quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]herkenbaar ja! Anders de volgende dag constante mistbanken in je directe omgeving
Uit ervaring kan ik je zeggen dat je hier de plank volledig misslaatquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:57 schreef lasapparaat het volgende:
[..]
Sowieso elke datingsite waar een vrouw je een bericht stuurt zonder dat jij het initiatief hebt genomen is fake. Of je naam is Vin Diesel of Ben Affleck.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
Uit ervaring kan ik je zeggen dat je hier de plank volledig misslaat
En ik zie er niet uit als een van beide heren of een andere aantrekkelijke testesteronbom....
En dan kom je aanlopen op de date en dan zeggen ze:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:28 schreef Silenus het volgende:
Ik lijk er ook niet op, en zeker als je je aanmeldt krijg je toch echt wel vaak berichtjes hoor. Er zijn ook vrouwen die 'nieuwe inschrijvingen' checken. Een volle inbox is overdreven maar 5 reacties moet toch zeker lukken.
Maargoed, ik lijk dan ook op George Clooney.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[..]
En ik zie er niet uit als een van beide heren of een andere aantrekkelijke testesteronbom....
Jij compenseert gewoon flink met grappen die niemand durft te maken, ik lees het al.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Hey! Jij bent helemaal George Clooney"
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Jij compenseert gewoon flink met grappen die niemand durft te maken, ik lees het al.
Leukquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:30 schreef iXVI het volgende:
Zo, ik heb mijn date gehad. Heerlijk op een terrasje gezeten en een drankje en een hapje gedaan. De klik die we op de chat hadden was er ook nu, een geslaagde lunch die we kort en krachtig hebben gehouden (2 uurtjes). Daarnaast nog even nummers uitgewisseld voor de whatsapp, hier zit een vervolg in.
Doet me trouwens denken aan een foute woordgrap die ik ooit maakte:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
Jij compenseert gewoon flink met grappen die niemand durft te maken, ik lees het al.
Gewoon nu ff flink faxen, braken etc...brood eten en gaaaaaaaaaaan!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:39 schreef Rickario het volgende:
Ik zit er aan te denken om m'n "date" van vanavond te cancelen. Volgens mij heb ik gisteravond met een paar vrienden een voedselvergiftiging opgelopen bij een etentje
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Doet me trouwens denken aan een foute woordgrap die ik ooit maakte:
Had een date met een meisje, willen we gaan slapen, zegt ze: oh wacht ik moet nog even m'n lenzen uitdoen!
ik zeg: goed dat je het zegt! Ik ook!
Ik sta dus voor de prullenbak, doe m'n lenzen uit en gooi ze in de prullenbak en zeg: Gelukkig heb ik daglenzen... DAAAAAAAAAG Lenzen (en dan zwaaien terwijl ze in de prullenbak vallen).
Ik denk dat het daar is foutgegaan(ondanks dat ze wel moest lachen, maar dat zal de wijn wel geweest zijn
)
No offense, maar ik ben wel blij dat jij niet in m'n bed lagquote:
Ik dacht even dat je bedoelde "zwaai maar dag met je handje naar je lenzen ."..omdat je bij haa rwas en geen extra lenzen bij je hadquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:41 schreef SilentChaos het volgende:
Ik sta dus voor de prullenbak, doe m'n lenzen uit en gooi ze in de prullenbak en zeg: Gelukkig heb ik daglenzen... DAAAAAAAAAG Lenzen (en dan zwaaien terwijl ze in de prullenbak vallen).
Ik ook!quote:
Nice man!quote:
quote:
Ik ben ook super blijquote:
gvd niet naar de film gaan!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook super blij![]()
nu nog een leuke film uitkiezen
gozer ik ben niet geïnteresseerd in alleen maar seksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 17:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
gvd niet naar de film gaan!
bro-tip: zorg dat je haar ophaalt, maar iets te laat bent. Zodat je de film mist. Stel voor om naast de bios een lekker drankje te doen. Heb je beide meer aan.
Of ga je op de bank bij een van beide een filmpje kijken trouwens? Dan komt het wel goed met die natte vinger.
Maar hoe kun je haar nou leren kennen in de bios? Ik vind bios op eerste date altijd maar matig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gozer ik ben niet geïnteresseerd in alleen maar seksIk vind haar oprecht leuk
Dan moet je oprecht NIET naar de bios gaan dude. Gewoon lekker een drankje/hapje doen ergens!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:03 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
gozer ik ben niet geïnteresseerd in alleen maar seksIk vind haar oprecht leuk
Je bedoeld, jammer dat je zelf niet door hebt dat niemand op je "adviesen" zit te wachten. Je eigen pua topic, avmg en dit topic niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:23 schreef firefly3 het volgende:
Jammer dat haast niemand eerlijk toegeeft dat bla bla bla
ik ben het er 100% mee eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:23 schreef firefly3 het volgende:
Jammer dat haast niemand eerlijk toegeeft dat slechts via de chat je elkaar niet echt kent en er nog geen echte aantrekkingskracht is tussen twee personen. Ik hou er nu over op want het is weer belachelijk hoeveel drama er weer geschopt wordt om niets. Bepaalde zaken worden hier flink uit hun verband getrokken naar mijn mening. Ik hoef maar te zeggen dat de chat nog niets voorsteld, of er wordt al gereageerd alsof ik jullie hamster plat loop
Je moet het alleen niet zo absoluut stellen allemaal. Het is met online daten gewoon zo: Je gaat van te voren zo moet mogelijk proberen een beeld te creëren van met wie je te maken hebt. Als alles bevalt dan spreek je af en dan is het vaak de vraag inderdaad of het klikt. Maar voor die tijd vallen er al een heleboel af. Het heeft ook geen zin om met iedereen maar af te spreken zonder te chatten, want dan heb je een hele grote kans dat je sowieso geen aansluiting hebt. Tenzij je alleen uit bent op seks, dan volstaat uiterlijk alleen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:23 schreef firefly3 het volgende:
Jammer dat haast niemand eerlijk toegeeft dat slechts via de chat je elkaar niet echt kent en er nog geen echte aantrekkingskracht is tussen twee personen. Ik hou er nu over op want het is weer belachelijk hoeveel drama er weer geschopt wordt om niets. Bepaalde zaken worden hier flink uit hun verband getrokken naar mijn mening. Ik hoef maar te zeggen dat de chat nog niets voorsteld, of er wordt al gereageerd alsof ik jullie hamster plat loop
Mee eens. Of je moet elkaar al langer kennen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar hoe kun je haar nou leren kennen in de bios? Ik vind bios op eerste date altijd maar matig.
Verder natuurlijk heel tof dat ze ja zei!![]()
Op Badoo moet je ook geen hele filosofische verhandelingen willen verrichten. Gewoon vragen of ze zin heeft om te neuken, sgatjeh. Foto met petje en ontbloot bovenlijf erbij doen en klaar.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:36 schreef schermafbeelding het volgende:
Sjezus, wat is dat met al die tokkiewijven op badoo? Bijna iedereen reageert wel zo ontiegelijk passief dat het kansloos is. Owjee je zal gvd eens wat terugvragen ofzo.
Zo dat lucht op
Je verdraait de boel nu weer. Niemand zegt dat je elkaar al helemaal kent of weet of je irl ook klikt via de chat. Tuurlijk zijn er mensen die anders overkomen via de chat dan ze irl zijn, maar er zijn ook mensen waarbij dat niet (wezenlijk) verschilt en je dus een goede inschatting van iemand kan maken nav chatgesprekken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:23 schreef firefly3 het volgende:
Dat is zeker waarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:31 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
ik ben het er 100% mee eens.
Maar indien het via chat/mail/wApp totaal niet lijkt op wat ik leuk vind dan wordt het irl ook niks.
Inderdaad, de webcam is een handige hulpmiddel om daadwerkelijk een beeld te krijgen van diegene voor het afspreken zelf. Slechts gebruik maken van de chat kan zeer misleidend zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:36 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Je moet het alleen niet zo absoluut stellen allemaal. Het is met online daten gewoon zo: Je gaat van te voren zo moet mogelijk proberen een beeld te creëren van met wie je te maken hebt. Als alles bevalt dan spreek je af en dan is het vaak de vraag inderdaad of het klikt. Maar voor die tijd vallen er al een heleboel af. Het heeft ook geen zin om met iedereen maar af te spreken zonder te chatten, want dan heb je een hele grote kans dat je sowieso geen aansluiting hebt. Tenzij je alleen uit bent op seks, dan volstaat uiterlijk alleen.
Dat is minder leuk!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef Yuki het volgende:
Misschien moeten we firefly3 in z'n sop gaar laten koken, want nu gaat die zinloze discussie wéér verder
Dus, soort van OT dan maar: net een appje van De Dokter. Vlucht naar NL zit te vol, dus het is de vraag of hij naar huis kan
Hij moet naar huis! Zondag gaat hij op zeilkamp en ik moet echt nog wel even met 'm knuffelen en zoenen voor die tijdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
vlucht te vol?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef Yuki het volgende:
Misschien moeten we firefly3 in z'n sop gaar laten koken, want nu gaat die zinloze discussie wéér verder
Dus, soort van OT dan maar: net een appje van De Dokter. Vlucht naar NL zit te vol, dus het is de vraag of hij naar huis kan
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
vlucht te vol?
Dat woordje te is raar.
Of zijn alle staanplekken ook op?
waar wel dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Op Badoo moet je ook geen hele filosofische verhandelingen willen verrichten. Gewoon vragen of ze zin heeft om te neuken, sgatjeh. Foto met petje en ontbloot bovenlijf erbij doen en klaar.
E-matching. Denk ik. Ik mag daar niet komen.quote:
Komt doordat op sites als badoo een vrouw (de meeste althans) aan één stuk door wordt aangesproken. Op een gegeven moment reageer je alleen nog maar op wie je echt wil reageren...en dat zijn er weinig.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:36 schreef schermafbeelding het volgende:
Sjezus, wat is dat met al die tokkiewijven op badoo? Bijna iedereen reageert wel zo ontiegelijk passief dat het kansloos is. Owjee je zal gvd eens wat terugvragen ofzo.
Zo dat lucht op
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij moet naar huis! Zondag gaat hij op zeilkamp en ik moet echt nog wel even met 'm knuffelen en zoenen voor die tijd
Niet leuk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
OT: Wie heeft die geen interesse knop verzonnen? Sorry, wat heb ik een hekel aan dat ding zeg..
Zo moeilijk is het toch niet om zelf iets persoonlijks terug te schrijven![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet leuk...
OT: Wie heeft die geen interesse knop verzonnen? Sorry, wat heb ik een hekel aan dat ding zeg..
Zo moeilijk is het toch niet om zelf iets persoonlijks terug te schrijven
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:34 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Komt doordat op sites als badoo een vrouw (de meeste althans) aan één stuk door wordt aangesproken. Op een gegeven moment reageer je alleen nog maar op wie je echt wil reageren...en dat zijn er weinig.
Ik ken haar al hequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 18:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Maar hoe kun je haar nou leren kennen in de bios? Ik vind bios op eerste date altijd maar matig.
Verder natuurlijk heel tof dat ze ja zei!![]()
Het is al een godswonder als ik uberhaupt een bericht terug krijg met 'geen interesse'. Stuur bericht > vrouw bezoekt pagina > NUL reactie.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Niet leuk...
Zo moeilijk is het toch niet om zelf iets persoonlijks terug te schrijven
Ah ok, dat maakt het wel anders ja. Have fun!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 22:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik ken haar al heIk spreek haar dagelijks irl
quote:Hahaha ik heb erg gelachen om je profiel... Met name dat stukje wat je niet wil!
quote:Wauw... echt die tekst van jou verveelt geen seconde!
En werkelijk NIEMAND van de betalende members die op het lumineuze idee komt er een mailadres bij te sluiten. Ik was even vergeten hoe kut RP werkte zonder er pecunia voor neer te tellen.quote:Jeetje wat een lap tekst zeg!! Maar ik heb er zeker om moeten lachen...
Precies. En het is aardig duur tegenwoordigquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
En werkelijk NIEMAND van de betalende members die op het lumineuze idee komt er een mailadres bij te sluiten. Ik was even vergeten hoe kut RP werkte zonder er pecunia voor neer te tellen.
Zoals al eerder aangegeven, gewoon twee keer een interesseberichtje terugsturen. Krijg je (meestal) vanzelf een emailadres.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:49 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
[..]
En werkelijk NIEMAND van de betalende members die op het lumineuze idee komt er een mailadres bij te sluiten. Ik was even vergeten hoe kut RP werkte zonder er pecunia voor neer te tellen.
Maar goed dat ik geen lenzen draagquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
En als je lenzen draagt een doosje + vloeistof meenemen
Ik zal die laatste opmerking maar niet persoonlijk opvatten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:27 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ja, hallo. Dat ze een keer op je profiel loeren zegt natuurlijk geen hol. Ik kijk ook weleens bij een lelijkerd wat ze te zeggen heeft, puur uit morbide fascinatie.
Duidelijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:49 schreef Rickario het volgende:
[..]
Maar goed dat ik geen lenzen draag
Misschien dat hij onzeker was, en ter compensatie negatief begon te doen? Geen idee. Er zijn genoeg succesverhalen in ieder geval.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:13 schreef SSJKliko het volgende:
Wat ik me nou eigenlijk afvraag.. Werkt dat nou echt, die datingsites? Ik heb nu twee keer een date gehad met iemand via een datingsite (twee verschillende mensen) en beide keren viel het me op dat ze gewoon compleet anders waren in 'het echie' dan via pm's/e-mails. De laatste presteerde het zelfs om gewoon 0,0 interesse in me te tonen (en liep alles en iedereen af te zeiken) tijdens de date, terwijl diegene daarvoor dolgraag wou afspreken want ik was zo ontzettend leuk (en we hadden al eerder gewebcammed en alles dus daar ligt het niet aan). Ik snap er de ballen van waarom mensen ineens zo anders zijn IRL.
firefly3quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:13 schreef SSJKliko het volgende:
Wat ik me nou eigenlijk afvraag.. Werkt dat nou echt, die datingsites? Ik heb nu twee keer een date gehad met iemand via een datingsite (twee verschillende mensen) en beide keren viel het me op dat ze gewoon compleet anders waren in 'het echie' dan via pm's/e-mails. De laatste presteerde het zelfs om gewoon 0,0 interesse in me te tonen (en liep alles en iedereen af te zeiken) tijdens de date, terwijl diegene daarvoor dolgraag wou afspreken want ik was zo ontzettend leuk (en we hadden al eerder gewebcammed en alles dus daar ligt het niet aan). Ik snap er de ballen van waarom mensen ineens zo anders zijn IRL.
Hangt er vanaf wat je onder werken verstaat. Als je een keer een leuke avond/nacht wilt hebben, prima, datingsites zijn leuk om er wat scharrels aan over te houden en meer moet je gewoon niet verwachten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:13 schreef SSJKliko het volgende:
Waarom zou je een standaard tekstje terug willen? Als je niks hoort is het toch duidelijk genoeg?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:06 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ik zal die laatste opmerking maar niet persoonlijk opvatten.Het is toch een kleine moeite om op de geen interesse knop te rammen als je het bericht toch hebt gezien. Dat ding spuugt er toch een standaard tekst uit.
Nou ja, scharrels kan ik ook wel ergens anders halen.. Ik was eigenlijk op zoek naar een relatie, jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder werken verstaat. Als je een keer een leuke avond/nacht wilt hebben, prima, datingsites zijn leuk om er wat scharrels aan over te houden en meer moet je gewoon niet verwachten.
Als je een relatie wilt, nee. Of je moet uitzonderlijk geluk hebben of je moet niet al te kritisch zijn.
Wat/wie??quote:
PUA postquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je onder werken verstaat. Als je een keer een leuke avond/nacht wilt hebben, prima, datingsites zijn leuk om er wat scharrels aan over te houden en meer moet je gewoon niet verwachten.
Als je een relatie wilt, nee. Of je moet uitzonderlijk geluk hebben of je moet niet al te kritisch zijn.
"Meer dokter verhalen" als in De Dokter?quote:
Hij ligt onder je.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:02 schreef SSJKliko het volgende:
[..]
Nou ja, scharrels kan ik ook wel ergens anders halen.. Ik was eigenlijk op zoek naar een relatie, jaen tja goed was niet heel kritisch, had zoiets van als het net zo leuk is als met het e-mailen/pm'en dan ben ik al blij, maar beide keren viel dat dus vies tegen. Snap ik ook niet zo goed dat ze 't een datingsite noemen wanneer 't meeste om seks draait
[..]
Wat/wie??
Euhm... Best veel relaties die voortkomen uit datingsites. We hebben/hadden hier best wel wat succesverhalen rondlopen. Macondo, Spirit, Sekhmet...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
En dit ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:13 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Hij ligt onder je.
En je zegt het zelf al: je moet wèl kritisch zijn. En mensenkennis hebben. In een kroeg loop je er ook 50 voorbij, voordat je denkt: hey, leukerd.
Zijn die eerste twee wel via een datingsite dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Euhm... Best veel relaties die voortkomen uit datingsites. We hebben/hadden hier best wel wat succesverhalen rondlopen. Macondo, Spirit, Sekhmet...
Zoals jij het nu stelt is het "settle for less" en anders schier onmogelijk. Daar ben ik het niet mee eens.
[..]
En dit ja.
De Dokter deed wel degelijk mee aan de speeddate. Ik heb een matchmail met z'n naam en e-mailadres erinquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als ik kijk naar mensen hier vanuit de reeks die een relatie hebben inmiddels...
Dizorn en Perzephone. Kenden elkaar via paiq, later via fok.
Sekhmet. Kende haar vriend al vanuit haar sociale omgeving.
Andromache en Coco98. Via fok.
Yuki. Via een speeddate avond waar hij eigenlijk niet aan meedeed.
Splash. Nu niet meer dus, maar ook vanuit sociale omgeving.
Mystikvm. Dito meen ik.
En dan vergeet ik er vast nog wel wat, maar dat is dus van de regulars in deze reeks eigenlijk niemand valt me op.
Ja, allebei RP als ik me niet vergis.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:19 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zijn die eerste twee wel via een datingsite dan?
O ja, je hebt gelijk, sorry.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
De Dokter deed wel degelijk mee aan de speeddate. Ik heb een matchmail met z'n naam en e-mailadres erin
Degene die niet meedeed aan de speeddate was telefoonnr-dude. Die kwam alleen voor het feest, lang mee geouwehoerd, telefoonnr's uitgewisseld, beetje gewhatsappt, niet mee gedate want De Dokter was leuker, toen werd hij ineens wanhopig en claimerig... Einde verhaal voor telefoonnr-dude.
Nou ja, ik heb aan diezelfde site ook weleens een relatie overgehouden, dus ik zeg niet dat het per definitie onmogelijk is, maar eerder uitzondering dan regel. Of wij maken elkaar hier véél te kritisch, dat kan ook.quote:Ja, allebei RP als ik me niet vergis.
Ik ken m'n ex via Lexaquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Als ik kijk naar mensen hier vanuit de reeks die een relatie hebben inmiddels...
Mystikvm. Dito meen ik.
En dan vergeet ik er vast nog wel wat, maar dat is dus van de regulars in deze reeks eigenlijk niemand via een ''reguliere'' datingsite valt me op.
Heb je wel een punt eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:42 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Waarom zou je een standaard tekstje terug willen? Als je niks hoort is het toch duidelijk genoeg?
Ik heb via paiq een relatie gehad (tot ik er geen zin meer in had).quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mystikvm. Dito meen ik.
En dan vergeet ik er vast nog wel wat, maar dat is dus van de regulars in deze reeks eigenlijk niemand via een ''reguliere'' datingsite valt me op.
Ja, vertel meer details of start een eigen reeks. We can't waitquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
"Meer dokter verhalen" als in De Dokter?
Dat was overigens geen datingSITE-ervaring hè...
Wat ik dan weer niet weet, heb jij nu een relatie eigenlijk?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb via paiq een relatie gehad (tot ik er geen zin meer in had).
Sorry, hier kan ik geen antwoord op geven.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Wat ik dan weer niet weet, heb jij nu een relatie eigenlijk?
Hier zit een verhaal achter.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:48 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Sorry, hier kan ik geen antwoord op geven.
Omdat ik het zelf niet weet namelijk (serieus).
Dus...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:46 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ja, vertel meer details of start een eigen reeks. We can't wait
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus...
Nou ja, jij je zin
Net een appje: vroeg wakker, druk bezig, nu bij moeders en nog veel te doen voor z'n vertrek naar zeilkamp morgenochtend... "Maar om 16.00 kunnen we de hele avond samen zijn"![]()
het verhaal blijkt 900 pagina's Word te zijn als je alleen de whatsapp-geschiedenis doorstuurt. Heb je even.quote:
Ik heb alle tijdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
het verhaal blijkt 900 pagina's Word te zijn als je alleen de whatsapp-geschiedenis doorstuurt. Heb je even.
Of iemand een tip om dit als boek op de markt te brengen? Succes gegarandeerd. Bevat alles. Waargebeurd.
Leuk!!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus...
Nou ja, jij je zin
Net een appje: vroeg wakker, druk bezig, nu bij moeders en nog veel te doen voor z'n vertrek naar zeilkamp morgenochtend... "Maar om 16.00 kunnen we de hele avond samen zijn"![]()
Ik heb ook tijdquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 12:21 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
het verhaal blijkt 900 pagina's Word te zijn als je alleen de whatsapp-geschiedenis doorstuurt. Heb je even.
Of iemand een tip om dit als boek op de markt te brengen? Succes gegarandeerd. Bevat alles. Waargebeurd.
jaaaajaquote:
Ja... bij mij was het een BBQ. Maar wie weet wat de toekomst gaat brengen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mystikvm. Dito meen ik.
Dat is inderdaad helemaal waar. Ik heb - qua sites - in die twee en half jaar fok meer punani gezien dan in tien jaar op andere forums. Of is het fora?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:19 schreef -Splash- het volgende:
Overigens, ik vind Fok! wel een reguliere datingsite hoor. Er wordt wat af gedate via de DM/PM/hier.
Zes jaar een relatie via relatieplanetquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:45 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik heb via paiq een relatie gehad (tot ik er geen zin meer in had).
Dan nog is het natuurlijk geen datingsite.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 14:23 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Dat is inderdaad helemaal waar. Ik heb - qua sites - in die twee en half jaar fok meer punani gezien dan in tien jaar op andere forums. Of is het fora?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |