Is dat uberhaupt wel een keer gebeurt ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 00:01 schreef flyguy het volgende:
Het zal een tijdje geleden zijn dat Sagan tijdens een rittenkoers geen etappe heeft gepakt.
Lance Armstrong in het kwadraat.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:02 schreef Mani89 het volgende:
Ohja Mizbani, de hoofdpersoon uit dit prachtige stukje.
http://www.deondernemer.n(...)-komen-uit-Iran.html
Als zelfs Cunego zegt dat hij zoiets nog nooit had gezien
Sohrabi reed het jaar daarna evenwel geen deuk in een pakje boter.quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:02 schreef Mani89 het volgende:
Ohja Mizbani, de hoofdpersoon uit dit prachtige stukje.
http://www.deondernemer.n(...)-komen-uit-Iran.html
Tour de San Luisquote:Op maandag 26 augustus 2013 00:05 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Is dat uberhaupt wel een keer gebeurt ?
Cunego heeft Froome niet zien rondrijden huishouden?quote:Op maandag 26 augustus 2013 09:02 schreef Mani89 het volgende:
Artikel is uit 2011quote:Op maandag 26 augustus 2013 13:57 schreef Zelva het volgende:
[..]
Cunego heeft Froome niet zien rondrijden huishouden?
Zou leuk zijn als ze er een profwedstrijd houdenquote:
Kan er wel van genietenquote:Op maandag 26 augustus 2013 08:41 schreef heywoodu het volgende:
Leuk stukje over de beste ploeg ter wereld, Tabriz Petrochemical
http://www.cyclingnews.co(...)estions-than-answers
quote:Geldkraan dicht: einde seizoen Devolder
RadioShack gaat volgend jaar over in Trek, maar een vlotte overgang wordt dat niet. Huidig geldschieter Flavio Becca weigert nog één cent in zijn team te steken. RadioShack rijdt daarom alleen nog maar de WorldTour-wedstrijden. Dat heeft zo zijn gevolgen voor Monfort en Bakelants richting WK.
Stijn Devolder mag een kruis trekken over het WK. Het seizoen van de Belgische kampioen zit erop. Met Hamburg reed hij zijn laatste koers.
"Ik doe nog mee aan een paar kermiskoersen en criteriums, maar over een drietal weken stop ik ermee", zegt Devolder in Gazet van Antwerpen.
"Voor ik ziek werd was het de bedoeling dat ik een poging zou doen om de WK-vorm te pakken te krijgen door aan te treden in de Ronde van Groot-Brittanniė. Maar we doen niet eens mee."
"Dus zet ik de fiets voor één keer vroeg aan de kant. Dat komt me niet eens slecht uit. Bij Vacansoleil en Quick-Step fietste ik elk jaar door tot half oktober, dus kijk ik nu wel uit naar een vervroegde vakantie."
Monfort: "Zelf stage inlassen voor WK"
Voor Maxime Monfort komt de chaos bij RadioShack wel ongelegen. Hij heeft zijn zinnen gezet op deelname aan het WK in Firenze.
"Ik doe mee in Plouay en aan de twee WorldTour-koersen in Canada. De tussenperiode moet ik opvullen door zelf een stage van tien dagen in te lassen. Ideaal is het allemaal niet, maar bondscoach Bomans weet waar ik mee bezig ben."
"Het gebrek aan competitieritme zal ik dan maar moeten goedmaken op training. Makkelijk wordt het niet, maar moeilijk gaat ook."
Hoe Jan Bakelants, die een vrije rol ambieert, naar het WK zal toeleven, is nog niet bekend. Ben Hermans, de vierde Belg van RadioShack, is aan de slag in de Vuelta.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:27 schreef TheArt het volgende:
Prima reportage, maar beweert Yvan Van Mol op 4.50 daar nou serieus dat doping in het wielrennen verdwenen is of hoor ik dingen die niet gezegd worden?
Chamorro is op dag 2 hard gevallen en komt daardoor geen poot vooruit. Pöstlberger is gisteren in de eindsprint hard gevallen en daardoor vandaag niet meer gestart. Verder zijn sterke klimmers als Chevrier, Foliforov en Vervaecke (waarvoor de Belgen tijden op kop reden) er keihard afgereden vandaag op de slotklim.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Verrassende uitslag toch wel in de Tour de l'Avenir. Ik had verwacht dat de Colombiaantjes Rivera, Chamorro en Parra de prijzen zouden gaan verdelen, maar alleen Parra heeft goed gefietst, vierde plaats. Rivera en Chamorro nergens te bekennen.
Ruben Fernandez wint dan weer, terwijl die niet zulke hele bijzondere resultaten kan overleggen. Andere goede klimmers als Pöstlberger en Herklotz zijn al niet meer in koers.
Daan Olivier geblesseerd, hč.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ah kijk, dat verklaart al een hoop.
Jammer dat de Nederlanders dit jaar geen klimmer hebben.
Dat noem ik geen blessurequote:Op donderdag 29 augustus 2013 12:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daan Olivier geblesseerd, hč.
Veelers met eentje onder z'n zadel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:51 schreef Drebbelman het volgende:
Renshaw rijdt de World Ports Classic met een TV camera op zijn fiets. Hopelijk levert het mooie beelden op en gaan we het vaker terugzien.
Wel lastig sprinten zo met een cameraman achteropquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:51 schreef Drebbelman het volgende:
Renshaw rijdt de World Ports Classic met een TV camera op zijn fiets. Hopelijk levert het mooie beelden op en gaan we het vaker terugzien.
Beter zijn ze de bagagedrager niet vergetenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Wel lastig sprinten zo met een cameraman achterop
Greipel lijkt me wel beter in vorm, Kittel reed achteruit in de Eneco Tour en haakte wegens ziekte af voor Hamburg.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 20:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Morgen en zaterdag World Ports Classic.
http://www.cyclingnews.co(...)s-classic-start-list
Kittel lijkt me de grote favoriet.
peletonquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:35 schreef Maver24 het volgende:
Wie is er nou verkeerd gereden? Het peloton of het voorste groepje
quote:Bradley Wiggins wil uurrecord aanvallen
Bradley Wiggins maakt plannen voor de toekomst. In het Italiaanse BiciSport verklaart de Brit zijn liefde voor het uurrecord.
‘Het idee spreekt me aan’, aldus Wiggins, die aangaf dat het een nieuwe gouden pagina in het Britse wielrennen zou zijn. Het record staat momenteel met 49,7 kilometer op naar van Ondrej Sosenka.
Twee banen naast elkaar doen (niet dat dat gaatquote:
Net als bij schakelen. Halverwege een wissel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Twee banen naast elkaar doen (niet dat dat gaat), Wiggins in de 1, Cancellara in de andere (die ook de ambitie heeft). Benieuwd wie er verder komt
Twee banen moet te realiseren zijn. Kan je een mooi spektakel van maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 16:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Net als bij schakelen. Halverwege een wissel.
Of zoals bij Squash. Meerdere banen naast elkaar.
Wow, dat is wel heel ernstig ineens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:56 schreef marcodej het volgende:
Val VDB2 in de Tour blijft niet zonder gevolgen: volgens artsen gaat hij nooit meer op hoog niveau kunnen fietsen. Zelf hopen ze op volgend seizoen.
Idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Wow, dat is wel heel ernstig ineens.
Schaf die koers maar weer af. Winnaar die 2 km minder rijdt dan de rest in koersquote:Het peloton reed goed en de kopgroep niet. was een foutje ze moesten namelijk daar nog een strook kasseien meenemen. Verkeerd uitgepijld dus. En dat hebben ze na de kopgroep hersteld. Waarschijnlijk met schaamrood op de kaken. Er stond namelijk behoorlijk wat publiek te wachten op de kasseistrook. Die de kopgroep dus nooit gezien hebben.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:56 schreef marcodej het volgende:
Val VDB2 in de Tour blijft niet zonder gevolgen: volgens artsen gaat hij nooit meer op hoog niveau kunnen fietsen. Zelf hopen ze op volgend seizoen.
bron L1.nlquote:World Ports Classic misschien naar Limburg
De World Ports Classic krijgt volgend jaar mogelijk een rit door Limburg.
Om de World Ports Classic zwaarder te maken wil organisator ASO een passage door het Limburgse heuvelland. De wedstrijd zou dan in plaats van twee, drie dagen duren.
Als aankomstplaats denkt de organisatie aan het Duitse Keulen.
De World Ports classic duurt dit jaar twee dagen. Tijdens de eerste etappe fietsten de renners van Antwerpen naar Rotterdam. Een dag later legt het peloton de omgekeerde weg af.
Wat en onzinquote:
Morgen is er weer zo'n stuk, ook met kasseien. Ik zag wel dat het iig goed is aangegeven.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef ItaloDancer het volgende:
Commentaar WPC op Facebook Sporza:
[..]
Schaf die koers maar weer af. Winnaar die 2 km minder rijdt dan de rest in koers
twitter:arjanschouten twitterde op vrijdag 30-08-2013 om 23:30:54Morgen in uw AD: Fernando en 'Fernando'. #Vuelta #Mollema http://t.co/ZgBFM6yCkD reageer retweet
2 Daagse is ansicht prima. Maar doe er dan bv ook nog een korte tijdrit aan toevoegen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Wat en onzin
Maak er eventueel gewoon een 1-daagse koers van op zaterdag met het ene jaar start in Antwerpen en het andere jaar in Rotterdam.
Wordt eigenlijk tijd dat iemand daar nog eens aandacht aan gaat besteden ... Op gewone fietsen zijn we nog altijd geen km verder dan Merckx gekomen ...quote:
24u zou ook mooie uitdaging zijn. Is helaas door UCI afgeschaft.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Wordt eigenlijk tijd dat iemand daar nog eens aandacht aan gaat besteden ... Op gewone fietsen zijn we nog altijd geen km verder dan Merckx gekomen ...
maar bestaat nog altijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 01:50 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
24u zou ook mooie uitdaging zijn. Is helaas door UCI afgeschaft.
twitter:KeesJongkind twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 14:07:59De film die we hebben gemaakt over @TeamBelkin heet: De tour van Bauke! (en altijd, overal de camera). Volgende week zaterdag #22.30 #Ned.1. reageer retweet
jammer dat ze het moeten monteren tot een uitzending van maar 1 uur. Zoveel beeldmateriaal wat we niet te zien krijgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:14 schreef Pino112 het volgende:
twitter:KeesJongkind twitterde op zaterdag 31-08-2013 om 14:07:59De film die we hebben gemaakt over @TeamBelkin heet: De tour van Bauke! (en altijd, overal de camera). Volgende week zaterdag #22.30 #Ned.1. reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:27 schreef Evertjan het volgende:
[..]
jammer dat ze het moeten monteren tot een uitzending van maar 1 uur. Zoveel beeldmateriaal wat we niet te zien krijgen
Het nieuwe wielrennen is er dan eindelijkquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:23 schreef heywoodu het volgende:
Leuk hoor de laatste tijd, heb het idee dat je de laatste tijd veel vaker ziet dat aanvallen zin heeft
Ik zie de laatste tijd ook Nederlanders veel meer winnenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:24 schreef Sautor het volgende:
[..]
Het nieuwe wielrennen is er dan eindelijk
Nu in de TdF nogquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:25 schreef TLC het volgende:
mooi om weer eens een Nederlandsche wielerzege te zien in een koers![]()
wat een volkquote:Op zondag 1 september 2013 15:31 schreef Ambrosius het volgende:
GP Plouay is live op Eurosport nu. Nog 60 km, het tempo ligt vrij laag.
Er doen er ook maar 5 mee.quote:Op zondag 1 september 2013 16:17 schreef FredWielergek het volgende:
en bijna geen belkin in de groep
Tnx, ideale strijkomstandigheden.quote:Op zondag 1 september 2013 15:31 schreef Ambrosius het volgende:
GP Plouay is live op Eurosport nu. Nog 60 km, het tempo ligt vrij laag.
en dan niks doenquote:
Zouden ze dan Ferrari's krijgen als ploegleiderswagen?quote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Ook hier maar even: 'Alonso houdt Euskaltel in wielerpeloton'
Ik kwam dit soort foto's al tegen jaquote:Op maandag 2 september 2013 17:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Zouden ze dan Ferrari's krijgen als ploegleiderswagen?
Lekker Sky de ogen uit steken met hun armoedige Jaguars.
Hoewel zo'n Ferrari wat onhandig is voor de mecanieker. En wat te laag is om parijs-Roubaix mee te rijden.
Vast vrienden gemaakt in de wachtkamer van Dr. Fuentes.quote:Op maandag 2 september 2013 14:27 schreef Pino112 het volgende:
Ook hier maar even: 'Alonso houdt Euskaltel in wielerpeloton'
Of in de wachtkamer van Dr. Ferrari.quote:Op maandag 2 september 2013 18:26 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vast vrienden gemaakt in de wachtkamer van Dr. Fuentes.
Doen ze trouwens met boni's? Anders wordt het toch wel Tour of Sagan.quote:Op maandag 2 september 2013 22:18 schreef Marcoss het volgende:
Ziet er gezellig uit in Alberta
[ afbeelding ]
ik mis de pijl op deze fotoquote:Op maandag 2 september 2013 22:18 schreef Marcoss het volgende:
Ziet er gezellig uit in Alberta
[ afbeelding ]
Hoezo zou het dat zonder boni's niet worden dan?quote:Op maandag 2 september 2013 22:20 schreef flyguy het volgende:
[..]
Doen ze trouwens met boni's? Anders wordt het toch wel Tour of Sagan.
Voor de eindoverwinning, hoewel hij de proloog natuurlijk ook nog er bij kan winnen.quote:Op maandag 2 september 2013 23:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hoezo zou het dat zonder boni's niet worden dan?
Ja maar met boni's is de kans op de eindoverwinning voor hem toch alleen maar groter?quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:30 schreef flyguy het volgende:
[..]
Voor de eindoverwinning, hoewel hij de proloog natuurlijk ook nog er bij kan winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |