Arnhem Zuid blijft sowieso een aparte: intercity's die er wél stoppen en stoptreinen die er niet stoppenquote:Op zondag 25 augustus 2013 10:22 schreef Zug-Chef het volgende:
Het grootste voordeel van Arnhem Zuid vind ik nog wel dat er rechtstreekse verbindingen zijn met Zwolle en Roosendaal en alle IC-stations die daar tussenin liggen. Ja ik weet het, ik ben bevooroordeeld met het feit dat mn ouders daar ook wonen, maar toch. Dat is wel erg handig en het mag van mij dan ook zo blijven (de huidige situatie van de IC 3600-serie).
ja maar goed, wat dat waard is...quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:39 schreef Peterselieman het volgende:
geen idee, maar op de AV van Amersfoort staat ie met +33 aangekondigd
het betekent wel dat ie rijdt, want die rijtijd tussen beide plaatsen heb je minimaal wel nodigquote:Op zondag 25 augustus 2013 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar goed, wat dat waard is...
Zal nog wel gaan oplopen, hij hobbelt achter de sprinter aan naar Amersfoort..quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
het betekent wel dat ie rijdt, want die rijtijd tussen beide plaatsen heb je minimaal wel nodig
maar zeg dan meteen dat ie stuk is, dan kunnen mensen meteen een alternatief gaan zoeken.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
sommige dingen heb je gewoon niet in de hand, maar netjes is anders
dat sowieso idd. Maar als je meteen weet dat het meer dan een half uur wordt, probeer je iets via Utrecht bijvoorbeeld. Niet zo van "wacht gewoon even, het valt wel mee. Oh nee toch niet zo, maar hij komt er nu zo aan. Oh nee toch niet." Waardeloze wanprestatie, weer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:46 schreef b2py het volgende:
En trouwens, zal ook wel geen vervangende trein hebben gereden naar Amersfoort waardoor uur lang geen IC naar Amersfoort is geweest?
daar komt het helaas wel op neer ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 11:46 schreef b2py het volgende:
En trouwens, zal ook wel geen vervangende trein hebben gereden naar Amersfoort waardoor uur lang geen IC naar Amersfoort is geweest?
Zo is het in het oosten natuurlijk ook wel. Tussen Amsterdam en Amersfoort ligt dat helaas anders..quote:Op zondag 25 augustus 2013 12:01 schreef dennistd het volgende:
Dat is tegenwoordig ook zo als je IC uit Duitsland vertraging heeft: tot december werd er regelmatig een vervangende trein ingezet vanaf Hengelo (over het algemeen de pendel Enschede-Hengelo die doorreed vanaf Hengelo). Nu wordt de Pimpel vooral gezien al 'extra' trein die niet vervangen hoeft te worden in het oosten.
Het humeur van wat reizigers.quote:
Het slurf-achtige uiterlijk van de loopbrug had er dacht ik ook iets mee te maken:quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 20:47 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Het enige wat ik kan bedenken is de zijuitgang aan de westzijde van het station. Dus komende vanuit Utrecht/Hilversum stap je zo ver mogelijk achterin uit en loopt aldaar via de trap en traverse het station uit. Vanuit de richting Apeldoorn/Zwolle juist zo veel als mogelijk voorin uitstappen. Waarom slurf? Het enige wat ik kan bedenken is dat het te maken heeft met het Dierenpark Amersfoort, wat vanuit die uitgang het dichtstbij ligt. Slurf / olifant, afijn je snapt m. Tenminste, als het zo bedoeld wordt
Deze Intercity stopt niet in Zaandam.quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het humeur van wat reizigers.
Geen idee. Er stond ook op de TBP's "Rijdt niet verder dan Hannover hbf i.v.m. defecte trein". Ook niet waar. Voorts zat er geen bistro in en werd er in het Duits en het Engels omgeroepen "Deze trein stopt in Nederland op alle intercity-stations en in Duitsland in Bad Bentheim, Rheine (etc)".
Je snapt natuurlijk wel dat elke Duitser of andere niet-Nederlandstalige reiziger de spoorkaart van Nederland in zijn hoofd heeft, en op de hoogte is van de definitie van "intercity-station"![]()
Or rather: wat is dit nu weer voor onzinnige manier van "informatie" geven? Hou dan liever je mond gewoon
Ah, kijk dat zou voor mij de reden zijn geweest om hem te nemen, of in dit gevoel te laten schieten.quote:
Dat is nog een foto met het al lang geleden opgeheven zakspoorquote:Op zondag 25 augustus 2013 13:17 schreef ReisT het volgende:
[..]
Het slurf-achtige uiterlijk van de loopbrug had er dacht ik ook iets mee te maken:
[ afbeelding ](bron)
Nee, linkje?quote:Op zondag 25 augustus 2013 13:48 schreef b2py het volgende:
Thanks Darkwing! Vanochtend start van GP3 gezien? Direct crash in de hairpin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |