If I could, I would.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:58 schreef Murdera het volgende:
Kan iemand even pillen komen brengen?
Kom maar halenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:58 schreef Murdera het volgende:
ik heb visoliepillenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:58 schreef Murdera het volgende:
Net een bord eten voor me staan.quote:
Klinkt als een feestje.quote:
Ik krijg 115 gram kratom van iemand en nog 30 mg 2c-1 ook, en dan heb ik hier nog 1,5 gram 4fa en 3 pillen. Dát is een feestje.quote:
Zeg dat ie een condoom om doetquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:04 schreef FL_Freak het volgende:
Wajoo een collega probeert mij te naaien
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:04 schreef FL_Freak het volgende:
Wajoo een collega probeert mij te naaien
quote:
Hehe nee maar een goede tijd terug hadden we afgesproken van dienst te ruilen op een bepaalde dag en ineens herinnert ze zich dit nietquote:
Wat een flikkeractiequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hehe nee maar een goede tijd terug hadden we afgesproken van dienst te ruilen op een bepaalde dag en ineens herinnert ze zich dit nietgaat ze een mail sturen naar de team manager
ik heb nog mailtjes die mijn verhaal bevestigen
Juist en ik ga gewoon naar de team manager toe maandag om het verhaal goed uit te leggenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een flikkeractieMaargoed als jij die mailtjes hebt dan is t toch lekker haar eigen schuld.
altijd doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Juist en ik ga gewoon naar de team manager toe maandag om het verhaal goed uit te leggenman o man kon net wel iets kapot maken zo boos was ik
Rustiggg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Juist en ik ga gewoon naar de team manager toe maandag om het verhaal goed uit te leggenman o man kon net wel iets kapot maken zo boos was ik
Da fuck is dat dan weer? Bedoel je 2c-i of bestaat er een 2c-1?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik krijg 115 gram kratom van iemand en nog 30 mg 2c-1 ook, en dan heb ik hier nog 1,5 gram 4fa en 3 pillen. Dát is een feestje.
Ja typfoutquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Da fuck is dat dan weer? Bedoel je 2c-i of bestaat er een 2c-1?
hihi FL is boosquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan komt mijn vervolgvraag:
Hoe de neuk mis je de i-toets om vervolgens de 1 te raken?
Ik wil je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:13 schreef Sardu het volgende:
Ik ben je amfetamine, antivitamine, anitvitamine. Je cocaine cafeine heroine.
Heb ik wel vaker gehadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan komt mijn vervolgvraag:
Hoe de neuk mis je de i-toets om vervolgens de 1 te raken?
Of je had je gewoon vergist, mag ook hoor.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Of je had je gewoon vergist, mag ook hoor.
Ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
je weet heel zeker dat je niet gewoon de naam even fout had?
Ok.quote:
Ja, dat doe ik dus zo, maar die heeft mn nummer alquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:17 schreef Unscrewed het volgende:
Net even naar de snackbar gegaan, hamburger gehaald, lekker zitten kletsen met een chickie.
Damn als ik mijn telefoon (en nieuwe nummer) nou binnen had kon ik mijn nummer geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |