Volgens mij is Veenendaal-Veenendaal laatste jaren al paar keer vna datum verschoven.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:32 schreef TargaFlorio het volgende:
Is deze koers de reden dat Veenendaal-Veenendaal op vrijdag plaats vind?
Is volgens mij toch al een aantal jaren op vrijdag voor Hamburg.quote:Op zondag 25 augustus 2013 15:42 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Volgens mij is Veenendaal-Veenendaal laatste jaren al paar keer vna datum verschoven.
Op Eurosport wel, niet op ARD/ZDF.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:14 schreef TLC het volgende:
Zenden de Duitsers dit wel live uit op tv ??
Neequote:Op zondag 25 augustus 2013 16:14 schreef TLC het volgende:
Zenden de Duitsers dit wel live uit op tv ??
In de sprint zal hij het ook niet winnen..quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:41 schreef Zelva het volgende:
[..]
Vrij kansloos. Maar ja, dat is deze koers.
[RobinvanPersie] En dat alles zonder extra te trainen [/RobinvanPersie]quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:40 schreef marcodej het volgende:
Terpstra heeft ook een gedaanteverwisseling gedaan sinds hij bij OPQS rijdt. Check die schouderpartij en torso dan.
Sporza zendt het ook gewoon uit.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:53 schreef Zelva het volgende:
Die commentator die zomaar wat namen rondstrooit.Denkt ie nou echt dat Pozzato en Gasparotto in de massasprint gaan winnen?
Sports-livez.comquote:Op zondag 25 augustus 2013 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Sporza zendt het ook gewoon uit.
Ook nog een FDJ-troefkaart ingezet.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:56 schreef Sjoerd102 het volgende:
Degenkolb alleen nog Curvers en???? voor zich.
Volgens de banner op TV: Koen de Kort, samen met Frederik Willems en nog iemand.quote:Op zondag 25 augustus 2013 16:58 schreef MarijeH het volgende:
Het is degenkolb die wint in Hamburg.
Wie was de Argos renner die bij de valpartij lag?
Is de Scheldeprijs een klassieker? (of tenminste 'klassiekerder' dan de Vattenfall?) Want Kittel won die race al 2x.quote:
Ik vind de schelderpijs klassiekerder dan dit rondje.quote:Op zondag 25 augustus 2013 17:07 schreef Pepersaus het volgende:
[..]
Is de Scheldeprijs een klassieker? (of tenminste 'klassiekerder' dan de Vattenfall?) Want Kittel won die race al 2x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |