Ik vind het maar moeilijk gedoe allemaal. Ik leerde het een en ander van vriendjes en mn moeder legde af en toe wat uit. Tegen de tijd dat ik 12 was wist ik alles welquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Pff daar kom je toch allemaal snel genoeg zelf achter. Verder hoeven je ouders toch ook niet wanneer je weer een smatje uit elkaar trekt. Het enige wat nodig is wordt je al op school geleerd
Ik heb ook geen seksuele voorlichting op school gehad.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:31 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Pff daar kom je toch allemaal snel genoeg zelf achter. Verder hoeven je ouders toch ook niet wanneer je weer een smatje uit elkaar trekt. Het enige wat nodig is wordt je al op school geleerd
Het slaat nergens op man.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dat heb je best goed verzonnen
Maar goed dat het niet door Travel verboden wasquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, dat heb je best goed verzonnen
Ach welnee ik denk dat kinderen er zelf onschuldig naar vragen en dan geef je antwoord. Dat krampachtige 'kom laten we HET gesprek hebben' dat werkt toch niet, dat is genant voor allebei.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:32 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Volgens mij heeft niemand enig idee waar je met je kind over zou moeten praten
Ook niet van de pater?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb ook geen seksuele voorlichting op school gehad.
Wij protestanten kennen geen paters.quote:
Een beetje plezier zorgt juist voor een leuke sfeer hierquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar goed dat het niet door Travel verboden was
Ik ook, ik zou niet weten wat mn ouders daar nog aan toe hadden te voegen. Of moet ik het met hun hebben over op welk filmpje ik hebt gefapt ofzoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:33 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik heb ook geen seksuele voorlichting op school gehad.
Interesseert me geen reet, die TR is al de deur uit.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Neem jezelf niet zo serieus.
Rebusjes mogen niet meer.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet je vereerd voelenRebusje over jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |