Behalve dan een hart.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bedankt ik kom niks tekort.
wowquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee bedankt ik kom niks tekort.
Die simulatie komt niet bepaald overtuigend over zonder PI.quote:
Kinderen maken dan maar?quote:
Is het zo veel meer werk om je naam (op facebook) te geven dan je telefoonnummer?quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:27 schreef badtripbob het volgende:
Dan heb je tot je te vadsig bent geworden om überhaupt nog kans te maken.
Ja, moet ik die naam weer onthouden terwijl ik eigenlijk gewoon wil genieten van mijn heerlijk vadsige hamburger. Ik zei dat ik morgen uitging, dus misschien zie ik haar daar welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Is het zo veel meer werk om je naam (op facebook) te geven dan je telefoonnummer?Naja nu kan je altijd nog elke dag bij de snackbar gaan eten in de hoop haar weer te zien. Dan heb je tot je te vadsig bent geworden om überhaupt nog kans te maken.
groningen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
2 weken niet blowen is saai.
Mur kom dinsdag ook en neem wiet mee, ik fix wel bier.
Nee, Utrecht.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
groningen?
Tevens heb ik dindsdag wat belangrijks te doen.
Contract ondertekenen voor mijn woning.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:31 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, Utrecht.
En niks is zo belangrijk als smoken en zuipen met wat FOK!kers.
Sowieso is 2 weken niet blowen het eigenlijk wel waard om je tolerantie terug te laten keren naar een wat normaler niveau. Dan moet je een kankerdikke joint draaien en dan zorgen dat je ergens kan liggen spacen direct daarna haha.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:30 schreef Unscrewed het volgende:
2 weken niet blowen is saai.
Mur kom dinsdag ook en neem wiet mee, ik fix wel bier.
Ah, dat is 3 seconde werk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Contract ondertekenen voor mijn woning.
pics van je woningquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Contract ondertekenen voor mijn woning.
Denk gelijk kijken wat geverfd moet worden enzo, misschien al wat dingen kopen of verhuizen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ah, dat is 3 seconde werk.
We blijven daar tot 8-9u ofzo
zal ik makenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |