Ik heb liever jouw billen dan pillen.quote:
Oké!quote:
Ben jij daar slim genoeg voor dan?quote:
Oh ja, daar dacht ik ook weer even aan, maar toen weer niet.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben jij daar slim genoeg voor dan?
je vond deze gewoon prima, geef maar toe.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:20 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh ja, daar dacht ik ook weer even aan, maar toen weer niet.
ja, eigenlijk ook wel. Was niet heel gemotiveerd. Vind het wel wat, zo'n SC met niet zo'n standaard geneuzel met alle icoontjes van iedereen en een samenvatting over de SC (WANT MENSEN SNAPPEN HET ANDERS NIETquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
je vond deze gewoon prima, geef maar toe.
Nee inderdaad en jij geeft het goeie voorbeeld:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:21 schreef Unscrewed het volgende:
Jezus. Jullie kunnen ook nooit even iets doen zonder te bitchen, he?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ben jij daar slim genoeg voor dan?
Moetatan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:21 schreef Unscrewed het volgende:
Tot zo.quote:
Je had ook nog een van deze opties kunnen nemen:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:17 schreef Unscrewed het volgende:
Net even naar de snackbar gegaan, hamburger gehaald, lekker zitten kletsen met een chickie.
Damn als ik mijn telefoon (en nieuwe nummer) nou binnen had kon ik mijn nummer geven
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:21 schreef Unscrewed het volgende:
Dus, even samengevat, je wilt mijn D?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee inderdaad en jij geeft het goeie voorbeeld:
[..]
Nee bedankt ik kom niks tekort.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Dus, even samengevat, je wilt mijn D?
Teveel werk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je had ook nog een van deze opties kunnen nemen:
-Je gaf haar jouw facebook/vroeg die van haar. (Of haar twitter, partyflock of fok-account wat dat betreft)
-Je vroeg haar nummer zodat je haar tenminste dan kon bellen.
-Je leert je eigen telefoonnummer de eerste dag gelijk uit je hoofd en kan deze dus altijd aan iemand geven
Stalken is nu de enige optie nog.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 16:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je had ook nog een van deze opties kunnen nemen:
-Je gaf haar jouw facebook/vroeg die van haar. (Of haar twitter, partyflock of fok-account wat dat betreft)
-Je vroeg haar nummer zodat je haar tenminste dan kon bellen.
-Je leert je eigen telefoonnummer de eerste dag gelijk uit je hoofd en kan deze dus altijd aan iemand geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |