HEYquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat voor domme snol ben je ook als je een mocro in je huis laat.
Heb je mijn posts wel eens goed bekeken? Die vol fouten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nederlander was.
Waar ben je geboren?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heb je mijn posts wel eens goed bekeken? Die vol fouten.
dat is bij genoeg nederlanders ook het gevalquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:30 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heb je mijn posts wel eens goed bekeken? Die vol fouten.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef Salatrel het volgende:
Recordpoging seks met 100.000 man afgelast hahaha
Dan ben je gewoon een kneusquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is bij genoeg nederlanders ook het geval
je dochter zou er maar mee thuis komenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat voor domme snol ben je ook als je een mocro in je huis laat.
als hij cy kan raken, zou hij dat ook wel doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Lekker gezellig met kamal op de bankquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:37 schreef wise het volgende:
[..]
je dochter zou er maar mee thuis komen
en dat zijn er veelquote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
Net in de wachtkamer van de huisarts de regelkunsten van een sportschool Italiaan kunnen observeren.
Nederlandse vrouw (33 ofzo) helemaal aan het giechelen en zenuwachtig met haar haar aan het spelen terwijl hij in gebrekkig Nederlands oogwaarschijnlijk liet glijden met de meest simpele en cliché complimenten. ("ik schaats", "oh echt dat vind iek leuk, op TV?", "nee niet op tv hihihi", "oh dacht iek je hebt hele mooie benen")
Mevrouw had weerstand toen hij haar nummer vroeg ("dan zet iek sap voor jou klaar", [i]"haha haha haha (), ik ga nog geen 3 minuten later stoof hij door de wachtkamer naar de stoel naast haar en zette ze met lichte weerstand haar nummer in zijn telefoon.
![]()
Hij had zelfs een scooter buiten staan zei hij trots.
Whutquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
Net in de wachtkamer van de huisarts de regelkunsten van een sportschool Italiaan kunnen observeren.
Nederlandse vrouw (33 ofzo) helemaal aan het giechelen en zenuwachtig met haar haar aan het spelen terwijl hij in gebrekkig Nederlands oogwaarschijnlijk liet glijden met de meest simpele en cliché complimenten. ("ik schaats", "oh echt dat vind iek leuk, op TV?", "nee niet op tv hihihi", "oh dacht iek je hebt hele mooie benen")
Mevrouw had weerstand toen hij haar nummer vroeg ("dan zet iek sap voor jou klaar", "haha haha haha (), ik ga eerst naar de dokter denk ik hihi"), maar nog geen 3 minuten later stoof hij door de wachtkamer naar de stoel naast haar en zette ze met lichte weerstand haar nummer in zijn telefoon.
![]()
Master!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
Mevrouw had weerstand toen hij haar nummer vroeg ("dan zet iek sap voor jou klaar", "haha haha haha (), ik ga eerst naar de dokter denk ik hihi"), maar nog geen 3 minuten later stoof hij door de wachtkamer naar de stoel naast haar en zette ze met lichte weerstand haar nummer in zijn telefoon.
![]()
zo regel ik ook altijd. Met een sappie in de aanbieding gaan ze altijd overstag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:43 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
Jij denkt alle Marokkanen zijn schoonmakers?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel over mannen he. Jij mag altijd nakend mijn huis schoonmaken hoor.
Mijn advocaat heeft me aangeraden om niet meer te reageren.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Jij denkt alle Marokkanen zijn schoonmakers?
Alleen je portemonnee hou je wel goed in de gaten dan zekerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou jou wel in mijn huis laten hoor.
dan hoeft het voor jou nietmeer he?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Alleen je portemonnee hou je wel goed in de gaten dan zeker
niet allemaal, maar als je nog een goeie weet..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:53 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dan heeft het geen nut meer voor mij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:55 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan hoeft het voor jou nietmeer he?
Jij was toch maar half?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:53 schreef ntm het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:57 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja dan heeft het geen nut meer voor mij.
was dat niet het shirtje van vaulttec?quote:
Was ik niet van plan. Dacht dat ik je kon vertrouwen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:54 schreef ntm het volgende:
[..]
Alleen je portemonnee hou je wel goed in de gaten dan zeker
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet allemaal, maar als je nog een goeie weet..
Een Marokkaan vertrouwenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Was ik niet van plan. Dacht dat ik je kon vertrouwen.
ik heb alleen de film gezienquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef ntm het volgende:
[..]Was ook een keer in shouf shouf de serie dat een Marokkaan wilde solliciteren in een restaurant voor manager of zoiets, dus hij loopt zo binnen en zegt die baas daar 'Nee we hebben al genoeg schoonmakers hier'
wat is de andere helft?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:03 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja klopt maar ik zie er wel 'Marokkaans' uit, mensen zien het altijd aan mij qua uiterlijk
En dan een half jaar naar Maleisië, ben ik dood als je terugkomtquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:01 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dan bind ik je toch maar vast aan mijn bed.
is ook noord afrika. lekker generaliserenquote:
Kenker ik wou je link geven maar wou net m'n eigen bestelling doen, blijkbaar kan het niet naar Nederland? Wat ik trouwens super vaag vind, want het is forever21.comquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waar kan ik die halen? Dan ga ik 'm kopen en een pic posten (deadsrs).
Jammerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:08 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Kenker ik wou je link geven maar wou net m'n eigen bestelling doen, blijkbaar kan het niet naar Nederland? Wat ik trouwens super vaag vind, want het is forever21.com![]()
Jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is ook noord afrika. lekker generaliseren
hebben tunesie en marokko te maken met de t en de m in ntm? #durftevragen
vrij logisch jaquote:
was wel leuker geweestquote:
Op bokt wordt iedereen hier kleddernat van.quote:Hi Bokkers, steun mij alsjeblieft
Oke wist altijd wel dat mijn viend (waar ik nu 7 jaar mee samen ben en 6 jaar mee samen woon) een tikje romantisch was, soms wat kaarsjes hier en daar, maar dit slaat werkelijk alles!
Een paar weken geleden op een woensdag middag ging de deurbel, mijn vriend deed de deur open. Vanuit de huiskamer hoorde ik dat er een pakketje werd geleverd, wat gerommel in de gang en vervolgens zie ik mijn vriend snel de slaapkamer in lopen.... "Is niets schat, voor de buren!" 's Avonds in bed zie ik boven op de kast een boos staan.. jahoor een pakketje voor de buren verstopt op de kledingkast?
Weken lang heb ik gesmeekt om de doos boven op de kast, zo nieuwsgierig als ik was heb ik mij kunnen bedwingen zelf een kijkje te nemen. Natuurlijk ook weken lang mijn vriend zijn oren van zijn hoofd gevraagd, want wat zit er nou in hemelsnaam in die doos?!?!?!
Vorige week kreeg ik te horen, nog minimaal 2 en maximaal 6 weken wachten tot je de doos krijg.. jeejtje hoe maak je iemand nog nieuwsgieriger?? Ik dacht het is tijd voor hints! Maar nee, volgens mijn vriend was de Hint fase nog niet begonnen.
Tot eergisteren 20 augustus.. ik zat op me werk en mijn vriend whatsappt: "Het is je steun van je dromen"
Ja daar moest ik even over nadenken.. na een slijm poging "Jij bent toch de steun van mijn dromen (A)" en even door gokken had ik m! Mijn kussen is de steun van mijn dromen
Bij thuis komst vond ik dit.
Nou was ik nog nieuwsgieriger :=O:) .
Vandaag (22 augustus) kreeg ik weer een hint"Het vult de ruimte van je dromen" en jahoor thuis aangekomen hing er een brief aan de slaapkamer kast
Jeejtje wat was deze moeilijk!! Geen idee waar ik zoeken moest naar de letter 'M'...
Uiteindelijk de computer maar even aangedaan voor afleiding en wat zie ik daar! Een mysterieus bos als bureaublad met een kleine "M" bij een eng poppetje haha
Natuurlijk meteen de map geopend
YEAAAH dacht ik.. helaas ze zijn beveiligd met een wachtwoord :\
Een verrassing is altijd leuk, maar als er zoveel weken over heen gaan is het toch niet raar dat ik zo ongeduldig word O:)
Op bokt wordt iedereen hier kleddernat van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:24 schreef Chai het volgende:
[quote="Jenkins"]Hi Bokkers, steun mij alsjeblieft
Oke wist altijd wel dat mijn viend (waar ik nu 7 jaar mee samen ben en 6 jaar mee samen woon) een tikje romantisch was, soms wat kaarsjes hier en daar, maar dit slaat werkelijk alles!
Een paar weken geleden op een woensdag middag ging de deurbel, mijn vriend deed de deur open. Vanuit de huiskamer hoorde ik dat er een pakketje werd geleverd, wat gerommel in de gang en vervolgens zie ik mijn vriend snel de slaapkamer in lopen.... "Is niets schat, voor de buren!" 's Avonds in bed zie ik boven op de kast een boos staan.. jahoor een pakketje voor de buren verstopt op de kledingkast?
Weken lang heb ik gesmeekt om de doos boven op de kast, zo nieuwsgierig als ik was heb ik mij kunnen bedwingen zelf een kijkje te nemen. Natuurlijk ook weken lang mijn vriend zijn oren van zijn hoofd gevraagd, want wat zit er nou in hemelsnaam in die doos?!?!?!
Vorige week kreeg ik te horen, nog minimaal 2 en maximaal 6 weken wachten tot je de doos krijg.. jeejtje hoe maak je iemand nog nieuwsgieriger?? Ik dacht het is tijd voor hints! Maar nee, volgens mijn vriend was de Hint fase nog niet begonnen.
Tot eergisteren 20 augustus.. ik zat op me werk en mijn vriend whatsappt: "Het is je steun van je dromen"
Ja daar moest ik even over nadenken.. na een slijm poging "Jij bent toch de steun van mijn dromen (A)" en even door gokken had ik m! Mijn kussen is de steun van mijn dromen
Bij thuis komst vond ik dit.
[ afbeelding ]
Nou was ik nog nieuwsgieriger :=O:) .
Vandaag (22 augustus) kreeg ik weer een hint"Het vult de ruimte van je dromen" en jahoor thuis aangekomen hing er een brief aan de slaapkamer kast
[ afbeelding ]
Jeejtje wat was deze moeilijk!! Geen idee waar ik zoeken moest naar de letter 'M'...
Uiteindelijk de computer maar even aangedaan voor afleiding en wat zie ik daar! Een mysterieus bos als bureaublad met een kleine "M" bij een eng poppetje haha
[ afbeelding ]
Natuurlijk meteen de map geopend
[ afbeelding ]
YEAAAH dacht ik.. helaas ze zijn beveiligd met een wachtwoord :\
Een verrassing is altijd leuk, maar als er zoveel weken over heen gaan is het toch niet raar dat ik zo ongeduldig word O:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |