Eh, ja, ik doelde ook meer op het laatste deel van zijn reactie. En voordat er mensen gaan roepen dat er eens iets als fokdating uit de grond gestampt moet worden (wat er ooit al eens was voor zover ik begrepen heb), dat werkt dus niét omdat er dan juist geen ruimte meer is voor spontaniteit en het een geforceerd tintje krijgt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Dan nog is het natuurlijk geen datingsite."Punani scoren" kan op FOK nu eenmaal het makkelijkst omdat het het grootste internetforum van Nederland is. De kans dat je hier gewillige sma'tjes tegenkomt is dan uiteraard ook het grootst.
Doe dan op dinsdag, op maandag kijk ik al Breaking Badquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:05 schreef ook_gek het volgende:
Of maak er een serie van. Elke maandag een aflevering
Is dat weer begonnen ?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Doe dan op dinsdag, op maandag kijk ik al Breaking Bad
Ik volg een hele berg series, ik lees het wel tijdens een wc bezoekjequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:47 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Doe dan op dinsdag, op maandag kijk ik al Breaking Bad
Fok!dating is er al, dat noemen ze het FoBo.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 15:08 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, ja, ik doelde ook meer op het laatste deel van zijn reactie. En voordat er mensen gaan roepen dat er eens iets als fokdating uit de grond gestampt moet worden (wat er ooit al eens was voor zover ik begrepen heb), dat werkt dus niét omdat er dan juist geen ruimte meer is voor spontaniteit en het een geforceerd tintje krijgt.
Ik heb trouwens een keer een dinnetje gescoord in een slowchatreeks.quote:Neem dat seksdatingtopic in KPD als mooi voorbeeld daarvan.
Mystikvm was via een datingsite volgens mij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als ik kijk naar mensen hier vanuit de reeks die een relatie hebben inmiddels...
Dizorn en Perzephone. Kenden elkaar via paiq, later via fok.
Sekhmet. Kende haar vriend al vanuit haar sociale omgeving.
Andromache en Coco98. Via fok.
Yuki. Via een speeddate avond waar hij eigenlijk niet aan meedeed.
Splash. Nu niet meer dus, maar ook vanuit sociale omgeving.
Mystikvm. Dito meen ik.
En dan vergeet ik er vast nog wel wat, maar dat is dus van de regulars in deze reeks eigenlijk niemand via een ''reguliere'' datingsite valt me op.
Jeej!quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:08 schreef Rickario het volgende:
On topic: Ik heb een leuke vrijdagavond gehad
Waardeloze post dit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 09:08 schreef Rickario het volgende:
On topic: Ik heb een leuke vrijdagavond gehad
Ehm, ee meid waarmee ik één date heb gehad waar we er direct achter kwamen dat we te veel van elkaar verschillen om er een relatie in te zien. Maar toch erg gezellig met elkaar en elkaar in de friendzone geschoptquote:
Zei ik toch al? Niet zo verrassend als ze je vraagt bij haar thuis bank te hangen en te zuipen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ehm, ee meid waarmee ik één date heb gehad waar we er direct achter kwamen dat we te veel van elkaar verschillen om er een relatie in te zien. Maar toch erg gezellig met elkaar en elkaar in de friendzone geschopt
Vrijdag had ik bij haar gekookt en tsja het werd wel erg gezellig
Of ik er op gerekend had: neequote:Op zondag 25 augustus 2013 10:31 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zei ik toch al? Niet zo verrassend als ze je vraagt bij haar thuis bank te hangen en te zuipen.
FWB-zone dusquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ehm, ee meid waarmee ik één date heb gehad waar we er direct achter kwamen dat we te veel van elkaar verschillen om er een relatie in te zien. Maar toch erg gezellig met elkaar en elkaar in de friendzone geschopt
Vrijdag had ik bij haar gekookt en tsja het werd wel erg gezellig
Even uit nieuwsgierigheid, heeft de Dokter je verzoek inmiddels geaccepteerd op des facebooks?quote:
Jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op![]()
Haha je sig.
Nope. Volgens mij heeft ie er gewoon niet meer aan gedacht (ik iig niet), maar zal 'm volgende week weer eens vragen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:29 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Even uit nieuwsgierigheid, heeft de Dokter je verzoek inmiddels geaccepteerd op des facebooks?
Conclusie: Mannen zijn te makkelijk over te halenquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Ben net thuis, onverwachts blijven slapen bij De Dokter (op gerekend? Nee. Rekening mee gehouden? Ja).
Ik zou eigenlijk thuis slapen, want hij moest z'n spullen nog inpakken voor zeilkamp en hij wordt gek als hij dan niet alleen is.
Toch blijven slapen op zijn verzoek, met de afspraak dat ik vroeg weg zou gaan om hem rust te geven voor het inpakken. Prima.
Puntje bij paaltje: hij was vroeg wakker, is uit bed gegaan om in te pakken en heeft mij laten liggennog beter!
quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:37 schreef Rickario het volgende:
[..]
Conclusie: Mannen zijn te makkelijk over te halen
Goed bezig man!quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:29 schreef Clicks_nl het volgende:
Ook hier leuke avond gehad. Was onduidelijk of we zouden afspreken of niet, hele dag eigenlijk niks gehoord.
Kwam er om tien uur ineens een appje "waar spreken we af"
Gezellig wat gedronken en om half 1 haar terug gebracht naar dr auto. Vandaag moet ze ook weer werken anders waren we ng wel blijven zitten denk ik
Ik zie wel een vervolg
Ga maar op zoek naar een volgende. Dit wordt niets en als je het laat aanmodderen doe je er enkel jezelf tekort mee.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:46 schreef Kekaa het volgende:
Ik zie niet echt een vervolg met mn fling... helaas![]()
Heb het idee dat ik iets meer voor hem begin te voelen en gewoon graag wil zien enzo... en hij dat totaal niet heeft. Ik merk er in ieder geval niks van. Gevoelens zijn stom!
Donderdag nog gezien, gekletst, niet gepland. Eind van de avond een zoen. Hij zou zaterdag appen wanneer hij meer tijd zou hebben ivm werk.. want dan was er een nieuw rooster enzo. (ok deal... dan spreken we date 3 af...)
Vrijdag was ik bij de toko tegenover zijn werk.. met een vriend. Daar kreeg ik 1 appje over... Dacht eerst nog leuk.. hij heeft het gezien. Maar nu denk ik: hmm.. misschien verkeerde beeld gekweekt.. zo met die vriend van mij.
Gisteren zelf maar ge-appt om kwart voor 11. Hij appt niet veel, was op stap met een vriend. Duss.. okee.
Misschien wil ik ook wel gewoon te veel en te snel, maar als je iemand echt leuk vindt, dan wil je toch afspreken? Of niet?
Zei hij iets over die vriend van je in dat appje?quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:46 schreef Kekaa het volgende:
Heb het idee dat ik iets meer voor hem begin te voelen en gewoon graag wil zien enzo... en hij dat totaal niet heeft. Ik merk er in ieder geval niks van. Gevoelens zijn stom!
Donderdag nog gezien, gekletst, niet gepland. Eind van de avond een zoen. Hij zou zaterdag appen wanneer hij meer tijd zou hebben ivm werk.. want dan was er een nieuw rooster enzo. (ok deal... dan spreken we date 3 af...)
Vrijdag was ik bij de toko tegenover zijn werk.. met een vriend. Daar kreeg ik 1 appje over... Dacht eerst nog leuk.. hij heeft het gezien. Maar nu denk ik: hmm.. misschien verkeerde beeld gekweekt.. zo met die vriend van mij.
Hij komt idd niet heel enthousiast over, maar zo zijn sommige mannen nu eenmaal. Niet tof, maar ze hebben 't gewoon niet altijd door.quote:Gisteren zelf maar ge-appt om kwart voor 11. Hij appt niet veel, was op stap met een vriend. Duss.. okee.
Misschien wil ik ook wel gewoon te veel en te snel, maar als je iemand echt leuk vindt, dan wil je toch afspreken? Of niet?
Nee, dan kunnen ze je bericht niet lezen. Zelfs flirts zijn voor niet-betalende leden niet te zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:16 schreef winnie89 het volgende:
Even uit de lurkmodus voor een vraagje.
Als ik iemand een bericht stuur op lexa die geen betaald lid is, kan hij mijn bericht dan wel lezen?
Oh en hebben meer mensen er last van dat je berichtjes krijgt op facebook dat ze hebben gezien dat je interesse in ze hebt terwijl je niet eens op hun profiel hebt gekeken? Ze krijgen blijkbaar een email van lexa waarin staat dat ik interesse heb?! (Snap ook niet hoe ze mij zo snel kunnen vinden op fb zonder naam, maargoed..)
Zn appje was: Hoe was de Toko?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zei hij iets over die vriend van je in dat appje?
Ik zou niet weten waarom je een verkeerd beeld zou kweken als je iets gezelligs doet met een vriend. Het is niet alsof je 'm af stond te lebberen in die toko, right?
Overigens schoot wel door m'n hoofd dat je "niet geheel toevallig" in de toko tegenover z'n werk was. Persoonlijk zou ik me daar drukker over maken.
[..]
Hij komt idd niet heel enthousiast over, maar zo zijn sommige mannen nu eenmaal. Niet tof, maar ze hebben 't gewoon niet altijd door.
Ik denk dat ik date 3 af zou wachten en het dan voorzichtig ter sprake zou brengen.
Nou, dan zie ik al helemaal niet waar je een verkeerd beeld gekweekt zou kunnen hebben.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Zn appje was: Hoe was de Toko?![]()
En nee... ik stond die vriend niet af te lebberen hahaha. Is gewoon een vriend, wel een hele goede. Maar zoiets zal niet gebeuren met hem.
Ik was daar inderdaad niet geheel toevallig. Had ervoor kunnen kiezen niet mee te gaan. Wilde kijken of ik mn fling zou zien... en dat is gelukt.
Ik denk dat ik het helemaal maar af wacht nu... Ik gok dat ik geen berichtje meer krijg.
Ja.... lekker irritant is ditquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of het loopt anders dan je nu denkt...
Oke bedankt!quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:25 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dan kunnen ze je bericht niet lezen. Zelfs flirts zijn voor niet-betalende leden niet te zien.
Aan de ene kant is het niet ondenkbaar dat hij anders denkt over die vriend..quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Zn appje was: Hoe was de Toko?![]()
En nee... ik stond die vriend niet af te lebberen hahaha. Is gewoon een vriend, wel een hele goede. Maar zoiets zal niet gebeuren met hem.
Ik was daar inderdaad niet geheel toevallig. Had ervoor kunnen kiezen niet mee te gaan. Wilde kijken of ik mn fling zou zien... en dat is gelukt.
Ik denk dat ik het helemaal maar af wacht nu... Ik gok dat ik geen berichtje meer krijg.
Kan ik me ook best voorstellen. Maar vragen mannen daar dan niet naar?quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:20 schreef Rickario het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het niet ondenkbaar dat hij anders denkt over die vriend..
Ik zou er niet naar vragen, maar toch op een sneaky manier uitzoeken hoe het zit denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:37 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Kan ik me ook best voorstellen. Maar vragen mannen daar dan niet naar?
Veel mannen (zoals ik) proberen niet al te hijgerig over te komen. Daar kunnen dates ook op stuk lopen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:46 schreef Kekaa het volgende:
Heeft ze een andere dag voorgesteld? Als dat niet het geval is zou ik denken: graag of niet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:25 schreef AldoTheApache het volgende:
pfft wat moet ik hier nou mee![]()
eerst gevraagd of ze op date kon, toen was ze positief, nu kreeg ik net een smsje dat ze deze week niet meer kanmaar ze reageerde wel weer positief op mijn filmkeuze
Nee, maar ze zei wel sorry en ze reageerde wel positief op mijn filmkeuze (: Ja leuk! )quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:30 schreef Rickario het volgende:
[..]
Heeft ze een andere dag voorgesteld? Als dat niet het geval is zou ik denken: graag of niet.
Het was je niet gegund! Zou het een teken zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef ook_gek het volgende:
Ben je op stap, kom je een leuke vrouw tegen waar we alle 2 het idee hadden elkaar ZEKER ergens van te kennen maar geen idee van wat. Na half uur praten nog geen ideeOndertussen elke keer gestoord worden door jaloerse mannelijke collega's van haar. Goed Na van alles en nog wat puntje bij paaltje tel nummer. Is haar tel leeg! Geen paniek ik pak mijn tel begin haar nummer in te vullen loopt dat ding vast
Maar echt MUUR vast. ( eigen schuld ik draai een Beta van IOS 7 ). Maar hoe kut is dat
Enige wat ik weet is haar naar en waar ze werkt
Binnen kort maar eens langs gaan dan.
Zo zie je maar, datingsite is veeeeeel makkelijker, alles kan je wanneer dan ook terug lezenTot hier mijn poging tot on-tipic te gaan
Als non-betalend lid weet ik het niet, anders dan dat je een echt bericht krijgtquote:Op zondag 25 augustus 2013 14:11 schreef winnie89 het volgende:
[..]
Oke bedankt!
Hoe kan ik zien of iemand betalend lid is?
Ik krijg dus nu alweer een berichtje met:' hee, ik zie dat wij een match zijn bij de daily 6'
Ik heb eens gekeken onder het kopje daily 6 maar zie hem daar niet staan. Raar toch?
Bij een overvolle shoarma tent buiten en collega's die zich er mee bemoeide was een tel nummer regelen al een hele opgavequote:Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het was je niet gegund! Zou het een teken zijn?
Je kan je nummer ook nog op een bierviltje schrijven
quote:Op zondag 25 augustus 2013 18:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij een overvolle shoarma tent buiten en collega's die zich er mee bemoeide was een tel nummer regelen al een hele opgaveMaar goed ze weet m'n naam dus wie weet zoekt ze me op via facebook. Ze vroeg wel of ik facebook had. En heb ook gezegd welke winkel van m'n pa is. Kan ze daar haar 06 nummer in de brievenbus knallen
En ik weet ook waar zij werkt en vond wel dat ik een drankje te goed had van haar. Dus die mag ik komen halen. Effe langs van de week dan maar
En het lijkt me inderdaad niet gegund
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |