Op bokt wordt iedereen hier kleddernat van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Chai het volgende:
[quote="Jenkins"]Hi Bokkers, steun mij alsjeblieft
Oke wist altijd wel dat mijn viend (waar ik nu 7 jaar mee samen ben en 6 jaar mee samen woon) een tikje romantisch was, soms wat kaarsjes hier en daar, maar dit slaat werkelijk alles!
Een paar weken geleden op een woensdag middag ging de deurbel, mijn vriend deed de deur open. Vanuit de huiskamer hoorde ik dat er een pakketje werd geleverd, wat gerommel in de gang en vervolgens zie ik mijn vriend snel de slaapkamer in lopen.... "Is niets schat, voor de buren!" 's Avonds in bed zie ik boven op de kast een boos staan.. jahoor een pakketje voor de buren verstopt op de kledingkast?
Weken lang heb ik gesmeekt om de doos boven op de kast, zo nieuwsgierig als ik was heb ik mij kunnen bedwingen zelf een kijkje te nemen. Natuurlijk ook weken lang mijn vriend zijn oren van zijn hoofd gevraagd, want wat zit er nou in hemelsnaam in die doos?!?!?!
Vorige week kreeg ik te horen, nog minimaal 2 en maximaal 6 weken wachten tot je de doos krijg.. jeejtje hoe maak je iemand nog nieuwsgieriger?? Ik dacht het is tijd voor hints! Maar nee, volgens mijn vriend was de Hint fase nog niet begonnen.
Tot eergisteren 20 augustus.. ik zat op me werk en mijn vriend whatsappt: "Het is je steun van je dromen"
Ja daar moest ik even over nadenken.. na een slijm poging "Jij bent toch de steun van mijn dromen (A)" en even door gokken had ik m! Mijn kussen is de steun van mijn dromen
Bij thuis komst vond ik dit.
[ afbeelding ]
Nou was ik nog nieuwsgieriger :=O:) .
Vandaag (22 augustus) kreeg ik weer een hint"Het vult de ruimte van je dromen" en jahoor thuis aangekomen hing er een brief aan de slaapkamer kast
[ afbeelding ]
Jeejtje wat was deze moeilijk!! Geen idee waar ik zoeken moest naar de letter 'M'...
Uiteindelijk de computer maar even aangedaan voor afleiding en wat zie ik daar! Een mysterieus bos als bureaublad met een kleine "M" bij een eng poppetje haha
[ afbeelding ]
Natuurlijk meteen de map geopend
[ afbeelding ]
YEAAAH dacht ik.. helaas ze zijn beveiligd met een wachtwoord :\
Een verrassing is altijd leuk, maar als er zoveel weken over heen gaan is het toch niet raar dat ik zo ongeduldig word O:)
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:39 schreef wise het volgende:
[..]
als hij cy kan raken, zou hij dat ook wel doen.HAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Of een 5 euro waardebon bij Dunkin Donutsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja het leidt wsl tot een aanzoek en het is zoo romantisch enz.
Nee, deze vorm vind ik niet echt leuk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geef toe, jij zou ook zwijmelen bij het idee
Kinderachtig gedoe ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee, deze vorm vind ik niet echt leuk.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Als Patrick Ster een neger was geweest zag hij er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Als Patrick Ster een neger was geweest zag hij er zo uit:
[ afbeelding ]
Op bokt wordt iedereen hier kleddernat van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Chai het volgende:
[quote="Jenkins"]Hi Bokkers, steun mij alsjeblieft
Oke wist altijd wel dat mijn viend (waar ik nu 7 jaar mee samen ben en 6 jaar mee samen woon) een tikje romantisch was, soms wat kaarsjes hier en daar, maar dit slaat werkelijk alles!
Een paar weken geleden op een woensdag middag ging de deurbel, mijn vriend deed de deur open. Vanuit de huiskamer hoorde ik dat er een pakketje werd geleverd, wat gerommel in de gang en vervolgens zie ik mijn vriend snel de slaapkamer in lopen.... "Is niets schat, voor de buren!" 's Avonds in bed zie ik boven op de kast een boos staan.. jahoor een pakketje voor de buren verstopt op de kledingkast?
Weken lang heb ik gesmeekt om de doos boven op de kast, zo nieuwsgierig als ik was heb ik mij kunnen bedwingen zelf een kijkje te nemen. Natuurlijk ook weken lang mijn vriend zijn oren van zijn hoofd gevraagd, want wat zit er nou in hemelsnaam in die doos?!?!?!
Vorige week kreeg ik te horen, nog minimaal 2 en maximaal 6 weken wachten tot je de doos krijg.. jeejtje hoe maak je iemand nog nieuwsgieriger?? Ik dacht het is tijd voor hints! Maar nee, volgens mijn vriend was de Hint fase nog niet begonnen.
Tot eergisteren 20 augustus.. ik zat op me werk en mijn vriend whatsappt: "Het is je steun van je dromen"
Ja daar moest ik even over nadenken.. na een slijm poging "Jij bent toch de steun van mijn dromen (A)" en even door gokken had ik m! Mijn kussen is de steun van mijn dromen
Bij thuis komst vond ik dit.
[ afbeelding ]
Nou was ik nog nieuwsgieriger :=O:) .
Vandaag (22 augustus) kreeg ik weer een hint"Het vult de ruimte van je dromen" en jahoor thuis aangekomen hing er een brief aan de slaapkamer kast
[ afbeelding ]
Jeejtje wat was deze moeilijk!! Geen idee waar ik zoeken moest naar de letter 'M'...
Uiteindelijk de computer maar even aangedaan voor afleiding en wat zie ik daar! Een mysterieus bos als bureaublad met een kleine "M" bij een eng poppetje haha
[ afbeelding ]
Natuurlijk meteen de map geopend
[ afbeelding ]
YEAAAH dacht ik.. helaas ze zijn beveiligd met een wachtwoord :\
Een verrassing is altijd leuk, maar als er zoveel weken over heen gaan is het toch niet raar dat ik zo ongeduldig word O:)
Hihi ok haha meidjequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:35 schreef Germano het volgende:
Vanaf volgende week krijg ik zo'n kutleven hè.
Maandag en dinsdag tot kwart voor 5 college's en donderdag tot kwart over 5.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hihi ok haha meidje![]()
Vertel gewoon door joh. Schimmelkut.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Op bokt wordt iedereen hier kleddernat van.
Godverjezus wat is dit voor kneuzenfeest?![]()
godmikanki tot de wortel 87 echt om te janken. Jezus. Teringgodverdomme
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hihi ok haha meidje![]()
Vertel gewoon door joh. Schimmelkut.
Nou nou. De harde leven. Tot ziens in de grote mensen wereld. Je zal sterven.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Maandag en dinsdag tot kwart voor 5 college's en donderdag tot kwart over 5.
Is een uitkering trekken zo zwaar?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:46 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nou nou. De harde leven. Tot ziens in de grote mensen wereld. Je zal sterven.
huiliequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Maandag wel half 12 pas aanwezig. Dinsdag en vrijdag vrij, maar het gaat om de belachelijke eindtijd.quote:
Ben juist blij dat collegejaar weer begintquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:43 schreef Germano het volgende:
[..]
Je moet elke keer papiertjes invullen enzo en solliciteren. Heb bij de rechter gevraagd of ze het niet wat makkelijker konden maken zodat men niet meer zoveel moeite moeten doen om een uitkering te innen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Is een uitkering trekken zo zwaar?
Laat je afkeuren!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je moet elke keer papiertjes invullen enzo en solliciteren. Heb bij de rechter gevraagd of ze het niet wat makkelijker konden maken zodat men niet meer zoveel moeite moeten doen om een uitkering te innen.
Ik liever ook niet, scheelt dat het nog maar een half jaartje afzien is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben juist blij dat collegejaar weer begintzit niet tot kwart over 5 though
elke maandag de wekker zetten om bij de sociale dienst in de rij te gaan staat is geen pretje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:47 schreef Germano het volgende:
[..]
Is een uitkering trekken zo zwaar?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben juist blij dat collegejaar weer begint![]()
Wow, bij mijn AH (XL nota bene!) hadden ze sowieso alleen de gewone. Bij de toko ook zo'n Asian variant, maar die heb niet meegenomen, houd ik niet zo van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die waren hier ook in de budgetbakken beland, ik heb ze maar allemaal meegenomen om te proberen.
hebben ze alleen in achterstandswijken. Daar staat AH dan ook voor achmed heinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb overigens nog nooit budgetbakken gezien bij de AH.
Moest nog lachen ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hebben ze alleen in achterstandswijken. Daar staat AH dan ook voor achmed hein
Zo droogquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hebben ze alleen in achterstandswijken. Daar staat AH dan ook voor achmed hein
Lol, dus Kristen Stewart is een zombie XDquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Dat is geen goed teken..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is hoe ik circuleer. Spontane droogte waar ik opduik
Kvind dit echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:18 schreef Germano het volgende:
KAN ZE ALVAST WENNEN AAN DE GEUR VAN HAAR KUT HAHAHA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er nog wel een maandje vakantie aan vast willen plakken eigenlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben juist blij dat collegejaar weer begintzit niet tot kwart over 5 though
practice makes perfectquote:
Waarom dan, als je ze allebei toch niet zou willen doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wil ze dat weleens zien doen met een mooie, bolle aubergine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |