quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben juist blij dat collegejaar weer begint![]()
Wow, bij mijn AH (XL nota bene!) hadden ze sowieso alleen de gewone. Bij de toko ook zo'n Asian variant, maar die heb niet meegenomen, houd ik niet zo van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 02:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die waren hier ook in de budgetbakken beland, ik heb ze maar allemaal meegenomen om te proberen.
hebben ze alleen in achterstandswijken. Daar staat AH dan ook voor achmed heinquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:59 schreef krioro het volgende:
[..]
Heb overigens nog nooit budgetbakken gezien bij de AH.
Moest nog lachen ook.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hebben ze alleen in achterstandswijken. Daar staat AH dan ook voor achmed hein
Zo droogquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
hebben ze alleen in achterstandswijken. Daar staat AH dan ook voor achmed hein
Lol, dus Kristen Stewart is een zombie XDquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:19 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Dat is geen goed teken..quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:20 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dat is hoe ik circuleer. Spontane droogte waar ik opduik
Kvind dit echt niet kunnen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:18 schreef Germano het volgende:
KAN ZE ALVAST WENNEN AAN DE GEUR VAN HAAR KUT HAHAHA.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had er nog wel een maandje vakantie aan vast willen plakken eigenlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben juist blij dat collegejaar weer begintzit niet tot kwart over 5 though
practice makes perfectquote:
Waarom dan, als je ze allebei toch niet zou willen doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 15:28 schreef Germano het volgende:
[..]
Ik wil ze dat weleens zien doen met een mooie, bolle aubergine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |