Die waren hier ook in de budgetbakken beland, ik heb ze maar allemaal meegenomen om te proberen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:41 schreef krioro het volgende:
Ze hebben op die site ook andere interessante smaken zie ik, behalve de gewone en die extra hot. Bijvoorbeeld:
- Encona West Indian Smooth Papaya Hot Pepper Sauce
- Encona Barbados Creole Pepper Sauce
- Encona Jamaican Jerk BBQ Sauce
- Encona Indian Sweet Mango Chilli Sauce
En ze hebben Dunn's River Jamaican Hot Sauce, die had ik een tijd terug (weet niet meer waar vandaan), is ook wel OK.
FOK! inkoopactie voor een paar pallets, let's go.
quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die waren hier ook in de budgetbakken beland, ik heb ze maar allemaal meegenomen om te proberen.
vrouwen liggen toch alleen in de budgetbakken als er weer een of andere crap sale is bij H&M?quote:
Yolo hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:37 schreef Salatrel het volgende:
gisteren een man die diep ongelukkig kijkend met 4 primark tassen in zijn handen achter zijn vrouw aan liep in Almerenou weet ik niet of het kwam omdat ie met 4 primark tassen achter zijn vrouw aan liep of omdat ie in Almere was maar zal wel een combi van beide zijn
quote:
Mijn nichtje is daar laatst ook speciaal voor de primark heen gegaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:39 schreef Salatrel het volgende:
ja blijkbaar heb je in almere ook een primark want het stikte van de paupers met tassenvol
of je moeder is een pauperquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 08:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn moeder gaat naar de Primark.. dus zo spannend zal die winkel niet zijn.
Wat zeg jij nou?quote:
Achterlijke dialecten kan ik inderdaad niet lezenquote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 13:05 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Toen ik vertelde dat ik net ontmaagd was pakte mijn pa een fles whisky om te proosten, maar borg die weer snel op toen ik zei dat mijn kont nog zeer deed.
snap sowieso niet dat mensen daar overheen zouden gaan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef Salatrel het volgende:
Recordpoging seks met 100.000 man afgelast hahaha
Die omslagfoto op haar facebookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef Salatrel het volgende:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:25 schreef Chai het volgende:
R&P / Twijfel aan relatie, verliefd op een ander
Deze domme hoer dan
shit zeg sommige mensenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:25 schreef Chai het volgende:
Deze domme hoer dan
heb je de samenleving een dienst bewezen en haar voor de trein geslingerd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
shit zeg sommige mensengisteren ook he sta ik op station
Uitgeest
komt er een ietwat mollige blanke vrouw naar me toe
hoelang de vorige trein richting amsterdam was vertrokken. dus ik zeg een minuut of 10 geleden ofzo
ja want haar ex-vriend was bij haar thuis geweest en toen zij even een boodschap was gaan doen (wie laat haar ex-vriend nou alleen in haar huis achter als ze weg gaat) is hij even later ook vertrokken met de inhoud van haar portemonnee
of ik hem toevallig in de trein had zien stappen. was een marokkaanse man met een armani pet op
ja die zie je anders nooit in de trein
Is een troll.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:25 schreef Chai het volgende:
Deze domme hoer dan
wat voor domme snol ben je ook als je een mocro in je huis laat.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
shit zeg sommige mensengisteren ook he sta ik op station
Uitgeest
komt er een ietwat mollige blanke vrouw naar me toe
hoelang de vorige trein richting amsterdam was vertrokken. dus ik zeg een minuut of 10 geleden ofzo
ja want haar ex-vriend was bij haar thuis geweest en toen zij even een boodschap was gaan doen (wie laat haar ex-vriend nou alleen in haar huis achter als ze weg gaat) is hij even later ook vertrokken met de inhoud van haar portemonnee
of ik hem toevallig in de trein had zien stappen. was een marokkaanse man met een armani pet op
ja die zie je anders nooit in de trein
Nou ja zegquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
wat voor domme snol ben je ook als je een mocro in je huis laat.
ook alleen achterlaten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Zou jou wel in mijn huis laten hoor.
Ja =$.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja =$.waarom wist ik precies wat in de spoiler zou staan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Ja =$.Met een vastlopende platenspeler aan om het geschreeuw te overstemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ahaha gmta hihi XDquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom wist ik precies wat in de spoiler zou staan?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Met een vastlopende platenspeler aan om het geschreeuw te overstemmen.
Mijn hemelquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 09:59 schreef Salatrel het volgende:
Zo wat een slechte grap, ik vergeef het je omdat het nog geen 12 uur is geweest.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
In mijn hemel zitten er maar 72 heuheuheu
Kom ik goed mee weg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo wat een slechte grap, ik vergeef het je omdat het nog geen 12 uur is geweest.
Hahaha iddquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 10:45 schreef gianni61 het volgende:
overigens: wie laat zn portemonnee thuis achter als ze een boodschap gaat doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |