quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:28 schreef ook_gek het volgende:
want dat heb ik subtiel weten te vragen.
"heb je een vriend, miss ken ik die wel"
quote:
Vind je? Mijn tel is zo vaak leeg als ik van werk door ga op stap. Heb nooit een oplader bij me. En haar collega's wilde naar huis. Zij heeft een aantal keer gezegd dat ze konden gaan en ze zelf naar huis ging.quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:26 schreef firefly3 het volgende:
Wel toevallig dat haar telefoon ineens leeg was en dat mannelijke collega's haar telkens mee probeerde te nemen..
Waarom was ze dan niet gebleven?quote:Op zondag 25 augustus 2013 19:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vind je? Mijn tel is zo vaak leeg als ik van werk door ga op stap. Heb nooit een oplader bij me. En haar collega's wilde naar huis. Zij heeft een aantal keer gezegd dat ze konden gaan en ze zelf naar huis ging.
Oh god je gaat er weer dingen bij verzinnen ja? Ik heb nergens gezegd wie wel of niet is gebleven en hoe er uberhaupt afscheid genomen is. Dus geen idee waar het stukje "waarom is ze niet gebleven" is opmerkelijk.quote:
Eerder mooi weer voor een leuke buiten datequote:
Als je date niet afzegt bedoel je?quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god je gaat er weer dingen bij verzinnen ja? Ik heb nergens gezegd wie wel of niet is gebleven en hoe er uberhaupt afscheid genomen is. Dus geen idee waar het stukje "waarom is ze niet gebleven" is opmerkelijk.
Fijne avond, heb niet de behoefte aan iemand die er van alles bij verzint.
[..]
Eerder mooi weer voor een leuke buiten date
Ik moet eerst ergens een drankje gaan halen om daar verder een date uit te slepen. Weer eens wat andersquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:07 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je date niet afzegt bedoel je?
quote:
Ik heb een aantal dingen niet vermeld omdat ik daar niet het nut van in zie om dat te delen op internet. Dat is geen reden om dan er maar zelf dingen bij te gaan bedenken. Dan stopt het voor mij direct.quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:51 schreef mr-green het volgende:
[..]ik ben het gewoon met Firefly eens.
Klinkt een beetje alsof je voor het eerst een leuk meisje bent tegengekomen na het uitgaan in de shaorma tent. Jullie hebben even gepraat en jij hebt wat moves eruit gegooid.
Gewoon een leuke meid tegengekomen na het uitgaan en daarmee aan de praat geraakt. Meer niet. Misschien in de toekomst wel
Ik klik al die icebreakers direct weg. Die gaan bijna altijd nergens over. BV hoe vaak douch je. Houd toch op zegquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:00 schreef afraid_tech het volgende:
Das waar, paiq weleens geprobeerd maar dan blijven ze bezig met die icebreakers en wil je een een gewoon gesprek aanknopen blijft het stil.
Maar das wel de enige site die semi gratis is volgens mij.
Maar denk dat ik het maar weer eens ga proberen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:07 schreef afraid_tech het volgende:
Vind de geurkaarsen vraag het ergst
Ik vraag me bij dit soort verhalen altijd af: Wat heeft een date, mogelijke vriendin precies te maken met je vorige relatie? Eigenlijk niets. Je kunt het mijns inziens beter zien als een nieuwe start. Natuurlijk neem je dingen mee maar dat doet een ander ook. Daarom juist niet te zwaar maken, dat daten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:43 schreef afraid_tech het volgende:
Daar heb je wel een punt, opzich zou ik wel een relatie willen, waarschijnlijk gewoon bang voor een horror relatie als de laatste. En het idee van internet daten staat mij ook niet echt aan, ben misschien wel ouderwets, maar goed uitgaan doe ik niet meer dus op die manier gaat het ook nie worden.
De twijfels enzo
Edit: algeheel probleem is mijn kijk op het leven denk ik
Inderdaad, Elke relatie moet je opnieuw benaderen en niet vergelijk met een goede of slechte ervaring. Het is een nieuwe situatie, dus behandel het dan ook zo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:41 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik vraag me bij dit soort verhalen altijd af: Wat heeft een date, mogelijke vriendin precies te maken met je vorige relatie? Eigenlijk niets. Je kunt het mijns inziens beter zien als een nieuwe start. Natuurlijk neem je dingen mee maar dat doet een ander ook. Daarom juist niet te zwaar maken, dat daten.
Ik heb wel eens begrepen dat op lexa enz heel veel mensen inactief zijn. Dus dat kan het 1 en ander verklaren. Op paiq zie je ook mensen voorbij komen die weken lang niet meer online geweest zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:48 schreef Deezertje het volgende:
Na een hele hele lange zomerstop, weer ff gekeken op de datingsites. Valt me op dat nog steeds heel veel dezelfde meiden online zijn, kunnen die dan echt niks krijgen? En de nieuwe 'lichting' reageert gewoon niet terug. Tot zover weer mijn optimisme over online daten. Nou ja, een keer real life was wel gezellig. 'Moeten we snel nog eens doen!!!' en vervolgens nooit meer wat gehoord van d'r...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |