Ik zit op de gratis websites, en zoek alleen op mensen die 'online' zijn...quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Inderdaad, Elke relatie moet je opnieuw benaderen en niet vergelijk met een goede of slechte ervaring. Het is een nieuwe situatie, dus behandel het dan ook zo.
[..]
Ik heb wel eens begrepen dat op lexa enz heel veel mensen inactief zijn. Dus dat kan het 1 en ander verklaren. Op paiq zie je ook mensen voorbij komen die weken lang niet meer online geweest zijn.
Ah okquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:51 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik zit op de gratis websites, en zoek alleen op mensen die 'online' zijn...
Tsja, ik heb ook een behoorlijke horrorrelatie achter de rug. Maar met stilzitten schiet je niks op. Daarom heb ik ook maar besloten om het achter mij te laten en als worst case scenario/dieptepunt te zien.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:43 schreef afraid_tech het volgende:
Daar heb je wel een punt, opzich zou ik wel een relatie willen, waarschijnlijk gewoon bang voor een horror relatie als de laatste. En het idee van internet daten staat mij ook niet echt aan, ben misschien wel ouderwets, maar goed uitgaan doe ik niet meer dus op die manier gaat het ook nie worden.
De twijfels enzo
Edit: algeheel probleem is mijn kijk op het leven denk ik
Vlak na het weekend vragen hoe haar weekend was en wat ze allemaal gedaan heeft. Zit je vlak voor het weekend vragen of ze al leuke plannen heeft. En daar op door gaan. Muziek en films doen het ook goed. Als je zelf leest is dat ook een optie en van uit daar ga je gewoon na wat door vragen door naar het volgende onderwerp.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:41 schreef benzin het volgende:
Heeft er iemand tips over het beginnen van het gesprek?
Als nummer 5000.quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:44 schreef ook_gek het volgende:
Vlak na het weekend vragen hoe haar weekend was en wat ze allemaal gedaan heeft.
Het schijnt toch te werken in veel gevallen.quote:
Je kan beter een wat andere opener gebruiken. Door scherp te beginnen over een interesse bijvoorbeeld. Op die manier wordt het gesprek een stuk leuker is mijn ervaringquote:Op maandag 26 augustus 2013 07:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het schijnt toch te werken in veel gevallen.
Doe ik altijd op PaiQ. Van de interesses die er staan maak ik een openingszin en dat levert over het algemeen leuke gesprekken op.quote:Op maandag 26 augustus 2013 08:04 schreef Rickario het volgende:
[..]
Je kan beter een wat andere opener gebruiken. Door scherp te beginnen over een interesse bijvoorbeeld. Op die manier wordt het gesprek een stuk leuker is mijn ervaring
Dat klinkt als een zeer aparte, maar geslaagde date! Leuk voor jequote:Op zondag 25 augustus 2013 23:40 schreef -Splash- het volgende:
Date is leuk!! Samen naar de bouwmarkt geweest, de mac en de Albert Heijn. Heb in ieder geval diepe filosofische gesprekken gehad met haar betreffende tippelzones en dat ik niet snap dat nét dat filiaal van de praxis dicht was.
Huh wat?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:40 schreef -Splash- het volgende:
Date is leuk!! Samen naar de bouwmarkt geweest, de mac en de Albert Heijn. Heb in ieder geval diepe filosofische gesprekken gehad met haar betreffende tippelzones en dat ik niet snap dat nét dat filiaal van de praxis dicht was.
De tippelzone naast de praxis in Utrecht? Zo ja, wat moest je daar dan?quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:40 schreef -Splash- het volgende:
Is Splash jouw fokdate, by any chance?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:25 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dat klinkt als een zeer aparte, maar geslaagde date! Leuk voor je
Nee. En doe niet zo triest.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:49 schreef Silenus het volgende:
Precies. Twee inside jokes in zijn post, die insinueren dat iemand hier op fok er meer vanaf weet zodat nu het grote spel 'wie is het wie is het???' kan beginnen.
De bedoeling is nu dat we massaal gaan vragen wat hij bedoelt met de Praxis en tippelzones, haha. Dus laat ik ook maar een duit in het zakje doen.
"Tippelzones? En de praxis dicht??????Haha, wat bedoel je daarmee Splash?
"
....
In je post staat wel een dusdanige kromme zin in dat het moeite kost om het allemaal te snappenquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:52 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee. En doe niet zo triest.
Yuki had het goed. We waren bij de praxis met de tippelzone in Utrecht.
Dat heb je goedquote:Op maandag 26 augustus 2013 09:38 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Is Splash jouw fokdate, by any chance?
quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ach dan is de kans groter dat het uit-elkaar-zijnde-verslag niet veel verschilt qua lengte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |