Ik zit nu mobiel sletje.. Straks?quote:
Zeg dat maar tegen Mausje, dat ie eens consistent naar de gym gaat.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:40 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
IK HEB STRUCTUUR EN REGELMATIG NODIG OKE?
Die zijn nog zo speels.. kidding. Jonge vrouwen van 16-17:$quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja man, lekker jongetjes van 8 hmm
En je bent zelf?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Die zijn nog zo speels.. kidding. Jonge vrouwen van 16-17:$
I know rightquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:41 schreef krioro het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen Mausje, dat ie eens consistent naar de gym gaat.
:squote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:41 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja man, lekker jongetjes van 8 hmm
Ja mens, geef progressie pics. En niet eerlijk, ik stuurde ook al foto terwijl er nog amper wat zweeturen van het squatten in te zien warenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
I know rightIs mijn schuld trouwens, ik lig al twee weken dood te gaan aan een keel- en longontsteking, en hij zorgt voor me (srs). Maar ik zal m volgende week naar de gym schoppen en zelf ook wat squats zetten, Veer krijgt immers nog progressfoto's van me
On another note, hoe sta jij eigenlijk tegenover meets en shit? (en nee, dat is geen verkapte hosselpoging![]()
)
Panzermaus die jou laat lobbyen om Veer te meetenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:43 schreef CristinaYang het volgende:
On another note, hoe sta jij eigenlijk tegenover meets en shit? (en nee, dat is geen verkapte hosselpoging![]()
)
Vanwaar die constante drang om fokkers te meeten?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
I know rightIs mijn schuld trouwens, ik lig al twee weken dood te gaan aan een keel- en longontsteking, en hij zorgt voor me (srs). Maar ik zal m volgende week naar de gym schoppen en zelf ook wat squats zetten, Veer krijgt immers nog progressfoto's van me
)
Ze vroeg het krio?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:46 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Panzermaus die jou laat lobbyen om Veer te meeten.
Je hebt toch niet 24/7 verzorging nodig omdat je keelpijn hebt.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Heb al een hoop mensen van FOK! gemeet. Grote meets zijn niet mijn ding, mensen meeten die ik leuk vind is prima.quote:On another note, hoe sta jij eigenlijk tegenover meets en shit?
OK.quote:(en nee, dat is geen verkapte hosselpoging![]()
)
wowquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:52 schreef Angel-Boy het volgende:
[..]
Hmmm... Heerlijk![]()
Zou er zo tussen jouw benen kruipen...
Als je hier niet geil van wordt...
HEy mi mang, alles goed? Je moet american history x kijkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef Rozzje het volgende:
Hallo allemaal ik verveel me iemand nog een film aan te raden
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
HEy mi mang, alles goed? Je moet american history x kijken
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Bemoei je er niet tegen :squote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
het gaat over chinezen en hij is er weer als de kippen bij hoor
Heb ik al gekekenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:51 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Kom niet haten, ik lig hier echt dood te gaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Je hebt toch niet 24/7 verzorging nodig omdat je keelpijn hebt.Vrouwen, altijd slecht voor de gains.
[..]
Heb al een hoop mensen van FOK! gemeet. Grote meets zijn niet mijn ding, mensen meeten die ik leuk vind is prima.
[..]
OK.Geen zorgen, ik zal niks tegen Maus zeggen.
gvdquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
het gaat over chinezen en hij is er weer als de kippen bij hoor
Moet jij nodig zeggen, beetje de penis van die hommo willenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
gvd
Maar damn, Angelsaksische Tjaptjoytoyboy ook al op de Ich bin ein Bisexueller toer.
Ja ja, tegenwoordig moet je anaal willen ontvangen en biseksuele interesses hebben, anders ben je een preutse muts.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
gvd
Maar damn, Angelsaksische Tjaptjoytoyboy ook al op de Ich bin ein Bisexueller toer.
GVD DIE SIGquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
gvd
Vandaar dat Panz zich ook probeert aan te passen aan de 21ste eeuwquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ja, tegenwoordig moet je anaal willen ontvangen en biseksuele interesses hebben, anders ben je een preutse muts.
Klopt wel, ik heb nooit anders gekend eigenlijk.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ja, tegenwoordig moet je anaal willen ontvangen en biseksuele interesses hebben, anders ben je een preutse muts.
quote:
Niet zo zeuren, ik heb afgelopen winter ook longontsteking gehad en ben er in mijn eentje prima doorheen gekomen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:56 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Kom niet haten, ik lig hier echt dood te gaanHoesten en shit, benauwdheid, 's nachts uit bed komen omdat ik loop te ijlen
, vervolgens onderuit gaan onderweg naar de badkamer, die arme jongen heeft er maar werk aan.
Hangt ervan af wie er komen en of ik zin en tijd heb. :v Met grote meets bedoelde ik dingen als die klb meets, met een hoop randoms die ik niet ken/mag.quote:Maar jij bent dus niet te porren voor een KLB SC meet?
Roep dit nou niet, straks houdt ie op met me verzorgen en de massages zijn zo fijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ik heb afgelopen winter ook longontsteking gehad en ben er in mijn eentje prima doorheen gekomen.
[..]
Hangt ervan af wie er komen en of ik zin en tijd heb. :v Met grote meets bedoelde ik dingen als die klb meets, met een hoop randoms die ik niet ken/mag.
Vraag dWc, die wil vast wel komenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Roep dit nou niet, straks houdt ie op met me verzorgen en de massages zijn zo fijn
Oke, dat lijkt mij echt wel leuk namelijk. En naar wat ik hoor zijn er best meer mensen die te porren zijn. Zal eens kijken of er wat op te zetten valt
Ik rij wel even langs z'n huis, de eerst volgende keer dat ik moet werkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:04 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vraag dWc, die wil vast wel komen
Als Ambi komt kom ik ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:02 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Roep dit nou niet, straks houdt ie op met me verzorgen en de massages zijn zo fijn
Oke, dat lijkt mij echt wel leuk namelijk. En naar wat ik hoor zijn er best meer mensen die te porren zijn. Zal eens kijken of er wat op te zetten valt
Eerst even met zijn moeder overleggen.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik rij wel even langs z'n huis, de eerst volgende keer dat ik moet werken
Jij bent wel een beetje een man-ho ook he?quote:
Nou zeg.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:05 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Jij bent wel een beetje een man-ho ook he?Eerst Chloro, toen Ambi, toen ntm, nu kennelijk weer Ambi...
Voor je het weet werken ze je met een broodmes de bedroom uit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou zeg.Ik ga gewoon vriendelijk met die meiden om.
'Vriendelijk', jaja. En dan vervolgens zeuren dat je in de friendzone zit zeker.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Nou zeg.Ik ga gewoon vriendelijk met die meiden om.
DAN MOET JE GODDOMME OOK EENS OPHOUDEN MET GIFJES VAN 15-JARIGEN IN M'N GEZICHT TE DUWENquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Voor je het weet werken ze je met een broodmes de bedroom uit.
THIS THIS THISquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:09 schreef Chai het volgende:
Meiden die 'dansjes gaan doen en wijntjes drinken'. Hun taal is al helemaal vervuild met verkleinwoorden al voordat ze een baby hebben uitgepoept.
Inderdaad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
'Vriendelijk', jaja. En dan vervolgens zeuren dat je in de friendzone zit zeker.
Zegt Meneer Als-Chai-Komt-Wil-Ik-Ook-Gaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:20 schreef Panzermaus het volgende:
De niet-te-stoppen drang om FOK!kers te meeten.
Doel 14 van mijn day zero project: 100 FOK!kers meeten.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:20 schreef Panzermaus het volgende:
De niet-te-stoppen drang om FOK!kers te meeten.
Oh, doel 14 is bij mij een 1 op 1-meet met jouquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Doel 14 van mijn day zero project: 100 FOK!kers meeten.
Weet niet. Ik mis 'r.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waar is dat schatje eigenlijk?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, doel 14 is bij mij een 1 op 1-meet met jou
Alle dubbelzinnigheid op een stokje.quote:
Zo bedoelde ik het helemaal niet, vies meisje.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle dubbelzinnigheid op een stokje.
Lief, dat je zo begaan met me bent.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef Chai het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik doe wel handschoenen aan hoor, heb lelijke handen en een misvormde pink, want die is ooit tussen de deur gekomen.
Haha, ja.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:29 schreef VeerEli het volgende:
R&P / Vriend whatsapped weer met ex
Is dit nou die bolle shenkie?
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:25 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Waarom is mijn foto verwijderd?
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle dubbelzinnigheid op een stokje.
Denk het niet, ben overdag in Amsterdam en 's avonds staat wat met collega's op de planningquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hoi!Ik kom mss toch naar de meet
Ga jij nou nog?
Ik ben hier vies gemaaktquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:30 schreef krioro het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het helemaal niet, vies meisje.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben hier vies gemaakt
Dusquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
Mag ik een kwart ciabatta?quote:
je mag wel meer van mequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik een kwart ciabatta?
Je penis?quote:
quote:
Verdomme nog aan toe Panzerquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:22 schreef Panzermaus het volgende:
Hij heeft zin in haar en kan niet wachten om zijn riekende apenzaad weer in haar heilige kutje te spuiten met zijn vieze stinklul.
Lekker geil, lekker stiekem. Want het mag niet. Daar ben je mooi klaar mee, TS.
Red je eigenwaarde nu het nog kan.
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vind dat zo'n walgelijk, afstotelijk wijf he
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
KLB / 14-jarige met een string #2
Panzer
Nou, wat voor geks/grappigs/bijzonders/aparts/leuks/moois/stoms gebeurt er?quote:
Gewoon, Magic Johnson die eet, even opkijkt, en z'n mond weer verder volpropt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:17 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, wat voor geks/grappigs/bijzonders/aparts/leuks/moois/stoms gebeurt er?
Succesvol tweede deel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
KLB / 14-jarige met een string #2
Panzer
Okquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Gewoon, Magic Johnson die eet, even opkijkt, en z'n mond weer verder volpropt.
Niet echt een type voor een goochelaarquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:19 schreef krioro het volgende:
[..]
Gewoon, Magic Johnson die eet, even opkijkt, en z'n mond weer verder volpropt.
Hij kan wel wat trucjes met een bal.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niet echt een type voor een goochelaar
Haten op de extraverte versie van Valerioquote:
Wtf moet die video voorstellen lolquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:41 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haten op de extraverte versie van Valerio.
De verworpen realiteit afgebeeld met ruime bewegingen om de oppervlakkigheid in kaart te brengen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:46 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Wtf moet die video voorstellen lol
Ik bleek niet artistiek genoeg om dit juist te verwoorden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De verworpen realiteit afgebeeld met ruime bewegingen om de oppervlakkigheid in kaart te brengen.
Gewoon met de eerste 4 woorden die in je op komen een zin maken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:49 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik bleek niet artistiek genoeg om dit juist te verwoorden.
Ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:48 schreef Gridlok het volgende:
[..]
De verworpen realiteit afgebeeld met ruime bewegingen om de oppervlakkigheid in kaart te brengen.
Ben helemaal niet jarig, wat is dit voor misselijke grap.quote:
Wanneer ben je jarig, stuur ik je een bosje bloemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben helemaal niet jarig, wat is dit voor misselijke grap.
16 mei, wil liever dick in a box.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:54 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig, stuur ik je een bosje bloemen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
16 mei, wil liever dick in a box.
Was ook helemaal niet bedoeld voor je verjaardag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben helemaal niet jarig, wat is dit voor misselijke grap.
Is dat een nee?quote:
Oh ja, ik snap 'm, Asian Appreciation Day zeker?!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Was ook helemaal niet bedoeld voor je verjaardag.
Nee.quote:
Nee, was gewoon blij dat je er bent.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh ja, ik snap 'm, Asian Appreciation Day zeker?!
Ahhww.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:57 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, was gewoon blij dat je er bent.
Nice. Kan niet wachten tot ik jarig ben.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Kan niet wachten tot ik jarig ben.
Ja en? Mag ik als goede vriend geen hoera zeggen tegen mijn goede vriendin en/of blij zijn dat je er bent?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahhww.Lief. Maar ik zie je meer als een goede vriend.
Praat met woorden, niet met gifjes.quote:
Natuurlijk mag dat, wie ben ik om jou dingen te verbieden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 00:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja en? Mag ik als goede vriend geen hoera zeggen tegen mijn goede vriendin en/of blij zijn dat je er bent?
Doe eens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
moet ik je uitleggen wat dat betekent?
leg mij maar eens uit waarom je een standaard PI hebt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:02 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
moet ik je uitleggen wat dat betekent?
Inderdaad. Wat was je punt dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, wie ben ik om jou dingen te verbieden.
zodat ik het nooit vergeet. dat papiertje is zo saaiquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
leg mij maar eens uit waarom je een standaard PI hebt.
kquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zodat ik het nooit vergeet. dat papiertje is zo saai
Ik geef gewoon even duidelijk aan hoe ik over onze relatie denk.quote:
Maar nu denk ik dat je mequote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:03 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
zodat ik het nooit vergeet. dat papiertje is zo saai
Oh leuk. Meeten? :$quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:03 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Wanneer 2 autisten elkaar leuk vinden en willen neuken zoeken ze elkaar op :$
Vind AIDS nou niet direct erg geschikt om spelletjes mee te spelen.quote:
Wat een kutwijf, wie zet jou daar nou in :Squote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar nu denk ik dat je mevindt. Terwijl ik laatst in het stomste FOK!er lijstje van je stond
Je staat wel in mijn lijstje van leukste FOK!kers hoor.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Maar nu denk ik dat je mevindt. Terwijl ik laatst in het stomste FOK!er lijstje van je stond
soms ben je welquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
AIDSplay is de nieuwe kinkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:05 schreef krioro het volgende:
[..]
Vind AIDS nou niet direct erg geschikt om spelletjes mee te spelen.
Natuurlijk mag dat, wie ben ik om jou dingen te verbieden.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik geef gewoon even duidelijk aan hoe ik over onze relatie denk.Mag dat niet?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je staat wel in mijn lijstje van leukste FOK!kers hoor.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Als je bro weer op vakansie is :$
Precies.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:06 schreef krioro het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, wie ben ik om jou dingen te verbieden.
Nee, ik heb dan een begrafenis.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]![]()
Ga jij naar de meet? Dan ga ik wel
Leave gridlock alone :squote:
Prrr. :$quote:
Zal jou eens ergens alleen achterlaten nadat... nvmquote:
Wow.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens ergens alleen achterlaten nadat... nvm
Wat ik laatst nog wou vragen.. wat voor werk doe jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal jou eens ergens alleen achterlaten nadat... nvm
Grapje.. Zou goed voor je zorgen juweet :$quote:
Waar is je PC/Laptop dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:10 schreef Chloroform het volgende:
Gvd, moet ik m'n bed weer uit om m'n oplader te pakken. Hard knock life.
Terecht ook, ik bezorg je een buiktuintje anders.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Grapje.. Zou goed voor je zorgen juweet :$
Op m'n bureau.quote:
Gratis hoerquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat ik laatst nog wou vragen.. wat voor werk doe jij eigenlijk?
Wat moet ik mij hier bij voorstellen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Terecht ook, ik bezorg je een buiktuintje anders.
Zes planken en Bonnie die bij je graf slaapt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat moet ik mij hier bij voorstellen?
Ok, zie je voor me als verpleegsterquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gratis hoer
Verder doe ik hier geen uitspraken over :$
sexy nurse? of hoe?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ok, zie je voor me als verpleegster
Hmmmmhm. "Verpleegster"quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Daar haat ik mensen teveel voor.. maar toch liefquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gewoon een verpleegsterquote:
Ja gewoon zo een die in een ziekenhuis werkt. Niet altijd vies doordenkenquote:
Klopt, maar durf mijn emoties niet zo goed te tonen. :$quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Daar haat ik mensen teveel voor.. maar toch lief
En ik weet dat je toch wel van me houdt, chloro
"Werkt" hmmmhmm ahuh ahuh.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee gewoon een verpleegster
[..]
Ja gewoon zo een die in een ziekenhuis werkt. Niet altijd vies doordenken
Weet ik.. Geeft niet.. Forceer ik er wel uitquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, maar durf mijn emoties niet zo goed te tonen. :$
Schuilend in je Trauma-Bunker.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, maar durf mijn emoties niet zo goed te tonen. :$
Hoe is het nou met die vieze kat van je?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Weet ik.. Geeft niet.. Forceer ik er wel uit
Zeven Chinese muren om me heen.quote:
Haha gekke meid is het toch ook.quote:
Mijn explosieve liefde breekt die muur wel.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeven Chinese muren om me heen.
Sowieso dat je tot minstens de 5e muur nog de afdruk ziet van die snuit van je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zeven Chinese muren om me heen.
En anders wit je 'm toch gewoon eerst.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:19 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mijn explosieve liefde breekt die muur wel.
Goed hoor, niet kapot te krijgen.. Zo heb ik r opgevoedquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe is het nou met die vieze kat van je?
Zag net dat je graag gehosseld wordt door foto's van het hete lichaam van de hosselaar. Nou, we've got that covered.quote:
Hahahaha kkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso dat je tot minstens de 5e muur nog de afdruk ziet van die snuit van je.
Prettig gestoordquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha gekke meid is het toch ook.![]()
Kk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso dat je tot minstens de 5e muur nog de afdruk ziet van die snuit van je.
DMquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Zag net dat je graag gehosseld wordt door foto's van het hete lichaam van de hosselaar. Nou, we've got that covered.
Ahw. Zou kroelenboelen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Goed hoor, niet kapot te krijgen.. Zo heb ik r opgevoed
Maar hoe is t met jou dan bby
Zit je dWc's foto's weer te gebruiken?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:20 schreef krioro het volgende:
[..]
Zag net dat je graag gehosseld wordt door foto's van het hete lichaam van de hosselaar. Nou, we've got that covered.
Zou ook met jou terwijl jij Bonnie kroeleboeltquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:21 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ahw. Zou kroelenboelen.
Heb nu vakantie van het werk.Dus goed. En met jou?
Oh rip alvast. Bloedonderzoek moeten laten doen ofwa?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou ook met jou terwijl jij Bonnie kroeleboelt![]()
Lekker lekker.. Met mij weet ik morgen beter hoe het gaat.. Zal je na de uitslag op de hoogte stellen.. tenzij ik aids heb :$
O.a.. Maar je hoort vast wel watquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh rip alvast. Bloedonderzoek moeten laten doen ofwa?
Sterkte.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
O.a.. Maar je hoort vast wel wat
Nu nog ff gezellig doen hier.. Kusje gr gr![]()
quote:
Nee, foto's vanuit dWc's taxi zou iedereen toch gelijk herkennen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zit je dWc's foto's weer te gebruiken?
Ja, een soort casting couch.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, foto's vanuit dWc's taxi zou iedereen toch gelijk herkennen.
Chicks met zwart haar en hoge hakken zouden doorgaan naar de volgende rotonde.quote:
Is dat niet goed genoeg voor jou?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En anders wit je 'm toch gewoon eerst.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Chicks met zwart haar en hoge hakken zouden doorgaan naar de volgende rotonde.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:31 schreef krioro het volgende:
[..]
Chicks met zwart haar en hoge hakken zouden doorgaan naar de volgende rotonde.
Als ik weet dat het van jou komt, ben ik al snel tevreden, honingdropje.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Is dat niet goed genoeg voor jou?niet high class genoeg.
Zou je haar thuisbrengen?quote:
Dat is het mooiste dat iemand ooit tegen me gezegd heeft.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik weet dat het van jou komt, ben ik al snel tevreden, honingdropje.
Zou je haar op de achterbank doen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Reclamebord oogt Aziatisch, wordt een dure rit, alleen mits 9,01/10.
Gewoon de meter (extra) laten lopen zoals een echte hindoestaanse taxichauffeur betaamt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Reclamebord oogt Aziatisch, wordt een dure rit, alleen mits 9,01/10+.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer net zo bruin geworden deze zomer.
quote:
Aaahw!quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat is het mooiste dat iemand ooit tegen me gezegd heeft.
Ik zou haar zelfs in de KFC doen, wat wil je weten?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou je haar op de achterbank doen?
Kkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:38 schreef krioro het volgende:
[..]
Gewoon de meter (extra) laten lopen zoals een echte hindoestaanse taxichauffeur betaamt.
Hoe vaak heb jij iemand op de achterbank gedaan? En hoe vaak in de KFC?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou haar zelfs in de KFC doen, wat wil je weten?
[..]
Kk. Ondertussen nog knippa's bestellen vanuit je raam.
Ik ben lekker verbrand ook al had ik factor 30 en dus lopen zonnen voor niksquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:38 schreef ntm het volgende:
[..]
Ik ben ongeveer net zo bruin geworden deze zomer.
Wow, gay.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:41 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ik ben lekker verbrand ook al had ik factor 30 en dus lopen zonnen voor niks![]()
Moet gewoon nu zonnebank pakken want ik wil gewoon een mooi egale zomerse tint krijgen..
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij iemand op de achterbank gedaan? En hoe vaak in de KFC?
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:39 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik zou haar zelfs in de KFC doen, wat wil je weten?
[..]
Kk. Ondertussen nog knippa's bestellen vanuit je raam.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij iemand op de achterbank gedaan? En hoe vaak in de KFC?
quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:43 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ben echt te wit.. Ziet er niet uit
Komt vast niet door je teint.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:43 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ben echt te wit.. Ziet er niet uit
Mooie tijden. Harten werden gebroken, vriendschappen voor eeuwig verpest, zelfmoorden gepleegd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eentje denkt het is doen, durf of waarheid op TC.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:45 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eentje denkt het is doen, durf of waarheid op TC.
Wat? Spijtig weer dat ik dit zo moet vernemenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:51 schreef Chloroform het volgende:
Maar dWc, zijn Miss en jij al lang uit elkaar?
Vond het altijd al een hoer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:53 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Wat? Spijtig weer dat ik dit zo moet vernemen.
Wist dat je meelas.quote:
Ik ging altijd m'n leftovers opwarmen om te chappen terwijl ik d'r posts las.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:54 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik ook, echt zo'n drama chick is zij (L)
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik ging altijd m'n leftovers opwarmen om te chappen terwijl ik d'r posts las.
Je hebt je kaarten verspeeld, ik denk dat je beter een nieuwe account aan kunt maken.quote:
Is ze weg dan?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 01:59 schreef Chloroform het volgende:
Kon uiteindelijk wel om d'r lachen altijd.
Al een tijd niet gezien. Misschien heeft ze een man aan de haak geslagen, misschien is ze in een stuk baklava gestikt tijdens het Suikerfeest. Weenie.quote:
Gestikt in een ferme Duitse Weisswurst lijkt me dan wat waarschijnlijker.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al een tijd niet gezien. Misschien heeft ze een man aan de haak geslagen, misschien is ze in een stuk baklava gestikt tijdens het Suikerfeest. Weenie.
Nu je het zegt! Ze zijn dat allemaal uit het assortiment aan het halen hier. Ik heb gelukkig nog een dozijn flesjes uit de budgetbak kunnen vissen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:04 schreef krioro het volgende:
[..]
Hebben ze bij jouw AH die Encona nog?
Dat is haram, dat zou onze vrome moslima nooit in haar mond stoppen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Gestikt in een ferme Duitse Weisswurst lijkt me dan wat waarschijnlijker.
Ik denk dat ze obesitas of anorexia heeft, zoiets extreemsquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Al een tijd niet gezien. Misschien heeft ze een man aan de haak geslagen, misschien is ze in een stuk baklava gestikt tijdens het Suikerfeest. Weenie.
Niet als andere mensen kijken nee. Maar ondertussen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is haram, dat zou onze vrome moslima nooit in haar mond stoppen.
Anobesitas.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik denk dat ze obesitas of anorexia heeft, zoiets extreems.
Nee, eerder 'Bol'.com.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Kan je die gewoon bij H&M bestellen?
quote:
Hier hebben ze nu bij AH een of andere hele vieze vervangende meuk. Probeer hem niet als ze die daar ook krijgen. (srs)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nu je het zegt! Ze zijn dat allemaal uit het assortiment aan het halen hier. Ik heb gelukkig nog een dozijn flesjes uit de budgetbak kunnen vissen.
Echt, jij en je chilisaus ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier hebben ze nu bij AH een of andere hele vieze vervangende meuk. Probeer hem niet als ze die daar ook krijgen. (srs)
Wilde ik naar een toko waar ze een hele rits van dat soort hot sauces hebben, was dicht, de week erna nog steeds.
Nu had ik bij weer een andere toko nog Encona gevonden, maar gisteren pakte ik daar ook de 2 laatste flesjes.Geen idee of ze daar nog aangevuld worden.
Drama.
Ik begrijp ook niet waar die haat jegens dit product vandaan komt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:10 schreef krioro het volgende:
[..]
Hier hebben ze nu bij AH een of andere hele vieze vervangende meuk. Probeer hem niet als ze die daar ook krijgen. (srs)
Wilde ik naar een toko waar ze een hele rits van dat soort hot sauces hebben, was dicht, de week erna nog steeds.
Nu had ik bij weer een andere toko nog Encona gevonden, maar gisteren pakte ik daar ook de 2 laatste flesjes.Geen idee of ze daar nog aangevuld worden.
Drama.
Dat hoor ik ook weleens.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, jij en je chilisaus ook.
Caribbean hot sauce. Big difference.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt, jij en je chilisaus ook.
Haha shit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik begrijp ook niet waar die haat jegens dit product vandaan komt.De lokale supermarktmanagingmiep is ook gestopt met haar baan omdat ze elke dag boze klanten kreeg, waarom alle goede producten weg waren.
Lijkt wel een soort AHolocaust hier, al die goede dingen waarvoor je juist naar die puinhoop ging is verdwenen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Haha shit.Zie Chloro, ik ben niet de enige.
Ouwe zeiksnor ben je.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Caribbean hot sauce. Big difference.
[..]
Haha shit.Zie Chloro, ik ben niet de enige.
West Indian Original Hot Pepper Sauce / Sauce Aux Piments Forts.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:13 schreef krioro het volgende:
[..]
Caribbean hot sauce. Big difference.
Ken je ook delen van de ingrediëntendeclaratie uit je hoofd?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
West Indian Original Hot Pepper Sauce / Sauce Aux Piments Forts.
Inderdaad. En de roerbakgroenten bestaan tegenwoordig ook voor 80% uit oneetbare aspergeboomstammen, broccolistelen en bleekselderij.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:14 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Lijkt wel een soort AHolocaust hier, al die goede dingen waarvoor je juist naar die puinhoop ging is verdwenen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
West Indian Original Hot Pepper Sauce / Sauce Aux Piments Forts.
quote:
quote:
Peperpuree (habanero pepers, scotch bonnet pepers, zout, azijn) (64%) water, kruidenazijn met mosterd, zout, gemodificeerd maismeel, verdikkingsmiddel: xanthaangom.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ken je ook delen van de ingrediëntendeclaratie uit je hoofd?
Er zijn ook zeker betere sauzen. Maar deze was inderdaad goed genoeg en kon je makkelijk meenemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:20 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Eerlijk gezegd vond ik vergelijkbaar spul van andere merken bij die ene toko die nu steeds dicht is als ik er voor de deur sta beter, maar het was zo handig dat ik die Encona gewoon bij de AH mee kon nemen.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:21 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Peperpuree (habanero pepers, scotch bonnet pepers, zout, azijn) (64%) water, kruidenazijn met mosterd, zout, gemodificeerd maismeel, verdikkingsmiddel: xanthaangom.
Store in the fridge when opened.
Ja, in de douche lees ik ook altijd de ingrediënten van de shampoo en zo.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, in de douche lees ik ook altijd de ingrediënten van de shampoo en zo.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |