ik dacht gelezen te hebben in een vorig topic dat er vanavond op een zender een samenvatting van een half uur wordt uitgezonden. Of het ook live te zien is weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 14:30 schreef mincemeat het volgende:
Veenendaal-Veenendaal nog ergens live te zien vanmiddag/vanavond?
Wat is Hummel dan ?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 19:37 schreef marcodej het volgende:
En uiteindelijk wint een C-sprintertje: Viviani.
Hummeltje is geschrapt uit de uitslag?twitter:DFVC_Official twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 19:58:41Wouter Wippert (Team 3M) was vandaag op plaats 4 de beste Nederlander. #DFVC reageer retweet
nee, is al gecorrigeerd.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 20:03 schreef Pino112 het volgende:
Hummeltje is geschrapt uit de uitslag?twitter:DFVC_Official twitterde op vrijdag 23-08-2013 om 19:58:41Wouter Wippert (Team 3M) was vandaag op plaats 4 de beste Nederlander. #DFVC reageer retweet
Dat commentaar:quote:
Matthias Krizek, de nationaal kampioen van 2011 (zonder even het land te noemen)quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dat commentaar:
Rick van Caldenborgh heeft het moeilijk en zal vandaag niet winnen.
Wellicht zijn landgenoot Jelle Wallays
In het draaiboek stond al "nationale begraafplaats, stilte svp". Dus dat zal de organisatie zelf ook niet als serieuze optie hebben overwogen. Bovendien is de grebbeberg korter dan de elsterberg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:33 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Zag er sfeerloos uit. Waarom geen finish op de grebbeberg.
Staat vaker in rondeboeken. Ook bij bv AGR, of bij Hel van het mergelland (toen ze nog amerikaans kerkhof in Henri-Chapelle passeerde) Eneco tour finishde enkele jaren terug ook op Grebbeberg.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
In het draaiboek stond al "nationale begraafplaats, stilte svp". Dus dat zal de organisatie zelf ook niet als serieuze optie hebben overwogen. B
Mwah, 68 meter boven NAP, en stijging van zo'n 7%, nog lang geen Cauberg (maar uiteraard neemt de kans op massasprint wel af)). Bovendien nog een stuk slechter bereikbaar dan waar de finish nu lag. Dus de kans op nog minder publiek is ook aanwezig. De hoeveelheid publiek viel me sowieso wat tegen, en dan vooral bij de start. Echt ontzettend rommelig ook, o.a. door de bouwputten hier en daar. Ze hadden beter weer gewoon op de Markt kunnen starten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:51 schreef Gripper het volgende:
[..]
In het draaiboek stond al "nationale begraafplaats, stilte svp". Dus dat zal de organisatie zelf ook niet als serieuze optie hebben overwogen. Bovendien is de grebbeberg korter dan de elsterberg.
Maar een finish op de amerongse was wél leuk geweest: te lang voor pure sprinters, meer iets voor een Gilbert of Sagan.
Deze al eens langs geweest?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 21:59 schreef heywoodu het volgende:
Froome kijkt even naar z'n stuurpen.
Vandaar die post jaquote:Op zondag 25 augustus 2013 08:15 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Deze al eens langs geweest?
http://chrisfroomelookingatstems.tumblr.com/
O ja, die rijden ze ook nog altijd inderdaad ...quote:Op zondag 25 augustus 2013 14:48 schreef Ambrosius het volgende:
Vanaf 15.30 op tv: Vattenfall Cyclassics in Hamburg.
Klopt, kan dus ook gewoon in dit topic imo.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:24 schreef Chiappucci het volgende:
Blijft toch de meest nietszeggende eendagswedstrijd van de World Tour.
Volgens mij is Veenendaal-Veenendaal laatste jaren al paar keer vna datum verschoven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Is deze koers de reden dat Veenendaal-Veenendaal op vrijdag plaats vind?
Is volgens mij toch al een aantal jaren op vrijdag voor Hamburg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Volgens mij is Veenendaal-Veenendaal laatste jaren al paar keer vna datum verschoven.
Op Eurosport wel, niet op ARD/ZDF.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:14 schreef TLC het volgende:
Zenden de Duitsers dit wel live uit op tv ??
Neequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:14 schreef TLC het volgende:
Zenden de Duitsers dit wel live uit op tv ??
In de sprint zal hij het ook niet winnen..quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vrij kansloos. Maar ja, dat is deze koers.
[RobinvanPersie] En dat alles zonder extra te trainen [/RobinvanPersie]quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef marcodej het volgende:
Terpstra heeft ook een gedaanteverwisseling gedaan sinds hij bij OPQS rijdt. Check die schouderpartij en torso dan.
Sporza zendt het ook gewoon uit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:53 schreef Zelva het volgende:
Die commentator die zomaar wat namen rondstrooit.Denkt ie nou echt dat Pozzato en Gasparotto in de massasprint gaan winnen?
Sports-livez.comquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza zendt het ook gewoon uit.
Ook nog een FDJ-troefkaart ingezet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Degenkolb alleen nog Curvers en???? voor zich.
Volgens de banner op TV: Koen de Kort, samen met Frederik Willems en nog iemand.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:58 schreef MarijeH het volgende:
Het is degenkolb die wint in Hamburg.
Wie was de Argos renner die bij de valpartij lag?
Is de Scheldeprijs een klassieker? (of tenminste 'klassiekerder' dan de Vattenfall?) Want Kittel won die race al 2x.quote:
Ik vind de schelderpijs klassiekerder dan dit rondje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:07 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Is de Scheldeprijs een klassieker? (of tenminste 'klassiekerder' dan de Vattenfall?) Want Kittel won die race al 2x.
Met klassieker bedoel ik een wedstrijd uit de oude Wereldbeker:quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:07 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Is de Scheldeprijs een klassieker? (of tenminste 'klassiekerder' dan de Vattenfall?) Want Kittel won die race al 2x.
GP Zürichquote:Op zondag 25 augustus 2013 17:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Met klassieker bedoel ik een wedstrijd uit de oude Wereldbeker:
• Milaan-San Remo
• Ronde van Vlaanderen
• Parijs-Roubaix
• Amstel Gold Race
• Luik-Bastenaken-Luik
• Hamburg
• San Sebastián
• Parijs-Tours
• Lombardije
Terwijl die ouder is dan de Ronde van Vlaanderen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:10 schreef Chiappucci het volgende:
Scheldeprijs is helemaal geen klassieker. Waardeloze sprinterswedstrijd is dat. Hier heb je tenminste nog een redelijk deelnemersveld en een helling in de finale.
Breekt linker sleutelbeen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Volgens de banner op TV: Koen de Kort, samen met Frederik Willems en nog iemand.
Oh, dit klopt dus niet helemaalquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:02 schreef Wombcat het volgende:
Etappe in de USA zenden ze vandaag gewoon helemaal uit.
Naja, is ook maar 116 km
Stond net 116 km in beeld, toen de uitzending begon.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh, dit klopt dus niet helemaal
[ afbeelding ]
Ja Procyclingstats heeft het aantal mijl als aantal km's neergezet en aan de hand daarvan dus het aantal mijl berekend, was nog vroeg denk ikquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Stond net 116 km in beeld, toen de uitzending begon.
8 rondjes van 15 km is 120 km. Dus klopt wel ongeveer.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja Procyclingstats heeft het aantal mijl als aantal km's neergezet en aan de hand daarvan dus het aantal mijl berekend, was nog vroeg denk ik
Geen idee, maar dat zou wel een iets duurder grapje zijnquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]![]()
Had de NASA niet eens zoiets met de Mars Rover, waardoor 'ie onbestuurbaar was?
Was een andere mars-missie. Een Mars-orbiter die crashte ipv te landen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat zou wel een iets duurder grapje zijn
quote:An investigation into the loss of the craft was launched immediately after the spacecraft was lost. A peer review board Thursday announced its preliminary findings.
The review board said that in making a key change to the spacecraft's trajectory one team used the English, or avoirdupois, system of measuring, which utilizes miles, yards, feet and inches as well as pounds and ounces, while the other was using metric kilometers, meters, kilograms and grams.
Stem?quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:17 schreef Wombcat het volgende:
Hé, wat was dat nou. Froome keek niet eens naar zijn stem
twitter:1t4i twitterde op zondag 25-08-2013 om 21:07:33Racing is underway at #ProChallenge. 75.8km circuit race around Denver. Last opportunity for #TeamArgosShimano reageer retweet
Die zullen flink balen als ze naar hun tellertje kijken en ontdekken dat het langer is.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:17 schreef heywoodu het volgende:
Argos voedt de verwarringtwitter:1t4i twitterde op zondag 25-08-2013 om 21:07:33Racing is underway at #ProChallenge. 75.8km circuit race around Denver. Last opportunity for #TeamArgosShimano reageer retweet
Zit Mezgec straks 40km te vroeg op kopquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die zullen flink balen als ze naar hun tellertje kijken en ontdekken dat het langer is.
twitter:TeamSky twitterde op zondag 25-08-2013 om 21:02:02The last stage of the #ProChallenge is now go. Five laps of a 15.1km Denver circuit before a nailed-on sprint finish: http://t.co/jBVifaUajH reageer retweet
En maar juichen als 'ie langs de finish komt, terwijl het peloton denkt "WTF, we moeten nog 3 rondjes"quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zit Mezgec straks 40km te vroeg op kop
Scherp, even gevraagd aan Joséquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:21 schreef Wombcat het volgende:
Froome en Porte presteren minder omdat ze last hadden van de hoogteZe zitten het halve jaar op 2000 meter hoogte, hoe kunnen ze dan last hebben van de hoogte?
Die 5 rondjes had Froome best kunnen fietsenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:22 schreef heywoodu het volgende:
De wetenschappers van Sky hadden het ook al niet doortwitter:TeamSky twitterde op zondag 25-08-2013 om 21:02:02The last stage of the #ProChallenge is now go. Five laps of a 15.1km Denver circuit before a nailed-on sprint finish: http://t.co/jBVifaUajH reageer retweet
"Hilbert Luka je moet nog een rondje 3 rondjes!"quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En maar juichen als 'ie langs de finish komt, terwijl het peloton denkt "WTF, we moeten nog 3 rondjes"
Is Veldscholten of zo ook eens overkomen in de Tour, toen ze ergens een paar plaatselijke rondjes moesten.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Hilbert Luka je moet nog een rondje 3 rondjes!"
Volgens mij ook, komt me wel bekend voorquote:
Belg: "Jij ziet de renners natuurlijk ook zonder helm....waarmee ik overigens niks insinueer....goed de voorsprong wordt weer wat kleiner!"quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:48 schreef danos het volgende:
Bij dit commentaar ga toch bijna verlangen naar herbert en maarten
quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:21 schreef Wombcat het volgende:
Froome en Porte presteren minder omdat ze last hadden van de hoogteZe zitten het halve jaar op 2000 meter hoogte, hoe kunnen ze dan last hebben van de hoogte?
Daar kijkt Froome ook graag naar.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:43 schreef Tommeke het volgende:
Porte die ook naar z'n stem zit te turen
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar kijkt Froome ook graag naar.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 augustus 2013 23:10 schreef Zelva het volgende:
http://nos.nl/video/544163-degenkolb-snelste-in-hamburg.html
"Het valt allemaal mee met zijn verwondingen"
NOS ook medisch erg zakelijk dus.
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Is dat uberhaupt wel een keer gebeurt ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:01 schreef flyguy het volgende:
Het zal een tijdje geleden zijn dat Sagan tijdens een rittenkoers geen etappe heeft gepakt.
Lance Armstrong in het kwadraat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:02 schreef Mani89 het volgende:
Ohja Mizbani, de hoofdpersoon uit dit prachtige stukje.
http://www.deondernemer.n(...)-komen-uit-Iran.html
Als zelfs Cunego zegt dat hij zoiets nog nooit had gezien
Sohrabi reed het jaar daarna evenwel geen deuk in een pakje boter.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:02 schreef Mani89 het volgende:
Ohja Mizbani, de hoofdpersoon uit dit prachtige stukje.
http://www.deondernemer.n(...)-komen-uit-Iran.html
Tour de San Luisquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt wel een keer gebeurt ?
Cunego heeft Froome niet zien rondrijden huishouden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:02 schreef Mani89 het volgende:
Artikel is uit 2011quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Cunego heeft Froome niet zien rondrijden huishouden?
Zou leuk zijn als ze er een profwedstrijd houdenquote:
Kan er wel van genietenquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:41 schreef heywoodu het volgende:
Leuk stukje over de beste ploeg ter wereld, Tabriz Petrochemical
http://www.cyclingnews.co(...)estions-than-answers
quote:Geldkraan dicht: einde seizoen Devolder
RadioShack gaat volgend jaar over in Trek, maar een vlotte overgang wordt dat niet. Huidig geldschieter Flavio Becca weigert nog één cent in zijn team te steken. RadioShack rijdt daarom alleen nog maar de WorldTour-wedstrijden. Dat heeft zo zijn gevolgen voor Monfort en Bakelants richting WK.
Stijn Devolder mag een kruis trekken over het WK. Het seizoen van de Belgische kampioen zit erop. Met Hamburg reed hij zijn laatste koers.
"Ik doe nog mee aan een paar kermiskoersen en criteriums, maar over een drietal weken stop ik ermee", zegt Devolder in Gazet van Antwerpen.
"Voor ik ziek werd was het de bedoeling dat ik een poging zou doen om de WK-vorm te pakken te krijgen door aan te treden in de Ronde van Groot-Brittannië. Maar we doen niet eens mee."
"Dus zet ik de fiets voor één keer vroeg aan de kant. Dat komt me niet eens slecht uit. Bij Vacansoleil en Quick-Step fietste ik elk jaar door tot half oktober, dus kijk ik nu wel uit naar een vervroegde vakantie."
Monfort: "Zelf stage inlassen voor WK"
Voor Maxime Monfort komt de chaos bij RadioShack wel ongelegen. Hij heeft zijn zinnen gezet op deelname aan het WK in Firenze.
"Ik doe mee in Plouay en aan de twee WorldTour-koersen in Canada. De tussenperiode moet ik opvullen door zelf een stage van tien dagen in te lassen. Ideaal is het allemaal niet, maar bondscoach Bomans weet waar ik mee bezig ben."
"Het gebrek aan competitieritme zal ik dan maar moeten goedmaken op training. Makkelijk wordt het niet, maar moeilijk gaat ook."
Hoe Jan Bakelants, die een vrije rol ambieert, naar het WK zal toeleven, is nog niet bekend. Ben Hermans, de vierde Belg van RadioShack, is aan de slag in de Vuelta.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:27 schreef TheArt het volgende:
Prima reportage, maar beweert Yvan Van Mol op 4.50 daar nou serieus dat doping in het wielrennen verdwenen is of hoor ik dingen die niet gezegd worden?
Chamorro is op dag 2 hard gevallen en komt daardoor geen poot vooruit. Pöstlberger is gisteren in de eindsprint hard gevallen en daardoor vandaag niet meer gestart. Verder zijn sterke klimmers als Chevrier, Foliforov en Vervaecke (waarvoor de Belgen tijden op kop reden) er keihard afgereden vandaag op de slotklim.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verrassende uitslag toch wel in de Tour de l'Avenir. Ik had verwacht dat de Colombiaantjes Rivera, Chamorro en Parra de prijzen zouden gaan verdelen, maar alleen Parra heeft goed gefietst, vierde plaats. Rivera en Chamorro nergens te bekennen.
Ruben Fernandez wint dan weer, terwijl die niet zulke hele bijzondere resultaten kan overleggen. Andere goede klimmers als Pöstlberger en Herklotz zijn al niet meer in koers.
Daan Olivier geblesseerd, hè.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah kijk, dat verklaart al een hoop.
Jammer dat de Nederlanders dit jaar geen klimmer hebben.
Dat noem ik geen blessurequote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daan Olivier geblesseerd, hè.
Veelers met eentje onder z'n zadel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:51 schreef Drebbelman het volgende:
Renshaw rijdt de World Ports Classic met een TV camera op zijn fiets. Hopelijk levert het mooie beelden op en gaan we het vaker terugzien.
Wel lastig sprinten zo met een cameraman achteropquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:51 schreef Drebbelman het volgende:
Renshaw rijdt de World Ports Classic met een TV camera op zijn fiets. Hopelijk levert het mooie beelden op en gaan we het vaker terugzien.
Beter zijn ze de bagagedrager niet vergetenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel lastig sprinten zo met een cameraman achterop
Greipel lijkt me wel beter in vorm, Kittel reed achteruit in de Eneco Tour en haakte wegens ziekte af voor Hamburg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Morgen en zaterdag World Ports Classic.
http://www.cyclingnews.co(...)s-classic-start-list
Kittel lijkt me de grote favoriet.
peletonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef Maver24 het volgende:
Wie is er nou verkeerd gereden? Het peloton of het voorste groepje
quote:Bradley Wiggins wil uurrecord aanvallen
Bradley Wiggins maakt plannen voor de toekomst. In het Italiaanse BiciSport verklaart de Brit zijn liefde voor het uurrecord.
‘Het idee spreekt me aan’, aldus Wiggins, die aangaf dat het een nieuwe gouden pagina in het Britse wielrennen zou zijn. Het record staat momenteel met 49,7 kilometer op naar van Ondrej Sosenka.
Twee banen naast elkaar doen (niet dat dat gaatquote:
Net als bij schakelen. Halverwege een wissel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Twee banen naast elkaar doen (niet dat dat gaat), Wiggins in de 1, Cancellara in de andere (die ook de ambitie heeft). Benieuwd wie er verder komt
Twee banen moet te realiseren zijn. Kan je een mooi spektakel van maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Net als bij schakelen. Halverwege een wissel.
Of zoals bij Squash. Meerdere banen naast elkaar.
Wow, dat is wel heel ernstig ineens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:56 schreef marcodej het volgende:
Val VDB2 in de Tour blijft niet zonder gevolgen: volgens artsen gaat hij nooit meer op hoog niveau kunnen fietsen. Zelf hopen ze op volgend seizoen.
Idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel ernstig ineens.
Schaf die koers maar weer af. Winnaar die 2 km minder rijdt dan de rest in koersquote:Het peloton reed goed en de kopgroep niet. was een foutje ze moesten namelijk daar nog een strook kasseien meenemen. Verkeerd uitgepijld dus. En dat hebben ze na de kopgroep hersteld. Waarschijnlijk met schaamrood op de kaken. Er stond namelijk behoorlijk wat publiek te wachten op de kasseistrook. Die de kopgroep dus nooit gezien hebben.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:56 schreef marcodej het volgende:
Val VDB2 in de Tour blijft niet zonder gevolgen: volgens artsen gaat hij nooit meer op hoog niveau kunnen fietsen. Zelf hopen ze op volgend seizoen.
bron L1.nlquote:World Ports Classic misschien naar Limburg
De World Ports Classic krijgt volgend jaar mogelijk een rit door Limburg.
Om de World Ports Classic zwaarder te maken wil organisator ASO een passage door het Limburgse heuvelland. De wedstrijd zou dan in plaats van twee, drie dagen duren.
Als aankomstplaats denkt de organisatie aan het Duitse Keulen.
De World Ports classic duurt dit jaar twee dagen. Tijdens de eerste etappe fietsten de renners van Antwerpen naar Rotterdam. Een dag later legt het peloton de omgekeerde weg af.
Wat en onzinquote:
Morgen is er weer zo'n stuk, ook met kasseien. Ik zag wel dat het iig goed is aangegeven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Commentaar WPC op Facebook Sporza:
[..]
Schaf die koers maar weer af. Winnaar die 2 km minder rijdt dan de rest in koers
twitter:arjanschouten twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 23:30:54Morgen in uw AD: Fernando en 'Fernando'. #Vuelta #Mollema http://t.co/ZgBFM6yCkD reageer retweet
2 Daagse is ansicht prima. Maar doe er dan bv ook nog een korte tijdrit aan toevoegen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat en onzin
Maak er eventueel gewoon een 1-daagse koers van op zaterdag met het ene jaar start in Antwerpen en het andere jaar in Rotterdam.
Wordt eigenlijk tijd dat iemand daar nog eens aandacht aan gaat besteden ... Op gewone fietsen zijn we nog altijd geen km verder dan Merckx gekomen ...quote:
24u zou ook mooie uitdaging zijn. Is helaas door UCI afgeschaft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wordt eigenlijk tijd dat iemand daar nog eens aandacht aan gaat besteden ... Op gewone fietsen zijn we nog altijd geen km verder dan Merckx gekomen ...
maar bestaat nog altijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
24u zou ook mooie uitdaging zijn. Is helaas door UCI afgeschaft.
twitter:KeesJongkind twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 14:07:59De film die we hebben gemaakt over @TeamBelkin heet: De tour van Bauke! (en altijd, overal de camera). Volgende week zaterdag #22.30 #Ned.1. reageer retweet
jammer dat ze het moeten monteren tot een uitzending van maar 1 uur. Zoveel beeldmateriaal wat we niet te zien krijgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:14 schreef Pino112 het volgende:
twitter:KeesJongkind twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 14:07:59De film die we hebben gemaakt over @TeamBelkin heet: De tour van Bauke! (en altijd, overal de camera). Volgende week zaterdag #22.30 #Ned.1. reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer dat ze het moeten monteren tot een uitzending van maar 1 uur. Zoveel beeldmateriaal wat we niet te zien krijgen
Het nieuwe wielrennen is er dan eindelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef heywoodu het volgende:
Leuk hoor de laatste tijd, heb het idee dat je de laatste tijd veel vaker ziet dat aanvallen zin heeft
Ik zie de laatste tijd ook Nederlanders veel meer winnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:24 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het nieuwe wielrennen is er dan eindelijk
Nu in de TdF nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:25 schreef TLC het volgende:
mooi om weer eens een Nederlandsche wielerzege te zien in een koers![]()
wat een volkquote:Op zondag 1 september 2013 15:31 schreef Ambrosius het volgende:
GP Plouay is live op Eurosport nu. Nog 60 km, het tempo ligt vrij laag.
Er doen er ook maar 5 mee.quote:Op zondag 1 september 2013 16:17 schreef FredWielergek het volgende:
en bijna geen belkin in de groep
Tnx, ideale strijkomstandigheden.quote:Op zondag 1 september 2013 15:31 schreef Ambrosius het volgende:
GP Plouay is live op Eurosport nu. Nog 60 km, het tempo ligt vrij laag.
en dan niks doenquote:
Zouden ze dan Ferrari's krijgen als ploegleiderswagen?quote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Ook hier maar even: 'Alonso houdt Euskaltel in wielerpeloton'
Ik kwam dit soort foto's al tegen jaquote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zouden ze dan Ferrari's krijgen als ploegleiderswagen?
Lekker Sky de ogen uit steken met hun armoedige Jaguars.
Hoewel zo'n Ferrari wat onhandig is voor de mecanieker. En wat te laag is om parijs-Roubaix mee te rijden.
Vast vrienden gemaakt in de wachtkamer van Dr. Fuentes.quote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Ook hier maar even: 'Alonso houdt Euskaltel in wielerpeloton'
Of in de wachtkamer van Dr. Ferrari.quote:Op maandag 2 september 2013 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vast vrienden gemaakt in de wachtkamer van Dr. Fuentes.
Doen ze trouwens met boni's? Anders wordt het toch wel Tour of Sagan.quote:Op maandag 2 september 2013 22:18 schreef Marcoss het volgende:
Ziet er gezellig uit in Alberta
[ afbeelding ]
ik mis de pijl op deze fotoquote:Op maandag 2 september 2013 22:18 schreef Marcoss het volgende:
Ziet er gezellig uit in Alberta
[ afbeelding ]
Hoezo zou het dat zonder boni's niet worden dan?quote:Op maandag 2 september 2013 22:20 schreef flyguy het volgende:
[..]
Doen ze trouwens met boni's? Anders wordt het toch wel Tour of Sagan.
Voor de eindoverwinning, hoewel hij de proloog natuurlijk ook nog er bij kan winnen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo zou het dat zonder boni's niet worden dan?
Ja maar met boni's is de kans op de eindoverwinning voor hem toch alleen maar groter?quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:30 schreef flyguy het volgende:
[..]
Voor de eindoverwinning, hoewel hij de proloog natuurlijk ook nog er bij kan winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |