abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:29:31 #151
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130451288
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef ook_gek het volgende:
want dat heb ik subtiel weten te vragen.
"heb je een vriend, miss ken ik die wel"
:')
Gourmetten of steengrillen?
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:30:55 #152
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130451328
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:29 schreef Silenus het volgende:

[..]

:')
:P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_130452998
Wel toevallig dat haar telefoon ineens leeg was en dat mannelijke collega's haar telkens mee probeerde te nemen..
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 25 augustus 2013 @ 19:38:36 #154
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130453416
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:26 schreef firefly3 het volgende:
Wel toevallig dat haar telefoon ineens leeg was en dat mannelijke collega's haar telkens mee probeerde te nemen..
Vind je? Mijn tel is zo vaak leeg als ik van werk door ga op stap. Heb nooit een oplader bij me. En haar collega's wilde naar huis. Zij heeft een aantal keer gezegd dat ze konden gaan en ze zelf naar huis ging.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_130453584
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vind je? Mijn tel is zo vaak leeg als ik van werk door ga op stap. Heb nooit een oplader bij me. En haar collega's wilde naar huis. Zij heeft een aantal keer gezegd dat ze konden gaan en ze zelf naar huis ging.
Waarom was ze dan niet gebleven?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130453664
Wat een weertje :)
pi_130454097
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:46 schreef Rickario het volgende:
Wat een weertje :)
echt datingweer zeker? :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:04:34 #158
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130454233
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:43 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom was ze dan niet gebleven?
Oh god je gaat er weer dingen bij verzinnen ja? Ik heb nergens gezegd wie wel of niet is gebleven en hoe er uberhaupt afscheid genomen is. Dus geen idee waar het stukje "waarom is ze niet gebleven" is opmerkelijk.

Fijne avond, heb niet de behoefte aan iemand die er van alles bij verzint.
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:00 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

echt datingweer zeker? :')
Eerder mooi weer voor een leuke buiten date :)
pi_130454341
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:04 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh god je gaat er weer dingen bij verzinnen ja? Ik heb nergens gezegd wie wel of niet is gebleven en hoe er uberhaupt afscheid genomen is. Dus geen idee waar het stukje "waarom is ze niet gebleven" is opmerkelijk.

Fijne avond, heb niet de behoefte aan iemand die er van alles bij verzint.

[..]

Eerder mooi weer voor een leuke buiten date :)
Als je date niet afzegt bedoel je? :P
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:17:53 #160
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130454705
quote:
12s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

Als je date niet afzegt bedoel je? :P
Ik moet eerst ergens een drankje gaan halen om daar verder een date uit te slepen. Weer eens wat anders :D
pi_130455832
Vaag verhaal
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:48:11 #162
406785 kloon_bassie
Allemaal Maggies!
pi_130456047
Wat zijn jullie beoordelingen bij foto's op Paiq? Ik weet dat de cijfers tot stand komen via de beoordeling, maar je geeft er eigenlijk niet echt cijfers bij. Krijgt de hoogste foto een 10 en een de laagste een 1? Ik verwacht eigenlijk dat het tussen de 5 en de 10 loopt ofzo, om de mensen wat meer aan te moedigen :p

Mijn chatfoto is een 7,1 mijn andere foto een 8,8. Misschien toch een nieuwe foto van m'n gezicht plaatsen :P
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:51:40 #163
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_130456239
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:43 schreef firefly3 het volgende:
Vaag verhaal
:D ik ben het gewoon met Firefly eens.

Klinkt een beetje alsof je voor het eerst een leuk meisje bent tegengekomen na het uitgaan in de shaorma tent. Jullie hebben even gepraat en jij hebt wat moves eruit gegooid.

Gewoon een leuke meid tegengekomen na het uitgaan en daarmee aan de praat geraakt. Meer niet. Misschien in de toekomst wel ;)
pi_130458390
Heb inmiddels meerdere reeksen meegelezen, en zat er aan te denken om het eens te proberen, probleem is dat ik net wat anders in elkaar steek dan andere mensen, heb een enorme cynische kijk op relatie's na een heftige relatie een paar jaar geleden.

Dus had ik besloten om eeuwig vrijgezel te blijven, maar begin mij te beseffen dat alleen ook maar alleen is en het wel begint te kriebelen.

Heb een keer paiq en pepper geprobeerd, maar kreeg na een paar keer chatten meteen weer een afkeer te krijgen van relaties.

En daarbij ook nog eens dat ik normaal gesproken wel extrovert ben en praat eigenlijk ook wel met Jan en allemaal. Maar op dit punt lijk ik wel bijna een autist :)

Doen of niet doen?
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:37:40 #165
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130458610
Snap niet dat je aanhaalt wel extrovert te zijn. Wat heeft dat te maken met je kijk op relaties? :?
Want daar zit blijkbaar het probleem in, dat je niet op een relatie zit te wachten. Of tenminste, niet de standaard soort relatie. Wat zou jij willen voor iets dan? Wat voor band, wat voor contact etc etc.

Als je dat weet, kan je dat ook naar buiten brengen naar evt dates en wie weet vind je iemand die er hetzelfde in staat :)
pi_130458890
Daar heb je wel een punt, opzich zou ik wel een relatie willen, waarschijnlijk gewoon bang voor een horror relatie als de laatste. En het idee van internet daten staat mij ook niet echt aan, ben misschien wel ouderwets, maar goed uitgaan doe ik niet meer dus op die manier gaat het ook nie worden.

De twijfels enzo :)

Edit: algeheel probleem is mijn kijk op het leven denk ik
if you go chasing rabbits, And you know you're going to fall, Tell 'em a hookah smoking caterpillar, Has given you the call
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:45:18 #167
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_130458990
Tja als je het niet probeert weet je het nooit ;)

Het is maar daten heh. Klikt het niet dan hou je het bij een date.

Verder snap ik je wel hoor. Ik ben ook niet echt van de internetdates. Ga liever de stad in om een leuke dame tegen te komen :)
pi_130459715
Das waar, paiq weleens geprobeerd maar dan blijven ze bezig met die icebreakers en wil je een een gewoon gesprek aanknopen blijft het stil.

Maar das wel de enige site die semi gratis is volgens mij.

Maar denk dat ik het maar weer eens ga proberen :)
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:03:11 #169
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130459869
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:51 schreef mr-green het volgende:

[..]

:D ik ben het gewoon met Firefly eens.

Klinkt een beetje alsof je voor het eerst een leuk meisje bent tegengekomen na het uitgaan in de shaorma tent. Jullie hebben even gepraat en jij hebt wat moves eruit gegooid.

Gewoon een leuke meid tegengekomen na het uitgaan en daarmee aan de praat geraakt. Meer niet. Misschien in de toekomst wel ;)
Ik heb een aantal dingen niet vermeld omdat ik daar niet het nut van in zie om dat te delen op internet. Dat is geen reden om dan er maar zelf dingen bij te gaan bedenken. Dan stopt het voor mij direct.

Het was een geinige situatie, dat is wat ik vermeld heb en de rest is helemaal niet belangrijk naar mijn mening. Anders dan anderen heb ik niet zo de behoefte om alles uitgebreid te vermelden op internet. Het is weer eens wat anders en dat was de reden dat ik het vermelde, en er komt ondertussen al zeker een vervolg. En die zal ik mits een leuk verhaal hier vermelden. Maar om nou elke standaard date of gesprek op een dating site te gaan vermelden hier vind ik niet zo nodig. Als anderen dat wel willen moeten zij dat natuurlijk gewoon doen.

En tot die tijd laat ik het hier bij.
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:04:17 #170
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130459916
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:00 schreef afraid_tech het volgende:
Das waar, paiq weleens geprobeerd maar dan blijven ze bezig met die icebreakers en wil je een een gewoon gesprek aanknopen blijft het stil.

Maar das wel de enige site die semi gratis is volgens mij.

Maar denk dat ik het maar weer eens ga proberen :)
Ik klik al die icebreakers direct weg. Die gaan bijna altijd nergens over. BV hoe vaak douch je. Houd toch op zeg :D
pi_130460101
Vind de geurkaarsen vraag het ergst :)
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:17:30 #172
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130460603
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:07 schreef afraid_tech het volgende:
Vind de geurkaarsen vraag het ergst :)
:D zijn die er ook ja :D

Je moet gewoon een gesprekje beginnen, je hebt dan al snel door of het wel of niet iemand is die je mogelijk interessant vind. Zo ja 06 nummer vragen even whatsappen en bellen. Gaat dat prima meten door naar date. Of nou ja, zo doe ik het zelf altijd. En dat werkt voor mij het beste. Is de date ga je verder is de date niet leuk vertel je dat en ga je verder met je leven :P
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:41:14 #173
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130461829
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:43 schreef afraid_tech het volgende:
Daar heb je wel een punt, opzich zou ik wel een relatie willen, waarschijnlijk gewoon bang voor een horror relatie als de laatste. En het idee van internet daten staat mij ook niet echt aan, ben misschien wel ouderwets, maar goed uitgaan doe ik niet meer dus op die manier gaat het ook nie worden.

Ik vraag me bij dit soort verhalen altijd af: Wat heeft een date, mogelijke vriendin precies te maken met je vorige relatie? Eigenlijk niets. Je kunt het mijns inziens beter zien als een nieuwe start. Natuurlijk neem je dingen mee maar dat doet een ander ook. Daarom juist niet te zwaar maken, dat daten.
pi_130462176
Na een hele hele lange zomerstop, weer ff gekeken op de datingsites. Valt me op dat nog steeds heel veel dezelfde meiden online zijn, kunnen die dan echt niks krijgen? En de nieuwe 'lichting' reageert gewoon niet terug. Tot zover weer mijn optimisme over online daten. Nou ja, een keer real life was wel gezellig. 'Moeten we snel nog eens doen!!!' en vervolgens nooit meer wat gehoord van d'r... :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:48:55 #175
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130462201
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik vraag me bij dit soort verhalen altijd af: Wat heeft een date, mogelijke vriendin precies te maken met je vorige relatie? Eigenlijk niets. Je kunt het mijns inziens beter zien als een nieuwe start. Natuurlijk neem je dingen mee maar dat doet een ander ook. Daarom juist niet te zwaar maken, dat daten.
Inderdaad, Elke relatie moet je opnieuw benaderen en niet vergelijk met een goede of slechte ervaring. Het is een nieuwe situatie, dus behandel het dan ook zo.

quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:48 schreef Deezertje het volgende:
Na een hele hele lange zomerstop, weer ff gekeken op de datingsites. Valt me op dat nog steeds heel veel dezelfde meiden online zijn, kunnen die dan echt niks krijgen? En de nieuwe 'lichting' reageert gewoon niet terug. Tot zover weer mijn optimisme over online daten. Nou ja, een keer real life was wel gezellig. 'Moeten we snel nog eens doen!!!' en vervolgens nooit meer wat gehoord van d'r... :')
Ik heb wel eens begrepen dat op lexa enz heel veel mensen inactief zijn. Dus dat kan het 1 en ander verklaren. Op paiq zie je ook mensen voorbij komen die weken lang niet meer online geweest zijn.
pi_130462318
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Inderdaad, Elke relatie moet je opnieuw benaderen en niet vergelijk met een goede of slechte ervaring. Het is een nieuwe situatie, dus behandel het dan ook zo.

[..]

Ik heb wel eens begrepen dat op lexa enz heel veel mensen inactief zijn. Dus dat kan het 1 en ander verklaren. Op paiq zie je ook mensen voorbij komen die weken lang niet meer online geweest zijn.
Ik zit op de gratis websites, en zoek alleen op mensen die 'online' zijn... ;)
  zondag 25 augustus 2013 @ 22:52:29 #177
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130462347
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik zit op de gratis websites, en zoek alleen op mensen die 'online' zijn... ;)
Ah ok :P
pi_130462494
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:43 schreef afraid_tech het volgende:

Tsja, ik heb ook een behoorlijke horrorrelatie achter de rug. Maar met stilzitten schiet je niks op. Daarom heb ik ook maar besloten om het achter mij te laten en als worst case scenario/dieptepunt te zien.
Het doet me allemaal goed moet ik zeggen :)
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:40:51 #179
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130464344
Date is leuk!! Samen naar de bouwmarkt geweest O+ , de mac en de Albert Heijn. Heb in ieder geval diepe filosofische gesprekken gehad met haar betreffende tippelzones en dat ik niet snap dat nét dat filiaal van de praxis dicht was.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_130464374
Ik ben op het moment bezig om de tips die jullie laatst hebben gegeven in de gesprekken op Paiq toe te passen. Een van de grootste eye-openers is dat ik er inderdaad achter kom dat ik best wat harder kan zijn en veel 'hardere' opmerkingen kan maken. Ik had veel moeite met dat advies, maar gezien de reacties ben ik er 100% van overtuigd dat dat goed werkt. (en ik kan het anderen aanraden)

Waar ik wel echt heel veel moeite mee heb is een gesprek beginnen. Als een gesprek eenmaal loopt dan gaat het wel, maar vooral echt het eerste starten van een gesprek is vooral een kwestie van geluk en hopen dat ze me snel een aanknopingspuntje geeft. Als dat niet gebeurt dan houdt het een beetje op na het vragen aan elkaar hoe het gaat ;(

Heeft er iemand tips over het beginnen van het gesprek?
  zondag 25 augustus 2013 @ 23:44:21 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130464467
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef benzin het volgende:

Heeft er iemand tips over het beginnen van het gesprek?
Vlak na het weekend vragen hoe haar weekend was en wat ze allemaal gedaan heeft. Zit je vlak voor het weekend vragen of ze al leuke plannen heeft. En daar op door gaan. Muziek en films doen het ook goed. Als je zelf leest is dat ook een optie en van uit daar ga je gewoon na wat door vragen door naar het volgende onderwerp.
pi_130468767
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:44 schreef ook_gek het volgende:
Vlak na het weekend vragen hoe haar weekend was en wat ze allemaal gedaan heeft.
Als nummer 5000.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  Moderator / Redactie FP maandag 26 augustus 2013 @ 07:48:40 #183
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130469020
quote:
9s.gif Op maandag 26 augustus 2013 06:50 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Als nummer 5000.
Het schijnt toch te werken in veel gevallen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130469115
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 07:48 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het schijnt toch te werken in veel gevallen.
Je kan beter een wat andere opener gebruiken. Door scherp te beginnen over een interesse bijvoorbeeld. Op die manier wordt het gesprek een stuk leuker is mijn ervaring :)
  Moderator / Redactie FP maandag 26 augustus 2013 @ 08:07:10 #185
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130469138
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 08:04 schreef Rickario het volgende:

[..]

Je kan beter een wat andere opener gebruiken. Door scherp te beginnen over een interesse bijvoorbeeld. Op die manier wordt het gesprek een stuk leuker is mijn ervaring :)
Doe ik altijd op PaiQ. Van de interesses die er staan maak ik een openingszin en dat levert over het algemeen leuke gesprekken op.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 26 augustus 2013 @ 08:33:26 #186
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130469366
Al paar weken aan het mailen met een leuke dame uit de buurt, toch maar eens afspreken. Lekker saai samen een pannekoekje eten aan het Schulens meer ... maar hey ik ben dan ook al wat ouder he. Nog Even kijken om een passend tijdstip te vinden waarschijnlijk ergens woensdag of donderdag.
Minds are like parachutes, they work best when open!
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:25:52 #187
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_130470045
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 23:40 schreef -Splash- het volgende:
Date is leuk!! Samen naar de bouwmarkt geweest O+ , de mac en de Albert Heijn. Heb in ieder geval diepe filosofische gesprekken gehad met haar betreffende tippelzones en dat ik niet snap dat nét dat filiaal van de praxis dicht was.
Dat klinkt als een zeer aparte, maar geslaagde date! Leuk voor je O+
You can only have the sunshine after the rain..
pi_130470108
quote:
Huh wat?

[ Bericht 0% gewijzigd door Rickario op 26-08-2013 09:38:59 ]
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:34:20 #189
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130470200
quote:
De tippelzone naast de praxis in Utrecht? Zo ja, wat moest je daar dan? :+

Verder klinkt het... Bijzonder :D maar wel heel leuk! O+
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130470290
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:25 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Dat klinkt als een zeer aparte, maar geslaagde date! Leuk voor je O+
Is Splash jouw fokdate, by any chance?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:49:31 #191
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130470470
Precies. Twee inside jokes in zijn post, die insinueren dat iemand hier op fok er meer vanaf weet zodat nu het grote spel 'wie is het wie is het???' kan beginnen.

De bedoeling is nu dat we massaal gaan vragen wat hij bedoelt met de Praxis en tippelzones, haha. Dus laat ik ook maar een duit in het zakje doen.

"Tippelzones? En de praxis dicht?????? :D Haha, wat bedoel je daarmee Splash? :D"

.... :')
  maandag 26 augustus 2013 @ 09:52:40 #192
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130470536
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:49 schreef Silenus het volgende:
Precies. Twee inside jokes in zijn post, die insinueren dat iemand hier op fok er meer vanaf weet zodat nu het grote spel 'wie is het wie is het???' kan beginnen.

De bedoeling is nu dat we massaal gaan vragen wat hij bedoelt met de Praxis en tippelzones, haha. Dus laat ik ook maar een duit in het zakje doen.

"Tippelzones? En de praxis dicht?????? :D Haha, wat bedoel je daarmee Splash? :D"

.... :')
Nee. En doe niet zo triest.
Yuki had het goed. We waren bij de praxis met de tippelzone in Utrecht. :)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_130470656
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:52 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Nee. En doe niet zo triest.
Yuki had het goed. We waren bij de praxis met de tippelzone in Utrecht. :)
In je post staat wel een dusdanige kromme zin in dat het moeite kost om het allemaal te snappen :')
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:03:17 #194
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_130470729
quote:
5s.gif Op maandag 26 augustus 2013 09:38 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Is Splash jouw fokdate, by any chance?
Dat heb je goed O+
You can only have the sunshine after the rain..
pi_130470788
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2013 10:03 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Dat heb je goed O+
:D 14.gif

Dacht alleen even dat je tippelzones beheerde :@
  maandag 26 augustus 2013 @ 10:09:19 #196
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_130470838
gtst is weer begonnen
pi_130472527
Beetje karig dateverslag Splash. :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 26 augustus 2013 @ 11:38:32 #198
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130472828
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:26 schreef habitue het volgende:
Beetje karig dateverslag Splash. :P
Ach dan is de kans groter dat het uit-elkaar-zijnde-verslag niet veel verschilt qua lengte :+
pi_130473033
Touche :P
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 26 augustus 2013 @ 11:48:58 #200
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130473065
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:38 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ach dan is de kans groter dat het uit-elkaar-zijnde-verslag niet veel verschilt qua lengte :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')