
Ik was zo fucking bang voor die vis ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:44 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Wij moesten dit kijken![]()
[ afbeelding ]
Sterkte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:44 schreef krullenbolletje het volgende:
Moet over een half uur weg en ik zit in mijn pyjama, met nat haar wraps te eten
ik heb dat hele ik mik loreland nooit gezien zelfsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:44 schreef bobbiey het volgende:
[..]
Wij moesten dit kijken![]()
[ afbeelding ]
Ik wou dat ik zo een onbezorgde jeugd had gehadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ik heb dat hele ik mik loreland nooit gezien zelfs
hihi :3quote:
Vader.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dag jongen.
*knijpt in wangetjes*
Meer bier drinken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nu al naar bed zou gaan ... heb koppijn en vandaag is een saaie dag.
drugs en drank broeder, bij twijfel altijd; drugs en drank.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef Unscrewed het volgende:
Ik zit te twijfelen of ik nu al naar bed zou gaan ... heb koppijn en vandaag is een saaie dag.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:16 schreef Unscrewed het volgende:
Gisteren al gezopen en morgen weer, 1 rust dagquote:
Kom hier chillen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:19 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Gisteren al gezopen en morgen weer, 1 rust dag
Sowieso, ook als ik zuip is er niks te doen. Heb geen zin om naar buiten te gaan.
Ik heb gewoon zin om te liggen en te bellen (maar heb geen telefoon) of gewoon pitten
Hehehe, toevallig zei mijn moeder het ook toen ik de huiskamer in liep daarstraksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:22 schreef Studeur het volgende:
[..]
oh wist ik niet
mn vader stuurde het
Als ik kan blijven pitten kom ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |