Dat is nog een foto met het al lang geleden opgeheven zakspoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:17 schreef ReisT het volgende:
[..]
Het slurf-achtige uiterlijk van de loopbrug had er dacht ik ook iets mee te maken:
[ afbeelding ](bron)
Nee, linkje?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:48 schreef b2py het volgende:
Thanks Darkwing! Vanochtend start van GP3 gezien? Direct crash in de hairpin
Kan het niet vinden... Was iig iemand vanaf P7 met goede start aan de binnenkant die hem erin duwde en degene van Pole een flinke tik uitdeelde.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:55 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Nee, linkje?
Ik heb vanochtend eerst nog even de GP van Hongarije gekeken, die stond nog op band zegmaar, had ik nog niet gezien![]()
Overigens de enige keer dat ik op Spa heb meegekeken was 1998, die race met die Fantastische start ....
quote:De vermindering is van toepassing bij vertrek uit een Belgisch station opgenomen in het elektronisch verkoopsysteem naar het station van Rijsel en omgekeerd. De terugreis kan verschillend zijn van de heenreis
Het GTW-transport is wekelijks, en de trein had al eerder via de Hanzelijn moeten gaan. Volgens de huidige Stavaza nu wekelijks via Hanzelijn.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daar komt het helaas wel op neer ja.
Vandaag is ook weer het bekende GTW-transport naar Haarlem. Stellen reden vanochtend over de Hanzelijn. Terug is waarschijnlijk via Amersfoort
Genoeg stelletjes die nog gelakt moeten worden.quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:47 schreef greavy het volgende:
[..]
Het GTW-transport is wekelijks, en de trein had al eerder via de Hanzelijn moeten gaan. Volgens de huidige Stavaza nu wekelijks via Hanzelijn.
ah daar, de RET zit daar ook ergens met haar tramsquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:31 schreef greavy het volgende:
Maar Shunter heeft een tweede werkplaats daarex-NedTrain. Is bedoeld voor wagenwerkplaats, maar er is nog plaats en mogelijkheid om locs enz te onderhouden.
Welkom in Frankrijkquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:52 schreef greavy het volgende:
Wel een vreemde sporentelling daar in Fréthun. Waar die TER staat is spoor 2, rechts is spoor 1. Maar bij de hoge HSL-sporen is het linker perronspoor spoor 3, en het rechter spoor 4. Dus je hebt van links naar rechts: 3-4-2-1
Gelukkig is Nimwegen een overzichtelijk stationquote:Op zondag 25 augustus 2013 18:47 schreef Ireyon het volgende:
4-3-1-35 is voor de gemiddelde reizigers anders ook niet echt logisch
http://www.bahn.de/hilfe/view/pk/de/zugradar.shtmlquote:Die Zugpositionen werden auf Basis von Prognosen berechnet. Die tatsächliche Position kann davon abweichen.
quote:Für die Berechnung der Position werden folgende Daten verwendet:
Zuglaufmeldungen (Einfahrts- bzw. Ausfahrtsmeldungen an Bahnhöfen und Halten, sowie Durchfahrtsmeldungen auf freier Strecke)
Prognosen (aktuelle Ankunfts- / Abfahrtszeit an den nächsten Halten)
quote:Op zondag 25 augustus 2013 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Alleen de NSA heeft het live. De Nederlandse Spoorwegen Afluisterautoriteit jwz.
iPhone: Live OVquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:05 schreef James1988 het volgende:
De OVinfo-app heeft live informatie over veel bussen en trams, dat is best wel awesome
En voor de andere 49% smartphonegebruikers: https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.skywave.ovinfoquote:Op zondag 25 augustus 2013 20:05 schreef James1988 het volgende:
De OVinfo-app heeft live informatie over veel bussen en trams, dat is best wel awesome
Als ik te veel inzoom crashed Firefoxquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:45 schreef greavy het volgende:
DB heeft nu ook een Zugradar (nog in beta), oftewel een actuele spoorkaart. Deze spoorkaart is - net als in Nederland - gebaseerd op de dienstregeling, en kan dus afwijken met de werkelijkheid.
RE&RB-verkeer is er nog niet in verwerkt.
DB Zugradar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |