quote:
Assen.quote:
Echt?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
de stem van snow is heel grappig
................quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:31 schreef Studeur het volgende:
het is me serieus vandaag gelukt om 2 keer, in totaal 5 eieren, te verneuken met bakken
Hoe the fuck krijg je dat voor elkaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:31 schreef Studeur het volgende:
het is me serieus vandaag gelukt om 2 keer, in totaal 5 eieren, te verneuken met bakken
Maar een opname is sowieso dommer dan echt met iemand praten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja, het is dat ik beloofd heb het niet door te sturen en het dus ook niet doe maar anders
Verquote:
de eerste was aangebrand en zat veel te veel zout op, de tweede deed ik scrambled maar die had niet lang genoeg gebakkenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:32 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hoe the fuck krijg je dat voor elkaar
Christus te paardquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
de eerste was aangebrand en zat veel te veel zout op, de tweede deed ik scrambled maar die had niet lang genoeg gebakken
Dude.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
de eerste was aangebrand en zat veel te veel zout op, de tweede deed ik scrambled maar die had niet lang genoeg gebakken
Kan je scrambled niet gewoon in de microgolf oven zetten wanneer het nog wat rauw is?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:50 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Dude.
The fuck.
Hoe brand je die shit aan? Gewoon blijven bewegen en af en toe even van het vuur af.
Bekakt ja.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik praat normaal nederlands hoor
Pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:21 schreef Studeur het volgende:
Mensen op straat kunnen mijn swekbrilletje niet hendelen, iedereen adoreren
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |