abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130414930
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 14:54 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dan nog is het natuurlijk geen datingsite. ;) "Punani scoren" kan op FOK nu eenmaal het makkelijkst omdat het het grootste internetforum van Nederland is. De kans dat je hier gewillige sma'tjes tegenkomt is dan uiteraard ook het grootst.
Eh, ja, ik doelde ook meer op het laatste deel van zijn reactie. En voordat er mensen gaan roepen dat er eens iets als fokdating uit de grond gestampt moet worden (wat er ooit al eens was voor zover ik begrepen heb), dat werkt dus niét omdat er dan juist geen ruimte meer is voor spontaniteit en het een geforceerd tintje krijgt.

Neem dat seksdatingtopic in KPD als mooi voorbeeld daarvan. :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130415769
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 13:05 schreef ook_gek het volgende:
Of maak er een serie van. Elke maandag een aflevering :P
Doe dan op dinsdag, op maandag kijk ik al Breaking Bad
pi_130416221
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:47 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Is dat weer begonnen ? :o
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_130417968
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 16:06 schreef habitue het volgende:

[..]

Is dat weer begonnen ? :o
je loopt al weer 2 eps achter
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 17:54:08 #105
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130418785
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:47 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ik volg een hele berg series, ik lees het wel tijdens een wc bezoekje :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 18:13:32 #106
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_130419164
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 15:08 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Eh, ja, ik doelde ook meer op het laatste deel van zijn reactie. En voordat er mensen gaan roepen dat er eens iets als fokdating uit de grond gestampt moet worden (wat er ooit al eens was voor zover ik begrepen heb), dat werkt dus niét omdat er dan juist geen ruimte meer is voor spontaniteit en het een geforceerd tintje krijgt.
Fok!dating is er al, dat noemen ze het FoBo.
quote:
Neem dat seksdatingtopic in KPD als mooi voorbeeld daarvan. :')
Ik heb trouwens een keer een dinnetje gescoord in een slowchatreeks.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 24 augustus 2013 @ 21:11:22 #107
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130424794
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als ik kijk naar mensen hier vanuit de reeks die een relatie hebben inmiddels...

Dizorn en Perzephone. Kenden elkaar via paiq, later via fok.

Sekhmet. Kende haar vriend al vanuit haar sociale omgeving.

Andromache en Coco98. Via fok.

Yuki. Via een speeddate avond waar hij eigenlijk niet aan meedeed.

Splash. Nu niet meer dus, maar ook vanuit sociale omgeving.

Mystikvm. Dito meen ik.

En dan vergeet ik er vast nog wel wat, maar dat is dus van de regulars in deze reeks eigenlijk niemand via een ''reguliere'' datingsite valt me op.
Mystikvm was via een datingsite volgens mij.

En we hebben Blue_Note nog, als die niet over een maandje terug is hier.

In mijn omgeving hebben best veel mensen een relatie via een datingsite. Hier in het topic valt het inderdaad wel mee. Denk dat het überhaupt met daten bezig zijn al leuk is op zijn tijd en dat je er dan misschien in het dagelijks leven ook wat meer voor openstaat dan wanneer je niet via internet hebt gedate.
pi_130425107
Mijn ex, waar ik 4,5 jaar een relatie mee heb gehad, heb ik via RP leren kennen. Dat het uit gegaan is, heeft niks met RP te maken gehad. :)
pi_130430815
Zelfs mijn gedachte is niet zo "PUA" als hungry joey. Ik denk heus wel dat je een relatie kunt krijgen via paiq ofzo. Maar je vist in een vijver van twee bij twee. Zit nu in de trein. De vijver buiten is 1000x1000 ofzo
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130433971
Jaja, dat weten we. Maar dit is nu eenmaal een datingsitereeks, domme troll.
  zondag 25 augustus 2013 @ 08:53:34 #111
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_130435241
Jongens, breaking bad.... firefly die weer hungry_joe over de zeik krijgt. Kunnen we hiermee stoppen? En firefly gewoon negeren aub. Die gozer doet het alleen maar om mensen uit hun hol te lokken. En dat lukt prima steeds......
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_130435325
On topic: Ik heb een leuke vrijdagavond gehad *O*
pi_130435879
quote:
16s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:08 schreef Rickario het volgende:
Jeej!
  zondag 25 augustus 2013 @ 10:12:17 #114
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130436074
quote:
16s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:08 schreef Rickario het volgende:
Waardeloze post dit.

Vertel meer!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_130436119
Na weken te hebben gedate met iemand gaf ze er de brui aan. Uit frustratie een dag later een oude date (ooit via RP) waar ik toevallig nog contact mee had gevraagd wanneer we weer eens een drankje gingen doen. Inmiddels al weer 3 weken aan het daten nu met haar. Weet niet of het langetermijn waardig is, maar we zijn vooral heel heuh, fysiek bezig, dus van mij mag het nog wel even duren :Y
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_130436195
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Waardeloze post dit.

Vertel meer!
Ehm, ee meid waarmee ik één date heb gehad waar we er direct achter kwamen dat we te veel van elkaar verschillen om er een relatie in te zien. Maar toch erg gezellig met elkaar en elkaar in de friendzone geschopt :P
Vrijdag had ik bij haar gekookt en tsja het werd wel erg gezellig :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Rickario op 25-08-2013 10:26:23 ]
pi_130436435
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ehm, ee meid waarmee ik één date heb gehad waar we er direct achter kwamen dat we te veel van elkaar verschillen om er een relatie in te zien. Maar toch erg gezellig met elkaar en elkaar in de friendzone geschopt :P
Zei ik toch al? Niet zo verrassend als ze je vraagt bij haar thuis bank te hangen en te zuipen. :7
pi_130436633
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:31 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Zei ik toch al? Niet zo verrassend als ze je vraagt bij haar thuis bank te hangen en te zuipen. :7
Of ik er op gerekend had: nee
Of ik er rekening mee gehouden had: ja
:P
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:17:00 #119
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130437246
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef Rickario het volgende:

[..]

FWB-zone dus :9

Nice!
pi_130437371
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:17 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nice!
Daar lijkt het wel op :9

Haha je sig. O+
pi_130437450
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:17 schreef Yuki het volgende:

[..]

Nice!
Even uit nieuwsgierigheid, heeft de Dokter je verzoek inmiddels geaccepteerd op des facebooks?
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:34:38 #122
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130437556
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:25 schreef Rickario het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op :9

Haha je sig. O+
Ja O+

Ben net thuis, onverwachts blijven slapen bij De Dokter (op gerekend? Nee. Rekening mee gehouden? Ja).

Ik zou eigenlijk thuis slapen, want hij moest z'n spullen nog inpakken voor zeilkamp en hij wordt gek als hij dan niet alleen is.
Toch blijven slapen op zijn verzoek, met de afspraak dat ik vroeg weg zou gaan om hem rust te geven voor het inpakken. Prima.

Puntje bij paaltje: hij was vroeg wakker, is uit bed gegaan om in te pakken en heeft mij laten liggen O+ nog beter! :D
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:36:16 #123
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130437581
quote:
5s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:29 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Even uit nieuwsgierigheid, heeft de Dokter je verzoek inmiddels geaccepteerd op des facebooks?
Nope. Volgens mij heeft ie er gewoon niet meer aan gedacht (ik iig niet), maar zal 'm volgende week weer eens vragen.
pi_130437598
quote:
17s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:34 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja O+

Ben net thuis, onverwachts blijven slapen bij De Dokter (op gerekend? Nee. Rekening mee gehouden? Ja).

Ik zou eigenlijk thuis slapen, want hij moest z'n spullen nog inpakken voor zeilkamp en hij wordt gek als hij dan niet alleen is.
Toch blijven slapen op zijn verzoek, met de afspraak dat ik vroeg weg zou gaan om hem rust te geven voor het inpakken. Prima.

Puntje bij paaltje: hij was vroeg wakker, is uit bed gegaan om in te pakken en heeft mij laten liggen O+ nog beter! :D
Conclusie: Mannen zijn te makkelijk over te halen :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 11:40:36 #125
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130437671
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 11:37 schreef Rickario het volgende:

[..]

Conclusie: Mannen zijn te makkelijk over te halen :')
_O-

Als ik had gevraagd of ik kon blijven slapen en mocht blijven liggen, had je gelijk.

De Dokter is gewoon besluiteloos denk ik :+
pi_130438790
Ook hier leuke avond gehad. Was onduidelijk of we zouden afspreken of niet, hele dag eigenlijk niks gehoord.
Kwam er om tien uur ineens een appje "waar spreken we af"

Gezellig wat gedronken en om half 1 haar terug gebracht naar dr auto. Vandaag moet ze ook weer werken anders waren we ng wel blijven zitten denk ik

Ik zie wel een vervolg :)
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  Moderator / Redactie FP zondag 25 augustus 2013 @ 12:40:32 #127
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130439102
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:29 schreef Clicks_nl het volgende:
Ook hier leuke avond gehad. Was onduidelijk of we zouden afspreken of niet, hele dag eigenlijk niks gehoord.
Kwam er om tien uur ineens een appje "waar spreken we af"

Gezellig wat gedronken en om half 1 haar terug gebracht naar dr auto. Vandaag moet ze ook weer werken anders waren we ng wel blijven zitten denk ik

Ik zie wel een vervolg :)
Goed bezig man!
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130439267
Ik zie niet echt een vervolg met mn fling... helaas :{

Heb het idee dat ik iets meer voor hem begin te voelen en gewoon graag wil zien enzo... en hij dat totaal niet heeft. Ik merk er in ieder geval niks van. Gevoelens zijn stom!

Donderdag nog gezien, gekletst, niet gepland. Eind van de avond een zoen. Hij zou zaterdag appen wanneer hij meer tijd zou hebben ivm werk.. want dan was er een nieuw rooster enzo. (ok deal... dan spreken we date 3 af...)

Vrijdag was ik bij de toko tegenover zijn werk.. met een vriend. Daar kreeg ik 1 appje over... Dacht eerst nog leuk.. hij heeft het gezien. Maar nu denk ik: hmm.. misschien verkeerde beeld gekweekt.. zo met die vriend van mij.

Gisteren zelf maar ge-appt om kwart voor 11. Hij appt niet veel, was op stap met een vriend. Duss.. okee.

Misschien wil ik ook wel gewoon te veel en te snel, maar als je iemand echt leuk vindt, dan wil je toch afspreken? Of niet?
  Moderator / Redactie FP zondag 25 augustus 2013 @ 13:06:40 #129
Brabo Bastard
pi_130439816
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:46 schreef Kekaa het volgende:

Heb het idee dat ik iets meer voor hem begin te voelen en gewoon graag wil zien enzo... en hij dat totaal niet heeft. Ik merk er in ieder geval niks van. Gevoelens zijn stom!

Donderdag nog gezien, gekletst, niet gepland. Eind van de avond een zoen. Hij zou zaterdag appen wanneer hij meer tijd zou hebben ivm werk.. want dan was er een nieuw rooster enzo. (ok deal... dan spreken we date 3 af...)

Vrijdag was ik bij de toko tegenover zijn werk.. met een vriend. Daar kreeg ik 1 appje over... Dacht eerst nog leuk.. hij heeft het gezien. Maar nu denk ik: hmm.. misschien verkeerde beeld gekweekt.. zo met die vriend van mij.

Gisteren zelf maar ge-appt om kwart voor 11. Hij appt niet veel, was op stap met een vriend. Duss.. okee.

Misschien wil ik ook wel gewoon te veel en te snel, maar als je iemand echt leuk vindt, dan wil je toch afspreken? Of niet?
Ga maar op zoek naar een volgende. Dit wordt niets en als je het laat aanmodderen doe je er enkel jezelf tekort mee.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130440085
Even uit de lurkmodus voor een vraagje.

Als ik iemand een bericht stuur op lexa die geen betaald lid is, kan hij mijn bericht dan wel lezen?

Oh en hebben meer mensen er last van dat je berichtjes krijgt op facebook dat ze hebben gezien dat je interesse in ze hebt terwijl je niet eens op hun profiel hebt gekeken? Ze krijgen blijkbaar een email van lexa waarin staat dat ik interesse heb?! (Snap ook niet hoe ze mij zo snel kunnen vinden op fb zonder naam, maargoed..)
De meeste leven alsof het leven iets is wat nog moet komen maar het leven is wat zich nu afspeelt
  zondag 25 augustus 2013 @ 13:19:40 #131
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130440205
quote:

Zei hij iets over die vriend van je in dat appje?
Ik zou niet weten waarom je een verkeerd beeld zou kweken als je iets gezelligs doet met een vriend. Het is niet alsof je 'm af stond te lebberen in die toko, right? ;)

Overigens schoot wel door m'n hoofd dat je "niet geheel toevallig" in de toko tegenover z'n werk was. Persoonlijk zou ik me daar drukker over maken.

quote:

Hij komt idd niet heel enthousiast over, maar zo zijn sommige mannen nu eenmaal. Niet tof, maar ze hebben 't gewoon niet altijd door.

Ik denk dat ik date 3 af zou wachten en het dan voorzichtig ter sprake zou brengen.
  Moderator / Redactie FP zondag 25 augustus 2013 @ 13:25:24 #132
Brabo Bastard
pi_130440395
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:16 schreef winnie89 het volgende:
Even uit de lurkmodus voor een vraagje.

Als ik iemand een bericht stuur op lexa die geen betaald lid is, kan hij mijn bericht dan wel lezen?

Oh en hebben meer mensen er last van dat je berichtjes krijgt op facebook dat ze hebben gezien dat je interesse in ze hebt terwijl je niet eens op hun profiel hebt gekeken? Ze krijgen blijkbaar een email van lexa waarin staat dat ik interesse heb?! (Snap ook niet hoe ze mij zo snel kunnen vinden op fb zonder naam, maargoed..)
Nee, dan kunnen ze je bericht niet lezen. Zelfs flirts zijn voor niet-betalende leden niet te zien.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130441625
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:19 schreef Yuki het volgende:

[..]

Zei hij iets over die vriend van je in dat appje?
Ik zou niet weten waarom je een verkeerd beeld zou kweken als je iets gezelligs doet met een vriend. Het is niet alsof je 'm af stond te lebberen in die toko, right? ;)

Overigens schoot wel door m'n hoofd dat je "niet geheel toevallig" in de toko tegenover z'n werk was. Persoonlijk zou ik me daar drukker over maken.

[..]

Hij komt idd niet heel enthousiast over, maar zo zijn sommige mannen nu eenmaal. Niet tof, maar ze hebben 't gewoon niet altijd door.

Ik denk dat ik date 3 af zou wachten en het dan voorzichtig ter sprake zou brengen.
Zn appje was: Hoe was de Toko? ;)

En nee... ik stond die vriend niet af te lebberen hahaha. Is gewoon een vriend, wel een hele goede. Maar zoiets zal niet gebeuren met hem.

Ik was daar inderdaad niet geheel toevallig. Had ervoor kunnen kiezen niet mee te gaan. Wilde kijken of ik mn fling zou zien... en dat is gelukt.

Ik denk dat ik het helemaal maar af wacht nu... Ik gok dat ik geen berichtje meer krijg.
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:08:33 #134
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130442036
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef Kekaa het volgende:

[..]

En nee... ik stond die vriend niet af te lebberen hahaha. Is gewoon een vriend, wel een hele goede. Maar zoiets zal niet gebeuren met hem.

Ik was daar inderdaad niet geheel toevallig. Had ervoor kunnen kiezen niet mee te gaan. Wilde kijken of ik mn fling zou zien... en dat is gelukt.

Ik denk dat ik het helemaal maar af wacht nu... Ik gok dat ik geen berichtje meer krijg.
Nou, dan zie ik al helemaal niet waar je een verkeerd beeld gekweekt zou kunnen hebben.

Als dat laatste waar is, dan is hij je sowieso niet waard.
Ik lees niets raars in wat je gedaan hebt, dus misschien is hij gewoon niet oké voor jou.

Of het loopt anders dan je nu denkt... ;)
pi_130442053
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:08 schreef Yuki het volgende:

[..]

Of het loopt anders dan je nu denkt... ;)
Ja.... lekker irritant is dit :P
pi_130442116
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:25 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Nee, dan kunnen ze je bericht niet lezen. Zelfs flirts zijn voor niet-betalende leden niet te zien.
Oke bedankt!

Hoe kan ik zien of iemand betalend lid is?
Ik krijg dus nu alweer een berichtje met:' hee, ik zie dat wij een match zijn bij de daily 6'
Ik heb eens gekeken onder het kopje daily 6 maar zie hem daar niet staan. Raar toch?
De meeste leven alsof het leven iets is wat nog moet komen maar het leven is wat zich nu afspeelt
pi_130442491
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:56 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Aan de ene kant is het niet ondenkbaar dat hij anders denkt over die vriend..
pi_130443055
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:20 schreef Rickario het volgende:

[..]

Aan de ene kant is het niet ondenkbaar dat hij anders denkt over die vriend..
Kan ik me ook best voorstellen. Maar vragen mannen daar dan niet naar?
  zondag 25 augustus 2013 @ 14:38:32 #139
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130443098
Ik zou er niet naar vragen...
Maar goed, ik zou ook nooit zo'n voorbarige conclusie trekken :P
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130443112
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:37 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Kan ik me ook best voorstellen. Maar vragen mannen daar dan niet naar?
Ik zou er niet naar vragen, maar toch op een sneaky manier uitzoeken hoe het zit denk ik :')
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:18:09 #141
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_130448781
quote:

Veel mannen (zoals ik) proberen niet al te hijgerig over te komen. Daar kunnen dates ook op stuk lopen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_130448973
pfft wat moet ik hier nou mee :')

eerst gevraagd of ze op date kon, toen was ze positief, nu kreeg ik net een smsje dat ze deze week niet meer kan :') maar ze reageerde wel weer positief op mijn filmkeuze ;(
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_130449104
quote:
15s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:25 schreef AldoTheApache het volgende:
pfft wat moet ik hier nou mee :')

eerst gevraagd of ze op date kon, toen was ze positief, nu kreeg ik net een smsje dat ze deze week niet meer kan :') maar ze reageerde wel weer positief op mijn filmkeuze ;(
Heeft ze een andere dag voorgesteld? Als dat niet het geval is zou ik denken: graag of niet.
pi_130449142
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:30 schreef Rickario het volgende:

[..]

Heeft ze een andere dag voorgesteld? Als dat niet het geval is zou ik denken: graag of niet.
Nee, maar ze zei wel sorry en ze reageerde wel positief op mijn filmkeuze (: Ja leuk! ) :') Dus ik weet niet wat ik daar nou weer mee aanmoet :')
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  zondag 25 augustus 2013 @ 17:55:40 #145
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130450026
Ben je op stap, kom je een leuke vrouw tegen waar we alle 2 het idee hadden elkaar ZEKER ergens van te kennen maar geen idee van wat. Na half uur praten nog geen idee -O- Ondertussen elke keer gestoord worden door jaloerse mannelijke collega's van haar. Goed Na van alles en nog wat puntje bij paaltje tel nummer. Is haar tel leeg! Geen paniek ik pak mijn tel begin haar nummer in te vullen loopt dat ding vast :D Maar echt MUUR vast. ( eigen schuld ik draai een Beta van IOS 7 ). Maar hoe kut is dat :D Enige wat ik weet is haar naar en waar ze werkt :D Binnen kort maar eens langs gaan dan.

Zo zie je maar, datingsite is veeeeeel makkelijker, alles kan je wanneer dan ook terug lezen :P Tot hier mijn poging tot on-tipic te gaan :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:07:49 #146
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130450522
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:55 schreef ook_gek het volgende:
Ben je op stap, kom je een leuke vrouw tegen waar we alle 2 het idee hadden elkaar ZEKER ergens van te kennen maar geen idee van wat. Na half uur praten nog geen idee -O- Ondertussen elke keer gestoord worden door jaloerse mannelijke collega's van haar. Goed Na van alles en nog wat puntje bij paaltje tel nummer. Is haar tel leeg! Geen paniek ik pak mijn tel begin haar nummer in te vullen loopt dat ding vast :D Maar echt MUUR vast. ( eigen schuld ik draai een Beta van IOS 7 ). Maar hoe kut is dat :D Enige wat ik weet is haar naar en waar ze werkt :D Binnen kort maar eens langs gaan dan.

Zo zie je maar, datingsite is veeeeeel makkelijker, alles kan je wanneer dan ook terug lezen :P Tot hier mijn poging tot on-tipic te gaan :P
Het was je niet gegund! Zou het een teken zijn ;)?
Je kan je nummer ook nog op een bierviltje schrijven ;)
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  Moderator / Redactie FP zondag 25 augustus 2013 @ 18:11:39 #147
Brabo Bastard
pi_130450659
quote:
5s.gif Op zondag 25 augustus 2013 14:11 schreef winnie89 het volgende:

[..]

Oke bedankt!

Hoe kan ik zien of iemand betalend lid is?
Ik krijg dus nu alweer een berichtje met:' hee, ik zie dat wij een match zijn bij de daily 6'
Ik heb eens gekeken onder het kopje daily 6 maar zie hem daar niet staan. Raar toch?
Als non-betalend lid weet ik het niet, anders dan dat je een echt bericht krijgt :P

En die daily 6... ik heb me daar ook nog nooit in verdiept.
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:11:39 #148
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130450660
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:07 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Het was je niet gegund! Zou het een teken zijn ;)?
Je kan je nummer ook nog op een bierviltje schrijven ;)
Bij een overvolle shoarma tent buiten en collega's die zich er mee bemoeide was een tel nummer regelen al een hele opgave :D Maar goed ze weet m'n naam dus wie weet zoekt ze me op via facebook. Ze vroeg wel of ik facebook had. En heb ook gezegd welke winkel van m'n pa is. Kan ze daar haar 06 nummer in de brievenbus knallen :D En ik weet ook waar zij werkt en vond wel dat ik een drankje te goed had van haar. Dus die mag ik komen halen. Effe langs van de week dan maar :D En het lijkt me inderdaad niet gegund :D
pi_130451045
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 18:11 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Bij een overvolle shoarma tent buiten en collega's die zich er mee bemoeide was een tel nummer regelen al een hele opgave :D Maar goed ze weet m'n naam dus wie weet zoekt ze me op via facebook. Ze vroeg wel of ik facebook had. En heb ook gezegd welke winkel van m'n pa is. Kan ze daar haar 06 nummer in de brievenbus knallen :D En ik weet ook waar zij werkt en vond wel dat ik een drankje te goed had van haar. Dus die mag ik komen halen. Effe langs van de week dan maar :D En het lijkt me inderdaad niet gegund :D
:D
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 25 augustus 2013 @ 18:28:16 #150
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130451246
Ik weet ook dat zij geen vriend heeft want dat heb ik subtiel weten te vragen.
"heb je een vriend, miss ken ik die wel" En dan krijg je het antwoord helaas niet mannen lijken
mij niet te moeten. Geen idee waarom niet. Dus meteen maar aangegeven dat ik die uitdaging wel aan durf te gaan. En dat vond ze een goed idee. Dus zal wel goed komen :D Maar echt, nooit valt m'n tel uit of is die vastgelopen gedurende de tijd dat ik de beta van ios 7 draai. En precies op dit moment *Bam* appeltje in beeld en einde verhaal :D Ach weet een leuk verhaal aan de avond overgehouden :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')