altijd doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Juist en ik ga gewoon naar de team manager toe maandag om het verhaal goed uit te leggenman o man kon net wel iets kapot maken zo boos was ik
Rustiggg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Juist en ik ga gewoon naar de team manager toe maandag om het verhaal goed uit te leggenman o man kon net wel iets kapot maken zo boos was ik
Da fuck is dat dan weer? Bedoel je 2c-i of bestaat er een 2c-1?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik krijg 115 gram kratom van iemand en nog 30 mg 2c-1 ook, en dan heb ik hier nog 1,5 gram 4fa en 3 pillen. Dát is een feestje.
Ja typfoutquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Da fuck is dat dan weer? Bedoel je 2c-i of bestaat er een 2c-1?
hihi FL is boosquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:08 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan komt mijn vervolgvraag:
Hoe de neuk mis je de i-toets om vervolgens de 1 te raken?
Ik wil je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:13 schreef Sardu het volgende:
Ik ben je amfetamine, antivitamine, anitvitamine. Je cocaine cafeine heroine.
Heb ik wel vaker gehadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:11 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan komt mijn vervolgvraag:
Hoe de neuk mis je de i-toets om vervolgens de 1 te raken?
Of je had je gewoon vergist, mag ook hoor.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Of je had je gewoon vergist, mag ook hoor.
Ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
je weet heel zeker dat je niet gewoon de naam even fout had?
Ok.quote:
Ja, dat doe ik dus zo, maar die heeft mn nummer alquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:17 schreef Unscrewed het volgende:
Net even naar de snackbar gegaan, hamburger gehaald, lekker zitten kletsen met een chickie.
Damn als ik mijn telefoon (en nieuwe nummer) nou binnen had kon ik mijn nummer geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |