Het is al een godswonder als ik uberhaupt een bericht terug krijg met 'geen interesse'. Stuur bericht > vrouw bezoekt pagina > NUL reactie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet leuk...
OT: Wie heeft die geen interesse knop verzonnen? Sorry, wat heb ik een hekel aan dat ding zeg..
Zo moeilijk is het toch niet om zelf iets persoonlijks terug te schrijven
Ah ok, dat maakt het wel anders ja. Have fun!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ken haar al heIk spreek haar dagelijks irl
quote:Hahaha ik heb erg gelachen om je profiel... Met name dat stukje wat je niet wil!
quote:Wauw... echt die tekst van jou verveelt geen seconde!
En werkelijk NIEMAND van de betalende members die op het lumineuze idee komt er een mailadres bij te sluiten. Ik was even vergeten hoe kut RP werkte zonder er pecunia voor neer te tellen.quote:Jeetje wat een lap tekst zeg!! Maar ik heb er zeker om moeten lachen...
Precies. En het is aardig duur tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
En werkelijk NIEMAND van de betalende members die op het lumineuze idee komt er een mailadres bij te sluiten. Ik was even vergeten hoe kut RP werkte zonder er pecunia voor neer te tellen.
Zoals al eerder aangegeven, gewoon twee keer een interesseberichtje terugsturen. Krijg je (meestal) vanzelf een emailadres.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
En werkelijk NIEMAND van de betalende members die op het lumineuze idee komt er een mailadres bij te sluiten. Ik was even vergeten hoe kut RP werkte zonder er pecunia voor neer te tellen.
Maar goed dat ik geen lenzen draagquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
En als je lenzen draagt een doosje + vloeistof meenemen
Ik zal die laatste opmerking maar niet persoonlijk opvatten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, hallo. Dat ze een keer op je profiel loeren zegt natuurlijk geen hol. Ik kijk ook weleens bij een lelijkerd wat ze te zeggen heeft, puur uit morbide fascinatie.
Duidelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:49 schreef Rickario het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen lenzen draag
Misschien dat hij onzeker was, en ter compensatie negatief begon te doen? Geen idee. Er zijn genoeg succesverhalen in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:13 schreef SSJKliko het volgende:
Wat ik me nou eigenlijk afvraag.. Werkt dat nou echt, die datingsites? Ik heb nu twee keer een date gehad met iemand via een datingsite (twee verschillende mensen) en beide keren viel het me op dat ze gewoon compleet anders waren in 'het echie' dan via pm's/e-mails. De laatste presteerde het zelfs om gewoon 0,0 interesse in me te tonen (en liep alles en iedereen af te zeiken) tijdens de date, terwijl diegene daarvoor dolgraag wou afspreken want ik was zo ontzettend leuk (en we hadden al eerder gewebcammed en alles dus daar ligt het niet aan). Ik snap er de ballen van waarom mensen ineens zo anders zijn IRL.
firefly3quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:13 schreef SSJKliko het volgende:
Wat ik me nou eigenlijk afvraag.. Werkt dat nou echt, die datingsites? Ik heb nu twee keer een date gehad met iemand via een datingsite (twee verschillende mensen) en beide keren viel het me op dat ze gewoon compleet anders waren in 'het echie' dan via pm's/e-mails. De laatste presteerde het zelfs om gewoon 0,0 interesse in me te tonen (en liep alles en iedereen af te zeiken) tijdens de date, terwijl diegene daarvoor dolgraag wou afspreken want ik was zo ontzettend leuk (en we hadden al eerder gewebcammed en alles dus daar ligt het niet aan). Ik snap er de ballen van waarom mensen ineens zo anders zijn IRL.
Hangt er vanaf wat je onder werken verstaat. Als je een keer een leuke avond/nacht wilt hebben, prima, datingsites zijn leuk om er wat scharrels aan over te houden en meer moet je gewoon niet verwachten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:13 schreef SSJKliko het volgende:
Waarom zou je een standaard tekstje terug willen? Als je niks hoort is het toch duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:06 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik zal die laatste opmerking maar niet persoonlijk opvatten.Het is toch een kleine moeite om op de geen interesse knop te rammen als je het bericht toch hebt gezien. Dat ding spuugt er toch een standaard tekst uit.
Nou ja, scharrels kan ik ook wel ergens anders halen.. Ik was eigenlijk op zoek naar een relatie, jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder werken verstaat. Als je een keer een leuke avond/nacht wilt hebben, prima, datingsites zijn leuk om er wat scharrels aan over te houden en meer moet je gewoon niet verwachten.
Als je een relatie wilt, nee. Of je moet uitzonderlijk geluk hebben of je moet niet al te kritisch zijn.
Wat/wie??quote:
PUA postquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder werken verstaat. Als je een keer een leuke avond/nacht wilt hebben, prima, datingsites zijn leuk om er wat scharrels aan over te houden en meer moet je gewoon niet verwachten.
Als je een relatie wilt, nee. Of je moet uitzonderlijk geluk hebben of je moet niet al te kritisch zijn.
"Meer dokter verhalen" als in De Dokter?quote:
Hij ligt onder je.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:02 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou ja, scharrels kan ik ook wel ergens anders halen.. Ik was eigenlijk op zoek naar een relatie, jaen tja goed was niet heel kritisch, had zoiets van als het net zo leuk is als met het e-mailen/pm'en dan ben ik al blij, maar beide keren viel dat dus vies tegen. Snap ik ook niet zo goed dat ze 't een datingsite noemen wanneer 't meeste om seks draait
[..]
Wat/wie??
Euhm... Best veel relaties die voortkomen uit datingsites. We hebben/hadden hier best wel wat succesverhalen rondlopen. Macondo, Spirit, Sekhmet...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dit ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hij ligt onder je.
En je zegt het zelf al: je moet wčl kritisch zijn. En mensenkennis hebben. In een kroeg loop je er ook 50 voorbij, voordat je denkt: hey, leukerd.
Zijn die eerste twee wel via een datingsite dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euhm... Best veel relaties die voortkomen uit datingsites. We hebben/hadden hier best wel wat succesverhalen rondlopen. Macondo, Spirit, Sekhmet...
Zoals jij het nu stelt is het "settle for less" en anders schier onmogelijk. Daar ben ik het niet mee eens.
[..]
En dit ja.
De Dokter deed wel degelijk mee aan de speeddate. Ik heb een matchmail met z'n naam en e-mailadres erinquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als ik kijk naar mensen hier vanuit de reeks die een relatie hebben inmiddels...
Dizorn en Perzephone. Kenden elkaar via paiq, later via fok.
Sekhmet. Kende haar vriend al vanuit haar sociale omgeving.
Andromache en Coco98. Via fok.
Yuki. Via een speeddate avond waar hij eigenlijk niet aan meedeed.
Splash. Nu niet meer dus, maar ook vanuit sociale omgeving.
Mystikvm. Dito meen ik.
En dan vergeet ik er vast nog wel wat, maar dat is dus van de regulars in deze reeks eigenlijk niemand valt me op.
Ja, allebei RP als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zijn die eerste twee wel via een datingsite dan?
O ja, je hebt gelijk, sorry.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
De Dokter deed wel degelijk mee aan de speeddate. Ik heb een matchmail met z'n naam en e-mailadres erin
Degene die niet meedeed aan de speeddate was telefoonnr-dude. Die kwam alleen voor het feest, lang mee geouwehoerd, telefoonnr's uitgewisseld, beetje gewhatsappt, niet mee gedate want De Dokter was leuker, toen werd hij ineens wanhopig en claimerig... Einde verhaal voor telefoonnr-dude.
Nou ja, ik heb aan diezelfde site ook weleens een relatie overgehouden, dus ik zeg niet dat het per definitie onmogelijk is, maar eerder uitzondering dan regel. Of wij maken elkaar hier véél te kritisch, dat kan ook.quote:Ja, allebei RP als ik me niet vergis.
Ik ken m'n ex via Lexaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als ik kijk naar mensen hier vanuit de reeks die een relatie hebben inmiddels...
Mystikvm. Dito meen ik.
En dan vergeet ik er vast nog wel wat, maar dat is dus van de regulars in deze reeks eigenlijk niemand via een ''reguliere'' datingsite valt me op.
Heb je wel een punt eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zou je een standaard tekstje terug willen? Als je niks hoort is het toch duidelijk genoeg?
Ik heb via paiq een relatie gehad (tot ik er geen zin meer in had).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mystikvm. Dito meen ik.
En dan vergeet ik er vast nog wel wat, maar dat is dus van de regulars in deze reeks eigenlijk niemand via een ''reguliere'' datingsite valt me op.
Ja, vertel meer details of start een eigen reeks. We can't waitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Meer dokter verhalen" als in De Dokter?
Dat was overigens geen datingSITE-ervaring hč...
Wat ik dan weer niet weet, heb jij nu een relatie eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb via paiq een relatie gehad (tot ik er geen zin meer in had).
Sorry, hier kan ik geen antwoord op geven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet weet, heb jij nu een relatie eigenlijk?
Hier zit een verhaal achter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Sorry, hier kan ik geen antwoord op geven.
Omdat ik het zelf niet weet namelijk (serieus).
Dus...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, vertel meer details of start een eigen reeks. We can't wait
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus...
Nou ja, jij je zin
Net een appje: vroeg wakker, druk bezig, nu bij moeders en nog veel te doen voor z'n vertrek naar zeilkamp morgenochtend... "Maar om 16.00 kunnen we de hele avond samen zijn"![]()
het verhaal blijkt 900 pagina's Word te zijn als je alleen de whatsapp-geschiedenis doorstuurt. Heb je even.quote:
Ik heb alle tijdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
het verhaal blijkt 900 pagina's Word te zijn als je alleen de whatsapp-geschiedenis doorstuurt. Heb je even.
Of iemand een tip om dit als boek op de markt te brengen? Succes gegarandeerd. Bevat alles. Waargebeurd.
Leuk!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus...
Nou ja, jij je zin
Net een appje: vroeg wakker, druk bezig, nu bij moeders en nog veel te doen voor z'n vertrek naar zeilkamp morgenochtend... "Maar om 16.00 kunnen we de hele avond samen zijn"![]()
Ik heb ook tijdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
het verhaal blijkt 900 pagina's Word te zijn als je alleen de whatsapp-geschiedenis doorstuurt. Heb je even.
Of iemand een tip om dit als boek op de markt te brengen? Succes gegarandeerd. Bevat alles. Waargebeurd.
jaaaajaquote:
Ja... bij mij was het een BBQ. Maar wie weet wat de toekomst gaat brengen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mystikvm. Dito meen ik.
Dat is inderdaad helemaal waar. Ik heb - qua sites - in die twee en half jaar fok meer punani gezien dan in tien jaar op andere forums. Of is het fora?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:19 schreef -Splash- het volgende:
Overigens, ik vind Fok! wel een reguliere datingsite hoor. Er wordt wat af gedate via de DM/PM/hier.
Zes jaar een relatie via relatieplanetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb via paiq een relatie gehad (tot ik er geen zin meer in had).
Dan nog is het natuurlijk geen datingsite.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is inderdaad helemaal waar. Ik heb - qua sites - in die twee en half jaar fok meer punani gezien dan in tien jaar op andere forums. Of is het fora?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |